X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Dla wszystkich starających się o dziecko.
Odpowiedz

Dla wszystkich starających się o dziecko.

Oceń ten wątek:
  • miluszka Autorytet
    Postów: 669 863

    Wysłany: 10 czerwca 2015, 21:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Byłam u gina. Mam PCOS, listę badań do wykonania między 21-23 dniem cyklu, następnie między 3-5 dniem kolejnego cyklu. Jestem załamana. Mega.

    Z samej wizyty jestem zadowolona, lekarz poważnie podszedł do tematu, wszystko mi wytłumaczył.

    Moje postanowienia:
    1.) dieta od dietetyka
    2.) ćwiczenia: bieżnia, kijki, rower
    3.) zrobić wszystkie zlecone przez gina badania, czyli:
    3-5 dc: Estradiol, FSH i LH
    21-23 dc: Progesteron, Prolaktyna, Testosteron, DHEAS
    4.) robić testy owulacyjne
    5.) nie mierzyć temperatury

    Lekarz powiedział, że w moim przypadku na chwilę obecną mierzenie tempki to strata czasu. Kolejny cykl będę miała stymulowany, monitoring owulacji, mąż ma zrobić badanie nasienia a u mnie jeszcze prawdopodobnie będzie sprawdzenie drożności jajowodów ale o tym będziemy rozmawiać na następnej wizycie. Wiesiołka mogę dalej łykać bo na pewno nie zaszkodzi, jak stwierdził gin. Femibion gin zalecił zmienić na
    INOFOLIC.

    Najbardziej mi źle po tym, że badam się u ginekologa raz na pół roku, ostatnio byłam 2 tygodnie temu. Nie chodzi mi o wydane pieniądze na te wizyty ale o ukierunkowanie ginekologów na $$$$. PCOS nie przyszło nagle. Wizyta u nowego gina była długa, dużo pytał,, o szczegóły, cykle, długości @, długości cykli, plamienia, o wszystko.
    Boże, dziękuję, że wpadłam na to żeby zmienić ginekologa. Płakać mi się chce z tej niemocy bo gdybym nie chodziła po lekarzach to mogłabym mieć do siebie pretensje........................

    Jutro mój wielki Dzień zmian. Właśnie jem moją ostatnią czekoladę, popijam winem.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 czerwca 2015, 09:25