Forum Poronienie Zaczynamy- pocztakujace wracaja do staran od Nowego Roku
Odpowiedz

Zaczynamy- pocztakujace wracaja do staran od Nowego Roku

Oceń ten wątek:
  • *Kejt* Autorytet
    Postów: 354 201

    Wysłany: 13 stycznia 2015, 20:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lili, to ci matka natura nie oszczędziła urozmaiceń...
    ja slyszalam ze jesli nie ma wskazań ewidentnie medycznych do duphastonu, to może on wręcz przeszkadzać ciązy - ale nie wiem ile prawdy w tym..

    Jak pożegnać się z kimś, kto odszedł bez pożegnania?

    W 2015 zostaniemy szczęśliwymi rodzicami :)
    Aniołek 17.12.2014
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2015, 09:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dddodiii wrote:
    A jak sie czujesz?bylas na usg?

    Czuje się dobrze, nie mam żadnych dolegliwości. A na kontrole usg dopiero mam na początku lutego. Ale z mężem stwierdziliśmy, że będzie co będzie

  • Mama_Mai Autorytet
    Postów: 1797 1497

    Wysłany: 14 stycznia 2015, 09:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Milus mówiłam ci że wszystko się z mężem ułoży ;) i trzymam kciuki bardzo mocno. kto wie,moze na poczatku lutego już będziesz w ciąży :)

    Aniołek 6/8 tc [*] 16.11.2013
    Maja zD 40tc [*] 23.10.2014❤❤❤
    Wojtuś 19.11.2015 ❤❤❤
    Zosia 10.08.2017 ❤❤❤
  • *Kejt* Autorytet
    Postów: 354 201

    Wysłany: 14 stycznia 2015, 09:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziś rano byłam na usg tarczycy - dostałam skierowanie po tym jak w wynikach wyszły mi podwyzszone atpo.
    endokrynolog miała podejrzenie, że jakieś guzki są. okazało się, że nie ma guzków, ale tarczyca ma zmienioną strukturę i "obniżoną echogenicznośc miąższu". babka powiedziała, że trzeba to co kilka miesięcy badać, bo na razie hormony w normie, ale może z tego coś wyjść.
    więc w piątek lecę do endo żeby mi powiedziała co to wszystko znaczy.

    dziewczyny, czy wy też tak macie, że strasznie emocjonalnie podchodzicie do kwestii związku? ja wczoraj wieczorem się odfiołkowałam, założyłam pończochy, i wpadam do salonu, a mój mąż zamiast rzucić się na mnie to mowi "juz myszko, tylko pojde zaraz się wykąpać". a potem zasnął na kanapie :( a ja oczywiście że to specjalnie zrobił, i w płacz :(

    Jak pożegnać się z kimś, kto odszedł bez pożegnania?

    W 2015 zostaniemy szczęśliwymi rodzicami :)
    Aniołek 17.12.2014
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2015, 09:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mama_Mai wrote:
    Milus mówiłam ci że wszystko się z mężem ułoży ;) i trzymam kciuki bardzo mocno. kto wie,moze na poczatku lutego już będziesz w ciąży :)

    Tez się cieszę, że ułożyło :) Jednak on jeszcze nie był do końca przekonany co do tego. Ale gdy zaczęliśmy się kochać powiedziałam, że nie chcę żeby robił to tylko ze względu na mnie, bo to nie o to chodził a on mi odp,że chce dziecko, że tamto maleństwo bardzo też chciał i pokochał :) aż łezkę miałam w oczach... I tak staranka podjęliśmy od wczoraj, bo nawet nie wiem kiedy ovu mi wypada :)
    Jestem mega szczęśliwa :)

    Kejt: Bardzo mi przykro. Ja takiego problemu nie mam w związku. Zawsze z mężem staramy rozmawiać się na te tematy, bo wiadomo on może mieć ochotę żeby się poprzytulać a ja mogę jej nie mieć. Myślę, że nie powinnaś obwiniać męża tylko porozmawiaj z nim o swoich odczuciach itd. Może po prostu był bardzo zmęczony po pracy

  • Rachele Autorytet
    Postów: 1040 497

    Wysłany: 14 stycznia 2015, 10:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    milus wrote:
    Już się nie mogę doczekać ! Tym bardziej, że po długiej kolejnej rozmowie z mężem on się zgodził zacząć starać już teraz ! Jestem taka szczęśliwa :)

    Super Kochana! Bardzo sie ciesze! No to do pracy :) Widze, ze tesciki juz w drodze. Potem mi napisz prosze jak sie z nimi 'wspolpracuje' :) Ja powoli tez sie przymierzam do zakupu :)

    ljn0jql1it32arpk.png
    Fasolka 9tyg (24.12.14)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2015, 10:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tez myślę,ze musial byc zmęczony...Chcial sie wykąpać,żeby byc pachnący dla Ciebie,ale ta woda tak na niego wpłynęła,ze padl jak kawka..To niiiic...ale powiedz mu,ze Cie to zraniło...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2015, 10:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rachele wrote:
    Super Kochana! Bardzo sie ciesze! No to do pracy :) Widze, ze tesciki juz w drodze. Potem mi napisz prosze jak sie z nimi 'wspolpracuje' :) Ja powoli tez sie przymierzam do zakupu :)

    Już pracę zaczęliśmy wczoraj :) Będzie co będzie :) Tak czekam na paczkę i oczywiście, że dam Ci znać jak mi się z nimi współpracuje :) A TY zaczynasz staranka ?

  • Rachele Autorytet
    Postów: 1040 497

    Wysłany: 14 stycznia 2015, 10:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lili, witaj.... zawsze robi mi sie smutno, kiedy musze przywitac kogos w naszym gronie ;(

    Kejt, Kochana jesli pierwszy raz tak sie zdarzylo, to wierze ze byl zmeczony. Teraz chyba wiele rzeczy bierzemy do siebie i mamy do tego prawo. Moze tak zwyczjanie nie mial ochoty. Pewnie teraz, i w szegolnosci kiedy nasze starania rusza pelna para, bedziemy zwracac uwage na rzeczy, ktore nie byly do tej pory istotne. Glowka do gory!!!! Ja bym nie rozmawiala o niczym, tylko zrobila powtorke :)
    Dobrze, ze trzymasz tak ladnie tarczyce pod kontrola! Napisz prosze w piatek, co Ci powiedzial endo.

    Mama Mai, jak sie czujesz? Dzis juz sroda moja Kochana! Kolejny dzionek bez @ za Toba! :)

    ljn0jql1it32arpk.png
    Fasolka 9tyg (24.12.14)

  • Rachele Autorytet
    Postów: 1040 497

    Wysłany: 14 stycznia 2015, 10:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    milus wrote:
    Już pracę zaczęliśmy wczoraj :) Będzie co będzie :) Tak czekam na paczkę i oczywiście, że dam Ci znać jak mi się z nimi współpracuje :) A TY zaczynasz staranka ?

    Super!!! Tak sie ciesze! My w tym cyklu zdajemy sie na los :) Co bedzie, to bedzie ;) Odczekalismy 2 tygodnie a potem ... :) W piatek ide na usg. W przyszlym tygodniu powinna byc 1 @ a potem do pracy na calego! Nie ukrywam, ze wewnatrz, po cichutku sobie mysle, ze moze akurat cos zaskoczylo w tym cyklu :) Powiem Ci, ze take strategia - co los przyniesie w tym cyklu; pomaga mi bardzo! Gdybym zrobila sobie zakaz w tym cyklu, to byloby bardzo ciezko.... a tak mam zawsze malutka iskierke nadziei i latwiej jest czekac na @

    ljn0jql1it32arpk.png
    Fasolka 9tyg (24.12.14)

  • *Kejt* Autorytet
    Postów: 354 201

    Wysłany: 14 stycznia 2015, 11:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    milus wrote:
    Kejt: Bardzo mi przykro. Ja takiego problemu nie mam w związku. Zawsze z mężem staramy rozmawiać się na te tematy, bo wiadomo on może mieć ochotę żeby się poprzytulać a ja mogę jej nie mieć. Myślę, że nie powinnaś obwiniać męża tylko porozmawiaj z nim o swoich odczuciach itd. Może po prostu był bardzo zmęczony po pracy

    Milus, no ja właśnie chciałam spontaniczności. myślałam, że to bedzie niespodzianka. i była - dla mnie....
    na pewno był zmęczony - ma teraz problemy w pracy. ale ja i tak nie jestem w stanie go usprawiedliwić, tylko jest mi przykro... mam postanowienie, żeby mniej egoistycznie podchodzić do wszystkiego, ale mi nie wychodzi :)

    Jak pożegnać się z kimś, kto odszedł bez pożegnania?

    W 2015 zostaniemy szczęśliwymi rodzicami :)
    Aniołek 17.12.2014
  • *Kejt* Autorytet
    Postów: 354 201

    Wysłany: 14 stycznia 2015, 11:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rachele wrote:
    Kejt, Kochana jesli pierwszy raz tak sie zdarzylo, to wierze ze byl zmeczony. Teraz chyba wiele rzeczy bierzemy do siebie i mamy do tego prawo. Moze tak zwyczjanie nie mial ochoty. Pewnie teraz, i w szegolnosci kiedy nasze starania rusza pelna para, bedziemy zwracac uwage na rzeczy, ktore nie byly do tej pory istotne. Glowka do gory!!!! Ja bym nie rozmawiala o niczym, tylko zrobila powtorke :)

    QUOTE]

    Ja ci powiem kochana, że mi się już nawet nie chcę gadac o tym z nim...
    ja generalnie jestem typem, który wszystko analizuje, każdy gest, co jest strasznie męczące i staram się podchodzić z większym dystansem, ale jakoś mi się nie udaje :(
    już nie raz myslalam zeby do psychologa pojsc.
    mój mąż też mowi, że ja musze być ciągle w centrum zainteresowania. trochę ma racji.
    wczoraj to sobie mowiłam przed snem że strzelę focha na tydzień, a dziś mi się nie chce foszyć, kłócić, chcę tylko żeby było ok.

    Jak pożegnać się z kimś, kto odszedł bez pożegnania?

    W 2015 zostaniemy szczęśliwymi rodzicami :)
    Aniołek 17.12.2014
  • *Kejt* Autorytet
    Postów: 354 201

    Wysłany: 14 stycznia 2015, 11:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rachele wrote:
    Super!!! Tak sie ciesze! My w tym cyklu zdajemy sie na los :) Co bedzie, to bedzie ;) Odczekalismy 2 tygodnie a potem ... :) W piatek ide na usg. W przyszlym tygodniu powinna byc 1 @ a potem do pracy na calego! Nie ukrywam, ze wewnatrz, po cichutku sobie mysle, ze moze akurat cos zaskoczylo w tym cyklu :) Powiem Ci, ze take strategia - co los przyniesie w tym cyklu; pomaga mi bardzo! Gdybym zrobila sobie zakaz w tym cyklu, to byloby bardzo ciezko.... a tak mam zawsze malutka iskierke nadziei i latwiej jest czekac na @

    kurcze dziewczyny, chyba zaczynam żałować, że ja też w tym cyklu przed @ nie spróbowałam.... :)

    Jak pożegnać się z kimś, kto odszedł bez pożegnania?

    W 2015 zostaniemy szczęśliwymi rodzicami :)
    Aniołek 17.12.2014
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2015, 11:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rachele wrote:
    Super!!! Tak sie ciesze! My w tym cyklu zdajemy sie na los :) Co bedzie, to bedzie ;) Odczekalismy 2 tygodnie a potem ... :) W piatek ide na usg. W przyszlym tygodniu powinna byc 1 @ a potem do pracy na calego! Nie ukrywam, ze wewnatrz, po cichutku sobie mysle, ze moze akurat cos zaskoczylo w tym cyklu :) Powiem Ci, ze take strategia - co los przyniesie w tym cyklu; pomaga mi bardzo! Gdybym zrobila sobie zakaz w tym cyklu, to byloby bardzo ciezko.... a tak mam zawsze malutka iskierke nadziei i latwiej jest czekac na @

    No teraz to też zdajemy się na los, nic na siłę :) A jeśli nic nie wyjdzie to po 1 @ zaczniemy juz na maksa się starać... Tyle, że mąż wczoraj się zgodził żeby zacząć starania a dziś mi powiedział, że zrobił to tylko dla mnie...:( Myślałam, że sam doszedł do wniosku, że nie ma na co czekać a dziś takie coś się dowiedziałam...straszne i nie wiem co o tym myśleć...

    Kejt:Nie masz czego żałować, teraz @ przyjdzie i zaczniesz się starać :) powodzenia :)

  • Rachele Autorytet
    Postów: 1040 497

    Wysłany: 14 stycznia 2015, 11:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    *Kejt* wrote:
    Rachele wrote:
    Kejt, Kochana jesli pierwszy raz tak sie zdarzylo, to wierze ze byl zmeczony. Teraz chyba wiele rzeczy bierzemy do siebie i mamy do tego prawo. Moze tak zwyczjanie nie mial ochoty. Pewnie teraz, i w szegolnosci kiedy nasze starania rusza pelna para, bedziemy zwracac uwage na rzeczy, ktore nie byly do tej pory istotne. Glowka do gory!!!! Ja bym nie rozmawiala o niczym, tylko zrobila powtorke :)

    QUOTE]

    Ja ci powiem kochana, że mi się już nawet nie chcę gadac o tym z nim...
    ja generalnie jestem typem, który wszystko analizuje, każdy gest, co jest strasznie męczące i staram się podchodzić z większym dystansem, ale jakoś mi się nie udaje :(
    już nie raz myslalam zeby do psychologa pojsc.
    mój mąż też mowi, że ja musze być ciągle w centrum zainteresowania. trochę ma racji.
    wczoraj to sobie mowiłam przed snem że strzelę focha na tydzień, a dziś mi się nie chce foszyć, kłócić, chcę tylko żeby było ok.

    Rozumie Cie dobrze... tez zawsze wszystko analizuje, co mi ktos powiedzial, jak mi odpowiedzial itd. Ja trzymam wszystko w sobie. Teraz z pewnoscia masz jeszcze wieksza potrzebe bycia w centrum zainteresowania, bo to nie byl latwy okres dla Ciebie! Mysle, ze teraz jestesmy jeszcze bardziej wyczulone na punkcie wszystkiego co dotyczy ciazy. Twoja reakcja byla jak najbardziej naturalna. Uwazam, ze byl zmeczony lub tak zwyczajnie nie mial ochoty. Tak sobie mysle, ze gdyby mi w dzien owulacji Tz powiedzial, ze musi wyjsc itd, to bym sie niezle wkurzyla myslac ze nie chce probowac itd.... a przeciez to nie byla by prawda :) Kochana, glowka do gory! :) Trzymam kciuki za romantyczny wieczor :)
    Zacznij probowac od teraz. Wczoraj pisalam, ze u mnie chyba byla owulacja ale wydawalo mi sie to niemozliwe tak pozno! Po poronieniu nic nie wiadomo. :) Zacznij na spokojnie teraz a potem po @ do pracy! :)

    *Kejt* lubi tę wiadomość

    ljn0jql1it32arpk.png
    Fasolka 9tyg (24.12.14)

  • Rachele Autorytet
    Postów: 1040 497

    Wysłany: 14 stycznia 2015, 11:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    milus wrote:
    No teraz to też zdajemy się na los, nic na siłę :) A jeśli nic nie wyjdzie to po 1 @ zaczniemy juz na maksa się starać... Tyle, że mąż wczoraj się zgodził żeby zacząć starania a dziś mi powiedział, że zrobił to tylko dla mnie...:( Myślałam, że sam doszedł do wniosku, że nie ma na co czekać a dziś takie coś się dowiedziałam...straszne i nie wiem co o tym myśleć...

    Kejt:Nie masz czego żałować, teraz @ przyjdzie i zaczniesz się starać :) powodzenia :)

    Jesli ktos mowi, ze zrobil cos dla Ciebie, to znaczy tylko, ze Cie kocha. Moze mial na mysli, ze jemu miesiac w ta, czy w tamta strone, nie sprawia roznicy ale jesli Tobie zalezy, by zaczac od teraz to nie ma problemu, zrobi to dla Ciebie :)

    ljn0jql1it32arpk.png
    Fasolka 9tyg (24.12.14)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2015, 11:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rachele wrote:
    Jesli ktos mowi, ze zrobil cos dla Ciebie, to znaczy tylko, ze Cie kocha. Moze mial na mysli, ze jemu miesiac w ta, czy w tamta strone, nie sprawia roznicy ale jesli Tobie zalezy, by zaczac od teraz to nie ma problemu, zrobi to dla Ciebie :)


    Wiem, że zrobi to dla mnie ale ja nie chcę go zmuszać a czuję, że to robię. Chcę żeby on tego chciał tak jak ja, bo mi bardzo na tym zależy chyba nawet nie ma pojęcia jak bardzo...

  • Rachele Autorytet
    Postów: 1040 497

    Wysłany: 14 stycznia 2015, 11:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    milus wrote:
    Wiem, że zrobi to dla mnie ale ja nie chcę go zmuszać a czuję, że to robię. Chcę żeby on tego chciał tak jak ja, bo mi bardzo na tym zależy chyba nawet nie ma pojęcia jak bardzo...

    Mysle, ze to nie tak, ze go zmuszasz do czegos. Wierze, ze on pragnie malenstwa, tak mocno jak Ty. Mezczyzni troche inaczej do wszystkiego podchodza... w stylu: jak nie dzis to jutro, jak nie w tym cyklu to w nastepnym. Ale tacy juz sa :) A my chcemy dzis, w tym cyklu teraz! Ale kochaja nas i zrobia dla nas wszystko!:)

    ljn0jql1it32arpk.png
    Fasolka 9tyg (24.12.14)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2015, 11:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rachele wrote:
    Mysle, ze to nie tak, ze go zmuszasz do czegos. Wierze, ze on pragnie malenstwa, tak mocno jak Ty. Mezczyzni troche inaczej do wszystkiego podchodza... w stylu: jak nie dzis to jutro, jak nie w tym cyklu to w nastepnym. Ale tacy juz sa :) A my chcemy dzis, w tym cyklu teraz! Ale kochaja nas i zrobia dla nas wszystko!:)


    Dziś czeka mnie z nim pewnie kolejna rozmowa, boję się, że wybuchnę płaczem jak ostatnio jak mi powiedział, że chce pewien czas odczekać. Siedzę i myślę sobie, że na początek lipca miałam termin i bym z maleństwem chodziła na spacerki... :(

  • Mama_Mai Autorytet
    Postów: 1797 1497

    Wysłany: 14 stycznia 2015, 12:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rachele no właśnie już środa!!! ;) ale czekam dalej byle do soboty;)
    A z owulacja to przesunięcie jest jak najbardziej możliwe, mi po poronieniu przesunela się o prawie 2 tygodnie i dzięki temu zaszlam w ciaze
    A ty Milus bądź dzielna i pogadaj tak na serio z mężem. Niech się określi czego konkretnie chcę i czego sie boi. Wtedy będziesz wiedzieć na czym stoisz i czy starania są w ogóle aktualne. Wiesz faceci też przechodzą żałobę bo to w końcu też ich dziecko, ale zupełnie inaczej niż kobieta. Dlatego może daj mu trochę czasu??? I nie zmuszaj do niczego a sam zacznie chcieć wiem z własnego doświadczenia ze to się sprawdza :)

    milus lubi tę wiadomość

    Aniołek 6/8 tc [*] 16.11.2013
    Maja zD 40tc [*] 23.10.2014❤❤❤
    Wojtuś 19.11.2015 ❤❤❤
    Zosia 10.08.2017 ❤❤❤
‹‹ 8 9 10 11 12 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

11 najczęstszych pytań o IUI, czyli inseminacja w pigułce

Czym jest inseminacja? Kiedy warto skorzystać z tej metody? Dla kogo jest szczególnie polecana? Jaki jest koszt inseminacji? Jakie są szanse na zajście w ciążę po zabiegu inseminacji? Odpowiedzi na 11 najczęstszych pytań o inseminację. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak ochoty na seks... - najczęstsze przyczyny niskiego libido u kobiet

Czym jest libido i jakie czynniki mają największy wpływ na popęd seksualny? Co robić, kiedy brak ochoty na seks? Przeczytaj o najczęstszych przyczynach niskiego libido u kobiet oraz dowiedz się, jak możesz poradzić sobie z tym problemem. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Mięśniaki macicy - przyczyny, objawy, leczenie

Mięśniaki macicy mogą występować nawet u 3 na 4 kobiety, w dowolnym momencie życia. U kogo jednak występują najczęściej? Czy znane są przyczyny powstawania mięśniaków macicy? Jakie są najczęstsze objawy i co powinno skłonić do wizyty u lekarza?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego