Cukrzyca ciążowa
-
WIADOMOŚĆ
-
agatia wrote:Domi mi nikt nie pobierał GBSa bo zapomnieli, dostałam przed cc kroplowkę z antybiotykiem.
Jestem po USG lekarzowi się coś u dzidziolinki nie podoba, ale nie wiem co, bo rozmowny nie jest wcalejutro się dowiem na obchodzie i mam dostać dalsze wytyczne
kur... mać
Łożysko się podniosło i jest 1,5 cm nad ujściem, jest nisko osadzone, ale już nie przodujące. Do cc już jest na odpowiedniej wysokości.
Nawet się nie cieszę, bo nie wiem ci z malutką
Agatia! Trzeba być dobrej myśli. Fajnie, że łożysko wędruje w dobrym kierunku! A jak lekarz taki niekontaktowy jak mówisz to równie dobrze moze byc nic. Także pamietaj - spokój twoim sprzymierzeńcem a ja namietnie trzymam za was kciuki.Rudzina -
Agatia, będzie dobrze
A ja chyba jednak wyłapałam winowajcę bo na drugie śniadanie po białym mi wywaliło... więc chyba raz służy raz nie... No i zostaje napisać mężowi żeby mi kupił ten nieszczęsny graham jak będzie wracać z pracy i tydzień się jeszcze pomęczyć
A co zjadacie na kolację żeby unikać chleba? Jak jem czesto frytki to mam dziwnie wyrzuty sumienia mimo że już raczej po nich dobrze, ale wolę chyba coś zdrowszego maluszkowi serwować.
Zrobię sobię chyba jeszcze gołąbków bo cukier mam super po nich to chyba na kolację też mogą być. A kapusty zostało trochę -
domi05 wrote:Agatia, będzie dobrze
A ja chyba jednak wyłapałam winowajcę bo na drugie śniadanie po białym mi wywaliło... więc chyba raz służy raz nie... No i zostaje napisać mężowi żeby mi kupił ten nieszczęsny graham jak będzie wracać z pracy i tydzień się jeszcze pomęczyć
A co zjadacie na kolację żeby unikać chleba? Jak jem czesto frytki to mam dziwnie wyrzuty sumienia mimo że już raczej po nich dobrze, ale wolę chyba coś zdrowszego maluszkowi serwować.
Zrobię sobię chyba jeszcze gołąbków bo cukier mam super po nich to chyba na kolację też mogą być. A kapusty zostało trochę
dzis usmaze rybkę-fladerke . pod warunkiem, ze gdzies z mężem nie wyjdziemy...może makaron? -