Forum Starając się - ogólne Dziewczyny z rocznika '82 starające się o pierwsze dziecko
Odpowiedz

Dziewczyny z rocznika '82 starające się o pierwsze dziecko

Oceń ten wątek:
  • madziallena Autorytet
    Postów: 651 320

    Wysłany: 8 lutego 2014, 19:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lenus to fajny dzionek :) ja nigdy nie robilam kartaczy :) ale moze sie skusze jak mowisz ze smaczne!! ja dzis robilam zapiekanke makaronowa :) i troche leniuchowalam bo ciezki tydzien w pracy byl...wlasnie sie obudzilam po 2 godz snu i nie wiem co robic chyba obejrzymyz moim jakis film napijemy sie winka i zagdyziemi chipsem :P

    U mnie w NL od wczoraj leje ehhh jak ja nie lubie takiej pogody :(

    Lenuś lubi tę wiadomość

    ug378u69ac3gn4lp.png

    c55fqqmzw4bt7k7s.png
  • Lenuś Autorytet
    Postów: 636 585

    Wysłany: 8 lutego 2014, 20:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O tak, to był ciężki tydzień i dla mnie. Codziennie kończyłam pracę ok. 21 (etat + zlecenia dodatkowe), w czwartek podyplomówka (też do 21). Jutro obiecałam sobie odpoczynek, ale pewnie na obietnicach się skończy :).
    Madziallena, narobiłaś mi ochotę na to winko :). Nie powinnam pić alkoholu, ale chyba skuszę się na lampkę... u nas też w planach jakiś film.

    Na śląsku słońce na całego, dzisiaj czułam się jakby była wiosna.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 lutego 2014, 20:02

    madziallena lubi tę wiadomość

  • madziallena Autorytet
    Postów: 651 320

    Wysłany: 8 lutego 2014, 20:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ojjj ja tez ze slaska :) ja w tym tyg wstawalam o 2.30 do roboty a w domku bywalam 16 17 :( i to mnie wykonczylo ...

    ug378u69ac3gn4lp.png

    c55fqqmzw4bt7k7s.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 lutego 2014, 20:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powiem szczerzę że kartacze jadłam na sulwalszcyźnie - były przepyszne ale i bardzo syte. A Ty Lenuś z tych okolic? mnie też naleciało na winko ;) z mężusiem a tym czasem oglądam film Seks w wielkim mieście ... głupia ale zabwana komedia ;)jutro czeka mnie imprezka rodzinna i właśnie upiekłam serniczek Teściowej tak się nazywa. Dziewczyny życzę miłego wieczorku i odpoczynku ;)

  • madziallena Autorytet
    Postów: 651 320

    Wysłany: 8 lutego 2014, 20:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Podziel sie tym serniczkiem troche :P Zdrowko dziewczyny za te nasze fasoleczki !!!

    ug378u69ac3gn4lp.png

    c55fqqmzw4bt7k7s.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 lutego 2014, 22:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobry wieczor Dziewczyny!
    Ja tez filmik ogladam.Pogoda - super,ale tempka znowu w dol.
    Milego wieczoru!
    Do jutra :-)

  • madziallena Autorytet
    Postów: 651 320

    Wysłany: 9 lutego 2014, 09:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Milej niedzieli dziewczyny ja zmykam troche pocwiczyc :)

    K4lina lubi tę wiadomość

    ug378u69ac3gn4lp.png

    c55fqqmzw4bt7k7s.png
  • Lenuś Autorytet
    Postów: 636 585

    Wysłany: 9 lutego 2014, 09:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Minika, mój tata pochodzi z Mazur, ale babcia nie robiła kartaczy. Miałam kiedyś chłopaka z Podlasia i to u niego po raz pierwszy je jadłam. Kartacze zrobiłam pierwszy raz, zainspirował mnie pan Okrasa, bo gotował je w jakimś swoim programie. Polecam, pyszne, syte bardzo, o ilości kalorii nie wspomnę ;)

    Ja też życzę Wam miłej niedzieli. Obiecałam sobie odpoczynek, ale nic z tego nie będzie...chyba że wieczorem.

  • XYZ Autorytet
    Postów: 422 346

    Wysłany: 9 lutego 2014, 09:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madziallena wrote:
    Ale cichutko dziewczyny sie weekenduja :)

    Ja tam wczoraj na ten przykład się inseminowałam ;-)
    Tuż przed godz. 11 dostałam wprost do jamy macicy 13 mln żołnierzyków.
    Mam nadzieję, że COŚ wreszcie z tego będzie...

    Za to weekenduję się dzisiaj - niestety nie tak, jak bym chciała, bo idziemy do znajomych po raz pierwszy zobaczyć ich kilkumiesięcznego synka.
    W dodatku:
    a. będziemy jedynymi niedzieciatymi gośćmi;
    b. impreza bezalkoholowa, w dodatku założę się, że nikt nie pomyślał o wegetarianach;
    c. musimy łącznie w obie strony pokonać ponad 100km.
    Normalnie zapowiada się super impreza :-/
    A ja wolałabym zostać w łóżku (z którego zresztą do Was piszę).
    Pozdrawiam weekendowo!

    K4lina lubi tę wiadomość


  • Lucy Autorytet
    Postów: 1514 454

    Wysłany: 9 lutego 2014, 10:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    XYZ cały czas trzymam kciuki :)
    A z tą imprezą, ja to jestem taka, że bym nie pojechała i już :D
    Nie lubię się zmuszać do czegoś :)

    K4lina lubi tę wiadomość

    zem3j44jocammsgx.png
    zrz6x1hp5wag352p.png
  • madziallena Autorytet
    Postów: 651 320

    Wysłany: 9 lutego 2014, 12:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    XYZ trzymam mocno kciuki musi sie udac!!!
    Jestes wegetarianka? Udanej impreski!

    ug378u69ac3gn4lp.png

    c55fqqmzw4bt7k7s.png
  • K4lina Ekspertka
    Postów: 134 129

    Wysłany: 9 lutego 2014, 13:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam Was kochane!
    Ja dzisiaj przygotowuje rodzinny obiad z okazji urodzin męża, ktore były 29.01 ale z racji innych planów może odbyć sie dopiero dzisiaj. Niestety wolałabym leżeć przed TV i drzemać kiedy mi sie zachce, bo ledwo żyję. Czuję się jakbym tonę węgla przekopała łopatą i spać straaaaasznie mi się chce.

    XYZ - ja popieram Lucy, też bym nie pojechała :) Też mnie wkurza jak ide w gości i nie ma nic dla mnie do jedzenia, ja nie jem czerwonego mięsa w ogóle, tylko drób, ale najlepiej jak go sama kupię ;-) więc tak jakby Cię rozumiem :)

    Trzymam za Nasz rocznik ogromne kciuki !!!
    Uda się wszystkim :)

    madziallena lubi tę wiadomość

    K
    Mój Aniołek 29.10.2013 [*] 6tc
    Mój Aniołek 7.05.2016 [*] 9 tc

    relggu1r5ize5xx5.png
  • madziallena Autorytet
    Postów: 651 320

    Wysłany: 9 lutego 2014, 13:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    K4linka w ktorym dpo robilas test?

    ug378u69ac3gn4lp.png

    c55fqqmzw4bt7k7s.png
  • Tina82 Koleżanka
    Postów: 52 23

    Wysłany: 9 lutego 2014, 15:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny
    Chciałam dzisiaj testować ale spadek tempki jest tak duży że nie ma to najmniejszego sensu :( Mam ochote ryczeć jak bóbr :( Od 17 wracam do pracy. Różne zmiany z mężem więc to dopiero będzie cud jak się uda...Ehhh skoda gadać :(

  • madziallena Autorytet
    Postów: 651 320

    Wysłany: 9 lutego 2014, 15:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tina ja tez sie nie napalam bo bol piersi przed @ to normalne wiec nie ten cykl to nastepny wkoncu nam sie uda :)a nasze zafasolkowane dziewczynki beda nam slozyc rada co do pierwszych dni opieki nad maluszkiem :)

    ug378u69ac3gn4lp.png

    c55fqqmzw4bt7k7s.png
  • madziallena Autorytet
    Postów: 651 320

    Wysłany: 9 lutego 2014, 15:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    co za niedziela... maz na pilke pojechal kot spi a ja slecze przed kompem z nudow...

    ug378u69ac3gn4lp.png

    c55fqqmzw4bt7k7s.png
  • K4lina Ekspertka
    Postów: 134 129

    Wysłany: 9 lutego 2014, 17:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madziallena wrote:
    K4linka w ktorym dpo robilas test?

    Madzialena tak jak na wykresie 9 dpo

    K
    Mój Aniołek 29.10.2013 [*] 6tc
    Mój Aniołek 7.05.2016 [*] 9 tc

    relggu1r5ize5xx5.png
  • Kava Autorytet
    Postów: 1660 2397

    Wysłany: 9 lutego 2014, 17:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    N

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 lipca 2015, 15:57

    Annushka lubi tę wiadomość

    lprke6ydr0ivk1mg.png
    o148x1hplm8rceto.png
    [*] - 10.2014
    [*] - 02.2015
    [*] - 04.2017
  • madziallena Autorytet
    Postów: 651 320

    Wysłany: 9 lutego 2014, 19:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Minuska tesknilysmy ;)

    ug378u69ac3gn4lp.png

    c55fqqmzw4bt7k7s.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 lutego 2014, 19:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej Dziewczyny! mam nadzieję że miło spędziłyście czas i odpoczęłyście ;). Powiem Wam, że czasem nie chce mi się wychodzić ani imprezować. Ale tak nie można jesteśmy młode i trzeba korzystać z życia. Im mniej o tym człowiek wszystkim myśli tym lepiej bo od razu się stresuję czy się uda czy nie? i strach że będzie okres. Madziallena dobrze mówisz na pewno się uda ;) nie traćmy wiary.
    XYZ - dbaj o Siebie i mam nadzieję że żołnierzyk dotrze do swojej ukochanej komórki tak jak i u Nas. A co do kartaczy były pyszne i chyba dla mnie to wyższa szkoła jazdy. Jak chcecie mogę podać przepis na serniczek. a co do wegetarianek może któraś ma fajny przepis na dobrą sałatkę? może wymieńmy się dobrymi przepisami na coś bardzo pysznego? w końcu trzeba Sobie dogadzać. ;)

    madziallena lubi tę wiadomość

‹‹ 25 26 27 28 29 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Problemy z tarczycą - przyczyny, objawy, wpływ na płodność

Problemy z tarczycą są bardzo częstą przyczyną zaburzeń hormonalnych zarówno u kobiet, jak i u mężczyzn. Jakie są najczęstsze zaburzenia w funkcjonowaniu tarczycy? Jakie są typowe objawy problemów z tarczycą? Jak wygląda diagnostyka? Jak zaburzenia tarczycy mogą wpływać na płodność?

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża pozamaciczna - czym jest i jakie są objawy ciąży pozamacicznej?

Ciąża pozamaciczna (ektopowa) zdarza się raz na 90-100 przypadków ciąży. Jest to ciąża, która zamiast w macicy rozwija się poza nią. Objawy ciąży pozamacicznej nie są jednoznaczne. Trudno ją czasem rozpoznać, bo na początku objawy są podobne do ciąży o prawidłowym przebiegu. Na późniejszym etapie pojawia się ból podbrzusza, krwawienie oraz brak prawidłowego przyrostu hormonu hCG. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Endometrioza – zagadkowa choroba powodująca niepłodność

Jeżeli dokuczają Ci silne bóle brzucha przed oraz w trakcie miesiączki, odczuwasz ból przy współżyciu, nie możesz zajść w ciążę - objawy te mogą wskazywać na endometriozę, tajemniczą chorobę, która może powodować niepłodność. Ale nie mając powyższych objawów, mając regularne, niebolesne miesiączki może okazać się, że ta sama choroba powoduje u ciebie problemy z płodnością. Dlaczego?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego