Forum Starając się - ogólne Do końca roku zobaczę II kreski
Odpowiedz

Do końca roku zobaczę II kreski

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 marca 2015, 12:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gabi544 wrote:
    Zakrecona - a ktore to dzieciątko? :)
    100krotko - dlugo się starasz?
    Juz zaraz będzie 3 lata
    Chciałam zabrać rodzinę na spacer tak pięknie słonko świeci a to o MOz z tata przy laptopów brat ze szwagrem w Fife pykaja a siostra po prysznicu..,a samej mi się nie chce;(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 marca 2015, 12:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    100krotka dobrze Cie rozumiem. ja mam męża informatyka, to też często jest tak że chcę jakoś spędzic czas razem, wyjść na spacer a on siedzi wiecznie przy tych komputerach, telewizorach, telefonach.. czasem mam już dosć.
    u Ciebie sloneczko a u mnie zachmurzone i brzydko.. tak ponuro.

  • Girl25 Autorytet
    Postów: 3661 494

    Wysłany: 1 marca 2015, 12:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, niedlugo lista bedzie na całą strone :P. Ale to dobrze :) i oby było pełno smileys-children-640018.gif

    ZakręconaOna, gabi544 lubią tę wiadomość

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2wlj44jhzx0jd7c.png[/link]

    acc873de64.png
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 1 marca 2015, 12:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    będzie będzie ;) calusieńka zapełniona na bank .
    My właśnie chcemy skorzystać z dnia dzisiaj bo jest mega ciepło i słonecznie ;) spacerek , ożeźwiający koktajl i moj misiak wczoraj wychaczył mega budke gdzie Pan na miejscu robi naleśniki , pączusie takie małe aaa taki zapach , ze prawie bym ugryzła wczoraj pączka ;) ale ze względu na moje zdrowe odzywianie tego nie zrobiłam ale do diety mojej dołozyłam owoce ;) ze wzgledu na fasolinka ;) by miał duzo witamin także lece dzisiaj tez na pełno witamin w kubeczku ;)


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 marca 2015, 14:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja juz po spacerku siostra ze mną była:-) zaraz do domku ruszam a jakoś mi się nie chce dobrze mi u rodziców :-)

  • werni Autorytet
    Postów: 9734 7536

    Wysłany: 1 marca 2015, 15:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam się i ja :)

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 marca 2015, 15:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam was :)) ja siedze sobie ma zajeciach na studiach;) troche nudy. Dzis rano chcialam test wyrzucic ktory zrobilam wczoraj i byly na nim 2 kreski smialam sie ale wiem ze nie patrzy sie na to po tylu godzinach hehe dzis rano test kolejny wyszedl negatywny :) powtorze jeszcze w srode ale mysle ze niestety nic z tego:) szykuje sie juz na kolejny cykl:)

  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 1 marca 2015, 16:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wrocilam z miasta , boziu jak się rozpadalo: / chyba za mocno zachwalilam pogodę ... Kochana trzymaj kciuki za ciebie mimo wszystko .


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 marca 2015, 16:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moze stanie sie cud tak jak u Ciebie:)

  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 1 marca 2015, 17:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Życzę Ci go !!!:)


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Girl25 Autorytet
    Postów: 3661 494

    Wysłany: 1 marca 2015, 18:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aleksandrakili wrote:
    Czułam się okey po clo :) ja clo brałam już kilka razy wcześniej ale nie działało :) a teraz zadziałało bo jestem też po laparoskopii którą miałam w styczniu :)
    Owulacja była potwierdzona wynikami :) Na razie czekam, nie chcę się za bardzo nakręcać ale zatestuje albo w poniedziałek albo w środe :) a Ty też bierzesz clo?? :)
    Zatestuj w srode albo nawet w czwartek. Dla pewnosci :). Bo widze ze juz testowalas ale moglo byc za wczesnie. Cierpliwosci :). wykres wyglada ladnie
    Morwa wrote:
    W ogóle myśleliście nad tym ile chcecie mieć dzieci ? Ja tak , marzy mi się trójeczka może być na raz nie obraze się ;)
    Mi tam 2 wystarczy :D
    ZakręconaOna wrote:
    Girl 25 kochanie narazie mnie nigdzie nie wpisuj :) powiem to wpiszesz oki? Wole nic nie zapraszać może to głupie ale tak wolę :) poczekajmy chwilkę do wizyty u ginka

    ok :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 marca 2015, 19:04

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2wlj44jhzx0jd7c.png[/link]

    acc873de64.png
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 1 marca 2015, 19:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak mija wieczorek rybenki ?


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 marca 2015, 19:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Na lozeczku przed telewizorkiem :-) a Tobie?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 marca 2015, 19:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A milo zakręcona, zaciazona;) popijam winko z małzem: p

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 marca 2015, 19:37

    ZakręconaOna lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 marca 2015, 19:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pomalutku, w samotności. mąż pojechał po nowy telefon, bo oczywiscie on musi mieć zabaweczke nową co 2 tygodnie.
    ;)
    czsem sobie tak myślę że z niego to straszny dzieciuch jest ;)
    a jak u Was?

  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 1 marca 2015, 19:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Haha baby <3
    100krotka Ja również przed TV w lozeczku bo nie cala godzinie temu z drzemki się obudzilam haha
    Gabi kochanie każdy ma cos w sobie z dzieciaka , niestety nasi faceci dużo więcej z dzieciaków maja haha


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • werni Autorytet
    Postów: 9734 7536

    Wysłany: 1 marca 2015, 19:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czekam na mojego bo poszedł do sklepu ogarniemy się i znów do łóżka :) trzymam kciuki :)

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 marca 2015, 19:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Korzystamy dopoki mogę :-) maz właśnie próbuje film włączyć ale cos mu to wolno wychodzi

  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 1 marca 2015, 20:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No My podejście drugie do filmu robimy , wczoraj puscilismy ale usnelismy zaraz hahaaha


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 marca 2015, 20:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mój zawsze usypia w połowie a ja sama ogladam do końca :-)

    ZakręconaOna lubi tę wiadomość

‹‹ 22 23 24 25 26 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Starania o dziecko, niepłodność? - jak powiedzieć o tym innym?

Często bywa tak, że temat kłopotów z zajściem w ciążę jest owiany tajemnicą. Jak powiedzieć rodzinie i przyjaciołom o Waszych trudnych doświadczeniach związanych z przedłużającymi się staraniami o dziecko? Doświadczony psycholog, który na co dzień pracuje z parami zmagającymi się z niepłodnością - Justyna Kuczmierowska - proponuje napisanie listu. Sprawdź, co powinno znaleźć się w liście do bliskich osób. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Nieregularny okres. Przyczyny i objawy nieregularnych cykli miesiączkowych.

Nieregularny okres nie zawsze musi świadczyć o zaburzeniach, czy problemach hormonalnych. Na pewnych etapach życia nieregularne cykle są okresem przejściowym. Kiedy jednak nieregularne cykle warto skonsultować z lekarzem? Jakie są najczęstsze przyczyny nieregularnych cykli miesiączkowych? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak okresu a negatywny test ciążowy, czyli o przyczynach spóźniającej się miesiączki

Każda kobieta doświadczyła lub doświadczy spóźniającej się miesiączki, nie będąc w ciąży. Z jakich przyczyn miesiączka może się spóźniać? Co robić, kiedy krwawienie miesiączkowe nie wystąpiło, a testy ciążowe wychodzą negatywnie? Po ilu dniach warto zgłosić się do lekarza? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego