Forum Starając się - ogólne Długoterminowe staraczki !!!
Odpowiedz

Długoterminowe staraczki !!!

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 września 2017, 09:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurde dziewczyny od jutra się biorę za siebie, a dokładnie za monitorowanie cyklu kupię termometr owulacujny testy owy bo kolejny raz nic z tych cykli niewiem ! Wtedy nawet nie wiedziałam kiedy owu była i cały czas jak ciąży nie widzieli to wkrecalam sobie zw była późnej- gdybym wiedziała może nie było by tych stresów...
    Ja chyba znów zaczynam wariowac a taki spokój miałam

    Karola widzę że u Was na górze pogoda fajna ja tu też czekam z utęsknieniem na słońce wczoraj cały dzień mocno lało!!
    Wymarzlam buty mi przemokly normalnie masakra ...
    U mnie w pracy o tyle dobrze że pracujemy w sezonie po około 12 godzin dziennie oprócz niedziel i poniedziałków sierpień mamy cały wolny wracamy pracujemy maksymalnie do świąt i potem około 3 miesiące wolnego
    Teraz idzie najgorszy zimny czas, jak się ma swoje to przewalone czasem przechodzą mnie myśli jebnac tym wszystkim iść normalnie do pracy i niczym się nie przejmować ale nigdzie nie zarobie tak jak u siebie i koło się zamyka :-/

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 września 2017, 09:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ona pogoda w końcu u nas ładna bo poprzedni tydzień nie rozpieszczał a jeszcze wcześniej tylko lało. Mam nadzieję że i do Ciebie słonko się uśmiechnie byś miała lżej w pracy bo jak słońce świeci to od razu człowiek się lepiej czuje. Może rzeczywiście zakupić jakąś dobrą wit.D na ten gorszy czas, tylko jaką? Lago???

  • Lago Autorytet
    Postów: 2684 2028

    Wysłany: 24 września 2017, 09:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dajcie troche tej ladnej pogody, bo u mnie juz 3 dzien niebo zaciagniete a ja w koncu chcialam sie zrelaksowac bo przez ostatnie 3 tygodnie bylam zawalona domowa robota. Jeszcze z dnia na dzien malowanie sobie wymyslilam i sama umalowalam pokoj, kuchnie i przedpokoj :D Kurcze no....szkoda dnia na siedzenie w domu
    Anet_86 sie obsmialam sie hahahahah. Dobrze, dobrze nie daj sie. Trzeba umiec ustalac granice, niech kazdy zyje swoim zyciem

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 września 2017, 09:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ok jutro rano lecę oddać krew mam pytanie jannes czy zrobić coś jeszcze ? Prog? Może za wysoki dlatego @ nie przychodzi?

  • Lago Autorytet
    Postów: 2684 2028

    Wysłany: 24 września 2017, 09:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina2787 wrote:
    Ona pogoda w końcu u nas ładna bo poprzedni tydzień nie rozpieszczał a jeszcze wcześniej tylko lało. Mam nadzieję że i do Ciebie słonko się uśmiechnie byś miała lżej w pracy bo jak słońce świeci to od razu człowiek się lepiej czuje. Może rzeczywiście zakupić jakąś dobrą wit.D na ten gorszy czas, tylko jaką? Lago???

    Ja wlasnie zrobilam sobie badanie i oczywiscie wyszedl mi mega niedobor witaminy D, mimo ze nie mialam zadnych objawow. Generalnie to zlewalam to jak wszyscy mowili o tych niedoborach, ale w koncu sie przebadalam i tadam......KArola generalnie to trzeba czytac sklad takiej witaminy, zeby nie bylo wypelniaczy i innych niepotrzebych substancji obciazajacych zoladek.Ja kupilam ta https://planetazdrowia.com/witamina-d3-naturalna-witamina-slonca-biodostepna-proved-p-1062.html tylko trzeba tez pamietac ze przyjmujac duze dawki witaminy D trzeba tez suplementowac K2. Ale mozna tez przyjmowac Vigantol w kroplach. On ma male stezeniei sama D3 wystarczy :D

    Karolina2787 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 września 2017, 10:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O no to koniecznie poczytam i zakupie. A niedobór witaminy D może dawać wgl jakieś objawy?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 września 2017, 10:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lago niedawno Jannes pisała o tych niedoborach , ja miałam jakaś wit D w sumie malz mój bral ale to z polecenia lekarza i nie pamiętam czemu , pamiętam że opakowanie było drogie a ja nawet nie wiedziałam że ta witamina jest tak potrzebna:-P
    Suma sumarow zerkam właśnie na sklad mojego magnezu i tak wypełniaczy czy dodatkowych substancji to on aż takich nie ma oprócz chelatowanego magnezu ma tlenek magnezu i sole magnezowe ale !! Jedna kapsułka to 27% dziennego zapotrzebowania natomiast w tej samej kapsułce wit B6 jest aż 150 % a ja ich lykam 4 !!! A magne B6 w składzie oprócz magnezu a dokładnie jego mleczanu o wit B6 sama chemia min.kaolin ciężko guma arabska karboksypolimetylen E934 tytan dwutlentku itd itd
    No pięknie:-/

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 września 2017, 10:07

  • Lago Autorytet
    Postów: 2684 2028

    Wysłany: 24 września 2017, 10:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina2787 wrote:
    O no to koniecznie poczytam i zakupie. A niedobór witaminy D może dawać wgl jakieś objawy?
    noooooo i to jakie......sucha, skora, wypadajace wlosy, bole stawow, depresja, stany lekowe, apatia, rozdraznienie, brak motywacji, niechec do zycia....no i takie tam :D
    No i D3 ogromnie wplywa na plodnosc. Z tego co wyczytalam bez sensu jest stosowac cale zestawy witamin, bo wiele z nich nie powinno sie przyjmowac razem bo sie wykluczaja.

    Tu masz fajny artykul http://www.pepsieliot.com/witamina-d-kwas-omega-3-moga-wyleczyc-twoja-bezplodnosc/


    Wogole ten blog warto czytac :d

    Karolina2787 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 września 2017, 10:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lago to koniecznie poczytam. Dzięki :) a przedawkować też można co? Skąd wiedzieć że bierze się dobrą dawkę? Badanie jest drogie a nie chciałabym sobie zaszkodzić.

  • Lago Autorytet
    Postów: 2684 2028

    Wysłany: 24 września 2017, 10:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ona29 wrote:
    Jedna kapsułka to 27% dziennego zapotrzebowania natomiast w tej samej kapsułce wit B6 jest aż 150 % a ja ich lykam 4 !!! A magne B6 w składzie oprócz magnezu a dokładnie jego mleczanu o wit B6 sama chemia min.kaolin ciężko guma arabska karboksypolimetylen E934 tytan dwutlentku itd itd
    No pięknie:-/


    heh no wlasnie dlatego temat supli jest jak rzeka. Wiele osob ktore siedza w tym od lat polecaja wlasnie lykac je oddzielnie. Jedynie zelazo przyjmowac razem z witamina C bo sie wspomagaja a nie wykluczaja. Widzisz ja sie zasugerowalam tutejszym forum i dawno temu lykalam zestaw witamin i to takich bez jodu w skladzie bo niby na Hashi jod nie polecany jest, a tu wystarczy poczytac glebiej i okazuje sie, ze wrecz przeciwnie. Niedlugo zaczynam pic plyn Lugola na moja chora tarczyce :D

  • Lago Autorytet
    Postów: 2684 2028

    Wysłany: 24 września 2017, 10:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina2787 wrote:
    Lago to koniecznie poczytam. Dzięki :) a przedawkować też można co? Skąd wiedzieć że bierze się dobrą dawkę? Badanie jest drogie a nie chciałabym sobie zaszkodzić.
    Zalezy jak zaawansowane to badanie. Takie podstawowe u mnie kosztowalo jakies 40 dychy, i mam swiadomosc ze moze byc troche zaklamane, ale widelki na wlasciwy poziom D3 sa tak szerokie, ze nawet to niedokladnie badanie daje jakis tam poglad. Lekarze mowia, ze jak jest niedobor to bardzo ciezko jest przedawkowac a juz na pewno w naszym klimacie. Najlepiej sorawdzac co 3 miesiace, ale generalnie ciezko jest podniesc poziom a o przedawkowaniu nie ma co mowic, wiec spokojnie

    Karolina2787 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 września 2017, 10:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Spoko aż tak się tym nie przejmuj- myślisz ciągle ze to ciąża? Nie o kasę chodzi wkoncu zapieprzam na to- tylko o sens bo jakby małpa była to no wiadomo wiedzialabym pewnie z Twoją pomocą co zbadać a tu taki znak zapytania

    Zresztą nieowem czy dałby luteine mówiłam mu teraz ostatnio że plamilam po teście dodatnim miałam nadzieję na tabletki dupka czy lutwine a on mi na to to jest normalne tak często się zdarza :-O

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 września 2017, 10:48

  • alegzi Autorytet
    Postów: 2613 374

    Wysłany: 24 września 2017, 11:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Dziewczyny!

    Chyba za póżno z rana tu wchodzę, bo widzę, że Wy wstajecie jak ranne ptaszki :)
    U mnie pogoda ładna. Muszę zaraz pobiec do piekarni po pieczywo. Tak, ledwo co wstałam. Wczoraj zasnęłam po 3 ;/ Aż jestem zła.

    Ona29, skoro miałaś już takie sytuacje wcześniej, że @ Ci się spóźniała tak długo to ja bym na Twoim miejscu poczekała jeszcze kilka dni. Zwłaszcza, że test wyszedł negatywny. Ostatnio sama latałam co rusz po testy i na betę, ale stwierdziłam, że to bez sensu. Jak ma być to będzie, a moje bieganie po aptekach czy do przychodni tylko bardziej mnie stresuje. No, ale to tylko moje prywatne zdane.

    Trzymam kciuki za dzidzię! :)

    1cs z CLO
    dostinex, Prenatal Uno, kwas foliowy
    12cs - ciąża biochemiczna
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 września 2017, 11:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alegzi nie spóźniala się nigdy spóźniła się raz i wtedy byłam w ciąży;-)
    Teraz nie mogę nic mówić o spoznianiu bo to moja pierwsza @ po zabiegu ( po poronieniu) tyle że idzie jej braku już 6 tydzień ...

  • alegzi Autorytet
    Postów: 2613 374

    Wysłany: 24 września 2017, 13:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ona29, w takim razie mocno trzymam kciuki żeby to było to o czym myślimy! :)
    Ja też jestem w pierwszym cyklu po poronieniu :(

    1cs z CLO
    dostinex, Prenatal Uno, kwas foliowy
    12cs - ciąża biochemiczna
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 września 2017, 13:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurde ja już sama niewiem rano widać było " coś " patrzę na test teraz i to coś jest bardziej wyraźne i przypomina kreskę bez dwóch zdań- jutro idę na betę, boję się żeby to nie była powtórka:-(
    Okres przyjdź!!! Jak nigdy tak bardzo go pragnę:-(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 września 2017, 13:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    alegzi wrote:
    Ona29, w takim razie mocno trzymam kciuki żeby to było to o czym myślimy! :)
    Ja też jestem w pierwszym cyklu po poronieniu :(

    A miałaś już pierwsza @ ? Jeśli tak to po jakim czasie?

    Strasznie mi przykro z powodu Twojej straty ... tule <3

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 września 2017, 13:16

    alegzi lubi tę wiadomość

  • alegzi Autorytet
    Postów: 2613 374

    Wysłany: 24 września 2017, 13:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie miałam jeszcze @. To mój 12 dc. Także głowa do góry i staram się w tym miesiącu od nowa. Może to zabrzmi banalnie czy śmiesznie, ale to co mnie spotkało nauczyło mnie pokory. Wiem, że jeśli gdzieś tam u góry jest zapisane, że mam zostać mamą to nią zostanę. Głęboko w to wierzę :)

    1cs z CLO
    dostinex, Prenatal Uno, kwas foliowy
    12cs - ciąża biochemiczna
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 września 2017, 13:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też miałam zielone światło...od razu i w sumie dobrze bo i tak wspolzylam nim lekarz na to zezwolil
    Miałaś zabieg czy sama się oczyscilas? Nie doczytałam albo też nic nie pisałaś, który to był tydzień?
    U mnie kupa lat więc to był cud, długo nie trwał ale ja też już nie myślałam o ciąży- teraz historia zatacza krąg czuje się jak w pierwszym cyklu starań panika panika panika testy , chociaż w sumie gdzieś tam rozum podpowiada że to nie możliwe bo gdyby to była ciąża powinna się już pokazać no chyba że plemniki mojego malza są niezniszczalne i żyją 2 tygodnie :-P

  • alegzi Autorytet
    Postów: 2613 374

    Wysłany: 24 września 2017, 13:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to tak na szybkiego :) Staramy się ponad 2 lata z tym, że od roku już tak na poważnie. We wrześniu br. zobaczyłam w końcu upragnione 2 kreski. Zrobiłam betę, lekarz stwierdził, że to 4tydzień. Bardzo się cieszyliśmy, wiadomo. Dwa dni później dostałam @. Oczyściłam się sama. Czytałam na necie, ale wiadomo, że trzeba też filtrować, niektóre wiadomości czy inofrmację, że pornonienie samoistne jest czymś normalny i następna ciążą powinna się utrzymać. Święcie w to wierzę :)



    1cs z CLO
    dostinex, Prenatal Uno, kwas foliowy
    12cs - ciąża biochemiczna
‹‹ 19 20 21 22 23 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zagnieżdżenie zarodka - ile dni po stosunku? Jakie mogą być objawy zagnieżdżenia?

Czym jest i kiedy następuje zagnieżdżenie zarodka w macicy, ile dni po stosunku dochodzi do implantacji? Czy zagnieżdżenie zarodka można zaobserwować? Jakie objawy mogą towarzyszyć implantacji? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko, niepłodność? - jak powiedzieć o tym innym?

Często bywa tak, że temat kłopotów z zajściem w ciążę jest owiany tajemnicą. Jak powiedzieć rodzinie i przyjaciołom o Waszych trudnych doświadczeniach związanych z przedłużającymi się staraniami o dziecko? Doświadczony psycholog, który na co dzień pracuje z parami zmagającymi się z niepłodnością - Justyna Kuczmierowska - proponuje napisanie listu. Sprawdź, co powinno znaleźć się w liście do bliskich osób. 

CZYTAJ WIĘCEJ

11 najczęstszych pytań o IUI, czyli inseminacja w pigułce

Czym jest inseminacja? Kiedy warto skorzystać z tej metody? Dla kogo jest szczególnie polecana? Jaki jest koszt inseminacji? Jakie są szanse na zajście w ciążę po zabiegu inseminacji? Odpowiedzi na 11 najczęstszych pytań o inseminację. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego