Forum Starając się - ogólne Dziewczyny starajace sie o pierwsze malenstwo :)
Odpowiedz

Dziewczyny starajace sie o pierwsze malenstwo :)

Oceń ten wątek:
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8425

    Wysłany: 18 marca 2014, 19:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej. My po wizycie u urologa.. no i dostaliśmy promyczek nadziei :)
    zbadał męza.. USG jąder prawidłowe, lewe minimalnie mniejsze od prawego ale spełnia swoje funkcje i taka róznica jest dopuszczalna.
    Wszystko z jego narządami dobrze.
    Rozwinięte prawidłowo, żylaków powązka nasiennego nie ma.
    Przepisał na 10 dni antybiotyki gdyby w jądrach była jakaś infekcja żeby ją wyleczyć, rano mamy brac 1 tabl androvitu, a wieczorem 1 salfazinu.
    MACE będziemy brać nadal. Przepisał hormon testosteron, który ma zażywać przez pierwszy miesiąc 2 razy dziennie abo pobudzić jądra do pracy a następny miesiąc raz dziennie. ograniczyć biały cukier, słodycze do minimum i używki (z tym akurat ie będzie problemu).
    Badanie nasienia zrobić za 3 miesiące. Jak sie uda w między czasie napisac urologowi sms :) powiedział że dużo takich par jak my juz do kontroli za te 3 misiące nie przychodzi bo zaciązą. A profesor robiący badanie nas tak nastraszył choćbyśmy juz nigdy mieli nie miec dzieci.
    Będzie dobrze z Boża pomocą napewno sie uda :)))))) bardzo sie uspokoiłam :)

    olka30 lubi tę wiadomość

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • Anutka Autorytet
    Postów: 7531 3723

    Wysłany: 18 marca 2014, 19:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hejooo :P

    1usavcqg3fbgb4ge.png
    3jgx3e3kec0agggp.png
    f2w3rjjgjb0z63zo.png
  • Joannaaa Przyjaciółka
    Postów: 81 67

    Wysłany: 18 marca 2014, 19:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny! Potrzebuje Waszej porady.. od trzech dni boli mnie brzuch jak na @.. cykle mam 27-28 dniowe. Dzisiaj 29 dc aa ja mimo bólu podbrzusza i krzyzów nadal go nie mam. Fakt.. staramy się o dziecko, ale ból tak przypomina mi @.. moze jest stłabszy i troszke inny.. Sama nie wiem co myśleć..

  • Anutka Autorytet
    Postów: 7531 3723

    Wysłany: 18 marca 2014, 19:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Joannaaa wrote:
    Hej dziewczyny! Potrzebuje Waszej porady.. od trzech dni boli mnie brzuch jak na @.. cykle mam 27-28 dniowe. Dzisiaj 29 dc aa ja mimo bólu podbrzusza i krzyzów nadal go nie mam. Fakt.. staramy się o dziecko, ale ból tak przypomina mi @.. moze jest stłabszy i troszke inny.. Sama nie wiem co myśleć..
    prowadzisz wykres ??? jaka temp i ile dpo ???

    1usavcqg3fbgb4ge.png
    3jgx3e3kec0agggp.png
    f2w3rjjgjb0z63zo.png
  • Joannaaa Przyjaciółka
    Postów: 81 67

    Wysłany: 18 marca 2014, 19:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W tym cuklu nie mierzyłam temp.. jedynie testy owulacyjne. Wg nich 13dpo. O ile wogóle była, bo jednak one nie dają 100% gwarancji o czym wiem doskonale wiem.

  • Anutka Autorytet
    Postów: 7531 3723

    Wysłany: 18 marca 2014, 19:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Joannaaa wrote:
    W tym cuklu nie mierzyłam temp.. jedynie testy owulacyjne. Wg nich 13dpo. O ile wogóle była, bo jednak one nie dają 100% gwarancji o czym wiem doskonale wiem.
    14-15 dpo możesz spokojnie testowac :) a cycochy bola ??? jak tak to owu było :)

    1usavcqg3fbgb4ge.png
    3jgx3e3kec0agggp.png
    f2w3rjjgjb0z63zo.png
  • Joannaaa Przyjaciółka
    Postów: 81 67

    Wysłany: 18 marca 2014, 19:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzis sie zaczełam zatanawiać, ból wczoraj był mocniejszy niż dzisiaj. No ale prócz czestegomoczu i dużych wrażliwych piersi i sutków na którch są jakby gruczoły nic nie mam. Może to objawy na @.. ogłupiałam..

  • Joannaaa Przyjaciółka
    Postów: 81 67

    Wysłany: 18 marca 2014, 19:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nigdy wcześniej też nie zauważyłam tych gruczołów na sutkach o ile tak to się nazywa :P Eh.. ale testować się boje, bo jak to kolejne rozczarowanie..

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 marca 2014, 20:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 maja 2015, 21:02

  • Lili266 Przyjaciółka
    Postów: 73 26

    Wysłany: 18 marca 2014, 21:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    XxMoniaXx wrote:
    Hej. My po wizycie u urologa.. no i dostaliśmy promyczek nadziei :)
    zbadał męza.. USG jąder prawidłowe, lewe minimalnie mniejsze od prawego ale spełnia swoje funkcje i taka róznica jest dopuszczalna.
    Wszystko z jego narządami dobrze.
    Rozwinięte prawidłowo, żylaków powązka nasiennego nie ma.
    Przepisał na 10 dni antybiotyki gdyby w jądrach była jakaś infekcja żeby ją wyleczyć, rano mamy brac 1 tabl androvitu, a wieczorem 1 salfazinu.
    MACE będziemy brać nadal. Przepisał hormon testosteron, który ma zażywać przez pierwszy miesiąc 2 razy dziennie abo pobudzić jądra do pracy a następny miesiąc raz dziennie. ograniczyć biały cukier, słodycze do minimum i używki (z tym akurat ie będzie problemu).
    Badanie nasienia zrobić za 3 miesiące. Jak sie uda w między czasie napisac urologowi sms :) powiedział że dużo takich par jak my juz do kontroli za te 3 misiące nie przychodzi bo zaciązą. A profesor robiący badanie nas tak nastraszył choćbyśmy juz nigdy mieli nie miec dzieci.
    Będzie dobrze z Boża pomocą napewno sie uda :)))))) bardzo sie uspokoiłam :)

    Hej Monia :) to super, że wszystko ok u Twojego męża :) a powiedz mi proszę jakie miał wyniki badań zanim poszliście do urologa? Mój mąż też ma słabsze nasienie, ale robiliśmy tylko raz badanie i nie wiem czy do urologa mam go zapisać czy tylko futrować witaminami ;)

  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8425

    Wysłany: 18 marca 2014, 21:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lili266 wrote:
    Hej Monia :) to super, że wszystko ok u Twojego męża :) a powiedz mi proszę jakie miał wyniki badań zanim poszliście do urologa? Mój mąż też ma słabsze nasienie, ale robiliśmy tylko raz badanie i nie wiem czy do urologa mam go zapisać czy tylko futrować witaminami ;)
    upłynnienie natychmiast, wszystko ostro zaniżone i bardzo mała ilośc plemników i prawidłowe 8%

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • Lili266 Przyjaciółka
    Postów: 73 26

    Wysłany: 18 marca 2014, 21:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a ile było plemników ruchu A? i B?

  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8425

    Wysłany: 18 marca 2014, 22:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nic o ruchu A i B tam nie pisało w wynikach.

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • Macierzanka:) Autorytet
    Postów: 2951 4041

    Wysłany: 18 marca 2014, 23:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    olka30 wrote:
    Co do naprotechnologii to ze swojego organizmu mogę czytać jak w książce, znam swój cykl doskonale, wiem kiedy co się dzieje i kiedy są jakieś zaburzenia, żaden ksiądz mi tego nie musi tłumaczyć.. Jestem wierząca, ale w Boga, a nie kościół i ich czar mary.. Oczywiście nie piszę tego, żeby kogoś urazić, czy coś, więc w razie czego przepraszam jeżeli którąś obraziłam..
    Ale napro to nie kościół :D To jest tylko metoda, którą kościół popiera i tyle. Chodzi mi o lekarza naprotechnologa...

    "Niepłodność to nie kara, uzdrowienie to nie czary"
    1237397y6kr97ild4.gif
  • ant0sia Debiutantka
    Postów: 8 0

    Wysłany: 19 marca 2014, 06:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kochane pomóżcie. wczoraj w tescie owulacyjnym mialam wynik pozytywny (to juz trzeci pozytywny). dzis o 6 rano temperatura mi podskoczyla do 38.14, czy to możliwe ze przy owulacji moze byc tak wysoka? dodam że wczoraj nie najlepiej się czułam i bardzo boli mnie głowa. myślę że to wirus ale może któraś z was też tak miała. miłego dnia

  • ant0sia Debiutantka
    Postów: 8 0

    Wysłany: 19 marca 2014, 06:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a teraz jak wpisalam ta temperature to pojawila sie przerywana kreska w 8 dniu cyklu :? ja już nie wiem o co tu chodzi :( czy któraś z was może zerknąc na mo wykres? plis plis plis ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 marca 2014, 07:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ant0sia wrote:
    a teraz jak wpisalam ta temperature to pojawila sie przerywana kreska w 8 dniu cyklu :? ja już nie wiem o co tu chodzi :( czy któraś z was może zerknąc na mo wykres? plis plis plis ;)
    pokazuje ze masz owulke to na seksik lec :p

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 marca 2014, 07:51

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 marca 2014, 07:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Monia brawooo :) to teraz w lozeczku szalejecie i witaminy jecie :p

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 marca 2014, 07:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anutka wrote:
    hejooo :P
    hejo :p

    Anutka lubi tę wiadomość

  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8425

    Wysłany: 19 marca 2014, 09:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miłego dnia :)

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
‹‹ 1438 1439 1440 1441 1442 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

14 zasad dobrego odżywiania podczas starania - co i jak jeść, aby szybciej zajść w ciążę

Odpowiednia dieta płodności może nie tylko polepszyć twoje zdrowie i dobre samopoczucie, ale również wspomóc twoją płodność oraz zapewnić zdrowy rozwój twojego dziecka jak już zajdziesz w ciążę. Co zatem oznacza „odpowiednia dieta”? Znajdziesz tutaj 14 wskazówek, które pomogą Ci lepiej zaplanować posiłki.

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża po 40 - jak zwiększyć szanse na zajście w ciążę

Czy starania o ciążę po 40 roku życia różnią się? Na co zwrócić uwagę i jak zwiększyć swoje szanse? Przeczytaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie szans na zajście w ciążę po 40 roku życia. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego