Zaczynamy znowu starania
-
WIADOMOŚĆ
-
vertigo wrote:Powtorzysz?
Tak powtarzam
Wczoraj lekko mnie pobolewala lewa nerka i zastanawiam się czy się tym martwić czy nie i chciałam dla pewności zrobić badanie moczu ale nie wiem czy wystarczy ogólne czy może jakis powiew i razu.... nie znam się na tym bo ogólnie nie mam problemów z nerka i w pierwszej ciąży mialam pod koniec białko ale było ok z ciaza . To było moje pytanie tak w skrócieAniołek (8t) marzec 2016
-
w niedzielę zawsze cicho..
wszystkie odpoczywają i regenerują siły na cały tydzień walki.
ja drineczka piję i czekam na sałatkęM@linka lubi tę wiadomość
Fasolka [*] 6t (06.05.2016)
Biochemiczna (09.2016)
Lileczka - 24.10.2017 nasz cud
'Nadal byłam na etapie zachwycania się wizją, w której tuliłam do siebie śliczne niemowlę.' ♥
-
nick nieaktualnyJa dziś byłam na spacerze z mężem, a potem z córką robiłam zielnik. Pani zadała 2 tygodnie temu taką pracę domową. Rychło w czas, jesienią, przy obfitych opadach deszczu. Całe szczęście, że zebrałyśmy jeszcze przed mrozami i udało się sprasować i ususzyć.
Teraz relaksuję się przy tv i marzę o jakimś słodkim ciastku. Coś przekładanego, z kremem. Nawet ciastko HIT moczone w herbacie. Albo taki Kasztanek z Wawela... Od środy, a w zasadzie od wtorku nic słodkiego, ani dżemu, ani miodu. Nic. Zaczyna mnie dopadać nieprzeparta chęć na słodkie! Wczoraj w galerii czułam się, jak alkoholik w monopolowym. W Rossmanie słodycze, w Empiku słodycze, w Multikinie słodycze. W ciąży nie miałam jakiegoś specjalnego parcia na słodkie, ale teraz, jak nie mogę, to mi się przeradza w obsesję. -
Elmo13 wrote:Tak powtarzam
Wczoraj lekko mnie pobolewala lewa nerka i zastanawiam się czy się tym martwić czy nie i chciałam dla pewności zrobić badanie moczu ale nie wiem czy wystarczy ogólne czy może jakis powiew i razu.... nie znam się na tym bo ogólnie nie mam problemów z nerka i w pierwszej ciąży mialam pod koniec białko ale było ok z ciaza . To było moje pytanie tak w skrócie