Forum Starając się - ogólne 2019 będzie nasz :)
Odpowiedz

2019 będzie nasz :)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 listopada 2018, 18:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szczęśliwa_Mama wrote:
    Emi najważniejsze, że maluszek zdrowo rośnie.
    Uwierz mi, że lepiej w ogóle nie wiedzieć płci, niż tak jak ja... niby siusiak, ale w sumie niewiadomo he he
    Wizyta wpisana ;)
    Pocieszam się, że w końcu przyjdzie ten dzień, że się dowiem. Jak nie w ciąży, to w dniu porodu :D :D :D

    Szczęśliwa_Mama, 19ewelaaa89, werni, Nikiana lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 listopada 2018, 18:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Frida Kochana moja trzymam kciuki!
    Wykrakałam, że czas na sierpnióweczkę :) zajebiście :)

    19ewelaaa89, Frida91, werni, Nikiana lubią tę wiadomość

  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 27 listopada 2018, 19:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Musze Wam sie pochwalic !:D
    Dostalam dzisiaj kontrakt w pracy. Pracuje 9 tyg z Nimi a Oni mi dzis powiedzieli ze jestem pracownikiem jednym z najlepszych ( rownajac z kontraktowymi juz ) i chca mnie do siebie na stale . Ale jaja !:D

    emi_90, 19ewelaaa89, Szczęśliwa_Mama, Frida91, werni, Ancyskowa, Nikiana, Parodka, Madzix88 lubią tę wiadomość


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 listopada 2018, 19:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zakręcona gratuuuluję!!! Dużo sukcesów :)

  • 19ewelaaa89 Autorytet
    Postów: 1214 1274

    Wysłany: 27 listopada 2018, 19:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zakręcona super!! Zdolna bestia z ciebie hehe :D :* będziesz naszym pracownikiem roku :p

    Dziewczyny dokładnie co się odwlecze to nie uciecze jak to mówią. Jak nie teraz to po porodzie na bank się dowiemy jaka plec :D ja z resztą też pewnie na najbliższej wizycie nie dowiem się jaka płeć :) to będzie 12 tydz, więc marne szanse hehe ale najważniejsze żeby było zdrowe i podskakiwalo radośnie jak na wcześniejszej wizycie <3

    emi_90 lubi tę wiadomość

    xnw43e3ksrhr28ji.png
    74di3e5eyeeino0z.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 listopada 2018, 19:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ZakręconaOna wrote:
    Musze Wam sie pochwalic !:D
    Dostalam dzisiaj kontrakt w pracy. Pracuje 9 tyg z Nimi a Oni mi dzis powiedzieli ze jestem pracownikiem jednym z najlepszych ( rownajac z kontraktowymi juz ) i chca mnie do siebie na stale . Ale jaja !:D
    Zakrecona, super :-) wreszcie jakieś dobre wieści od Ciebie, oby jak najwięcej takich :-)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 listopada 2018, 19:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zakręcona wow ;)
    Super ;)

  • werni Autorytet
    Postów: 10491 7852

    Wysłany: 27 listopada 2018, 20:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ooo super Agatka tak trzymać :)

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 listopada 2018, 21:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny!!! :)

    Jutro już ostatni dzień mojego siedzenia w domu, cieszę się strasznie, bo już w jakąś deprechę popadam tak sama siedząc ;)

    Frida!!! Super, gratuluję. No to faktycznie, wykrakana sierpniówka :)
    Emi, najważniejsze z dzidzią dobrze wszystko :)
    Zakręcona zuch dziewczyna i tak trzymać!

    Szczęśliwa, bo już wcześniej pisałam, ale chyba Ci umknęło. Mam przełożoną wizytę na 07/12 na godzinę 14.45, możesz zmienić na pierwszej stronie.

    Frida91, emi_90, Szczęśliwa_Mama lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 listopada 2018, 22:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szczęśliwa_Mama wrote:
    Frida Kochana moja trzymam kciuki!
    Wykrakałam, że czas na sierpnióweczkę :) zajebiście :)
    Dokładnie, lecimy pięknie miesiącami po kolei, mamy kwietniówkę, majówki, czerwcówkę, lipcówki, sierpniówkę, no to teraz czekamy na wrześniówkę :D
    No i na sierpniówki jakieś kolejne też jak najbardziej :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2018, 22:44

    Szczęśliwa_Mama lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 listopada 2018, 22:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ancyskowa sorki i dzięki, że jeszcze raz napisałaś :) rzeczywiście mi umknęło. Już poprawione ;)

    Dzisiaj zachciało mi się bigosu :P więc go zrobiłam :D jaki pyszny mi wyszedł :P
    A na 14 leciałam na zebranie do przedszkola :/
    W dodatku ząb mi się ułamał... fak
    W piątek idę do dentystki... a specjalnie wszystkie zęby poleczyłam przed ciążą, a tu ooo...
    Jestem w 17 tyg, to już niby początek 5 miesiąca?... że co? Ale czas zapierdziela...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2018, 22:58

    Ancyskowa, Parodka, emi_90 lubią tę wiadomość

  • Parodka Autorytet
    Postów: 340 350

    Wysłany: 28 listopada 2018, 07:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zakręcona gratuluję :-)

    Emi, cieszę sie ze wszystko w porządku

    Dzisiaj rano u mnie lepiej niż wczoraj. Jeszcze tydzień i moja wizyta. Chciałam wziąć urlop na ten dzień i mowilam pani z mojego biura z którą sie zastepujemy o tym juz pare razy. A ona dzisiaj wchodzi do pracy i mowi ze bedzie musiala wziąć 6 dni urlopu. No mam taka kurwice. Ale za kilka miesięcy zostanie sama jak pojde na L4 :-P

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 listopada 2018, 07:57

    emi_90 lubi tę wiadomość

    19.08.2013 <3 synek
    Czekamy na drugiego maluszka <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 listopada 2018, 08:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co do pracy to ja teraz nawet kiedy jestem w szpitalu dostaje tony e-maili. Na razie je tylko czytam, czy nie ma katastrofy jakejś. A odpiszę, jak będę już w pełni na siłach.

  • Parodka Autorytet
    Postów: 340 350

    Wysłany: 28 listopada 2018, 08:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    RudaMaruda25 wrote:
    Co do pracy to ja teraz nawet kiedy jestem w szpitalu dostaje tony e-maili. Na razie je tylko czytam, czy nie ma katastrofy jakejś. A odpiszę, jak będę już w pełni na siłach.

    A gdzie pracujesz jesli mogę spytać? Kurde zamęczą człowieka. Ja wiem ze jak mnie nie będzie juz w pracy to będę musiala czasami przyjsc i cos zrobic bo po prostu inni tego nie robią na co dzień i nie wiedzą jak ale ja to rozumiem. Ale z tym urlopem to tak mnie wkurzyla, przeciez wie ze musimy sie dogadywac co do urlopu a robi mi taki numer... Ale zachowalam kamienną twarz jak ją zobaczyłam z wnioskiem i pomyslalam "jeszcze Pani nie wie ale za tydzień będę miała niespodziankę i wkrotce el quatro" :-P

    19.08.2013 <3 synek
    Czekamy na drugiego maluszka <3
  • 19ewelaaa89 Autorytet
    Postów: 1214 1274

    Wysłany: 28 listopada 2018, 08:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szczęśliwa_Mama wrote:
    Ancyskowa sorki i dzięki, że jeszcze raz napisałaś :) rzeczywiście mi umknęło. Już poprawione ;)

    Dzisiaj zachciało mi się bigosu :P więc go zrobiłam :D jaki pyszny mi wyszedł :P
    A na 14 leciałam na zebranie do przedszkola :/
    W dodatku ząb mi się ułamał... fak
    W piątek idę do dentystki... a specjalnie wszystkie zęby poleczyłam przed ciążą, a tu ooo...
    Jestem w 17 tyg, to już niby początek 5 miesiąca?... że co? Ale czas zapierdziela...
    Haha ja bigos przedwczoraj gotowalam i to tyle mi wyszło że musiałam powekowac :D no z tymi zębami tak jest niestety, ja mam teraz dentyste w czwartek, mam nadzieję że już ostatni raz :p

    Parodka, Szczęśliwa_Mama lubią tę wiadomość

    xnw43e3ksrhr28ji.png
    74di3e5eyeeino0z.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 listopada 2018, 08:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Parodka wrote:
    A gdzie pracujesz jesli mogę spytać? Kurde zamęczą człowieka. Ja wiem ze jak mnie nie będzie juz w pracy to będę musiala czasami przyjsc i cos zrobic bo po prostu inni tego nie robią na co dzień i nie wiedzą jak ale ja to rozumiem. Ale z tym urlopem to tak mnie wkurzyla, przeciez wie ze musimy sie dogadywac co do urlopu a robi mi taki numer... Ale zachowalam kamienną twarz jak ją zobaczyłam z wnioskiem i pomyslalam "jeszcze Pani nie wie ale za tydzień będę miała niespodziankę i wkrotce el quatro"

    Ja pracuje jako planista produkcji w takiej firmie poligraficznej. Teraz mnie zastępuje mój kierownik, ale z tego co widzę to ciężko, bo wysyła mi mnóstwo pytań.
    Dzisiaj wychodzę ze szpitala, dostałam 3 tygodnie zwolnienia lekarskiego, ale chyba sobie jeszcze później przeciągne do końca roku, bo średnio mi się opłaca, w końcu święta.

    Madzix88 lubi tę wiadomość

  • werni Autorytet
    Postów: 10491 7852

    Wysłany: 28 listopada 2018, 10:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej kochane. Dziś nocka to odpoczywam. Później idę po paczki do sklepiku bo tam zostawił kurier. Wczoraj po pracy poszłam z kumpela na siłkę.
    Parodka dobrze zrobiłaś :) jeszcze ona by miała satysfakcję :)

    Parodka lubi tę wiadomość

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • werni Autorytet
    Postów: 10491 7852

    Wysłany: 28 listopada 2018, 10:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ruda współczuję że nawet na wolnym nie masz spokoju. Chyba mało umie ten kierownik jak ciągle pyta.

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 listopada 2018, 11:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Werni przyśniłaś mi się dzisiaj, że napisałaś tu na forum, że zrobiłaś test i jest pozytywny :-) Poważnie :-)

    19ewelaaa89, ZakręconaOna, RudaMaruda25, Parodka, werni lubią tę wiadomość

  • 19ewelaaa89 Autorytet
    Postów: 1214 1274

    Wysłany: 28 listopada 2018, 11:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    emi_90 wrote:
    Werni przyśniłaś mi się dzisiaj, że napisałaś tu na forum, że zrobiłaś test i jest pozytywny :-) Poważnie :-)
    Emi może proroczy sen :D

    emi_90, werni lubią tę wiadomość

    xnw43e3ksrhr28ji.png
    74di3e5eyeeino0z.png
‹‹ 333 334 335 336 337 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

6 składników, które mogą wesprzeć Twoją płodność i zwiększyć szanse na zajście w ciążę!

Dowiedz się, które składniki są ważne i istotne w kontekście płodności. Jakie produkty mogą zwiększać szanse na zajście w ciążę i tym samym przyśpieszać starania o dziecko? Poznaj proste i sprawdzone przepisy na zastosowanie 6 składników wspierających płodność!

CZYTAJ WIĘCEJ

Dieta Płodności w OvuFriend - jak otrzymać spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności?

Brak śluzu płodnego, endometrioza, nieregularne cykle, a może PCOS? Dieta Płodności w OvuFriend to spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności dopasowane idealnie do Ciebie i Twoich dolegliwości! Sprawdź instrukcję krok po kroku, jak otrzymać Dietę Płodności i zwiększyć szanse na zajście w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z tarczycą - przyczyny, objawy, wpływ na płodność

Problemy z tarczycą są bardzo częstą przyczyną zaburzeń hormonalnych zarówno u kobiet, jak i u mężczyzn. Jakie są najczęstsze zaburzenia w funkcjonowaniu tarczycy? Jakie są typowe objawy problemów z tarczycą? Jak wygląda diagnostyka? Jak zaburzenia tarczycy mogą wpływać na płodność?

CZYTAJ WIĘCEJ