Forum Starając się - ogólne 1985 - Klasyczny rocznik :)
Odpowiedz

1985 - Klasyczny rocznik :)

Oceń ten wątek:
  • ksiezyc Nowa
    Postów: 5 6

    Wysłany: 22 lipca 2014, 20:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pysia13 trzymam kciuki, to musi byc to :) Co do podwyzszonej prolaktyny, to ja nie zauwazylam zadnych objawow, to znaczy nie wydawaly mi sie dziwne. Po prostu lekarz ginekolog/endokrynolog skierowal mnie na badanie po tym jak powiedzialam, ze staramy sie z narzeczonym od wrzesnia i ze na razie jeszcze nam nie wyszlo i ze zrobic podstawowe badania.
    Co do objawow przy podwyzszonej prolaktynie :
    mozna miec zaburzenia miesiaczkowania- ja mialam i mam regularne
    obnizone libido- nie wiem, bo nigdy nie mialam wysokiego, teraz po uregulowaniu specjalnie wysokiego tez nie mam
    zawroty glowy- nie zauwazylam
    stany depresyjne- hhehe to od zawsze, bez nasilenia powiedzialabym
    tradzik- skore mam taka sama od 10 lat czyli tlusta skonna do wypryskow, ale nie moge nazwac tego tradzikiem
    nadmierne owlosienie- tu tez raczej zmian zadnych nie zauwazylam. jestem z tych co maja srednie owlosienie z przewaga na + niz na - ale to od zawsze tak.
    Czytalam ze jesli podwyzszona prolaktyna jest spowodowana mikrogruczolakiem przysadki mozgowej to ze moga pojawic sie bole glowy i zaburzenia widzenia oraz moze nawet wyciekac mleko z sutkow- nie mialam zadnych z tych objawow
    Jednym slowem mamy przekichane z tymi hormonami:)

  • Rzenka Znajoma
    Postów: 17 12

    Wysłany: 22 lipca 2014, 20:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Z tą prolaktyną to masakra.... W wieku nastoletnim stwierdzono u mnie potworniaka na jajniku, po operacji zaczęły się nieregularne okresy - winna prolaktyna. Na początek bromergon ale głowę chciało mi rozwalić więc Norprolac. Unormowało się. To tak było z 12 lat temu..
    Teraz przed 1 ciążą okresy co 40, 35 dni, normalna prl w normie za to po tescie wysoka. Znowu Norprolac i w 3msc stosowania upragnione 2 kreski, ale przez grypsko skończyło się jak się skończyło. Po tym poronieniu regularny okres, teraz po drugim też w miarę i cholera lekarz nie chce leczyć, mówi że tej po teście już się nie bierze pod uwagę....
    A tak bym se coś łykła, bo czytałam że ta hadra zaburza owulację, a raczej stres. No ale wyeliminuj stres, jak ja jestem nerwus jak nie wiem ;)

    ksiezyc, Iwka lubią tę wiadomość

    II/III 2013 - [*]
    XI 2013 - 9 tydz [*]

    Przyjdź i zostań, rozświetl mój świat....
  • ksiezyc Nowa
    Postów: 5 6

    Wysłany: 22 lipca 2014, 21:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no wlasnie podobno prolaktyna bardzo skacze jak sie czlowiek denerwuje... Ja nie tyle co nerwusem jestem co bardzo wrazliwa, latwo mnie zranic zawsze tak mialam, wiec od kilku miesiecy mowie sobie :wyluzuj sie, nie przejmuj sie, ale wiadomo latwo powiedziec ciezej zrobic. Coz pozostaje nam probowanie i cierpliwosc.
    Lato jest trzeba brac sie do akcji:) Latem chyab ogolnie bardziej sie ma ochote na "zabawy", prawda? :)

    Iwka lubi tę wiadomość

  • Rzenka Znajoma
    Postów: 17 12

    Wysłany: 22 lipca 2014, 21:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przynajmniej mamy wymówkę jak nas Towarzysz Życia wnerwia, zawsze mówię: nie stresuj mnie bo mi prolaktyna skacze :D
    Księżyc - jest więcej wolnego czasu więc trzeba go jakoś spożytkować :)
    Dziewczyny ja tu może nie doczytałam- Wy przed urlopami, wyjazdami?

    Iwka lubi tę wiadomość

    II/III 2013 - [*]
    XI 2013 - 9 tydz [*]

    Przyjdź i zostań, rozświetl mój świat....
  • Kaśka Autorytet
    Postów: 1037 1137

    Wysłany: 22 lipca 2014, 22:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witam wieczorową pora :)
    ja jeszcze przed urlopem raczej będzie spontan więc bliżej terminu napiszę co i jak :-)

    Rzenka, Iwka lubią tę wiadomość

    konie82.gif
    f2w3rjjg1da4lr23.png
  • Kaśka Autorytet
    Postów: 1037 1137

    Wysłany: 22 lipca 2014, 22:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzięki za info o prolaktynie, ja robiłam badania i mam 10 wynik tylko zastanawia mnie to że w drugiej połowie cyklu czasami jak nacisnę na sutek to mi coś wypłynie :-( zostało mi to po ciąży teraz mija rok i nie wiem czy to normalne. Pytałam dwóch ginków i mówili że to nic takiego i koniec nie drążą tematu a ja już świruję bo nie wiem czemu mi nie wychodzi.
    i nie wiem czy się nakręcać czy sobie wkręcić żę wszystko jest ze mną ok hahah

    Iwka lubi tę wiadomość

    konie82.gif
    f2w3rjjg1da4lr23.png
  • ksiezyc Nowa
    Postów: 5 6

    Wysłany: 23 lipca 2014, 02:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ogolnie jestem szczesliwa ze jestem kobieta, ale czasem jestem w szoku o ilu rzeczach my musimy myslec, sprawdzac, zamartwiac sie i wez tu sie wyluzuj:)

    Rzenka, Iwka lubią tę wiadomość

  • Zima Koleżanka
    Postów: 53 120

    Wysłany: 23 lipca 2014, 04:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pysia13 wrote:
    Dzieki Blue! Powiem Wam ze moge byc juz w ciazy...w sobote na bieliznie mialm dwie kropki krwi a potem rozowe plamienie, wiem ze to jeszcze nic nie oznacza ale tak mialam w poprzedniej ciazy...

    To bylo by cudownie! 3mam mocno kciuki. Ile lat ma twoje dziecko? No I kiedy bedziesz mial pew isc ze to ciaza?

    Iwka lubi tę wiadomość

    [*] 30.09.2013
    zpbn6iyeccg7uobk.png
    nqtkio4p8vnuk249.png
  • Zima Koleżanka
    Postów: 53 120

    Wysłany: 23 lipca 2014, 04:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ksiezyc wrote:
    Ogolnie jestem szczesliwa ze jestem kobieta, ale czasem jestem w szoku o ilu rzeczach my musimy myslec, sprawdzac, zamartwiac sie i wez tu sie wyluzuj:)

    Oj dokladnie! Ja jeszcze daje nam czas do wrzesnia.. No I jak sie nie uda tez bedziemy szli na Jakies badania.. Z pierwsza ciaza udalo sie za 3 razem, z druga za 1 razem.. Tylko ze sie nie utrzymala.. No a teraz to zobaczymy, mam nadzieje ze to ten cykl;) I zycze tego kazdej z nas aby to byl ten upragniony z zielona kropeczka na koncu. A teraz zamyka spac Bo rano do pracy. Kolorowych.

    Iwka lubi tę wiadomość

    [*] 30.09.2013
    zpbn6iyeccg7uobk.png
    nqtkio4p8vnuk249.png
  • pysia13 Autorytet
    Postów: 278 198

    Wysłany: 23 lipca 2014, 05:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc! Zima mam ponad 2 miesiecznego szkraba...a test zrobie w sobote

    Iwka lubi tę wiadomość

    relgh3715k4hk35p.png

    f2w3kwk46tcteghz.png

    Aniołek 6 tydzień - listopad 2018
  • Robotka1 Autorytet
    Postów: 6880 6735

    Wysłany: 23 lipca 2014, 10:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    helou:)

    dziewczyny a jaką wy prolaktynę badacie? bez obciążenia czy z obciążeniem???
    wiem że wiele bada bez obciążenia ale powiem wam że ta wyszła mi okej natomiast po obciążeniu masakra i dlatego biorę bromka:) tak że uwagę na to zwracajcie i nie dajcie się zwieść bo często ginowie mówią że odchodzi się od badania po obciążeniu.
    a ja dziś do pracy wybrałam sie rowerkiem:) standard-jak nie padało 2 tygodnie tak już mam pierwszy deszcz za sobą:P juz widzę jak wróxcę do domu:P

    Iwka lubi tę wiadomość

    qdkkqps699ih7zxn.png
    3i49io4plnxypnm1.png
    I JESZCZE JEST MAJA Z 2008 ROKU:)
  • Rzenka Znajoma
    Postów: 17 12

    Wysłany: 23 lipca 2014, 12:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny!

    Oj zanosi się na jakąś burzę tu w Krk, trochę pokropiło ale chmury nie wyglądają zachęcająco na spacer.
    Robotka1 - to tak jak z parasolem... ;)
    Co do Prl, to zwykła w normie, a ta po obciążeniu ehh szkoda gadać, ostatnio nawet nie badałam, a po II poronieniu jak robiłam wszystkie badania to najpierw była 6,53 a po teście MTC 270...no i ni huhu z leków bo gin nie chce leczyć.
    A to naprawdę fajny, konkretny facet, pracujący w szpitalu na Kopernika, więc coś tam wie. Niby mam 1 opak Norprolacu ale nie chce tak..
    Daje sobie trochę czasu, jak się nie uda zaciążyć wkraczam znowu z monitoringiem cykli i wtedy będę go nękać.

    Spokojnego Dnia!

    Iwka lubi tę wiadomość

    II/III 2013 - [*]
    XI 2013 - 9 tydz [*]

    Przyjdź i zostań, rozświetl mój świat....
  • ksiezyc Nowa
    Postów: 5 6

    Wysłany: 23 lipca 2014, 14:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mialam zawyzona bez obciazenia, a po obciazeniu to juz w ogole mialam bardzo wysoka. Jakie byly wyniki dokladnie to nie powiem, bo badania sa w Polsce a ja mieszkam w Londynie. W Londynie upal. uffff

    Iwka lubi tę wiadomość

  • Robotka1 Autorytet
    Postów: 6880 6735

    Wysłany: 23 lipca 2014, 15:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a ja za chwilę padnę...no dosłownie się przewrócę, chyba ciśnienie do tyłka....kawę dopijam ale nie pomaga, nic mi nie wychodzi dzisiaj:P
    chcę do domu do łóżka albo na leżak:D heheh

    Księżyc no faktycznie jak bez obciążenia już wysoka to wiadomo że już jest coś źle.

    dużo bierzecie leków???
    jakieś zioła? suplementy??? wasi faceci też coś biorą???
    u nas apteczka jak u emerytów :P

    Iwka lubi tę wiadomość

    qdkkqps699ih7zxn.png
    3i49io4plnxypnm1.png
    I JESZCZE JEST MAJA Z 2008 ROKU:)
  • Kaśka Autorytet
    Postów: 1037 1137

    Wysłany: 23 lipca 2014, 16:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja biore fembiofen tylko a moj androvit ;-)
    Pisze z tel a tu nie mam znakow pl :-)
    Cholera niby wszystko u mnie gra a ciazy brak nie wiem czemu ale nie chce na sile badan robic dodatkowych sto piecdziesiat I co chwila cos podejrzewac u siebie no to do paranoi mnie doprowadzi, najlepiej nym sie uspila I kazala obudzic juz w ciazy :-)

    Rzenka, Iwka lubią tę wiadomość

    konie82.gif
    f2w3rjjg1da4lr23.png
  • Blue Przyjaciółka
    Postów: 80 68

    Wysłany: 23 lipca 2014, 16:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaśka,a ile już się staracie? Ja tak samo myślę, żeby niepotrzebnie nie panikować i nie wymyślać, ale to tak naprawdę mój pierwszy cykl kiedy możemy tak naprawdę, fizycznie (jeśli wiecie o co mi chodzi ;)) starać się i jak tak czytam forum to chyba sama zaczynam wariować i myślę co może być u mnie jeszcze nie tak, a przecież nie o to chodzi. Wszystkie tu jesteśmy żeby się wspierać, ale tak jakoś już mam.

    Rzenka, Iwka lubią tę wiadomość

    "W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca." Paulo Coelho
    h4zpskjoz8adeo9y.png
  • Kaśka Autorytet
    Postów: 1037 1137

    Wysłany: 23 lipca 2014, 21:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no hej Blue, staramy sie teraz 9 cykl niby w normie jeszcze ale ostatnio zaszłam w pierwszym dlatego taka zniecierpliwiona jestem.
    ogólnie dziewczyny doła załapałam jutro mija rok od narodzin i jednocześnie śmierci moich kruszynek ciężki dzień mnie czeka i cały dzień już popłakuję ;-(

    konie82.gif
    f2w3rjjg1da4lr23.png
  • Rzenka Znajoma
    Postów: 17 12

    Wysłany: 24 lipca 2014, 09:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaśka - Kochana jesteśmy z Tobą! Nie chcę Ci pisać, że nie wolno płakać, roztrząsać i inne takie jak niestety można od niektórych słoni w składzie porcelany usłyszeć, bo każdy ma swój czas żałoby, swoje prawo do żalu, łez. A przecież to były Twoje Kruszynki, Twoje dzieci.
    Ja dopiero powiedzmy otrzeźwiałam gdy minął termin, kiedy miałabym rodzić. Wcześniej jak widziałam matki z wózkami albo brzemienne, to najchętniej zapadłabym się pod ziemię.
    Życzę Ci Kochana i Wam wszystkim doczekania się zdrowych, malutkich łobuziaków, które zostaną z nami tak przynajmniej do 18'nastki ;)
    Kasia mocno przytulam!!!!


    Co do leków co biorę...aktualnie zioła ojca Sroki nr3, później duphaston, acard, maglek b6, dokupiłam jeszcze wit b complex i na zmianę kwas foliowy z wit prenatalnymi (pregna +, femibion itp) a i sok z żurawiny. Ograniczyłam słodycze do minimum i piję dużoo wody.
    Mojemu od tego msc podaje maglek B6 naprzemian z b complex i kwas foliowy.

    Blue, Iwka lubią tę wiadomość

    II/III 2013 - [*]
    XI 2013 - 9 tydz [*]

    Przyjdź i zostań, rozświetl mój świat....
  • Blue Przyjaciółka
    Postów: 80 68

    Wysłany: 24 lipca 2014, 12:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaśka, słońce trzymaj się. Wiem, że to musi być trudne dla ciebie. Mam nadzieję, że dziś chociaż trochę czujesz się lepiej? Zobaczysz, damy radę, niedługo wszystkie zaciążymy :)

    Kaśka, Iwka lubią tę wiadomość

    "W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca." Paulo Coelho
    h4zpskjoz8adeo9y.png
  • Kaśka Autorytet
    Postów: 1037 1137

    Wysłany: 25 lipca 2014, 07:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ;-dzięki dziewczyny za wsparcie cały dzień się trzymałam wczoraj ale pękłam na cmentarzu i już nie mogłam się uspokoić, dziś zapuchnięta do pracy ale dobrze że koło 14 już skończę. Też wierzę że niedługo kruszynki do mnie wrócą i będę mamą nie tylką aniołkową :-)

    konie82.gif
    f2w3rjjg1da4lr23.png
‹‹ 9 10 11 12 13 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

14 faktów na temat płodności kobiety - owulacja, miesiączka, dni płodne

Owulacja, dni płodne, miesiączka - słyszymy o nich często. Ale czy na pewno mamy wystarczającą wiedzą na temat płodności kobiety? Niektóre sprawy dotyczące cyklu kobiety nie są tak jasne i oczywiste jakby mogło się zdawać. Tutaj znajdziesz 14 najważniejszych faktów, które warto wiedzieć na temat płodności kobiety.   

CZYTAJ WIĘCEJ

7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz owulacji OvuFriend

Wydaje Ci się, że działanie kalendarza owulacji sprowadza się tylko do wyznaczania dni płodnych i terminu owulacji? Nic bardziej mylnego! Podczas prowadzenia obserwacji w kalendarzu OvuFriend możesz dowiedzieć się o rzeczach, które wspomogą Twoje starania o dziecko. Poznaj 7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz dni płodnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża po 40 - jak zwiększyć szanse na zajście w ciążę

Czy starania o ciążę po 40 roku życia różnią się? Na co zwrócić uwagę i jak zwiększyć swoje szanse? Przeczytaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie szans na zajście w ciążę po 40 roku życia. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego