Forum Starając się - ogólne 2019 będzie nasz :)
Odpowiedz

2019 będzie nasz :)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 września 2019, 09:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moi znajomi też są teraz na etapie ślubów, ciąż itp.
    Widzę dużo koleżanek, które teraz będą miały dziecko, ale żadna moja bliska, nie będę z kim miała z wózkiem chodzić, haha!
    Z resztą ja jak się przeprowadziłam z moich rodzinnych stron, to znajomi pozostawali właśnie tam. Kuzynka męża rodzi dziecko teraz 3 października, to będziemy mieć dziecko z różnicą około 5 miesięcy.

    Kasia, super że wszystko w porządku! Mnie najbardziej rozrywało przy kichaniu, jakby mi się rozrywały wnętrzności, ale teraz jest już lepiej. Czekam na połówkowe i strasznie mi się czas dłuży.

  • KasiaSz32 Ekspertka
    Postów: 272 63

    Wysłany: 24 września 2019, 10:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurde wykrakałam sobie, że wymioty już odeszły. Dzisiaj o 3 „szarpanie” mnie obudziło. I tak rzyganko do teraz. Muszę czopek zaaplikować bo się wykończę w pracy :(
    U mnie w pracy jeszcze 4 dziewczyny starają się o dziecko 😂 dyrektor się załamie jak wszystkie zaciążymy :-)

    010ihgqsegoetpqq.png
  • anusiak5 Autorytet
    Postów: 1657 522

    Wysłany: 24 września 2019, 16:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej.Agata nie załąpałam sie na fote.a ty ruda slicznie wyglądasz

    anusiak=niedoczynnosc tarczycy i hashimoto
    iv09jw4z4iotag22.png whjt3csz8ywysrrm.png
    8fd339fb5b3915db6590d59424627848.png
  • werni Autorytet
    Postów: 9859 7586

    Wysłany: 26 września 2019, 08:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasia biedny ten Wasz szef 😂

    Lidka Agata dala fotkę na grupie na mesie :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 września 2019, 08:11

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 września 2019, 08:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja się śmieję do koleżanki z pracy, co złamała stopę, że ja po urazie stopy to do pracy już w ciąży wróciłam 😂😂😂

    Jejku, dziewczyny byłam wczoraj po receptę u swojej pani doktor, a ona przyjmuje też w klinice leczenia niepłodności, ile ludzi, ile par i to takich załamanych. Ludzki dramat, aż mi się płakać chciało. Ja nie wiem, ale coraz więcej się słyszy o tych problemach, z roku na rok coraz gorzej.
    Jak sie ludzie będą rozmnażać za parę lat?

  • anusiak5 Autorytet
    Postów: 1657 522

    Wysłany: 26 września 2019, 09:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej widziałam Werni

    werni lubi tę wiadomość

    anusiak=niedoczynnosc tarczycy i hashimoto
    iv09jw4z4iotag22.png whjt3csz8ywysrrm.png
    8fd339fb5b3915db6590d59424627848.png
  • KasiaSz32 Ekspertka
    Postów: 272 63

    Wysłany: 26 września 2019, 10:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A Wy macie na messie swoją grupę zamkniętą jakąś? Jesteście tam Wy czy jeszcze jakieś inne dziewczyny?
    Ja od rana walczę z grzybami :-) wczoraj 30kg prawdziwków i 5 kg podgrzybków uzbieraliśmy :-)

    010ihgqsegoetpqq.png
  • anusiak5 Autorytet
    Postów: 1657 522

    Wysłany: 26 września 2019, 13:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KasiaSz32 wrote:
    A Wy macie na messie swoją grupę zamkniętą jakąś? Jesteście tam Wy czy jeszcze jakieś inne dziewczyny?
    Ja od rana walczę z grzybami :-) wczoraj 30kg prawdziwków i 5 kg podgrzybków uzbieraliśmy :-)
    wow zazdroszcze grzybków.wczoraj i dzis mam wolne ale nie mam z kim jechac na grzyby.a maża mi sie w occie wlasnie.jest co robic.bylismy 2 lata temu z corka to przywiezlismy 70 litrów.wiec do pozniego wieczora niedziela była zgłowy i potem 3 dni jak wracalam z pracy robilam dalsze etapy zaprawiania bo ocet szusz i w najgorszym stanie na sos do słoików.w tym roku jak pojedziemy to tylko robie sos na swiezo ocet i susz.nie bede sie bawic bo cholery szlo dostac wtedy

    anusiak=niedoczynnosc tarczycy i hashimoto
    iv09jw4z4iotag22.png whjt3csz8ywysrrm.png
    8fd339fb5b3915db6590d59424627848.png
  • werni Autorytet
    Postów: 9859 7586

    Wysłany: 26 września 2019, 15:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasia tak mamy zamknięta grupę. Oprócz nas jest też parę innych dziewczyn.

    Dziś udane zakupy w pepco. Akurat mój mąż ma wolne to skorzystałam. Małego popilnowal.

    Oj dawno na grzybach nie byłam a teraz super pogoda na nie.

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • KasiaSz32 Ekspertka
    Postów: 272 63

    Wysłany: 26 września 2019, 20:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oki. Ja się chyba zapiszę na brzuszek.net tak jak w pierwszej ciąży :-)
    Uporałam się z grzybami. Część już siedzi w occie, a reszta czeka na swoją kolej do suszenia, chodzi i piekarnik i suszarka do grzybów 😂 na święta nam na pewno nie zabraknie :)

    010ihgqsegoetpqq.png
  • KasiaSz32 Ekspertka
    Postów: 272 63

    Wysłany: 26 września 2019, 22:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Byłam dziś na kontroli u swojej ginki i wsio w porządeczku. Marysia była ze mną, ale maleństwo sobie smacznie spało i nie było czego oglądać :-)

    010ihgqsegoetpqq.png
  • KasiaSz32 Ekspertka
    Postów: 272 63

    Wysłany: 27 września 2019, 09:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka. Przed weekendem znowu cisza :-)
    Lecę do pracy pożegnać się z dzieciakami. Zwolnienie mam od dziś, a nie od poniedziałku :-)
    A co se będę żałować, w ciąży już raczej więcej nie będę :-)
    Leje deszcz, ale nie przeszkadza mi to w tym, żeby jechać jutro znowu na grzybki 😂 już mam tyle ususzonych z ostatniego wypadu, że mogłabym całą rodzinę obdzielić, a jeszcze w occie porobiłam i na jakąś imprezkę bedą jak znalazł :)

    010ihgqsegoetpqq.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 września 2019, 09:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasia wspaniale, że wszystko super ❤️

    Ja wysprzątałam jak zwykle, zostało mi tylko zmyć podłogi, umyć łazienkę i ociekacz do naczyń.
    Jejku, ja przez ten wolny czas zrobiłam się tak pedantyczna, a dom sterylny, bo sprzątam go codziennie.
    Dzisiaj będę myła podłogi płynem do czyszczenia powierzchni w szpitalach, haha!
    A tak w ogóle to starego mam chorego, a i mnie gardło pobolewa.

  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 27 września 2019, 13:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej .
    Fajnie Kasia , korzystaj :)
    Jak bym miala placone 100 procent tez bym poszla , zyc nie umierac no ale niestety .
    I tak ten tydzien przesiedzialam za darmo w domu bo czuje sie fatalnie , mdlosci i wymioty wrocily ze zdwojona sila ... wrak czlowieka to malo .

    Ja wlasnie musze tez dzis wziac sie za szmate . 2 dni temu wszystko robilam ale no w domku to syfi sie jak cholera jeszcze przy psie co lata po ogrodzie ciagle .
    U Nas tez pada prawie tydzien i tak ma kolejny lac . No coz ;) jesien w anglii - normalka .

    Ruda zaloz jakas maseczke na twarz , nie wdychaj tej chemii


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 28 września 2019, 15:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej . Zyje ktos ???


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • KasiaSz32 Ekspertka
    Postów: 272 63

    Wysłany: 28 września 2019, 17:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja żyję. Ledwo po grzybach, ale żyję.

    010ihgqsegoetpqq.png
  • anusiak5 Autorytet
    Postów: 1657 522

    Wysłany: 28 września 2019, 21:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja te żyje ale brakło mi czasu na komp.pomagałąm mężowi w pracach póżniej szybkie sprzątanie w domu kąpiel teraz moge poczytac

    anusiak=niedoczynnosc tarczycy i hashimoto
    iv09jw4z4iotag22.png whjt3csz8ywysrrm.png
    8fd339fb5b3915db6590d59424627848.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 września 2019, 11:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja to jestem taka chora, że musiałam sobie wziąć paracetamol, boli mnie głowa, gardło, ucho i leci mi z nosa.
    Czytałam, że trzeba się niby skonsultować z lekarzem, ale jedna tabletka chyba nie zaszkodzi, bo to w miarę bezpieczny, lek, a więcej nie wezmę.
    Jedynie herbatki z imbirem, cytrynką i miodem.

    Mąż mnie zaraził :/ umieram...

  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 29 września 2019, 12:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    RudaMaruda25 wrote:
    Ja to jestem taka chora, że musiałam sobie wziąć paracetamol, boli mnie głowa, gardło, ucho i leci mi z nosa.
    Czytałam, że trzeba się niby skonsultować z lekarzem, ale jedna tabletka chyba nie zaszkodzi, bo to w miarę bezpieczny, lek, a więcej nie wezmę.
    Jedynie herbatki z imbirem, cytrynką i miodem.

    Mąż mnie zaraził :/ umieram...
    Odrazu Ci powiem ;)
    Paracetamol mozesz smialo wziac do 1200 -1500mg na dobe , jezlei wezmiesz tabletke i nie pomaga po 60 minutach bierzesz kolejna . Do tego rob oklady sobie zimne i duzo pij wody . To jest bezpieczny lek ktorego niby pisza jak kazdy ze trzeba konsultowac . Na ten temat wiem cos bo walcze z mega bolamo glowy ... :( i to nie od wczoraj a juz bylam w ciazy raz :D
    Kup sobie amol i nacieraj sie nim dodatkowo .
    Gorzej jak zostawia sie bol i nie zapobiega mu , wtedy dziala zle ...


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 29 września 2019, 12:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No a tak w ogole to dzien dobry .

    Powiem Wam ,ze juz tak doczekac sie wyjazdu do Polski nie moge ... a jeszcze miesiac pracy przede mna i dopiero tydzien urlopu . Tak chce wypoczac w swoim Polskim lozku , zjesc z siostra chinszczyzne w nocy przy serialach ... spotkac sie w ogole z rodzina :) mam tyle planow . Na pewno ide tez do mojej ginekolog na usg i badanie szyjki . Musze Ja sprawdzic cholerka chociaz raz ...
    I szczerze powiem , ze gdyby za to zwolnienie mi placili to bym chetnie juz poszla ;(


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
‹‹ 481 482 483 484 485 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ

PMS, czyli zespół napięcia przedmiesiączkowego - przyczyny, objawy, leczenie

Zespół napięcia przedmiesiączkowego to ogólne określenie na objawy i dolegliwości, które odczuwają kobiety przed miesiączką. A jakie są najczęstsze objawy PMS? Co jest ich przyczyną? Czy i kiedy napięcie przedmiesiączkowe wymaga leczenia? 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego