Poronienie 2021, a ponowne starania
-
WIADOMOŚĆ
-
No tak jego metody wzbudzają kontrowersje, ja się na tych immunologicznych sprawach nie znam wcale, nie interesowałam się aż tak więc nie będę oceniać jego sposobów leczenia. Jednak dużo zadowolonych pacjentek się widzi gdzieś na grupach, czy forach, więc może jest jakąś ostatnią deską ratunku dla niektórych, którzy chcą posiadać dziecko, bo jednak gdzieś tam te sposoby przynoszą rezultaty. Ale jak mówię nie oceniam, nie znam się, wiadomo każdy robi i decyduje się na to co uważa za słuszne. U Ciebie zreszta i tak chyba nie wchodziło w grę leczenie u niego bo masz za daleko, więc może i nie ma co żałować.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 marca 2022, 15:47
Trombofilia, problemy immunologiczne, rozjechane cytokiny, komórki NK 19%, cross match 28,5%, allo mlr 0%
🆘 podejrzenie adenomiozy
Od 01/2021 starania naturalne
11/2021 poronienie zatrzymane 9/12 tc 💔
Od 2023 starania w klinice
🔸 5 x stymulacja
🔸 3 x IUI
🔸 IVF: 03/2024, mamy 18 ❄️
Ryzyko OHSS, transfer odroczony
14/05 (N) I FET ❄️ nieudany
15/06 (N) II FET ❄️ cb 💔
13/08 (S) III FET ❄️ 5/7 tc 💔
30/12 (S) IV FET ❄️ nieudany (prograf+encorton) -
No ja tak samo, też nie wiem. Czort wie kto tu ma rację. Ta nasz dr immunolog też wprowadza jakieś leczenie, tylko nie badają tych allo mlr itd bo właśnie i tak nie ma na to leku oprócz tych terapii kontrowersyjnych.
Na grupie o poronieniach rozmawiałam z jedną z dziewczyn też z północy z tragiczną historią położniczą i ona też w końcu donosiła przy leczeniu "normalnym" tutaj na miejscu. Więc widać jest to możliwe. A ja dodatkowo chwilowo (albo i nie, kto wie) w ogóle nie chce być w ciąży. Więc może tym bardziej dlatego nie widzi mi się poddawać eksperymentom medycznym na drugim końcu Polski
Ale nie neguje tego, że ktoś się na to decyduje. Jeśli to komuś pomoże, to bardzo dobrze. Oby zadziałało.