X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Problemy i komplikacje Cukrzyca ciążowa
Odpowiedz

Cukrzyca ciążowa

Oceń ten wątek:
  • Rudzina Autorytet

Wysłany: 13 kwietnia 2016, 13:29

Cytuj  /     /  Zgłoś
    agatia wrote:
    Domi mi nikt nie pobierał GBSa bo zapomnieli, dostałam przed cc kroplowkę z antybiotykiem.

Jestem po USG lekarzowi się coś u dzidziolinki nie podoba, ale nie wiem co, bo rozmowny nie jest wcale :/ jutro się dowiem na obchodzie i mam dostać dalsze wytyczne :/ kur... mać :/
    Łożysko się podniosło i jest 1,5 cm nad ujściem, jest nisko osadzone, ale już nie przodujące. Do cc już jest na odpowiedniej wysokości.
    Nawet się nie cieszę, bo nie wiem ci z malutką :(

Agatia! Trzeba być dobrej myśli. Fajnie, że łożysko wędruje w dobrym kierunku! A jak lekarz taki niekontaktowy jak mówisz to równie dobrze moze byc nic. Także pamietaj - spokój twoim sprzymierzeńcem a ja namietnie trzymam za was kciuki.

Rudzina
  • domi05 Autorytet

Wysłany: 13 kwietnia 2016, 13:30

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agatia, będzie dobrze

A ja chyba jednak wyłapałam winowajcę bo na drugie śniadanie po białym mi wywaliło... więc chyba raz służy raz nie... No i zostaje napisać mężowi żeby mi kupił ten nieszczęsny graham jak będzie wracać z pracy i tydzień się jeszcze pomęczyć :-)

A co zjadacie na kolację żeby unikać chleba? Jak jem czesto frytki to mam dziwnie wyrzuty sumienia mimo że już raczej po nich dobrze, ale wolę chyba coś zdrowszego maluszkowi serwować.

Zrobię sobię chyba jeszcze gołąbków bo cukier mam super po nich to chyba na kolację też mogą być. A kapusty zostało trochę :-)

tb732n0a0czusv9c.png
  • kamciaelcia Autorytet

Wysłany: 13 kwietnia 2016, 13:31

Cytuj  /     /  Zgłoś
    no nie agatia, aż nie wierzę...gratuluję na pewno łozyska-grzeczne i usłuchane, choć czułam, ze tak bedzie
    o małą tez się nie martw, miałaś robione połówkowe i nic nie widzieli, teraz to jakaś błahostka...na pewno!