Forum Starając się - ogólne Bydgoszczanki łączmy się! :D
Odpowiedz

Bydgoszczanki łączmy się! :D

Oceń ten wątek:
  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 24 czerwca 2017, 16:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej. Witam sie i ja. Jestem z bydgoszczy. Staramy sie od listopada 2016 o drugiego szkraba. Mam pcos i brak owulacji. Jestem stynulowana clo i fostimonem.. Teraz mialam 3 miesiace przerwy bo byly 3 torbiele po 7 cm. Cykl tenu byla owulka 3 pecherzyki pejly ale niestety sie nie udalo. Teraz mam miesiac przerwy bo lekarz na urlipie... Nastepna owulka wypadnie okolo 25 lipca.. Czekam na dwie kreski..

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 czerwca 2017, 11:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 listopada 2017, 20:39

  • Britty Autorytet
    Postów: 1067 479

    Wysłany: 25 czerwca 2017, 11:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej!,czy mogę się przyłączyć? Ja spod Bydgoszczy ale studiowałam to 5 lat i tu do lekarzy wciąż jeżdżę!,:)

    02.09.2020 Gabryś <3
    dqprj48a0vyap3wu.png
    22.07.2018 Zuzanka <3
    gg64t5odwuht857b.png
  • Britty Autorytet
    Postów: 1067 479

    Wysłany: 25 czerwca 2017, 11:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Staraczka ja również miałam przeboje z torbielami ale postawiłam na 100% naturalność. Piłam codziennie herbatę z krwawnika (pije do dzis) i torbiel sama sie wchlonela :) ja sie staram z mężem od sierpnia 2016 r i niestety nic. Podejrzewalismy mojego M, ponieważ palil b dlugo papierosy, mąż bierze tabletki na poprawę nasienia i widac golym okiem poprawę :) u mnie niby wszystko ok ale obecny cykl bezowilacyjny. Powoli zzabieram sie do tego aby odwiedzić lekarza i porobić wszystkie badania.

    02.09.2020 Gabryś <3
    dqprj48a0vyap3wu.png
    22.07.2018 Zuzanka <3
    gg64t5odwuht857b.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 czerwca 2017, 11:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 listopada 2017, 20:39

  • Britty Autorytet
    Postów: 1067 479

    Wysłany: 25 czerwca 2017, 11:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anet_86 dokladnie również czuje sentyment do bdg! 6lat to sporo!

    A jaka jest twoja historia? Jak wyglądają starania ?

    02.09.2020 Gabryś <3
    dqprj48a0vyap3wu.png
    22.07.2018 Zuzanka <3
    gg64t5odwuht857b.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 czerwca 2017, 11:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 listopada 2017, 20:38

  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 29 czerwca 2017, 17:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny jak chcecie mige podać wam namiary na cudownego lekarza. Specjalizuje sie w nieplodnosci i jest swietnym fachowcem. Sama do niej chodzilan w 1 ciazy i teraz.

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 czerwca 2017, 17:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    staraczka24 wrote:
    Dziewczyny jak chcecie mige podać wam namiary na cudownego lekarza. Specjalizuje sie w nieplodnosci i jest swietnym fachowcem. Sama do niej chodzilan w 1 ciazy i teraz.

    Podaj, proszę, nazwisko oraz gdzie przyjmuje. Będę wdzięczna.

  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 3 lipca 2017, 10:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anet_86 wrote:
    Podaj, proszę, nazwisko oraz gdzie przyjmuje. Będę wdzięczna.
    Osielsko szpital eskulap. Dr klyszejko.
    Przepraszam se dopiero dzis odpisuje aoe nie wchodzipam na forum :)

    A tak apropo u jakich lekarzy sie leczycie??

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2017, 17:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    staraczka24 wrote:
    Osielsko szpital eskulap. Dr klyszejko.
    Przepraszam se dopiero dzis odpisuje aoe nie wchodzipam na forum :)

    A tak apropo u jakich lekarzy sie leczycie??

    Dzięki za namiar. Ja szukam dopiero lekarza. Co jeden to gorszy...

    staraczka24 lubi tę wiadomość

  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 4 lipca 2017, 06:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anet_86 wrote:
    Dzięki za namiar. Ja szukam dopiero lekarza. Co jeden to gorszy...
    Idz. Nie pozalujesz ;)

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • Britty Autorytet
    Postów: 1067 479

    Wysłany: 4 lipca 2017, 08:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczynki co słychać? Ja wlasnie obronilam prace magisterską! Teraz mam zasluzone wakacje!

    Ja lecze sie u dr Kolossa on zajmuje sie niepłodnością moze slyszalyscie o nim

    Ktora testuje w lipcu?

    02.09.2020 Gabryś <3
    dqprj48a0vyap3wu.png
    22.07.2018 Zuzanka <3
    gg64t5odwuht857b.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 lipca 2017, 17:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Britty wrote:
    Hej dziewczynki co słychać? Ja wlasnie obronilam prace magisterską! Teraz mam zasluzone wakacje!

    Ja lecze sie u dr Kolossa on zajmuje sie niepłodnością moze slyszalyscie o nim


    No to gratuluję!!! Niestety nic nie wiem o tym lekarzu.

  • clair Ekspertka
    Postów: 151 84

    Wysłany: 4 lipca 2017, 17:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć, ja lecze się obecnie u dr Zalewskiej na cichej w gabinetach dr Kollosa. Mecze się 4 lata, przerabialam już nawet potworniaka na jajniku. Podejrzewali już pcos, a obecnie szukamy przyczyny nawracajacych poronien, jestem w trakcie badań. W tym cyklu wykres wygląda szalenczo ale test rano pokazał bladziutka kreskę,ledwo widoczną, będę testować w najbliższych dniach dalej :)

    f2w33e3kvrxi2e75.png

    4apfdcimz0vm65th.png

    Clair
  • Britty Autorytet
    Postów: 1067 479

    Wysłany: 4 lipca 2017, 19:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Staraczka a ta pani dr przyjmuje na nfz tez czy tylko prywatnie?

    Clair mohe cichutko gratulować? :)

    Anet jak monitorig i nastrój? Jakies przeczucia co do cyklu?

    02.09.2020 Gabryś <3
    dqprj48a0vyap3wu.png
    22.07.2018 Zuzanka <3
    gg64t5odwuht857b.png
  • Angie1212 Ekspertka
    Postów: 189 76

    Wysłany: 4 lipca 2017, 20:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam.
    Ja również jestem z Bydgoszczy.
    Mam PCO dość zaawansowane, ale niedługo będę starać się o drugiego szkraba.
    Grunt to trafić na dobrego lekarza.

    h4zpyx8di03rzb31.png

    Aniołek 22.03.2018r. 9tc [*]

    zem3df9hktjtbque.png
  • clair Ekspertka
    Postów: 151 84

    Wysłany: 4 lipca 2017, 21:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Britty, mam nadzieję ale cały czas boję się że znowu się cieszę a zaraz się okaże że @ przyszła, dlatego tak szybko testuje, może gine da coś na podtrzymanie. Rano lecę na betę, trzymajcie kciuki :)

    Angie, to prawda, ale moim zdaniem ciężko trafić na dobrego lekarza, ja już mialam 10 którzy cieszyli się podobno dobrą renomą, a jednak potraktowali mnie delikatnie niesympatycznie, mówiąc że w moim wieku nie ma się czym martwić i mam przyjść za 10lat :) mimo że na swoim koncie miałam potworniaka

    f2w33e3kvrxi2e75.png

    4apfdcimz0vm65th.png

    Clair
  • Britty Autorytet
    Postów: 1067 479

    Wysłany: 4 lipca 2017, 23:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Clair nie martw siena zapas! Bedzie dobrze! Clair jak leczono u ciebie potworniaka? Oglądałam to tym program kiedyś kobiecie cos na wzór zęba? Takiej tkanki uroslo na jajniki i mowil ze to potworniak wlasnie.

    Angie u kogo sie leczysz?

    02.09.2020 Gabryś <3
    dqprj48a0vyap3wu.png
    22.07.2018 Zuzanka <3
    gg64t5odwuht857b.png
  • clair Ekspertka
    Postów: 151 84

    Wysłany: 4 lipca 2017, 23:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Udało się laparoskopowo go usunąć, nie był aż tak duży i jajnik nie ucierpiał tak bardzo. Potem pojawiały się torbiele wielkości dużej pomarańczy, miałam przepisane niby na to tabletki anty ale po 2 miesiącach odrzuciłam je w cholere :)

    f2w33e3kvrxi2e75.png

    4apfdcimz0vm65th.png

    Clair
‹‹ 2 3 4 5 6 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Suchość pochwy - jakie mogę być jej przyczyny i jak sobie z nią radzić?

Problem z odpowiednim nawilżeniem pochwy dotyczy bardzo dużej liczby kobiet. Najczęściej problemy występują w okresie okołomenopauzalnym, ale z różnych przyczyn mogą pojawiać się na każdym etapie życia kobiety. Suchość pochwy może znacząco obniżać jakość życia seksualnego, z powodu bólu i dyskomfortu odczuwanego podczas zbliżeń... Skąd się bierze suchość pochwy? Jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak ochoty na seks... - najczęstsze przyczyny niskiego libido u kobiet

Czym jest libido i jakie czynniki mają największy wpływ na popęd seksualny? Co robić, kiedy brak ochoty na seks? Przeczytaj o najczęstszych przyczynach niskiego libido u kobiet oraz dowiedz się, jak możesz poradzić sobie z tym problemem. 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 zasad dobrego odżywiania podczas starania - co i jak jeść, aby szybciej zajść w ciążę

Odpowiednia dieta płodności może nie tylko polepszyć twoje zdrowie i dobre samopoczucie, ale również wspomóc twoją płodność oraz zapewnić zdrowy rozwój twojego dziecka jak już zajdziesz w ciążę. Co zatem oznacza „odpowiednia dieta”? Znajdziesz tutaj 14 wskazówek, które pomogą Ci lepiej zaplanować posiłki.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego