Mamy leżące
-
WIADOMOŚĆ
-
Tęskniąca, absolutnie nie znam się na ktg, więc pozostaje mi trzymanie kciuków za Was
Już nie mogę się doczekać, żebyście się tu pochwaliły potrzebujemy szczesliwych zakończeń
JS a ja się czasem zastanawiam czy nie zwariowaliśmy tylko jakbyś miała budować dom, to nie planuj wykończenia na czas ciążyWiadomość wyedytowana przez autora: 4 kwietnia 2018, 19:40
-
Wowka no cisza wlasnie. Nawet sie ciut lepiej poczulam na te wiosne, moze sie dotlenilam czy cos bo wczoraj sporo pochodzilam, dzis tez, pogoda cudna, zyc sie chce. Nie da sie ukryc, ze chodze bardzo powoli, brzuch mega ciezki, spojenie boli, ludzie sie patrza na brzuch ;p Zastanawiam sie wlasnie czy taki wielki, czy ja taka mala a brzuch wielki ;p czy gruba ;p czy ladnie czy brzydko ;p Tez tak macie?
Ktg mam jutro, jestem ciekawa jak bedzie.Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 kwietnia 2018, 19:38
-
Edwarda, ja się nasłuchałam komplementów w święta i wczoraj na ktg od znajomej położnej i dzisiaj akurat się dobrze czuję w swoim ciele. Jakoś ludzie nie widzą moich kg oprocz brzucha, albo są bardzo mili
Z Twoim mikrospijnym przyrostem wagi na pewno wyglądasz bardzo dobrze
Zazdro pochodzenia, moje rozrywki dzisiaj to tylko drzemka na balkonie -
Wowka wrote:Edwarda, ja się nasłuchałam komplementów w święta i wczoraj na ktg od znajomej położnej i dzisiaj akurat się dobrze czuję w swoim ciele. Jakoś ludzie nie widzą moich kg oprocz brzucha, albo są bardzo mili
Z Twoim mikrospijnym przyrostem wagi na pewno wyglądasz bardzo dobrze
Zazdro pochodzenia, moje rozrywki dzisiaj to tylko drzemka na balkonie
Wlazlo tylko w brzuch, ale jest taki wielki wywalony do przodu. Tez mi sie wydaje, ze zle nie jest, znajomi chwala (ale to znajomi ;p), nie wiem tylko czemu ludzie na ulicy sie gapia. Ja sie nigdy na kobitki w ciazy nie patrzylam ;p
-