1985 - Klasyczny rocznik :)
-
WIADOMOŚĆ
-
Agniesja, pytałaś o znajomości ze szpitala. Ja miałam na sali dziewczyny rodzące juz 2 lub 3 dziecko. Jedna z nich okazała się szwagierką kobiety pracującej z moją mamą. Dzień po mnie urodziła Huberta. Czasami widujemy się na mieście.
05.11.2015 Mój mały chłopczyk ❤
15.07.2014 DWA ANIOŁKI [*] [*] - 11 tc.
29.10.2014 biochemiczna
31.12.2014 pusty pęcherzyk
Jeśli masz zamiar w coś wątpić, to zacznij wątpić w swoje ograniczenia -
Rozumiem, ale powiedziałaś, że nie powinni dawać pieniędzy ludziom którzy nie mają wykształcenia lub doświadczenia w danej dziedzinie, a to już nie było odniesione do tego czy Ty byś tak zrobiła tylko do ogółu.
I moim zdaniem z tą niszą to właśnie tak jest, że pomysł na nią zwykle znajduje się kiedy nie siedzisz w tej branży. Ja mam pomysły jeszcze na dwie firmy, czyli w sumie trzy. Pozostałe pomysły również wypełniają lukę rynkową i również nie mam doświadczenia w tych branżach. Ale pomysłów nie zdradzę, bo kto wie, może kiedyś...
A ze szpitala z nikim nie mam kontaktu ale utrzymujemy kontakt z grudniówkami i regularnie się spotykamy. -
Dla ścisłości to było pytanie a nie stwierdzenie, po czym dodałam zdanie o innowacyjności.
29.10.2014 biochemiczna
Tak czy siak, jeśli któraś z Was marzy o własnej firmie dziewczyny ja polecam. Zbierzcie się na odwagę, nabory wniosków ruszają w styczniu/lutym, nawet marcu. Warto walczyć o swoje marzenia!
W teraz się pochwalę. Dostałam się do dwóch projektów. Czekam na oficjalne ogłoszenie wyników w tym, w którym chcę wziąć udział i wycofam papiery z tego drugiego. -
Białystok wita rocznik '85
Staramy się prawie 1,5 roku ... teraz czas na lekarza, w przyszłym tygodniu idziemy z kompletem wyników ...
Czuję jak czas ucieka ... ja robię się z roku na rok starsza ... i mnie to przeraża ...