X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Problemy i komplikacje Poronienie I co dalej...
Odpowiedz

Poronienie I co dalej...

Oceń ten wątek:
  • Lubieswieczki Autorytet

Wysłany: 27 lutego 2019, 06:50

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pismak, Kat dokładnie się zgadzam, ja też nie znam się na fotkach z usg i o ile patrzyłam na zwykłe to nie widziałam nic i podświadomie czułam dziewczynkę tak teraz na tych od razu pomyślałam no chłopak :D A jesCze ostatnio mi się śniło że mieliśmy chłopca więc już w ogóle :D Oczywiście najważniejsze żeby było wszystko dobrze i było zdrowe ale mi marzyła się dziewczynka :D

Kropka przykro mi że miałaś ciężki poród, mam nadzieję że ból szybko minie i będziesz mogła cieszyć się macierzynstwem w pełni :) Imię piękne :) Mały Krzysiu :) A z pokarmem na pewno sobie poradzisz to tylko kwestia czasu :)

Sisi, ja się w cale nie dziwie, każdemu by serce pękalo jak słyszy że jego dziecko płacze więc to całkiem zrozumiałe. Teraz uczycie się dopiero siebie więc za jakiś czas na pewno już trochę wyluzujesz :) Nie przejmuj się, dajcie sobie czas a później z zamkniętymi oczami będziesz wiedziała co się dzieje :)

f2wljw4zqzq01lps.png
    34bwskjof7j5jsym.png
  • Leira Autorytet

Wysłany: 27 lutego 2019, 07:42

Cytuj  /     /  Zgłoś
    kropka123 wrote:
    Dziewczyny, dziękujemy za wsparcie. Syn otrzymal imię Krzysztof. Poród ciężki- odeszły mi wody ale nie pojawily się skurcze wiec po kilku godzinach podali nam oksytocynę, od tego momentu musiałam leżeć (non stop pod ktg), skończyło się ma kilkunastu szwach zarówno w środku jak i na zewnątrz, boli okrutnie. Pokarmu nie mam co dodatkowo mnie stresuje bo muszę karmić mm ale trafiłam na super położna i mam nadzieje ze przy jej, laktatora i femaltikera pomocy wkrótce się pojawi. Synek jest cudowny, w każdym najdrobniejszym elemencie :) Lubieswieczki, gratuluje, możesz odetchnąć i cieszyć sie ciąża i przygotowaniami ;)