Zaczynamy- pocztakujace wracaja do staran od Nowego Roku
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnymama_Martynki - ale Wam się poszczęściło gratulacje!!!
monilia84 - witaj, to bardzo przykre co Was spotkało, ja też mam córcię jak Ty i też by chciała mieć rodzeństwo
Mama_Mai - wow już jutro wizyta
jangwa_maua - wielkie gratulacje, super wieści, swoją drogą twój lekarz to chyba jakiś ,,burak"
monilia84 lubi tę wiadomość
-
monilia84
Współczuje bardzo!
A jeśli można spytać, wiesz może czemu u Was tak się stało - w 27tyg to już baaardzo duża strata!Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 kwietnia 2015, 16:53
Malina15 lubi tę wiadomość
-
Hej moje Kochane
Nie pisalam bo tu budzą o drakonskich godzinach i musiałam odespac. My czujemy sie dobrze ja podsluchuje serduszko więc jestem spokojna, lekarz mówi ze dobrze ze nie krwawie i mamy nadzieje ze krwiak sie wchlonie. Bede tu min do piatku niestety dupa mnie boli od lezenia!!!
Mama Martynki super ze w koncu babeczka nam sie trafiła!! gratuluję! Kosmowka sie nie przejmuj, bo przynajmniej dzięki temu ze pisalas to bylam spokojniejsza ze nie mam czegoś co z ksiezyca spadło a ja tam mam nadzieje ze sie podniesie, a jak trzeba będzie lezec do pazdziernika to bede lezec
Monilia witam Cię serdecznie!!!
Jangwa ciesze sie baaaardzo!!! Super!!! I teraz juz tak trzymajcie kiedy następna wizyta?kehlana_miyu, Mysia 15 lubią tę wiadomość
-
Monilia, witaj i zostań z nami. Bardzo bardzo mi przykro z powodu twojej ogromnej straty. Nawet nie chcę wiedzieć co przeszłaś, ale wiedz, że Na naszym wątku dzieją się czary: dziewczyny zdrowieją w oczach i ekspresowo zachodzą w ciążę!
ggonia, super, że dogadałaś się z mężem też właśnie widziałam nowe serduszka więc troszkę się domyślałam, że robi się między wami ok i trochę zazdroszczę szczeniaczka.
jangwa, kochana, a tak się martwiłaś po ostatniej wizycie nasze modlitwy zawsze skutkują. Zobaczysz, że twój Frędzelek szybko nadrobi i będzie zdrowym i tłuściutkim bobaskiem