Nie przegap okazji!

Aktywuj abonament Premium w OvuFriend od dziś do 30 listopada a otrzymasz od nas prezent:

Skorzystaj z okazji i wypróbuj nasze nowości - jesteśmy przekonani, że Ci się spodoba! W każdym momencie możesz zrezygnować.

Jesteśmy dla Ciebie i szybko odpowiadamy na każde Twoje pytanie: [email protected]!

Promocja trwa do 30 listopada 2020 roku.

Aktywuj abonament Zamknij
Forum Poronienie Zaczynamy znowu starania
Odpowiedz

Zaczynamy znowu starania

Oceń ten wątek:
  • annak Autorytet
    Postów: 4114 6144

    Wysłany: 18 września 2015, 17:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Martynka30 wrote:
    Ja to ostatnio leniwa jestem, nie chce mi się sprzątać :(

    To i tak masz nieźle Martynka, że tylko ostatnio. Jak tak mam zawsze ;-)

    Malika,
    No to trzymamy kciuki za piękny prezent urodzinowy dla męża!

    malika89 lubi tę wiadomość

    <3 16.03 2017 - przyszłaś do mnie...
    iROnp2.png
    <3 21.08.2015 [*] 9tc
    <3 11.06.2015 [*] 5tc
    <3 29.12.2014 [*] 10tc

  • malika89 Autorytet
    Postów: 1288 2304

    Wysłany: 18 września 2015, 17:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No właśnie... Co kupić mężowi na urodziny? Nie ma jakichś specjalnych zainteresowań...

    <3 Synek - 3740g i 61cm szczęścia <3 urodzony 40+1 tc.
    dqpr3e5ekt0iowfy.png
    Start: 06/2015 -> 2 cykl zakończony 26.08.2015 [*] 6t+6dc.
  • annak Autorytet
    Postów: 4114 6144

    Wysłany: 18 września 2015, 17:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    inessa wrote:
    a pytałam o ten kwas metylowany przy mutacji to lekarz mi powiedział,ze najwazniejsze aby była wieksza dawka a ten metylowany to tak troche komercyjnie jest robiony ale jak chce to moge brac. Co do Acadru czy heparyny przy mutacjach to nie przy kazdej mutacji jest ona wskazana a jeszcze coraz czesciej odchodzi sie od heparyny przy tych mutacjach one raczej odpowiadaja za homocysteine czyli tez kwas foliowy i wit.B no ale co lekarz to inna opinia :D

    Dzięki, Inesska,
    No właśnie, każdy lekarz inny i każda z nas inna. Wszystko się komplikuje. Jak żyć?! ;-)
    A tak serio, to ja myślę, że lekarz pewnie też musi uwzględnić obok tej mutacji wszystkie inne istotne czynniki. Czyli jak u mnie dochodzi coś z tarczycą i anty-kg tocznia, to trzeba to wszystko połączyć w jedną całość i dopiero jakieś leczenie rozsądne zalecić.

    inessa lubi tę wiadomość

    <3 16.03 2017 - przyszłaś do mnie...
    iROnp2.png
    <3 21.08.2015 [*] 9tc
    <3 11.06.2015 [*] 5tc
    <3 29.12.2014 [*] 10tc

  • annak Autorytet
    Postów: 4114 6144

    Wysłany: 18 września 2015, 17:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    malika89 wrote:
    No właśnie... Co kupić mężowi na urodziny? Nie ma jakichś specjalnych zainteresowań...

    Hmm, to może jakiś taki prezent niematerialny, typu wyjście gdzieś, albo przejażdżka czymś...
    Mój to akurat ma bardzo precyzyjne zainteresowania, więc raczej nie mam problemu z wpasowaniem się. Tylko na 50-tkę (w lipcu) było trudniej, bo to takie większe urodziny, więc trzeba było coś ekstra wymyślić.

    Także rozumiem Cię, Malika, że przed 30-tką masz zagwozdkę...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 września 2015, 18:00

    inessa lubi tę wiadomość

    <3 16.03 2017 - przyszłaś do mnie...
    iROnp2.png
    <3 21.08.2015 [*] 9tc
    <3 11.06.2015 [*] 5tc
    <3 29.12.2014 [*] 10tc

  • inessa Autorytet
    Postów: 6589 18659

    Wysłany: 18 września 2015, 18:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Annak czyli masz tak jak ja i tarczyca i antykoagulant tocznia i mutacja ( no tylko Ty masz chyba inny rodzaj MTHFR) a ja mam zalecony kwas foliowy w wiekszej dawce na czas ciazy a teraz sama biore ten metylowany,heparyna,Acard ale te dwa ostatnie przez hematologa bo ginekolog wychodzi z załozenia,ze te leki to po konsultacji z hematologiem bo On wie lepiej niz ginekologa bo w koncu pi to ma taka specjalizacje :P

    a co do prezentu no cóz mója własnie skonczył 40 lat i nic nie chciał ale tez On ma takie zainteresowania na których ja sie wogóle nie znam.
    Annak ma fajny pomysł : jakies wyjscie,wyjazd,jakas super kolacyjka wspólna :P a mozesz delikatnie podpytac :D

    Mama 12 aniołkow i kilka c.biochemicznych oraz Cudu na ziemi synka -IUGR ( ur.w 36 tc -20.06.2016r-wazyl 2040 g) starania od 2012 r. Mam 44/45lat!
    2 Cud-Córka urodzila sie 12.01.2018r.(39 tc i 6 dz. waga 2700 hipotrofia)
  • annak Autorytet
    Postów: 4114 6144

    Wysłany: 18 września 2015, 18:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Inessa,
    U mnie jest mutacja MTHFR homozygota TT, antykoagulant tocznia wyszedł tuż po ostatnim poronieniu (przed ciążami był ujemny) i bardzo wysokie anty-TG.
    Czekam jeszcze na pozostałe wyniki pod kątem zespołu antyfosfo.
    Idę na wizytę na początku października do ginekolog-immunolog (dwa w jednym ;-)). Za Twoją radą pewnie też pójdę do hematologa. Ale mnie znowu czekają pielgrzymki do lekarzy... echh...

    Malika,
    Zaraz tu zrobimy jakąś burzę mózgów a propos prezentu i coś wymyślimy ;-)

    <3 16.03 2017 - przyszłaś do mnie...
    iROnp2.png
    <3 21.08.2015 [*] 9tc
    <3 11.06.2015 [*] 5tc
    <3 29.12.2014 [*] 10tc

  • annak Autorytet
    Postów: 4114 6144

    Wysłany: 18 września 2015, 18:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malika,

    A może coś takiego spersonalizowanego, np. kalendarz z Waszymi zdjęciami (po jednym zdjęciu na każdy miesiąc), albo poduszka z Twoim foto (my z siostrą zrobiłyśmy kiedyś takie coś dla naszych Rodziców, ale z naszymi zdjęciami z dzieciństwa, super wyszło!), albo spinki do mankietów (jeśli używa) z czymś fajnym wygrawerowanym.

    Ja kiedyś mężowi pyknęłam takie spinki:
    http://www.decobazaar.com/produkt-personalizowane-srebrne-spinki-do-mankietow-puzzle-4698236.html
    oczywiście ze specjalnym napisem.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 września 2015, 18:20

    inessa lubi tę wiadomość

    <3 16.03 2017 - przyszłaś do mnie...
    iROnp2.png
    <3 21.08.2015 [*] 9tc
    <3 11.06.2015 [*] 5tc
    <3 29.12.2014 [*] 10tc

  • inessa Autorytet
    Postów: 6589 18659

    Wysłany: 18 września 2015, 18:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Annak fajne pomysły na te prezenty chyba sama skorzystam :D :P

    a co do badan ja obecnie wiekszosc powtarzam drugi raz ale tez prawie co drugi dzien jakis lekarz jestem juz zmeczona dojazdami,badaniami,moje zyły sa juz masakrycznie zniszczone jak nigdy nie bałam sie pobierania tak ostatnio mam strach przed bólem bo mnie juz boli bo same zrosty mam :( ale jak trzeba to trzeba :D

    Mama 12 aniołkow i kilka c.biochemicznych oraz Cudu na ziemi synka -IUGR ( ur.w 36 tc -20.06.2016r-wazyl 2040 g) starania od 2012 r. Mam 44/45lat!
    2 Cud-Córka urodzila sie 12.01.2018r.(39 tc i 6 dz. waga 2700 hipotrofia)
  • annak Autorytet
    Postów: 4114 6144

    Wysłany: 18 września 2015, 18:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Inessa,
    Jak ja Ciebie podziwiam za tę walkę... Serio. Jesteś inspiracją dla mnie.

    Ja czasem jak się tak wkurzam przez te wizyty, badania, etc., to mówię w myślach do mojego dziecka: "zobaczysz, za te wszystkie numery, to ja Ci jeszcze obetnę z kieszonkowego" :P

    <3 16.03 2017 - przyszłaś do mnie...
    iROnp2.png
    <3 21.08.2015 [*] 9tc
    <3 11.06.2015 [*] 5tc
    <3 29.12.2014 [*] 10tc

  • blondyna5555 Autorytet
    Postów: 1056 1002

    Wysłany: 18 września 2015, 18:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Byłam dziś u lekarza, dałam wszystkie badania jakie zrobiłam ostatnio, na szczęście wyszło że nie mam wrzodów, ale za to mam zapalenie żołądka i bakterie heliobacter pyroli, przez dwa tygodnie muszę brać podwójną dawkę antybiotyków. A teraz gorsza sprawa, którą przeżywam cały dzień, jestem bardzo smutna i ciągle chce mi się płakać, sił mi brak...otóż dowiedziałam się że z badań ANA wyszło że mam chorobę immunologiczną :( mam przeciwciała, które przy każdej ciąży, widzi ją jako obce ciało i mój organizm eliminuje go, pozbywa się go, straszne coś takiego się dowiedzieć :( lekarka powiedziała że mamy teraz przyczynę dwóch poronień :( do tego mam stosować dietę bezglutenową, do momentu starań. Mówiła również, że jak uda mi się zajść w ciążę to będę leczona sterydami bo inaczej nie utrzymam ciąży :( do tego mam coś ze sercem i muszę zgłosić się do kardiologa, mówiła, że dobrze że teraz się zgłosiliśmy zanim zaszłam, bo ciąża to za duże obciążenia dla serca :(
    ciężko mi to wszystko naraz przyjąć, kiepsko się dziś czuję, psychicznie jestem strasznie osłabiona, fizycznie jest ok ale psychicznie czuję że jestem coraz słabsza, to wszystko mnie osłabia, nie daję rady już :(
    staram się przed innymi udawać, że wszystko jest ok że mnie to nie rusza, ale jest mi coraz trudniej udawać :( nie chcę nikogo niepokoić swoimi problemami, ale już nie daje rady...dobrze że mam Was, chociaż Wam mogę się wypłakać i wyżalić :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 września 2015, 18:44

    sierpień 2013 - 4 tc [*] Marzec 2015 - 6 tc [*]

    f2wlio4p4502qaxq.png
    w4sqyx8d4ksw6lib.png
  • alka89 Autorytet
    Postów: 2499 1128

    Wysłany: 18 września 2015, 19:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane, nadrabiam, ale się nie udzielam bo jestem chora jak smok. Grypa. .. w dodatku Tobiasz ma gorączkę .
    Malika to tanie u Was badania, u nas prl 26 kosztuje. Wysoka masz. Powiedz czy robilaś z obciążeniem ? Ja miałam zrobić dzo

    Tobiaszek- nasz cud ur.27.10.2014 r . Cc
    Zośka /28.06.2015 **Aniołek **10 tydz.
  • malika89 Autorytet
    Postów: 1288 2304

    Wysłany: 18 września 2015, 19:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Blondyna jakie badania robiłaś?

    Wiadomo ok nie nie jest, ale wiesz jak walczyć i jak się leczyć by było ok.


    Alka, robiłam zwykłą prl bez obciążenia. U mnie w szpitalnym laboratorium hcg kosztuje 21 zł, w przychodni do której mam 10 minut drogi 30zł... Co ciekawe przychodnia i tak wysyla krew do szpitala więc tak naprawdę płaci się wiecej za transport i pośrednictwo...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 września 2015, 19:34

    <3 Synek - 3740g i 61cm szczęścia <3 urodzony 40+1 tc.
    dqpr3e5ekt0iowfy.png
    Start: 06/2015 -> 2 cykl zakończony 26.08.2015 [*] 6t+6dc.
  • alka89 Autorytet
    Postów: 2499 1128

    Wysłany: 18 września 2015, 19:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miałam dziś zrobić ,ale bez sensu bo grypa. Brałam bromergon i pomógł super
    blondyna tak mi przykro, alr jesteś w dobrych rękach. Znasz przyczynę i teraz bd tylko lepiej. Tule mocno.
    Inesko tyle wiesz o badaniach, że jedynie mogę pozdrowić Cb no i resztę kobitek.
    Jest ktoś z Pomorza ?

    Tobiaszek- nasz cud ur.27.10.2014 r . Cc
    Zośka /28.06.2015 **Aniołek **10 tydz.
  • malika89 Autorytet
    Postów: 1288 2304

    Wysłany: 18 września 2015, 19:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    alka89 wrote:
    Jest ktoś z Pomorza ?

    Ja z Mazowsza :)

    alka89 lubi tę wiadomość

    <3 Synek - 3740g i 61cm szczęścia <3 urodzony 40+1 tc.
    dqpr3e5ekt0iowfy.png
    Start: 06/2015 -> 2 cykl zakończony 26.08.2015 [*] 6t+6dc.
  • inessa Autorytet
    Postów: 6589 18659

    Wysłany: 18 września 2015, 19:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja obecnie z północnej wielkopolski blizej pomorza zachodniego i woj lubuskiego bo ja na pograniczu :D
    Blondyna a co to za badania Ci wyszły z ANA? pytam bo tu na ovu juz troche dziewczyn było z takim podsumowaniem i po stratach a teraz maja juz dziecko i sa w ciazy lub walcza o drugie wystarczy leki podac!!!!
    A co z sercem??? bo ja mam chorobe serca i jestem pod opieka kardiologa a wtedy łatwiej z ciazą!!!!
    Co do żoładka dobrze,ze lekarz zalecił Ci antybiotyk podleczysz sie i bedzie dobrze wielu ludzi ma takie problemy a nawet nie podejrzewa co sie dzieje dobrze,ze dalas sie przebadac!!!
    DO tego przepraszam wiem,ze tutaj na ovu jest to troche temat który drazni ale chodzi mi o diete bezlglutenowa na jakiej podstawie zaleciła CI ja?? przepraszam,ze pytam ale mnie denerwuje sie jak ta diete tak sobie zaleca ona niby jest ok ale tez nie jest obojetna dla organizmu jak bez powodu sie ja zaleci zwłaszcza odejscie potem z niej.
    Blondyna bedzie dobrze,musi byc dobrze!!!!!!

    Annak zawstydzam sie jak slysze takie słowa,dziekuje <3 chociaz nie zasługuje bo wiele razy mam doły a tez wiele z kobietek tutaj w tym i Wy tez dzielnie walczycie!!!!! i tutaj wielkie brawo dla Was <3 a co do badan nie miałam wyjscia wiele rzeczy sama sie musiałam dowiedziec a teraz obecny lekarz tylko potwierdza i na całe szczecie zaleca leki!!!!

    Mama 12 aniołkow i kilka c.biochemicznych oraz Cudu na ziemi synka -IUGR ( ur.w 36 tc -20.06.2016r-wazyl 2040 g) starania od 2012 r. Mam 44/45lat!
    2 Cud-Córka urodzila sie 12.01.2018r.(39 tc i 6 dz. waga 2700 hipotrofia)
  • Bomblica Autorytet
    Postów: 692 673

    Wysłany: 18 września 2015, 20:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja ze śląska :) tzn prawdziwy Ślązak powiedzialby juz na mnie gorol ;) u mnie mówią ale 20km dalej juz godają ;)

    Mnie sie co wieczór inf pęcherza odnawia :( byle do poniedziałku

    alka89 lubi tę wiadomość

    córeczka 23.08.2015 [*] 6 tc
    Gabrysia ur.27.06.2016
    Hipotrofia, bezwodzie
  • malika89 Autorytet
    Postów: 1288 2304

    Wysłany: 18 września 2015, 21:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bomblica jak będę w Wodzisławiu to zapraszam na kawę :)

    alka89, Bomblica lubią tę wiadomość

    <3 Synek - 3740g i 61cm szczęścia <3 urodzony 40+1 tc.
    dqpr3e5ekt0iowfy.png
    Start: 06/2015 -> 2 cykl zakończony 26.08.2015 [*] 6t+6dc.
  • blondyna5555 Autorytet
    Postów: 1056 1002

    Wysłany: 18 września 2015, 21:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miałam robioną gastroskopie z biopsją, na podstawie wycinków wyszło mi ze mam typ 0 choroby trzewnej wg Marsha co według lekarki jest początek nietolerancji na gluten, ze na razie jej nie mam ale może mi się później objawić, ja uważam że bardziej mam nietolerancje na laktozę, wykluczyłam całkowicie nabiał z jadłospisu i czuję się lepiej, jak jadłam co chciałam miałam wiecznie zaparcia na zmianę z biegunką, wzdęcia, silne bóle i skurcze brzucha nie do wytrzymania, zawroty głowy (niestety nadal je mam ).
    Nie będę całkowicie słuchać pod względem glutenu, bo gdybym faktycznie miała nietolerancje na gluten to by mi szkodziło nawet zjedzenie chleba czy bułki, a tak nie jest.
    Miałam robione badanie ANA na przeciwciała przeciwjądrowe i wyszło mi ANA obecne, miano 1/160, taki wynik i według lekarki mam chorobę immunologiczną, przez które poroniłam dwa razy :(
    Miałam badania podstawowe, laboratoryjne, morfologia i mocz, usg jamy brzusznej, ale wszystko było ok.
    Badanie histopatologiczne po ostatnim poronieniu ze szpitala.
    Z badań laboratoryjnych immunochemia wyszło różyczka- p/c IgG 283,6 wyszło obecne, sama nie wiem co to znaczy, ale skoro lekarka mówiła że są przeciwciała to tak jest, sporo ma pacjentów więc i ja jej zaufam :)
    Mam nadzieję że w końcu znalazłam kogoś kto się mną zaopiekuje.
    Jest mi przykro że to ze mną coś jest nie tak, że mimo starań nie mogę mężowi dać dziecko, wiem jak on tego pragnę, chyba bardziej ode mnie...
    Za dwa tygodnie mam przyjść do kontroli, już nawet przestało mnie to interesować, że za każdą wizytę płacę, czuję że będzie warto :)

    sierpień 2013 - 4 tc [*] Marzec 2015 - 6 tc [*]

    f2wlio4p4502qaxq.png
    w4sqyx8d4ksw6lib.png
  • alka89 Autorytet
    Postów: 2499 1128

    Wysłany: 18 września 2015, 22:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Blondi wiem coś o tym. Kasa się nie liczy . My z biednej rrodziny, a wolałam nie jeść prawie żeby mieć na wizytę do kliniki. Ceny takie mają. Jej... warto .

    Wspieram i polecam modlitwę . Daje najwięcej. Nawet ,gdy inni nie dają nadzieji

    blondyna5555 lubi tę wiadomość

    Tobiaszek- nasz cud ur.27.10.2014 r . Cc
    Zośka /28.06.2015 **Aniołek **10 tydz.
  • inessa Autorytet
    Postów: 6589 18659

    Wysłany: 18 września 2015, 22:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Blondyna rozumiem z ta nietolerancja glutenu i uwazam jak Ty,ze człowiek wie po czym gorzej sie czuje a jak Ty czujesz,ze masz nietolerancje na laktoze to odstaw wszystko co z mlekiem i poobserwuj sie (ja tez mam nietolerancje laktozy niestety czesto tak jest przy glutenie). Mam pytanie czy oprócz typu jeszcze masz jakis opis biopsji???
    bo ten typ 0 jest to taki nieswoisty wynik i moze byc to choroba trzewna a moze nie byc dlatego pytam o inny opis czy jest?!
    A choroba immunologiczna moze byc leczona i np. podczas ciazy sa podawane odpowiednie leki chociazby Encorton,Heparyna ale to juz lekarz musi zalecic.
    A co do ANA i tego wyniku to dziewczyny na ovu maja takie wyniki i zaszły w ciaze i przy odpowieniej pomocy utrzymały ja, wiec Blodnyna na prawde bedzie dobrze tym bardziej,ze trafiłas na dobrego lekarza :D
    A jak rozyczka Ci wyszła,ze masz p.ciała to super tylko sie cieszyc :D

    Mama 12 aniołkow i kilka c.biochemicznych oraz Cudu na ziemi synka -IUGR ( ur.w 36 tc -20.06.2016r-wazyl 2040 g) starania od 2012 r. Mam 44/45lat!
    2 Cud-Córka urodzila sie 12.01.2018r.(39 tc i 6 dz. waga 2700 hipotrofia)
‹‹ 16 17 18 19 20 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Choroba Hashimoto a ciąża - co musisz wiedzieć?

Hashimoto co to za choroba i jak się objawia? Przede wszystkim charakteryzuje się przewlekłym stanem zapalnym tarczycy (tzw. limfocytowym zapaleniem tarczycy). Jak ją rozpoznać i jak leczyć? Hashimoto a ciąża - jaki wpływ może mieć choroba Hashimoto na płodność kobiet oraz przebieg ciąży?

CZYTAJ WIĘCEJ

Śluz płodny a owulacja i dni płodne - jak prowadzić obserwacje?

Na rynku dostępnych jest wiele pomocy w wyznaczaniu dni płodnych. Większość z nich działa na podobnej zasadzie – rozpoznaje zmianę hormonów w ciele kobiety i na tej podstawie wskazuje dni płodne. Czy wiesz, że jedno z takich „narzędzi” masz już w sobie? Twój śluz płodny, który pojawia się w czasie dni płodnych, czyli przed wystąpieniem owulacji!

CZYTAJ WIĘCEJ

Bolesne miesiączki - skąd się biorą bóle miesiączkowe? Przyczyny, objawy, leczenie.

Bolesne miesiączki mogą występować nawet u 75% kobiet w wieku rozrodczym! Jakie są najczęstsze przyczyny bólu miesiączkowego? Czym jest bolesne miesiączkowanie pierwotne, a czym wtórne? Kiedy bolesne miesiączkowanie wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego