Poronienie I co dalej...
-
WIADOMOŚĆ
-
Pismak, Kat dokładnie się zgadzam, ja też nie znam się na fotkach z usg i o ile patrzyłam na zwykłe to nie widziałam nic i podświadomie czułam dziewczynkę tak teraz na tych od razu pomyślałam no chłopak A jesCze ostatnio mi się śniło że mieliśmy chłopca więc już w ogóle Oczywiście najważniejsze żeby było wszystko dobrze i było zdrowe ale mi marzyła się dziewczynka
Kropka przykro mi że miałaś ciężki poród, mam nadzieję że ból szybko minie i będziesz mogła cieszyć się macierzynstwem w pełni Imię piękne Mały Krzysiu A z pokarmem na pewno sobie poradzisz to tylko kwestia czasu
Sisi, ja się w cale nie dziwie, każdemu by serce pękalo jak słyszy że jego dziecko płacze więc to całkiem zrozumiałe. Teraz uczycie się dopiero siebie więc za jakiś czas na pewno już trochę wyluzujesz Nie przejmuj się, dajcie sobie czas a później z zamkniętymi oczami będziesz wiedziała co się dzieje -
kropka123 wrote:Dziewczyny, dziękujemy za wsparcie. Syn otrzymal imię Krzysztof. Poród ciężki- odeszły mi wody ale nie pojawily się skurcze wiec po kilku godzinach podali nam oksytocynę, od tego momentu musiałam leżeć (non stop pod ktg), skończyło się ma kilkunastu szwach zarówno w środku jak i na zewnątrz, boli okrutnie. Pokarmu nie mam co dodatkowo mnie stresuje bo muszę karmić mm ale trafiłam na super położna i mam nadzieje ze przy jej, laktatora i femaltikera pomocy wkrótce się pojawi. Synek jest cudowny, w każdym najdrobniejszym elemencie Lubieswieczki, gratuluje, możesz odetchnąć i cieszyć sie ciąża i przygotowaniami
Współczuję leżenia pod KTG - też tego doświadczyłam i uważam, że to barbarzyństwo - nie ma gorszej pozycji niż leżenie, ale Ty się męcz bo procedury, bo lekarzowi tak wygodniej - dramat.
Pokarmem się nie martw - femaltiker czyni cuda, a niedługo zaleje Cię fala mleka, dziecku póki co siara starczy
Buziaczki i dużo siły, ból wkrótce miniekropka123 lubi tę wiadomość
-