Forum Starając się - ogólne Czerwcowe mamusie 2013 :)
Odpowiedz

Czerwcowe mamusie 2013 :)

Oceń ten wątek:
  • Tusiaczek Ekspertka
    Postów: 205 331

    Wysłany: 1 czerwca 2013, 14:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ;oniqa wrote:
    inessa wrote:
    Pozdrawiam znad słonecznego morza pamietam o każdej z Was kochane <3
    Z plamieniami różnie bywa a po współżyciu czasami też tak może być :oniqa
    Zycze dobrego wieczorku :D

    pierwszy raz tak mam oby to nie było coś groźnego chce mi siespać, piersi mam napuchnięte, gorące i nie da ich się dotknąć nawet w staniku nie umię chodzić do tego jajniki napieprzająco jest grane ?? :/

    mialam identycznie chodzilam 2 tyg nawet w specjalnyh sportowych stanikach bez usztywnien- to samo - blolace piersi , do tego kremowy sluz, musiaam codziennie chociaz godzine sie przespac chociaz nigdy tak nie mialam i bol jajnikow - dzis @ dostalam... powinnam jutro lub pojutrze - mysle ze tez po czesci poghoda na nas wplywa usypiajaco i dazniaco przynajmniej na mnie....

    <3 <3 Twoja wartosc jest znacznie wieksza niz ci sie wydaje <3 <3 600463d6w19uquwm.gif


    682ecf9074.png
  • madzianka Autorytet
    Postów: 1061 537

    Wysłany: 1 czerwca 2013, 15:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziiewczyny wie moze ktoras jak to wyglada jezeli chodzi o badania hormonow i nasienia w anglii?

    2grdxgdsv8in25va.png
  • juicca Autorytet
    Postów: 2289 2480

    Wysłany: 1 czerwca 2013, 19:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny ;) kurcze ale mnie mdli masakra też tak macie ze w połowie cyklu Wam nie dobrze ?

    Dominika 11.04 2012(18tyg) Aniołek 11.02 2013(7tyg)


    3jvz3e5ek8iil2ca.png

    https://www.suwaczki.com/tickers/3jvz3e5ek8iil2ca.png
  • Mikusia2 Autorytet
    Postów: 439 402

    Wysłany: 1 czerwca 2013, 20:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja was dziewczynki codziennie podgladam i czytam co tam u Was i nawet szczerze powiem, ze mnie nie interesuje to kiedy bede miec skok tempki i owulke, do gin ide 12.06 czerwca na rutunowy przeglad :) nawet raczej przegapie monitoring cyklu ale co tam mam teraz duzo pracy i na tym sie skupiam. buźka kochane dobranoc :)

    oeuak0s3wt902skk.png
    9ltfxzdvyikp4icy.png
    km5scwa1m8wagzpl.png[/url
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 czerwca 2013, 20:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie kochaniutkie :* Cały dzień mnie nie było bo byłam u mojej 10 miesięcznej chrześniaczki na dzień dziecka :D
    Fajnie było dopóki nie zaczęłam wymiotować jak kot :/ porażka jakaś :/ ból podbrzusza mam jak na okres ale tak pod pępkiem bardziej do tego boli mnie pępek w środku,sutki mam czerwone i mnie boa,szczypią swędzą wszystko naraz dosłownie i piersi bolą i swędzą . . . brzusio mam napięty :/ masakra jakaś :/ czuje się tak jakby za rogiem czaiła się @ :/ Dobranoc miłej nocki :*

  • weronika86 Autorytet
    Postów: 5828 6369

    Wysłany: 1 czerwca 2013, 21:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No i zaczelo sie plamienie, jutro wredota na pewno sie rozkreci, wiec dziewczyny jestem z wami na czerwcowe stranka!!!!

    5f81898964.png
    14ed59f4a5.png
  • Tusiaczek Ekspertka
    Postów: 205 331

    Wysłany: 2 czerwca 2013, 08:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ehhh z tego co widze to ie tak latwo jest splodzic dzidzie... albo poprostu za bardzo sie nakrecacie i nic nie wychodzi... zobaczymy... buziaki dla wszystkich
    Ps. jak to jest ze w tych wszystkich patologiach tyle niechcianych dzieci a tam gdzie niektorzy staraja sie tak dlugo nic 8i nic

    weronika86 lubi tę wiadomość

    <3 <3 Twoja wartosc jest znacznie wieksza niz ci sie wydaje <3 <3 600463d6w19uquwm.gif


    682ecf9074.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 czerwca 2013, 08:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej kobietki , maly problem . jak pisalam wczesniej kochalismy sie z mezem 1 dzien przed okresem i dostalam ale jakis dziwny ... 2 dni slabego krwawienia i 2 dni plamienia ... czy mozecie zerknac na moj wykres ?
    https://ovufriend.pl/graph/ba8581860b6098e61a8acc5a7742850d

  • Tusiaczek Ekspertka
    Postów: 205 331

    Wysłany: 2 czerwca 2013, 09:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    po temperaturze widac oslabienie organzmu wiec moze i przez to krwawienie lzejsze a pozniej plamienie hmm

    <3 <3 Twoja wartosc jest znacznie wieksza niz ci sie wydaje <3 <3 600463d6w19uquwm.gif


    682ecf9074.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 czerwca 2013, 09:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    macie moze jakies sensowne wytlumaczenie na ta moja @ ? ... cos jest nie tak ...POMOCY!!

  • Kaja Autorytet
    Postów: 10995 15321

    Wysłany: 2 czerwca 2013, 09:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dagmara19__smutna wiesz mnie przychodzi jedno do głowy .. po 1 temp o stałych godzinach najlepiej między 6-7 ja nie mierze tempy kiedy mam @@

    mhsvanlih0qhtdnx.png


    https://www.maluchy.pl/li-67859.png


  • ;oniqa Autorytet
    Postów: 2609 2640

    Wysłany: 2 czerwca 2013, 10:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam :) jak mija niedziela :) u mnie skok tempki oby tak dalej Wam też tego życze kobitki :) buziaki dla wszystkich :-*

    basiulkaa_89, Iwka lubią tę wiadomość

    ibm2io4pkxnx632u.png

    3jgx3e3kb044oxco.png
  • juicca Autorytet
    Postów: 2289 2480

    Wysłany: 2 czerwca 2013, 11:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej kobietki ;) mam pytanko czy ta moja niska temp po owulce moze jeszcze wzrosnąc do 37? bo jakos niska mi sie wydaje, zobaczcie moj wykres ;)

    Dominika 11.04 2012(18tyg) Aniołek 11.02 2013(7tyg)


    3jvz3e5ek8iil2ca.png

    https://www.suwaczki.com/tickers/3jvz3e5ek8iil2ca.png
  • ;oniqa Autorytet
    Postów: 2609 2640

    Wysłany: 2 czerwca 2013, 12:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    powolutku do góry idzie a więc jest duża szansa że wzrośnie :) cierpliwości masz jeszcze dużo czasu kochana :)

    ibm2io4pkxnx632u.png

    3jgx3e3kb044oxco.png
  • Tusiaczek Ekspertka
    Postów: 205 331

    Wysłany: 2 czerwca 2013, 13:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    juicca zawsze jest szansa ale nie nakrecaj sie niepotrzebnie bo czasem czlowiek sobie tylko nadziei narobi a pozniej rozczarowanie tylko.. JA mialam temp caly tydz przed @ 37 i powyzej i i tak dostalam @ co ma byc to bedzie a jak bedzie wtedy dopiero trzeba sie cieszyc :)

    juicca lubi tę wiadomość

    <3 <3 Twoja wartosc jest znacznie wieksza niz ci sie wydaje <3 <3 600463d6w19uquwm.gif


    682ecf9074.png
  • Tusiaczek Ekspertka
    Postów: 205 331

    Wysłany: 2 czerwca 2013, 13:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Weronika86 czy 86 to twoj rocznik ?? ja tez na czerwiec niestety :)

    <3 <3 Twoja wartosc jest znacznie wieksza niz ci sie wydaje <3 <3 600463d6w19uquwm.gif


    682ecf9074.png
  • juicca Autorytet
    Postów: 2289 2480

    Wysłany: 2 czerwca 2013, 13:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No tak masz rację nakrecanie się jest najgorsze heh , każdy organizm jest inny ;) chodzi mi też czy przy nizszej temp moze się ciaza utrzymać w sumie to tak z ciekawości pytam ;)

    Dominika 11.04 2012(18tyg) Aniołek 11.02 2013(7tyg)


    3jvz3e5ek8iil2ca.png

    https://www.suwaczki.com/tickers/3jvz3e5ek8iil2ca.png
  • Tusiaczek Ekspertka
    Postów: 205 331

    Wysłany: 2 czerwca 2013, 13:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no pewnie . nie wszytski maja temp podwyzszona czasem temp jest normalna a ciaza jest -jak ma byc to bedzie - najlepiej wyluzowac bo sie mozna wykonczyc - za mna 1-wszy cykl. Mam nadzieje ze to dlugo nie potrwa bo ja taka jestem ze pozniej pewnie bede sie denerwowac a ja wszytsko tez przezywam jak mrowka okres i w pracy ciagle stres wiec boje sie ze bedzie ciezko ale damy wszytskie rade :)

    <3 <3 Twoja wartosc jest znacznie wieksza niz ci sie wydaje <3 <3 600463d6w19uquwm.gif


    682ecf9074.png
  • juicca Autorytet
    Postów: 2289 2480

    Wysłany: 2 czerwca 2013, 13:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    w 1 ciązy nie mierzyłam tempki , w drugiej mierzyłam i temke miałam po owulce miedzy 36,8 a 37, 2 no ale kazda ciaża jest inna
    Tak jak piszesz co ma byc to bedzie , staram sie byc wyluzowana , chociaz róznie to bywa

    nO nic mykam na herbatkę i ciasto( mały podwieczorek deserek )

    Dziekuję Tusiaczek za odpowiedz ;)

    Buziaki

    Dominika 11.04 2012(18tyg) Aniołek 11.02 2013(7tyg)


    3jvz3e5ek8iil2ca.png

    https://www.suwaczki.com/tickers/3jvz3e5ek8iil2ca.png
  • Tusiaczek Ekspertka
    Postów: 205 331

    Wysłany: 2 czerwca 2013, 13:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja wlasnie tez zzarlam 2 kawalki torta masakra hihihi spoko buzikaki

    juicca lubi tę wiadomość

    <3 <3 Twoja wartosc jest znacznie wieksza niz ci sie wydaje <3 <3 600463d6w19uquwm.gif


    682ecf9074.png
‹‹ 20 21 22 23 24 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

PMS, czyli zespół napięcia przedmiesiączkowego - przyczyny, objawy, leczenie

Zespół napięcia przedmiesiączkowego to ogólne określenie na objawy i dolegliwości, które odczuwają kobiety przed miesiączką. A jakie są najczęstsze objawy PMS? Co jest ich przyczyną? Czy i kiedy napięcie przedmiesiączkowe wymaga leczenia? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Nieregularny okres. Przyczyny i objawy nieregularnych cykli miesiączkowych.

Nieregularny okres nie zawsze musi świadczyć o zaburzeniach, czy problemach hormonalnych. Na pewnych etapach życia nieregularne cykle są okresem przejściowym. Kiedy jednak nieregularne cykle warto skonsultować z lekarzem? Jakie są najczęstsze przyczyny nieregularnych cykli miesiączkowych? 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 faktów na temat płodności kobiety - owulacja, miesiączka, dni płodne

Owulacja, dni płodne, miesiączka - słyszymy o nich często. Ale czy na pewno mamy wystarczającą wiedzą na temat płodności kobiety? Niektóre sprawy dotyczące cyklu kobiety nie są tak jasne i oczywiste jakby mogło się zdawać. Tutaj znajdziesz 14 najważniejszych faktów, które warto wiedzieć na temat płodności kobiety.   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego