X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Długoterminowe staraczki !!!
Odpowiedz

Długoterminowe staraczki !!!

Oceń ten wątek:
  • Nova87 Autorytet
    Postów: 877 1404

    Wysłany: 31 października 2017, 07:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam się z kawką w pracy:) Piździ mrozem że heeej :)

    Znowu.ta.kryska, MisiaABC, Karolina2787 lubią tę wiadomość

    hrqoskjoayf3n559.png

    05.03.18 - beta HCG - 423,49
    07.03.18 - beta HCG - 971,13
    13.03.18 - beta HCG - 8403,34
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 października 2017, 07:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam Was w poki co sloneczny dzien.
    Moj synus mnie obudzil o6.30 a ja wzielam sie za obiad na dzis i jutro. Jutro wolne to w garach stac nie bede...moze jakies ciacho za to sie uda?
    Do pracy mam na 14...bleee

    A owu przesunelo mi na 19 dzien...czyli tak jak zwykle miewam..tyle ze myslalam ze mam wczesniej...a ze potem nie bylo jyz❤ to cykl uwazam za stracony..

    Moze tak mialo byc...
    Ma ktoras z Was psa i sposob na drapanie? Moja sie drapie non stop szalu dostać..

    Nova87, Znowu.ta.kryska, MisiaABC lubią tę wiadomość

  • Nova87 Autorytet
    Postów: 877 1404

    Wysłany: 31 października 2017, 07:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurde laski chyba jakiś nerwoból mnie złapał. W lewej stronie klatki piersiowej i promieniuje na ramię;/ Jak wezme mocniejszy wdech to sie czuje ból ;/ Widze że po 30tce człowiek sie sypie :)

    hrqoskjoayf3n559.png

    05.03.18 - beta HCG - 423,49
    07.03.18 - beta HCG - 971,13
    13.03.18 - beta HCG - 8403,34
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 października 2017, 07:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nova87 wrote:
    Kurde laski chyba jakiś nerwoból mnie złapał. W lewej stronie klatki piersiowej i promieniuje na ramię;/ Jak wezme mocniejszy wdech to sie czuje ból ;/ Widze że po 30tce człowiek sie sypie :)

    Tez tak czasem mam...ze oddechu zlapac nie moge..nie wiem moze to przepracowanie...

  • Nova87 Autorytet
    Postów: 877 1404

    Wysłany: 31 października 2017, 07:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No ja jestem nerwowym niskociśnieniowcem i często takie nerwobóle mam :)

    hrqoskjoayf3n559.png

    05.03.18 - beta HCG - 423,49
    07.03.18 - beta HCG - 971,13
    13.03.18 - beta HCG - 8403,34
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 października 2017, 08:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Joł,

    Życzę zdrowia i słońca :) i do przeczytania później.

    Znowu.ta.kryska, MisiaABC lubią tę wiadomość

  • Nova87 Autorytet
    Postów: 877 1404

    Wysłany: 31 października 2017, 08:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam pytanko do dziewczyn które uzywaja to concecive plus. Wy tez macie problem z okresleniem sluzu po użyciu tego lubrykantu?? Kurde wczoraj uzyliśmy pierwszy raz i nie dość że po <3 nic nie wyleciało to teraz trudno mi stwierdzić czy to śluz, lubrykant czy resztki nasienia ;/

    hrqoskjoayf3n559.png

    05.03.18 - beta HCG - 423,49
    07.03.18 - beta HCG - 971,13
    13.03.18 - beta HCG - 8403,34
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 października 2017, 08:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nova87 wrote:
    Mam pytanko do dziewczyn które uzywaja to concecive plus. Wy tez macie problem z okresleniem sluzu po użyciu tego lubrykantu?? Kurde wczoraj uzyliśmy pierwszy raz i nie dość że po <3 nic nie wyleciało to teraz trudno mi stwierdzić czy to śluz, lubrykant czy resztki nasienia ;/

    Tak tez tak mialam. ..a potem suchość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 października 2017, 09:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Znowu.ta.kryska wrote:
    Drapanie sie to reakcja stresowa u psa. Przytulic, poglaskac, pomasowac uszka, dac ogolnie poczucie bezpieczenstwa.
    Edit:
    Kryska autorytet w dziedzinie nieplodnosci doradza w wychowaniu psa na forum dla starajacych sie o dziecko. Swiat stanal na glowie! :-P
    A tak poza tym, czy kostiumy i slodycze na Halloween gotowe? Dynie wydrazane? ;-) Dobrej zabawy kochane! :-)

    Hehehe
    Zawsze to jakies oderwanie sie od rzeczywistosci.
    No ona sie drapie od zawsze...ale czułości to ma sporo...nawet spi z nami...choc fakt ostatnio sie dziwnie zachowuje..chodzi krok w krok za mna...za mężem...i tylko by sie glaskala.
    Wykapalam ja właśnie moze pomoze.

  • Nova87 Autorytet
    Postów: 877 1404

    Wysłany: 31 października 2017, 09:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Znowu.ta.kryska wrote:
    Zrob probe wodna. Sluz bedzie sie unosil i ciagnal na powierzchni, nasienie sie rozpusci. Albo odwrotnie... :-P
    Hahaha juz widze minę męża jakby zobaczył że robie próbe wodną :D
    wystarczy że dziwnie na mnie patrzy jak w niedziele rano dzwoni mi budzik o 6 żeby sobie wsadzić termometr :D
    No ale jak nie rozkminie tego w ciągu dnia to chyba jednak sie pokusze na to :)
    Dzieki za info :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 października 2017, 09:04

    Znowu.ta.kryska lubi tę wiadomość

    hrqoskjoayf3n559.png

    05.03.18 - beta HCG - 423,49
    07.03.18 - beta HCG - 971,13
    13.03.18 - beta HCG - 8403,34
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 października 2017, 09:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No tak siedzi w domu sama jak pracujemy..zawsze spi na meza bluzie...szlafroku..lub w nadzym lozku pod koldra...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 października 2017, 09:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dorosla suczka 5lat. 2lata temu miala sterylizacje - ropomacicze...prawie nam zeszła.
    Zastwnawiam sie nad koleżanka lub kolega dla niej ale moj sie juz nie zgodzi...

    Znowu.ta.kryska lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 października 2017, 09:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    https://zapodaj.net/a762a54d20f7a.jpg.html

    Anet_86 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 października 2017, 09:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ojej, jaki smutny śliczny piesek.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 października 2017, 09:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moze jest zła ze opitoliłam jej włosy wokol oczu...bo nic nie widziala... Niestety te scinsnie wlosow to dramat tak sxybko rosna...a ja tylko na lato na strzyżenie ide i na wojskowo na łysola- wtedy mamy szczura

    Znowu.ta.kryska, Karolina2787, Janess lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 października 2017, 11:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oszaleje....
    Owulki nie będzie? Testy raczej wszystkie takie same , myślałam że coś się ruszy no ale po co ...

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/60cd118b54a8.jpg

    Nova87 lubi tę wiadomość

  • Nova87 Autorytet
    Postów: 877 1404

    Wysłany: 31 października 2017, 11:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ona29 ja jakoś w te testy nie wierzę ;/
    No nie przemawiają do mnie :(

    Znowu.ta.kryska lubi tę wiadomość

    hrqoskjoayf3n559.png

    05.03.18 - beta HCG - 423,49
    07.03.18 - beta HCG - 971,13
    13.03.18 - beta HCG - 8403,34
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 października 2017, 12:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ona29 dokladnie ja tez w nie nie wierze...i czytalam dzis na blogu mamaginekolog ze nie jest to sposób dobry.
    Ona29 przesunelo mi owu na 19 dzien na wykresie...moim zdaniem tak jak i Twoim myślałam ze w zeszły wtorek...i teraz nie wiem czy 2 isc na progesteton czy później

    Znowu.ta.kryska lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 października 2017, 13:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Załamana85 wrote:
    Ona29 dokladnie ja tez w nie nie wierze...i czytalam dzis na blogu mamaginekolog ze nie jest to sposób dobry.
    Ona29 przesunelo mi owu na 19 dzien na wykresie...moim zdaniem tak jak i Twoim myślałam ze w zeszły wtorek...i teraz nie wiem czy 2 isc na progesteton czy później

    Widziałam patrzalam na Twój wykres, to ciekawe szczerze to sama już nie wiem
    Może faktycznie tak jest dlatego testy nie wychodziły pozytywne?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 października 2017, 13:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Załamana85 wrote:
    Hehehe
    Zawsze to jakies oderwanie sie od rzeczywistosci.
    No ona sie drapie od zawsze...ale czułości to ma sporo...nawet spi z nami...choc fakt ostatnio sie dziwnie zachowuje..chodzi krok w krok za mna...za mężem...i tylko by sie glaskala.
    Wykapalam ja właśnie moze pomoze.

    A może to ten tzw. okres lękowy? Wiem, że szczeniaki je przechodzą kilka razy w swym dorastaniu. Co do dorosłego psa, to niestety nie wiem :(

    Znowu.ta.kryska lubi tę wiadomość

‹‹ 120 121 122 123 124 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Problemy z tarczycą - przyczyny, objawy, wpływ na płodność

Problemy z tarczycą są bardzo częstą przyczyną zaburzeń hormonalnych zarówno u kobiet, jak i u mężczyzn. Jakie są najczęstsze zaburzenia w funkcjonowaniu tarczycy? Jakie są typowe objawy problemów z tarczycą? Jak wygląda diagnostyka? Jak zaburzenia tarczycy mogą wpływać na płodność?

CZYTAJ WIĘCEJ

Naprotechnologia - naturalna metoda podczas starania o dziecko i nie tylko.

Naprotechnologia (Natural Procreatice Technology, w skrócie: NPT lub NaPro) to metoda naturalnego wsparcia prokreacji. Ma wiele zwolenników, jak i całkiem sporo przeciwników, zanim wypowiesz swoją opinię, przeczytaj informacje jakie dla Ciebie zebraliśmy. Przeczytaj, na czym dokładnie polega naprotechnologia, czy jest przeznaczona tylko dla kobiet, czy również wspiera mężczyzn, w jakich przypadkach okazuje się najskuteczniejsza, a w jakich raczej się nie sprawdzi. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Mikroelementy dające makro-poprawę męskiej płodności

Dowiedz się, które mikroelementy odgrywają kluczową rolę w kontekście męskiej płodności. Na co zwracać uwagę i których składników nie powinno zabraknąć w diecie przyszłego taty? 

CZYTAJ WIĘCEJ