Zaczynamy- pocztakujace wracaja do staran od Nowego Roku
-
WIADOMOŚĆ
-
KkasienkaA wrote:Cześć Dziewczyny
Dawno mnie nie było, stęskniłam się, więc chciałam się przywitać.
pszczola GRATULUJĘ! I biorę całymi garściami wiruski
Rachele trzymam mocno kciuki
Bierz wiruski od Pszczoly!! Jak starania ida?? Mam nadzieje, ze wszystko dobrze
Buziaki
Fasolka 9tyg (24.12.14)
-
nick nieaktualnyRachele i Mama Mai.... Trzymam za was kciuki kochane żeby owu przyszło we właściwym momencie... I serduszkowanie było owocne
Ja niestety nadal walczę z przeziębieniem ale niestety na razie nie odpuszcza... Byłoby mi łatwiej w pracy gdybym chociaż cały czas nie ciągnęła nosem... na razie nic nie pomaga ale może za parę dni będzie lepiej... Dzisiaj w pracy program minimum i sz
Co do testowania owu ja też nie mam zbyt dużego doświadczenia. Ja przez kilka miesięcy prowadziłam tylko obserwacje temperatury i śluzu i muszę powiedzieć że nawet bez wstawania w weekendy o 6 rano, chodząc późno spać i bez jakiegoś specjalnego termometru (mierzyłam tempke w uchu na co moja gin się nieźle zaśmiała) byłam w stanie bez większych problemów wykryć skok temperatury i owulację nawet bez OF. I jak próbowaliśmy zajść w ciążę to od razu w sumie zaskoczyło. Miałam też bardzo regularne cykle więc pewnie to też w tym pomogło. Oczywiście każda kobieta jest inna i czasem wahania są duże ale ja uważam że ten trud się opłaca bo można też w ten sposób poznać swój organizm i uregulować cykl.
Oczywiście nie czyni mnie to mądrzejszą dlaczego straciłam tą upragnioną ciążę ale w większości przypadków jest trudne do określenia.
Mysia... Jak tam zdrówko? Podleczyłaś siebie i Julę?
Majeczka, cieszę się że powoli wracasz do formy:)
Pszczoła, jak samopoczucie? Mam nadzieję że pozytywne myślenie cię nie opuszcza trzymam kciuki za ciebie i trzymam w zapasie na później twoje wiruski
Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 lutego 2015, 07:46
-