X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poronienie Zaczynamy znowu starania
Odpowiedz

Zaczynamy znowu starania

Oceń ten wątek:
  • Elmo13 Autorytet

Wysłany: 13 listopada 2016, 15:41

Cytuj  /     /  Zgłoś
    vertigo wrote:
    Powtorzysz?

Tak powtarzam
    Wczoraj lekko mnie pobolewala lewa nerka i zastanawiam się czy się tym martwić czy nie i chciałam dla pewności zrobić badanie moczu ale nie wiem czy wystarczy ogólne czy może jakis powiew i razu.... nie znam się na tym bo ogólnie nie mam problemów z nerka i w pierwszej ciąży mialam pod koniec białko ale było ok z ciaza . To było moje pytanie tak w skrócie ;)

Aniołek (8t) marzec 2016
    3jgx3e3kn7icgjvf.png
  • promyczek 39 Autorytet

Wysłany: 13 listopada 2016, 17:08

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzisiaj ja pije winko:) za Wasze ciąze :):P

Elmo13, Ikarzyca, sy__la, Magdzia88, M@linka lubią tę wiadomość

2017r-IVF-wrzesień-nieudane
    2018r-naturalny Cud♥
    5b09h371owxjb82f.png
  • M@linka Autorytet

Wysłany: 13 listopada 2016, 18:19

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co tu tak dziś cicho? ;) Wszystkie niedzielują się. A mnie coraz częściej meczy zgaga ;) pojawiła sie 1,5 tyg temu... Hehe dużymi krokami zbliżamy się do 3 trymestru!!!

sy__la, Coconue, Evita lubią tę wiadomość

jnmqdzu5ponocqze.png
    uch5ha00mu9kkjgg.png
    uch520mm81yzf57p.png

• ruda9215 Autorytet

Wysłany: 13 listopada 2016, 18:22

Cytuj  /     /  Zgłoś
    w niedzielę zawsze cicho..

wszystkie odpoczywają i regenerują siły na cały tydzień walki. :)

ja drineczka piję i czekam na sałatkę :D

M@linka lubi tę wiadomość

Fasolka [*] 6t (06.05.2016)
    Biochemiczna (09.2016)
    Lileczka - 24.10.2017 nasz cud <3
    'Nadal byłam na etapie zachwycania się wizją, w której tuliłam do siebie śliczne niemowlę.' ♥

• nick nieaktualny

Wysłany: 13 listopada 2016, 18:35

Cytuj  /     /  Zgłoś