Cukrzyca ciążowa
-
WIADOMOŚĆ
-
Ta do picia. Chyba ze bez skierowania ja zrobię ? Bo dziewczyny na innym wątku pisały ze nie chciały im pielegniarki pobrać krwi bez skierowania jak poszły prywatnie.
Bo chyba nie zaszkodzi mi ta glukoza robiona tydzień po tygodniu ?Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 lipca 2016, 19:56
-
nick nieaktualnyDzięki Kamcia.
Szukamy dalej:-)
Adrenalina ja mam wyniku moczu zawsze super tfu tfu.
Jeśli chodzi o cukry uważam że raz zrobiłaś krzywa i ona ma znaczenie a czy ty jadłaś słodkie czy nie jadłaś......we wszystkim jest cukier także ja bym się nie opierała na tej tezie.
Robiąc drugi raz krzywa czy ty sobie krzywdy nie zrobisz?????
Ja jestem zielona nie mam aż tak wielkiej wiedzy na ten temat ale wydaje mi się że nie potrzebujesz drugiego wyniku krzywej.
Trzeba się dostosować do obecnego wyniku będziesz pod opieką diablo będziesz na diecie będziesz badać cukry pilnować co jeść i będzie dobrze po co znowu badanie robić???? -
Adrenalina krzywej się nie powtarza przy złym wyniku, masz po 2h 162, więc cukrzyca ciążowa.
Ja miałam krzywą ok, a mimo to diab nie zdecydowała się jej później powtarzać, bo to bardzo obciąża trzustke mamy, a szczególnie dziecka.
Nigdy w labie nie wyszła mi.glukoza w moczu, ale na paskach w domu 2 x wylapalam przy dużym skoku cukru. -
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyOstatnio lazilismy ale nie szukałam rybek hahahha za to zjedliśmy bardzo drogi obiad hahahha za 113zł na nas trójkę myślałam że babka się pomyliła ale niestety nie.
Dali największe kawałki ryby i na wagę tam jest więc kosmiczna suma była:-(
Ahhhh raz się żyje nie
Pojadłam to najważniejsze z rodzinkąWiadomość wyedytowana przez autora: 5 lipca 2016, 20:18
-
nick nieaktualny
-
Hej dziewczyny
moje życie weszło na wyższy poziom wtajemniczenia....siedzę właśnie przy laktatorze i doję cycki......i tak się cieszę, że coś leci, że szok!