Forum Starając się - ogólne Czerwcowe Testerki :)
Odpowiedz

Czerwcowe Testerki :)

Oceń ten wątek:
  • Zajsonek Autorytet
    Postów: 2474 2400

    Wysłany: 28 maja 2014, 15:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Izuniaa89 wrote:
    Popieram!

    Zajsonek obie będziemy z tymi naszymi gorszkami wyglądać jak milion $:D


    dokładnie <3

    dqprj44jt7qos0i5.png
    dqprj44j14rw1kad.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 maja 2014, 15:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    potforzasta wrote:
    Samira sorry że Cię uraziłam przeglądam nie pierwszy wątek z Tobą i właśnie zauważyłam że ni można Ci w drogę wchodzić. Spoko nie będę dam znać tylko czy się udało i nie ma mnie. Tzn będę zaglądać co się u Was dzieje ale nie chcę nikogo denerwować bo słowo pisane można różnie interpretować. I nie nie weszłam tam specjalnie po prostu już chyba wszystkie wątki na owu przejrzałam.
    dziewczyno zachowujesz się jak małe dziecko ,a nikt mi nie zabroni wyrażać swojego zdania

    a co takiego o mnie wiesz ze wyrażasz taka opinie,znasz mnie osobiście ,nie ?? podaj przykład ,uzasadnij

    a ja cię nie wyganiam bo ani słowa na taki temat nie pisałam ,to ty napisałaś i twój wybór

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 maja 2014, 15:51

  • Izuniaa89 Autorytet
    Postów: 451 197

    Wysłany: 28 maja 2014, 15:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ejj laski dajcie spokój. ja Was proszę. Wczoraj podobna haja była na innym forum.. nie kazcie mi tego przechodzić jeszcze raz haha

    samira, patrzyłaś czy naprawde nie da się sprawdzić? Bo chyba trzeba nacisnąć "najstarsze" tak? Sprawdzisz? <prosi> :*

    samira lubi tę wiadomość

    f2w39n736jv6l5uy.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 maja 2014, 15:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny jeśli chcecie to możecie dać listę na 1 stronę ,proszę bardzo ,ręce opadają

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 maja 2014, 15:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny przestancie sie klocic !:) jezeli macie do siebie jakis problem to zalatwcie to na osobnosci a nie ze kazda z nas musi czytac ze jakies ale macie do siebie.! to jest forum staraczek i mamy sie wspierac a nie osob ktore maja do siebie problem i kloca o kazda pierdole :) ja osobiscie nie mam ochoty na tym forum i watku czytac waszych klotni mam nadzieje ze to uszanujecie . I rozegracie to miedzy soba.

    Izuniaa89, samira lubią tę wiadomość

  • Izuniaa89 Autorytet
    Postów: 451 197

    Wysłany: 28 maja 2014, 15:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    samira wrote:
    Dziewczyny jeśli chcecie to możecie dać listę na 1 stronę ,proszę bardzo ,ręce opadają
    kochana nikt nie chce źle :) szukamy najlepszego rozwiązania :)

    czuję się winna, bo dzisiaj zaczęłam ten temat :(

    f2w39n736jv6l5uy.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 maja 2014, 15:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Izuniaa89 wrote:
    ejj laski dajcie spokój. ja Was proszę. Wczoraj podobna haja była na innym forum.. nie kazcie mi tego przechodzić jeszcze raz haha

    samira, patrzyłaś czy naprawde nie da się sprawdzić? Bo chyba trzeba nacisnąć "najstarsze" tak? Sprawdzisz? <prosi> :*


    koleżanka potwo przeczytała parę postów moich jak wyraziłam ostrzej swoje zdanie i jestem najgorsza

    kochanie patrzyłam tak jak mówisz i noc z tego

    to jeszcze nie haja to wymiana zdań ;)

  • Zajsonek Autorytet
    Postów: 2474 2400

    Wysłany: 28 maja 2014, 15:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny uważam temat za zamknięty ! :)
    Już pisałam, że się tym zajmę i codziennie wieczorem będę starała się wklejać listę na nowo :)

    Wrzućcie na luz i koniec tematu :)

    samira lubi tę wiadomość

    dqprj44jt7qos0i5.png
    dqprj44j14rw1kad.png
  • Izuniaa89 Autorytet
    Postów: 451 197

    Wysłany: 28 maja 2014, 15:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    samira wrote:
    koleżanka potwo przeczytała parę postów moich jak wyraziłam ostrzej swoje zdanie i jestem najgorsza

    kochanie patrzyłam tak jak mówisz i noc z tego

    to jeszcze nie haja to wymiana zdań ;)
    jeszcze hahahahha
    hmm troszkę się dziwię, bo ja jak tak naciskam to wchodze na 1 strone i twój post. No ale ja się nie znam :)

    f2w39n736jv6l5uy.png
  • Daisy Autorytet
    Postów: 3480 4306

    Wysłany: 28 maja 2014, 15:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ladne sukieneczki :)

    Mysmy mieli brac slub w to lato, ale jakos nie zdazylismy sie zorganizowac, bo nim nam sie przypomnialo to byl wrzesien 2013r..wtedy tez postanowilismy ze wezmiemy w lipcu 2015r no i jest maj 2014 i dalej nic. Masakra. Nie mamy na nic czasu nawet glupiej sali poszukac :(

    A pochwale sie Wam ze kupilismy dzis nowa kabine prysznicowa i..dwa nowe rowery Krossa :) Bedziemy smigac jak te lale, mam nadzieje ze mi to jeszcze pomoze troche linii nabrac :D Corcie jeszcze poduczyc i bedziemy razem robic wycieczki, z psami, bo oba potrafia biegac z rowerem, nawet moj 4 miesieczniak juz sie nauczyl :) Zaraz na boze cialo wyjezdzamy na wypoczynek, potem w lipcu na urlop i w sierpniu..teraz tez robimy ogrod, w weekend zaczynaja nam klasc taras..i bedzie tak jak rok temu we wrzesniu sie obudzimy ze za pozno juz na organizowanie wszystkiego :D :(

    Nie klocic sie! <3

    samira lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 maja 2014, 16:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iwonaa11 wrote:
    Dziewczyny przestancie sie klocic !:) jezeli macie do siebie jakis problem to zalatwcie to na osobnosci a nie ze kazda z nas musi czytac ze jakies ale macie do siebie.! to jest forum staraczek i mamy sie wspierac a nie osob ktore maja do siebie problem i kloca o kazda pierdole :) ja osobiscie nie mam ochoty na tym forum i wątku czytać waszych klotni mam nadzieje ze to uszanujecie . I rozegracie to miedzy soba.


    hahaha wyjdziemy przed blok na soluwę hahaha


    ja się nie kłócę,wymieniam zdaniami tylko

  • Izuniaa89 Autorytet
    Postów: 451 197

    Wysłany: 28 maja 2014, 16:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zajsonek wrote:
    Dziewczyny uważam temat za zamknięty ! :)
    Już pisałam, że się tym zajmę i codziennie wieczorem będę starała się wklejać listę na nowo :)

    Wrzućcie na luz i koniec tematu :)
    dobrze skarbie ;*

    f2w39n736jv6l5uy.png
  • Zajsonek Autorytet
    Postów: 2474 2400

    Wysłany: 28 maja 2014, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kobitki koniec tematu ! <3

    samira lubi tę wiadomość

    dqprj44jt7qos0i5.png
    dqprj44j14rw1kad.png
  • Izuniaa89 Autorytet
    Postów: 451 197

    Wysłany: 28 maja 2014, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Daisy wrote:
    Ladne sukieneczki :)

    Mysmy mieli brac slub w to lato, ale jakos nie zdazylismy sie zorganizowac, bo nim nam sie przypomnialo to byl wrzesien 2013r..wtedy tez postanowilismy ze wezmiemy w lipcu 2015r no i jest maj 2014 i dalej nic. Masakra. Nie mamy na nic czasu nawet glupiej sali poszukac :(

    A pochwale sie Wam ze kupilismy dzis nowa kabine prysznicowa i..dwa nowe rowery Krossa :) Bedziemy smigac jak te lale, mam nadzieje ze mi to jeszcze pomoze troche linii nabrac :D Corcie jeszcze poduczyc i bedziemy razem robic wycieczki, z psami, bo oba potrafia biegac z rowerem, nawet moj 4 miesieczniak juz sie nauczyl :) Zaraz na boze cialo wyjezdzamy na wypoczynek, potem w lipcu na urlop i w sierpniu..teraz tez robimy ogrod, w weekend zaczynaja nam klasc taras..i bedzie tak jak rok temu we wrzesniu sie obudzimy ze za pozno juz na organizowanie wszystkiego :D :(

    Nie klocic sie! <3
    to do roboty moja droga! bo zaraz dolecicie do 2039!

    f2w39n736jv6l5uy.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 maja 2014, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zajsonek wrote:
    Dziewczyny uważam temat za zamknięty ! :)
    Już pisałam, że się tym zajmę i codziennie wieczorem będę starała się wklejać listę na nowo :)

    Wrzućcie na luz i koniec tematu :)

    jak ja to mówię poluzujmy warkocze :)

    ale ja na prawdę się nie kłócę ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 maja 2014, 16:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no tak to wyglada jakbyscie mialy zaraz sie pozabijac o tę liste...

    samira lubi tę wiadomość

  • Zajsonek Autorytet
    Postów: 2474 2400

    Wysłany: 28 maja 2014, 16:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Izuniaa89 wrote:
    to do roboty moja droga! bo zaraz dolecicie do 2039!

    dokładnie :)

    dqprj44jt7qos0i5.png
    dqprj44j14rw1kad.png
  • Daisy Autorytet
    Postów: 3480 4306

    Wysłany: 28 maja 2014, 16:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Izuniaa89 wrote:
    to do roboty moja droga! bo zaraz dolecicie do 2039!


    No wlasnie widzisz jak to jest :( I dokladnie przez brak czasu nam przelecialo tamto i teraz tez tak to sie skonczy :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 maja 2014, 16:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Daisy wrote:
    Ladne sukieneczki :)

    Mysmy mieli brac slub w to lato, ale jakos nie zdazylismy sie zorganizowac, bo nim nam sie przypomnialo to byl wrzesien 2013r..wtedy tez postanowilismy ze wezmiemy w lipcu 2015r no i jest maj 2014 i dalej nic. Masakra. Nie mamy na nic czasu nawet glupiej sali poszukac :(

    A pochwale sie Wam ze kupilismy dzis nowa kabine prysznicowa i..dwa nowe rowery Krossa :) Bedziemy smigac jak te lale, mam nadzieje ze mi to jeszcze pomoze troche linii nabrac :D Corcie jeszcze poduczyc i bedziemy razem robic wycieczki, z psami, bo oba potrafia biegac z rowerem, nawet moj 4 miesieczniak juz sie nauczyl :) Zaraz na boze cialo wyjezdzamy na wypoczynek, potem w lipcu na urlop i w sierpniu..teraz tez robimy ogrod, w weekend zaczynaja nam klasc taras..i bedzie tak jak rok temu we wrzesniu sie obudzimy ze za pozno juz na organizowanie wszystkiego :D :(

    Nie klocic sie! <3


    aa ja mam orbitreka wypasionego i korzystam z niego co jakiś czas ;)

    rower fajna rzecz

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 maja 2014, 16:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dokladnie temat zamkniety !:) udanego popoludnia

    samira lubi tę wiadomość

‹‹ 110 111 112 113 114 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

PMS, czyli zespół napięcia przedmiesiączkowego - przyczyny, objawy, leczenie

Zespół napięcia przedmiesiączkowego to ogólne określenie na objawy i dolegliwości, które odczuwają kobiety przed miesiączką. A jakie są najczęstsze objawy PMS? Co jest ich przyczyną? Czy i kiedy napięcie przedmiesiączkowe wymaga leczenia? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Mierzenie temperatury podczas starań o dziecko - kiedy owulacja i dni płodne?

Temperatura ciała jest reakcją naszego organizmu na to co się w nim dzieje. Prawie wszyscy wiedzą, że temperatura ciała informuje nas, o tym, że nasz organizm walczy z infekcją. Niewiele osób zaś wie, że temperatura ciała może również dawać zaskakująco dokładne informacje na temat płodności kobiety! Wystarczą zaledwie 3 minuty dziennie, a nie wydając ani grosza dowiesz się więcej niż możesz przypuszczać. Sprawdź, po co mierzyć temperaturę podczas starania o ciążę. Dowiedz się, jak prawidłowo mierzyć temperaturę i w jaki sposób OvuFriend Ci w tym pomoże! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kalendarz dni płodnych - aplikacja - starania o dziecko

Postanowione - rozpoczynacie starania o dziecko. Mija pierwszy, drugi, trzeci miesiąc, a ciąży nie ma. Pojawia się lekki niepokój - co się dzieje? Tak rozpoczyna się historia wielu kobiet z OvuFriend, które używają aplikacji podczas starania o dziecko. Inteligentny kalendarz dni płodnych nie tylko szybko nauczy się Twojej płodności ale również wcześnie wykryje nieprawidłowości. Przeczytaj jak aplikacja pomoże Ci zajść w ciążę!  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego