Cukrzyca ciążowa
-
WIADOMOŚĆ
-
Heh bo jest weekend majowy. W szpitalnych przychodniach odsyłają mnie jedni do drugich bobu nich miejsc nie ma dopiero na koniec maja. A pójście do jakiegokolwiek diabetologa to dla mnie nieporozumienie więc umówiłam się do lekarza który specjalizuje się w cukrzycy ciążowej. Co do pasków kupiłabym ale jak mówiłam mój glukometr jest tak stary że pasków nie mogę znaleźć nawet w necie. Dlatego czekam do wizyty u ginekologa niech on mi przepisze paski czy glukometr a wtedy będę mogła zapisywać wyniki i jedzenie przed wizyta.
-
zolza
sama nie próbowałam, ale dziewczyny tak-mozna przejśc sie po aptekach i popróbowac z załatwieniem darmowego gluko, czasem wystarczy zakupić u nich paski i daja...nie mam doświadczenia a więc nie wiem czy sieciówki czy własnie takie małe osiedlowe apteki pewniejsze
moze któras doświadczona mam w tej kwestii ci podpowie?
i widze że ustawę maja gdzieś... -
kamciaelcia wrote:blanka
powie ci tak (więc nie wiem czymam racje )
pomiar usg-to pomiar usg, jest jakiś zakres błędu, brzuszek o tydzień do tyłu to norma, przyrost masy jest-to najważniejsze
a ogólnie przy cukrzycy może byc duze dziecko i za małe dziecko
choc ostatnio jeden doktorek mówił, ze przy unormowanej cukrzycy nie ma juz praktycznie dzieci utuczonych wysokimi cukrami (podkreślam-cukrzyca unormowana, tzn najpierw zdiagnozowana a potem kontrolowana)
ja natomiast w ciązach nie tyje i to lekarzom automatycznie sugeruje-czy dziecko rosnie????rośnie nawet bardziej
wiec jest trzecie kryterium-geny...cechy osobnicze tez sa tutaj wazne, czasem trzeba sobie zadać pytanie, jakimi samemu sie urodziło?
małe dziecko to niekoniecznie niskie cukry
to mogą byc gorsze przepływy, "brzydkie " łożysko...ale wrócę do tego co pisałam wyzej-przyrost jest, lekarz teraz badał i widział to łozysko, przepływy...