Zaczynamy znowu starania
-
WIADOMOŚĆ
-
Aga22 wrote:Dziewczyny to moje wyniki z 5 dnia cyklu
Prolaktyna 76,64 norma 102-496
Glukoza w osoczu 97 norma 70-99
Co myślicie o prolaktyne za niską jest
Myślicie by odstawić Bromka?Antoś IVF,Julisia natural
-
roma wrote:Nie znam się dobrze na badaniach prenatalnych, chociaż wkrótce będę musiała stać się ekspertem w tej dziedzinie bo z powodu wykrytych nieprawidłowości w kariotypie jeśli będę w ciąży to będę musiała je wszystkie wykonać. Tak sobie jednak myślę że test pappa i aminopunkcja wykrywają wady genetyczne, a to co wykryli u Twojego dzidziusia chyba do nich nie należy. Dopytaj więc o to konkretne schorzenie przy okazji wizyty u lekarza. Co do aminopunkcji to z tego co wiem robi się ją w 16 tc. Podobno można zrobić analogiczne badanie z kosmówki już od 9 tc, wiec może też warto dopytać gdybyś nie chciała się dodatkowo stresować 4 tygodnie dłużej.
2015 ( 12 tydz) ciąża martwa
2015 IVF
-
Bianka Dziękuję Ci za informację. Domyślam się że na NFZ tego nie robią, podobnie jak badania z kosmówki?25.05.2010 Aniołek 9 tc
03.10.2011 - Synuś, mój mały - wielki cud
17.04.2015 - Aniołek 8 tc
03.01.2016 - Aniołek 8 tc
29.04.2016 - Aniołek 9 tc
25.07.2018 - Córcia
Cuda się zdarzają, czasem nawet dwa razy -
Mam nieprawidłowy kariotyp więc będę miała refundowane badania. Ale wiem że nie wszystkich to dotyczy. Np amimopunkcja tak, ale badania kosmówki które można zrobić dużo wcześniej już nie zastanawiam się nad ivf z diagnostyką przedimplantacyjną, miałaś te badania?25.05.2010 Aniołek 9 tc
25.07.2018 - Córcia
Mój lekarz prowadzący odradzał gdyż nie daje to 100% pewności że dziecko będzie zdrowe i zalecał FAMSI plus jak się uda amnio lub NIFTY diagnostyka przedimplantacyjna to niestety dodatkowy koszt ok 6000 więc odpuściliśmy .
2015 ( 12 tydz) ciąża martwa
2015 IVF
-
Jagna no dala mi na 10 czerwca na powtórzenie prolaktyny i zrobić LH
A estradiol i fsh sama mam płacić