Forum Poronienie Zaczynamy znowu starania
Odpowiedz

Zaczynamy znowu starania

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 września 2015, 23:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No ja od Warszawy mieszkam 400 km wiec to juz byłby problem :(
    ale tak jak pisalam polecam profesor jak któraz z Was mieszka blizej no i jak Ja niestety stac na wizyty!
    Annak ale bardzo dziekuje za troske!!!!
    A Ty byłas u Niej?

  • annak Autorytet
    Postów: 4114 6144

    Wysłany: 19 września 2015, 23:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam wizytę u niej na początku października. Pokładam w niej bardzo duże nadzieje...

    A co do troski, to cała przyjemność po mojej stronie :-)

    inessa lubi tę wiadomość

    <3 16.03 2017 - przyszłaś do mnie...
    iROnp2.png
    <3 21.08.2015 [*] 9tc
    <3 11.06.2015 [*] 5tc
    <3 29.12.2014 [*] 10tc

  • malika89 Autorytet
    Postów: 1288 2304

    Wysłany: 20 września 2015, 10:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    annak,

    Moje ostatnie tropy co do prezentu to lot samolotem nad miastem i jakiś elegancki zegarek.
    Facet po 30 powinien mieć zegarek :)

    inessa lubi tę wiadomość

    <3 Synek - 3740g i 61cm szczęścia <3 urodzony 40+1 tc.
    dqpr3e5ekt0iowfy.png
    Start: 06/2015 -> 2 cykl zakończony 26.08.2015 [*] 6t+6dc.
  • Bomblica Autorytet
    Postów: 692 673

    Wysłany: 20 września 2015, 12:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malika, szczęśliwi czasu nie liczą. ;) dzieki za zaproszenie. Ja czekam dalej na ten pierwszy okres ale tempka spadla wiec sie zbliża. Poza tym nastrój "bez kija nie podchodź".. Mężowi juz sie oberwało.

    Ada witaj, choc w tak trudnych okolicznościach..

    Ja dalej walczę z pęcherzem... Nie pamiętam żeby kiedykolwiek tak długo to trwało :/

    córeczka 23.08.2015 [*] 6 tc
    Gabrysia ur.27.06.2016
    Hipotrofia, bezwodzie
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 września 2015, 12:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bomblica współczuje zapalenia pecherza <3
    wiem,ze raczej to za mało ale warto pic i jesc zurawine nie tylko podczas stanu zapalnego ale cały czas zwłaszcza jezeli u kogos czesto powtarzaja sie takie stany. A ale zurawina nie byle jaka najlepiej sok taki nierozcienczony,koncentrat!!
    A przed okresem to chyba wiekszosc kobiet ma taki stan"bez kija nie podchodz"
    niech juz przyjdzie ten okres a czy Wy zaczynacie juz starania? ( przepraszam,ze nie pamietam ale nas troche tutaj jest )

  • alka89 Autorytet
    Postów: 2499 1128

    Wysłany: 20 września 2015, 15:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mąż kupił na rocznicę za ostatnie pieniądze bransoletke złota.
    Ja nic. Wy lane mam. Źle mnie traktuje. Starań koniec

    Tobiaszek- nasz cud ur.27.10.2014 r . Cc
    Zośka /28.06.2015 **Aniołek **10 tydz.
  • alka89 Autorytet
    Postów: 2499 1128

    Wysłany: 20 września 2015, 15:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A Tobis lepiej

    Tobiaszek- nasz cud ur.27.10.2014 r . Cc
    Zośka /28.06.2015 **Aniołek **10 tydz.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 września 2015, 16:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alka <3 <3 <3

  • Bomblica Autorytet
    Postów: 692 673

    Wysłany: 21 września 2015, 07:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Inessa ja caly czas na żurawinie...
    Tak, zaczynamy starania :)tylko nie wiem kiedy bo okresu dalej nie mam.. 30-ty dzień :/

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 września 2015, 08:51

    córeczka 23.08.2015 [*] 6 tc
    Gabrysia ur.27.06.2016
    Hipotrofia, bezwodzie
  • malika89 Autorytet
    Postów: 1288 2304

    Wysłany: 21 września 2015, 09:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bomblica wrote:
    okresu dalej nie mam.. 30-ty dzień :/

    Ja też nie mam. Jak dostaniemy to wszystkie i będziemy mieć małpie @@@ zoo :)

    <3 Synek - 3740g i 61cm szczęścia <3 urodzony 40+1 tc.
    dqpr3e5ekt0iowfy.png
    Start: 06/2015 -> 2 cykl zakończony 26.08.2015 [*] 6t+6dc.
  • Bomblica Autorytet
    Postów: 692 673

    Wysłany: 21 września 2015, 12:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A głowa mnie dziś tak masakrycznie boli że ledwo siedzę w tej głupiej robocie. DOdatkowo denerwuje sie przed tą wizyta u urologa, co mi tam powie...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 września 2015, 12:20

    córeczka 23.08.2015 [*] 6 tc
    Gabrysia ur.27.06.2016
    Hipotrofia, bezwodzie
  • Martynka30 Autorytet
    Postów: 3967 2839

    Wysłany: 21 września 2015, 13:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie 19dc i boli mnie podbrzusze, miejscami nawet bardzo :(

    Bombelku trzymam kciuki za wizytę :)

    Mama 3 Aniołków- 2.06.14 Zuzia 10tc,12.09.14 Dominiś 10tc, 12.05.15 Kropusia
    f2wl3e5eai92376u.png
    Synek 54cm, 2800- urodz 36/37tydz
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 września 2015, 13:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trzymam dziewczyny za was wszystkie bardzo mocne kciuki!!!

    Martynka30, malika89 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 września 2015, 16:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej kochane :)
    ja dzisiaj mam zabiegany dzien ale pamietam o Was <3

  • Bomblica Autorytet
    Postów: 692 673

    Wysłany: 21 września 2015, 17:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wracam od urologa. Wszystko ok, na usg żadnych zmian. Dostałam 2 antybiotyki.. Jeden żeby doleczyć pęcherz a drugi żeby grzyby sie dowcipnie nie pojawiły. Także tego okresu juz nie wyglądam, niech Se siedzi małpa w swojej jaskini jeszcze. I nie ma na to lekarstwa na dłuższą metę. Taka moja uroda i muszę z tym żyć

    córeczka 23.08.2015 [*] 6 tc
    Gabrysia ur.27.06.2016
    Hipotrofia, bezwodzie
  • blondyna5555 Autorytet
    Postów: 1056 1002

    Wysłany: 21 września 2015, 17:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zaczynam leczenie antybiotykami, do końca miesiąca będę się leczyć, potem na kontrole, zobaczymy co mi powie moja Pani doktor, mam nadzieję że w końcu mi ona pomoże, byłam na początku załamana, ale teraz po przemyśleniach jestem pełna nadziei i nie myślę tyle już negatywnie o tym, wierze że nam się uda i w przyszłym roku będę szczęśliwą mamą, to jest moje wielkie marzenie i czuję że się spełni, mam 30-ste urodziny pod koniec czerwca i to jest jedyny prezent o którym marzę :) na początku października powinnam dostać okres a potem jak dobrze pójdzie i dostane zielone światło od lekarki zaczynamy starania, już nie mogę się doczekać ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 września 2015, 17:41

    malika89 lubi tę wiadomość

    sierpień 2013 - 4 tc [*] Marzec 2015 - 6 tc [*]

    f2wlio4p4502qaxq.png
    w4sqyx8d4ksw6lib.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 września 2015, 20:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bomblica ciesze sie,ze na USG jest wszystko ok no i niech te antybiotyki pomoga <3

    Blondyna Tobie niech leki tez pomoga zycze CI tego <3 :) niech na urodziny bedzie piekny prezent!!!

    Martynko jak sie czujesz ????

    Malika lubie Twoje teksty sa mega optymistyczne :D :D :D

    Ja dzisiaj sie dowiedziałam,ze mam histeroskopie we wtorek za tydzien a niech jak planował lekarz w czwartek. Ale za to w czwartek mam pojechac na wizyte do niego bo chce zrobic USG i zobaczyc jak to wyglada w srodku u mnie około owulacji no i szyjke chce obejrzec dokąłdnie bo jestem po zabiegach a wtedy szyjka moze byc nie taka na czas ciazy!!!
    No zobaczymy co to bedzie ale starania na czas pazdziernika mam nadzieje,ze juz sie zaczna,ze nic w histero nie wyjdzie!!!! tym bardziej,ze ja sie urodziłam w tym miesiacu a słyszałam,ze najbardziej sie jest płodnym w sowim miesiacu urodzenia :P
    Buziaki kochane <3

  • malika89 Autorytet
    Postów: 1288 2304

    Wysłany: 21 września 2015, 21:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Inessa, od urodzenia jestem optymistką.

    Bardzo cierpię później jak coś nie pójdzie po mojrj myśli, ale wolę w ten deseń niż wiecznie się zamartwiać :)

    inessa lubi tę wiadomość

    <3 Synek - 3740g i 61cm szczęścia <3 urodzony 40+1 tc.
    dqpr3e5ekt0iowfy.png
    Start: 06/2015 -> 2 cykl zakończony 26.08.2015 [*] 6t+6dc.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 września 2015, 22:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No i super Malika !!!!!
    ja chyba jestem "mieszancem" :P :P :P troche tak,troche tak hyhyhy

    malika89 lubi tę wiadomość

  • annak Autorytet
    Postów: 4114 6144

    Wysłany: 21 września 2015, 23:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja niestety jestem pesymistką...
    Co właśnie ujawnia się w tej chwili.
    Dziś mija dokładnie miesiąc odkąd dowiedziałam się o niebijącym serduszku i końcu mojej ciąży. I jednocześnie mijają 4 tygodnie od indukcji poronienia. Boję się, że będzie tak samo jak poprzednim razem, okres nie przyjdzie i będę musiała iść jeszcze na zabieg... Nie chcę... Ale mam jakieś złe przeczucia, choć racjonalnie rzecz biorąc 4 tygodnie to jeszcze za mało, żeby zakładać zły scenariusz :-(

    <3 16.03 2017 - przyszłaś do mnie...
    iROnp2.png
    <3 21.08.2015 [*] 9tc
    <3 11.06.2015 [*] 5tc
    <3 29.12.2014 [*] 10tc

‹‹ 18 19 20 21 22 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Endometrioza – zagadkowa choroba powodująca niepłodność

Jeżeli dokuczają Ci silne bóle brzucha przed oraz w trakcie miesiączki, odczuwasz ból przy współżyciu, nie możesz zajść w ciążę - objawy te mogą wskazywać na endometriozę, tajemniczą chorobę, która może powodować niepłodność. Ale nie mając powyższych objawów, mając regularne, niebolesne miesiączki może okazać się, że ta sama choroba powoduje u ciebie problemy z płodnością. Dlaczego?

CZYTAJ WIĘCEJ

Comiesięczne rozczarowanie... Jak radzić sobie z emocjami, gdy kolejny raz pojawia się jedna kreska?

Dla wielu par każdy kolejny miesiąc bez ciąży jest jak utracona szansa. Trudne emocje kłębią się w pierwszych dniach cyklu. Najczęściej jest to żal, smutek, bezsilność, rozczarowanie... Dlaczego kolejny miesiąc się nie udało? Jak sobie radzić z tymi trudnymi emocjami? Podpowiada Psycholog Niepłodności - Anna Wietrzykowska.

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak zajść w ciążę? 4 składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w koktajlach.

Jak zajść w ciążę? Jak w naturalny, łatwy, a przy tym smaczny sposób możesz poprawić swoją płodność? Wystarczy, że każdego dnia będziesz przygotowywać super-odżywczy koktajl płodności. Jakie dobroczynne składniki możesz znaleźć w naszych przepisach? Jaką rolę odgrywają one w kontekście płodności? Oto 4 najważniejsze składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w smoothies! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego