X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Problemy i komplikacje Amniopunkcja, Nifty, Harmony - żeby nie zwariować czekając na wynik.
Odpowiedz

Amniopunkcja, Nifty, Harmony - żeby nie zwariować czekając na wynik.

Oceń ten wątek:
  • Karolina :* Autorytet

Wysłany: 3 grudnia 2016, 10:33

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie jestem lekarzem ale myślę ze to czy na usg coś wykaże czy nie zależy od stopnia upośledzenia... ogólnie każda sytuacja jaka by nie była jest trudna ehhh

f2wlo7esqzuxwfsr.png
    zem3e6ydilxbgffb.png
  • Hope_ Autorytet

Wysłany: 3 grudnia 2016, 13:44

Cytuj  /     /  Zgłoś
    -

Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 lutego 2017, 22:20

7v8rugpjlukgsvjv.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 3 grudnia 2016, 14:46

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Elaria po usg zd 900 a po teście pappap zd 56000

• Hope_ Autorytet

Wysłany: 3 grudnia 2016, 15:44

Cytuj  /     /  Zgłoś
    -

Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 lutego 2017, 22:20

7v8rugpjlukgsvjv.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 3 grudnia 2016, 16:09

Cytuj  /     /  Zgłoś
    W przedszkolu gdzie jest grupa zintegrowana dziecko dziecko posyła się jak skończy 3 latka.Nie musi samo się ubierać czy jeść bo tam dopiero będzie się tych rzeczy uczyło .Bardzo ważne jest żeby umiało się skupić długo i odnaleźć w grupie

• nick nieaktualny

Wysłany: 3 grudnia 2016, 16:12

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieci z ZD powinny od urodzenia chodzić na zajęcia do wczesnego wspomagania np.moja córeczka uczęszcza tam od 6 tygodnia życia i ma od samego początku rehabilitację,logopede i psychologa

• nick nieaktualny

Wysłany: 3 grudnia 2016, 16:12

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieci z ZD powinny od urodzenia chodzić na zajęcia do wczesnego wspomagania np.moja córeczka uczęszcza tam od 6 tygodnia życia i ma od samego początku rehabilitację,logopede i psychologa

• Marsylia Autorytet

Wysłany: 3 grudnia 2016, 17:09

Cytuj  /     /  Zgłoś