X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Dziewczyny z rocznika '86 starające się o pierwsze dziecko :)
Odpowiedz

Dziewczyny z rocznika '86 starające się o pierwsze dziecko :)

Oceń ten wątek:
  • Aishha Autorytet

Wysłany: 3 kwietnia 2018, 17:02

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny mamy już wyniki testu Mar na przeciwciala, Iga 45%, norma 0-10%, IgG 35% norma ta sama. O co teraz? Zupełnie nie znam się na tym, da się leczyć to jakoś ?

m3sx3e3krfnotded.png

f2wl3e5e9cqikmzp.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 3 kwietnia 2018, 20:22

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aishha wrote:
    Dziewczyny mamy już wyniki testu Mar na przeciwciala, Iga 45%, norma 0-10%, IgG 35% norma ta sama. O co teraz? Zupełnie nie znam się na tym, da się leczyć to jakoś ?
    Kochana nie mam pojęcia, u nas wyszedł dobrze. Koniecznie konsultujcie się z lekarzem. Myślę że jakieś wyjście musi być na pewno :)

• Aishha Autorytet

Wysłany: 3 kwietnia 2018, 20:43

Cytuj  /     /  Zgłoś
    No w sumie nie wyszedł pozytywny a pośredni bo pozytyw jest od 50% Ale i tak się martwię. Mąż się podlamal, powiedział że mogłam wyjść za innego faceta i mieć już dzieci. Wysmialam go ale czuję się bezsilna. Nie poddam się jednak, będziemy szukać dobrego andro.

Co do Twojego wpisu to ja też jestem nerwusem, kiedyś było gorzej i bywało ze byle co wprowadzalo mnie z równowagi.
    Jestem pewna że to od kiedy odmowilam pierwsza NP wszystko się skończyło. Każdy z mojego otoczenia to zauważył.
    Skrzepy też mam ale raczej z powodu miesniaka.
    Ale co fakt to fakt, jakie dziecko chce mieć matkę wariatke ;)

Selina lubi tę wiadomość

m3sx3e3krfnotded.png

f2wl3e5e9cqikmzp.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 3 kwietnia 2018, 22:01

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aishha a Twój napro nie zajmuje sie tez meskim problemem? Na pewno kogos dobrego znajdziecie i męża pocieszy, ze wcale nie jest zle. Czesto cyferki ktore dla nas wydaja sie tragiczne wcale takimi nie są