Forum Starając się - ogólne Do końca roku zobaczę II kreski
Odpowiedz

Do końca roku zobaczę II kreski

Oceń ten wątek:
  • vayn Autorytet
    Postów: 1870 1428

    Wysłany: 13 lipca 2015, 10:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 grudnia 2016, 15:27

  • Girl25 Autorytet
    Postów: 3663 495

    Wysłany: 13 lipca 2015, 11:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A od którego dnia cyklu się go bierze i do którego?

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2wlj44jhzx0jd7c.png[/link]

    acc873de64.png
  • Morwa Autorytet
    Postów: 14358 19478

    Wysłany: 13 lipca 2015, 12:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 kwietnia 2016, 00:20

  • Girl25 Autorytet
    Postów: 3663 495

    Wysłany: 13 lipca 2015, 14:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak zrobię ale i tak mam jeszcze dwa tygodnie do @. A co się stało?

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2wlj44jhzx0jd7c.png[/link]

    acc873de64.png
  • Morwa Autorytet
    Postów: 14358 19478

    Wysłany: 13 lipca 2015, 23:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 kwietnia 2016, 00:20

  • Girl25 Autorytet
    Postów: 3663 495

    Wysłany: 14 lipca 2015, 05:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mojej szwagierce tez wycieli niby aktywny jajnik i postarszyli ze nie będzie mieć dzieci, i co? I ma 4! I to z dużą łatwością, szybko zachodzila wiec może u ciebie tez tak teraz Będzie :)

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2wlj44jhzx0jd7c.png[/link]

    acc873de64.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 lipca 2015, 15:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Girl masz racje popros o clo w nastepnym cyklu, nie ma na co czekac.

  • Morwa Autorytet
    Postów: 14358 19478

    Wysłany: 15 lipca 2015, 15:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 kwietnia 2016, 00:21

  • Girl25 Autorytet
    Postów: 3663 495

    Wysłany: 16 lipca 2015, 09:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aszka wrote:
    Girl masz racje popros o clo w nastepnym cyklu, nie ma na co czekac.
    W następnym cyklu nie bo do ginekologa idę zaraz początkiem września i dopiero będę mogła wziąć od cyklu który zacznie się w połowie, ale teraz zaczne brać inofem, bez monitoringu ale może coś pomoże.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 lipca 2015, 09:16

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2wlj44jhzx0jd7c.png[/link]

    acc873de64.png
  • Girl25 Autorytet
    Postów: 3663 495

    Wysłany: 19 lipca 2015, 12:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czemu się nikt już tutaj się wypowiada? :(

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2wlj44jhzx0jd7c.png[/link]

    acc873de64.png
  • wiewiórka17 Autorytet
    Postów: 601 428

    Wysłany: 20 lipca 2015, 11:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny.no i mi się w tym cyklu udało :):)

    iv098rib495v7vlg.png

    Gracjanek 14 tc - 27.02.2015 [*]

  • Girl25 Autorytet
    Postów: 3663 495

    Wysłany: 20 lipca 2015, 19:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gratuluje :). oby sie dobrze rozwijal i bylo wszystko ok. ja przez moja cholerna nadzerke jeszcze nie moge sie starac... :(. Tzn. teoretycznie moge ale wole poczekac i wyleczyc bo to lekarstwo ktore mi gin daje moze zaszkodzic dziecku. Dlatego wole nie ryzykowac. Poczekam do poczatku wrzesnia bo wtedy mam miec ostatnia dawke i mam nadzieje ze faktycznie bedzie ostatnia i nie bede musiala juz jej leczyc i od polowy wrzesnia wrocimy do staran...

    wiewiórka17 lubi tę wiadomość

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2wlj44jhzx0jd7c.png[/link]

    acc873de64.png
  • Morwa Autorytet
    Postów: 14358 19478

    Wysłany: 20 lipca 2015, 19:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 kwietnia 2016, 00:21

  • Girl25 Autorytet
    Postów: 3663 495

    Wysłany: 24 lipca 2015, 07:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    podobno nierodki lekarze boja sie na takie zabiegi wysylac... a ja mam, mialam duza bo zawsze w drugiej polowie cyklu plamilam, a jak nie samoistnie to po kazdym stosunku... tylko zastanawia mnie czemu cytologia 2 miesiace przed wyszla niby ok skoro ta nadzerka juz byla w takim stanie jaki opisuje... teraz mi juz dwa razy aplikowal solcogyn, u nas kosztuje miedzy 94-110 zł, zalezy w ktorej aptece. We wrezsniu bedzie 3 aplikacja i mam nadzieje ze ostatnia... chociaz podobno po tym nalezy zrobic sobie przez jakis czas abstynencje, a my tydzien po sie kochalismy... i oczywiscie mialam delikanie rozowy sluz.... mam juz jej dosc :(!!

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2wlj44jhzx0jd7c.png[/link]

    acc873de64.png
  • Morwa Autorytet
    Postów: 14358 19478

    Wysłany: 24 lipca 2015, 08:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 kwietnia 2016, 00:21

  • vayn Autorytet
    Postów: 1870 1428

    Wysłany: 24 lipca 2015, 14:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 grudnia 2016, 15:27

  • Girl25 Autorytet
    Postów: 3663 495

    Wysłany: 25 lipca 2015, 09:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tylko on wydaje się dobrym lekarzem i nie takim który naciąga... Tak powiedział ze cytologia jest ok, chyba że ja znajdę i podam wam wyniki ale później bo teraz idę na makijaż, o 14 idziemy na wesele. A tylu juz miała lekarzy ze mam dość... Ostatnia niby specjalistka zdiagnozowala owulacje ale okres dostałam dopiero 20 dni później wiec to raczej niemożliwe. Wiem ze mowilyscie ze to trudne potwierdzić owu ale ona niby się w tym specjalizuje (diagnostyka niepłodności chyba wiąże się z tym ze lekarz umie stwierdzić owu albo jej brak w innym przypadku jak można być specjalistą od niepłodności?)

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2wlj44jhzx0jd7c.png[/link]

    acc873de64.png
  • Morwa Autorytet
    Postów: 14358 19478

    Wysłany: 25 lipca 2015, 12:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 kwietnia 2016, 00:21

  • Girl25 Autorytet
    Postów: 3663 495

    Wysłany: 26 lipca 2015, 14:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wyniki mojej styczniowej cytologi. Badanie profilaktyczne Om 18, 01 15

    Wyniki; ocena techniczna; rozmaz nadaje się do oceny - to jest pogrubione
    Rozmaz nadaje się do oceny i rozmaz niezbyt czytelny z powodu licznych erytrocytow - to jest już normalna czcionka
    Ocena ogólna: nie stwierdzono zmian środnablonkowych i procesu złośliwego. Długopisem pisze gr 2.
    P.s czy 26 dniowe cykle są bezowulacyjne?

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2wlj44jhzx0jd7c.png[/link]

    acc873de64.png
  • Girl25 Autorytet
    Postów: 3663 495

    Wysłany: 26 lipca 2015, 14:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wyniki mojej styczniowej cytologi. Badanie profilaktyczne Om 18, 01 15

    Wyniki; ocena techniczna; rozmaz nadaje się do oceny - to jest pogrubione
    Rozmaz nadaje się do oceny i rozmaz niezbyt czytelny z powodu licznych erytrocytow - to jest już normalna czcionka
    Ocena ogólna: nie stwierdzono zmian środnablonkowych i procesu złośliwego. Długopisem pisze gr 2.
    P.s czy 26 dniowe cykle są bezowulacyjne?

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2wlj44jhzx0jd7c.png[/link]

    acc873de64.png
‹‹ 114 115 116 117 118 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Klinika niepłodności - 50 pytań, na które warto znać odpowiedź przy pierwszej wizycie.

Chciałabyś mieć pewność, że dobrze przygotowałaś się do swojej pierwszej wizyty u lekarza, dotyczącej problemów z zajściem w ciążę? Skorzystaj z naszego formularza płodności  – są to pytania, które dobry specjalista prawdopodobnie zada Ci podczas pierwszej wizyty , która pomoże zdiagnozować niepłodność. W ten sposób o niczym nie zapomnisz i będziesz mieć pod ręką wszystkie szczegóły dotyczące Twojego zdrowia, płodności lub historii chorób w Twojej rodzinie!       

CZYTAJ WIĘCEJ

4 składniki diety wspierające owulację!

Problemy z owulacją są bardzo częstą przyczyną trudności z zajściem w ciążę. Dowiedz się, jak za pomocą diety możesz wesprzeć jajeczkowanie! Poznaj, które składniki diety mogą pozytywnie wpływać na owulację, a które mogą przyczyniać się do niepłodności owulacyjnej. Poznaj propozycje propłodnościowych posiłków od Ani i Zosi z Akademii Płodności! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Choroby endometrium - jakie są najczęstsze?

Czym jest endometrium, a czym endometrioza? Jakie mogą być inne choroby endometrium i jak się objawiają? Jaka grubość endometrium jest optymalna podczas starań o dziecko? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego