Forum Starając się - ogólne FASOLKOWE PORADY
Odpowiedz

FASOLKOWE PORADY

Oceń ten wątek:
  • Amicizia Autorytet
    Postów: 2578 2367

    Wysłany: 7 marca 2013, 13:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anka-Skakanka wrote:
    dzięki dziewczyny, bo chciałam synka zabrac ze soba, wieć wolałabym zeby było przez brzuch.

    Amicizia, mam wg mnie bardzo dobrego ginekologa, ale mimo wszystko zapaytałam, go czy powinnam zrobic na w 8-9 tyg usg-powiedział, ze jeśli mam ochotę, to dla własnego poczucia komfortu psychicznego moge.
    Jednak dla niego, do potwierdzenia ciąży jest to zupełnie nie potrzebne. Dopiero potrzebne jest usg w 12 tyg, zeby sprawdzic czy ciazą rozwija sie prawidłowo.

    oczywiscie jesli pacjentka odczuwa jakies niepokojące dolegliwosci, ma plamienia, mocne bóle brzucha, kiedys poroniła to trzeba zrobic , ale jak wszystko w porzadku to dla lekarza dopiero badanie w 11-14 tyg jest ważne.

    Pewnie gdyby były terminy (mimo ze prywatnie to takie obłożenie) to bym poszła,ale jest dopiero pod koniec marca, a ja jestem zapisana na 9 kwietnia, wiec te 10 dni jakos zniosę.

    Oczywiscie ciekawosc zżera:)

    w sumeijak ty juz jestes d rigiej ciazy to tez pewnie inaczej podchodzisz, ja sie martiw itd to w koncu pierwsza ciaza :) a poza tym jakos ciezko az tyle wytrzymac by mi bylo, ale Tobie moze jest latwiej :) dla mie poki co to wszytskie objawy sa niepokojace, kazdy bol w brzuchu itd wiec wiesz... pewnie przy kolejnej ciąży będę duzo spokojniej do tego podchodzic :)

    tpb9ue9.png
    20110521580820.png
  • Anka-Skakanka Przyjaciółka
    Postów: 68 82

    Wysłany: 7 marca 2013, 13:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    shagga, fajnie ze masz na kazdej wizycie usg. Moj gin niestety nie robi, ale to jest moja druga ciąża którą u niego prowadzę i jestem bardzo zadowolona, więc juz trudno.
    On kieruje do ginekologa który sie zajmuje tylko usg i jest swietnym specjalista w tej dziedzinie, ma bardzo dobry sprzęt i dobre oko.
    Podobno u niego juz w 12 tyg mozna dowiedziec sie jaka płeć dziecka:)

    Shagga_80, Nina82 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 marca 2013, 13:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anka-Skakanka wrote:
    shagga, fajnie ze masz na kazdej wizycie usg. Moj gin niestety nie robi, ale to jest moja druga ciąża którą u niego prowadzę i jestem bardzo zadowolona, więc juz trudno.
    On kieruje do ginekologa który sie zajmuje tylko usg i jest swietnym specjalista w tej dziedzinie, ma bardzo dobry sprzęt i dobre oko.
    Podobno u niego juz w 12 tyg mozna dowiedziec sie jaka płeć dziecka:)

    Wiesz, wielokrotnie słyszałam, że Babeczki nie zawsze mają USG i wszystko jest ok...ja z Kubusiem miałam na każdej wizycie (bo moja Ginka robi w prywatnym gabinecie, a np juz jak w przychodni przyjmuje na NFZ to tam USG nie ma) więc inaczej sobie nie wyobrażam sobie,ale nie wszędzie to standard i źle nie jest..a jak mówisz,że ten fachowiec od USG jest taki spec,to tylko się cieszyć i może to lepiej iść raz na jakiś czas ale do świetnego specjalisty :) Hmm, muszę poszperać kiedy ja dowiedziałam się, że Kubuś to On :)

  • Anka-Skakanka Przyjaciółka
    Postów: 68 82

    Wysłany: 7 marca 2013, 13:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ami, mnie brzuch nie boli, ale mdłosci mnie dopadły tydzien temu, takie delikatne, ale upierdliwe bo trwaja praktycznie cały dzień:( Na szczescie bez wymiotów.
    Apetyt mam normalny ale generalnie całe dnie zmulona na kanapie siedze i modle sie zeby minęły. Z synkiem tak nie miałam, czułam się świetnie i nawet senna nie byłam, a teraz koszmar.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 marca 2013, 14:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anka-Skakanka wrote:
    Ami, mnie brzuch nie boli, ale mdłosci mnie dopadły tydzien temu, takie delikatne, ale upierdliwe bo trwaja praktycznie cały dzień:( Na szczescie bez wymiotów.
    Apetyt mam normalny ale generalnie całe dnie zmulona na kanapie siedze i modle sie zeby minęły. Z synkiem tak nie miałam, czułam się świetnie i nawet senna nie byłam, a teraz koszmar.

    Ile ma Synuś? No i powiesz,który to tydzień ciąży :) ?

  • BellaRosa Autorytet
    Postów: 1912 1836

    Wysłany: 7 marca 2013, 14:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no ja dzisiaj własnie mam wizytę tak w ogóle :D na 16 mam być ;P Lekarz chce dokładnie pooglądać serduszko, bo mała na połówkowym tak się wierciła i rączkami zasłaniała klatkę piersiową, ze szok :) A mój lekarz MUSI sprawdzić, czy aby na bank nie ma żadnej wady :D Tak samo było z kością nosową... musiałam gnać innego dnia, bo jak było USG z przyziernością, to baba wstrętna współpracować nie chciała :D Coś mi mówi, ze nie będę miała łatwo z tym dzieckiem...

    Shagga_80, mauysia, Nina82 lubią tę wiadomość

    f2wldf9h9lun5cxj.png
    iv09cwa1ersqxdi1.png
  • Dora Autorytet
    Postów: 1783 1387

    Wysłany: 7 marca 2013, 14:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Teraz to ja juz na kolejne USG czekam ze spokojem, ale tego co przeżyłam ostatnio to nikomu nie rzyczę. A wczoraj w laboratorium na te wszystkie badania, to mi pobrali az 7 próbek krwi.

    Witamy Cie Córeczko:* 09.09.13 ♥
  • Dora Autorytet
    Postów: 1783 1387

    Wysłany: 7 marca 2013, 14:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bella u mojej kruszyki, to nochala widać z daleka;) aż mi się śmiać chciało,że taki widoczny, ale to dobrze, bo oczywiście jak tylko lekarka włączyła monitor to zaraz szybko patrzyłam na nosek i karczek..

    BellaRosa, Nina82 lubią tę wiadomość

    Witamy Cie Córeczko:* 09.09.13 ♥
  • Anka-Skakanka Przyjaciółka
    Postów: 68 82

    Wysłany: 7 marca 2013, 14:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No ja w poprzedniej ciąży dowiedziałam sie w 16 tygodniu, choć w 14 lekarz przewidział chlopca, ale jeszcze nie był na 100% pewny. (byłam na usg u innego lekarza niz teraz ide)

    Ja tez chodze prywatnie do gina, do dr Puzyny który jest ordynatorem w szpitalu św Zofii w Warszawie, ale mimo super opieki on usg nie ma nawet w swoim gabinecie.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 marca 2013, 14:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sprawdziłam, z Kubą w 16 tyg wiedziałam płeć - choć lekarka nie dawała 100% pewności...a USG genetyczne z 19 tyg. potwierdziło :)

    Mnie teraz też czeka masa badań, w przyszłą sobotę chcę się wybrać,żeby Stary mógł ze mną pojechać, bo inaczej nie wiem czy dałabym radę wybrać się daleko od domu na czczo...i z Kubą :/

    Bella, powodzenia na wizycie ...ależ Ci zazdroszczę, że to dziś, ja bym co tydzień mogła chodzić :D

    BellaRosa lubi tę wiadomość

  • Anka-Skakanka Przyjaciółka
    Postów: 68 82

    Wysłany: 7 marca 2013, 14:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    shagga, moj synek ma juz 6 lat, a teraz zaczęłąm 8 tydzien. (7 tydz+1 dzien) :)

    Shagga_80, Nina82 lubią tę wiadomość

  • Amicizia Autorytet
    Postów: 2578 2367

    Wysłany: 7 marca 2013, 14:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anka-Skakanka wrote:
    Ami, mnie brzuch nie boli, ale mdłosci mnie dopadły tydzien temu, takie delikatne, ale upierdliwe bo trwaja praktycznie cały dzień:( Na szczescie bez wymiotów.
    Apetyt mam normalny ale generalnie całe dnie zmulona na kanapie siedze i modle sie zeby minęły. Z synkiem tak nie miałam, czułam się świetnie i nawet senna nie byłam, a teraz koszmar.

    to ja mdlosci mam jeszcze zanim okazało się, że jestmw w ciąży, gdzieś w sumie do momentu zagnieżdzenia się zaczęłi robi sie coraz ciekawiej no i pobolewa ne ciągle brzuch w sumei nie jest to silne i starsznie i juz wiem ze to pewnie skutek rozciagania się macicy aja jak widac jestem bardzo wrazliwa na wszystkeoi zmiany wiec na wizyte u ginki czekam z niecierpliwoscia, mam duzo pytan itd :)

    Nina82 lubi tę wiadomość

    tpb9ue9.png
    20110521580820.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 marca 2013, 14:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Amicizia wrote:
    Anka-Skakanka wrote:
    Ami, mnie brzuch nie boli, ale mdłosci mnie dopadły tydzien temu, takie delikatne, ale upierdliwe bo trwaja praktycznie cały dzień:( Na szczescie bez wymiotów.
    Apetyt mam normalny ale generalnie całe dnie zmulona na kanapie siedze i modle sie zeby minęły. Z synkiem tak nie miałam, czułam się świetnie i nawet senna nie byłam, a teraz koszmar.

    to ja mdlosci mam jeszcze zanim okazało się, że jestmw w ciąży, gdzieś w sumie do momentu zagnieżdzenia się zaczęłi robi sie coraz ciekawiej no i pobolewa ne ciągle brzuch w sumei nie jest to silne i starsznie i juz wiem ze to pewnie skutek rozciagania się macicy aja jak widac jestem bardzo wrazliwa na wszystkeoi zmiany wiec na wizyte u ginki czekam z niecierpliwoscia, mam duzo pytan itd :)

    Ami, mnie dopiero niedawno przestał pobolewać brzuch, może tydzień, dwa temu. Nie martw się, jak nie są to mocne bóle to nie ma powodu do obaw :)

    Amicizia, Nina82 lubią tę wiadomość

  • mauysia Autorytet
    Postów: 7315 19722

    Wysłany: 7 marca 2013, 14:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natchnęłyście mnie i chyba dziś wieczorkiem przysiądę i zajrzę do dokumentów/wyników z mojej poprzedniej ciąży. Zobaczę, kiedy miałam co badane i co wyszło.

    Dziś mam szansę to zrobić, bo nie usypiam Młodego (bo jak go usypiam to zasypiam z nim i się budzę o 2/3 w nocy w ubraniu ;) ).

    Shagga_80 lubi tę wiadomość

    1kk082c3vuoqvmjs.png
  • Amicizia Autorytet
    Postów: 2578 2367

    Wysłany: 7 marca 2013, 14:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Shagga no nie sa mocne, chociaz wczoraj mialam takie klucia w okolicy janikow jakby mi ktos igle wbijal, a tak to na poczatku wiadomo, bole jak na @, a teraz juz s amniejsze, ale czasme takie ciągnące, takie teoe i slabe na szczescie slabe :)

    Shagga_80 lubi tę wiadomość

    tpb9ue9.png
    20110521580820.png
  • Anka-Skakanka Przyjaciółka
    Postów: 68 82

    Wysłany: 7 marca 2013, 14:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny a przytyłyście juz troche?
    Ja nie mam wagi w domu, bo bateria padła:) ale czuje ze jestem cięzsza, mimo ze jem tyle samo, a nawet mniej. Czuję się taka obrzmiała, jakby mi sie woda zatrzymała..
    Zazwyczaj waga rośnie od 12-16 tygodnia, a u niektórych nawet poźniej a ja od dnia kiedy nie dostałam okresu czuje sie taka napuchnieta.

    Nina82 lubi tę wiadomość

  • Dora Autorytet
    Postów: 1783 1387

    Wysłany: 7 marca 2013, 14:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też na pierwszej wizycie miałam całą listę pytań;) o właśnie muszę dopisać kolejną wizytę do tabelki na FB.

    Właśnie się dowiedziałam od jednej pielęgniarki, jak nazywa się immumoglobulina anty-D (RHOPHYLAC-300), którą podaje się profilaktycznie w 28-30tc osobom, u których może wystąpić konflikt serologiczy. Będę musiała znów uświadomić moją lekarkę, bo ona uważa,że w Polsce nie można tego kupić. Ahh mówię Wam, co za lekarze, a najgorsze jest to,że nie mam jej na kogo zmienić w tym medocoverze. Dobrze,że chociaż na te usg genetyczne chodzę do innej lekarki.

    Aniu no ja właśnie w tym tygodniu przytyłam jakiś kilogram...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 marca 2013, 14:23

    Shagga_80 lubi tę wiadomość

    Witamy Cie Córeczko:* 09.09.13 ♥
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 marca 2013, 14:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No i mam suwaczek nowy, heheh, podszkolę swój angielski :) A w ogóle to działa mi na wyobraźnię suwaczek pokazujący jak dziecko wygląda :)
    Ja nie przytyłam nic (ważę się co tydzień) ale jak mam przytyć jak mało jem, a już na pewno mało tuczących rzeczy no i zdarzają się wymioty :(

  • BellaRosa Autorytet
    Postów: 1912 1836

    Wysłany: 7 marca 2013, 14:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Shagga ja to w tej ciąży miałam już tyle tych USG, że nie wiem a i tak na każde czekam z niecierpliwością ;P Z kolei w poprzedniej ciązy (kiedyś wspominałam jak to było) pierwsze USG i w ogóle pierwszą wizytę u lekarza miałam w 7 miesiącu ciąży :/ A że będzie dziewczynka dowiedziałam się w 8 miesiącu... także w tej ciąży nadrobiłam chyba wszystkie badania za poprzednią ciążę.

    Shagga_80, Anka-Skakanka lubią tę wiadomość

    f2wldf9h9lun5cxj.png
    iv09cwa1ersqxdi1.png
  • Anka-Skakanka Przyjaciółka
    Postów: 68 82

    Wysłany: 7 marca 2013, 14:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja zawsze mam tak, ze przed okresem 2 kg wiecej i takie uczucie nabrzmienia ciała,wywołane chyba zatrzymaniem wody. W dniu okresu, wszystko wraca do normy i tak cały czas co cykl. T
    eraz jak nie dostałam okresu to poprostu to nabrzmienie mi zostało, szczególnie na posladkach, biodrach, o biuscie nie wspomne bo wielki jakbym miała juz jutro karmic:(
    Źle się z tym czuje:(

‹‹ 5 6 7 8 9 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Comiesięczne rozczarowanie... Jak radzić sobie z emocjami, gdy kolejny raz pojawia się jedna kreska?

Dla wielu par każdy kolejny miesiąc bez ciąży jest jak utracona szansa. Trudne emocje kłębią się w pierwszych dniach cyklu. Najczęściej jest to żal, smutek, bezsilność, rozczarowanie... Dlaczego kolejny miesiąc się nie udało? Jak sobie radzić z tymi trudnymi emocjami? Podpowiada Psycholog Niepłodności - Anna Wietrzykowska.

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwasy Omega-3 - ważny składnik w diecie przyszłej mamy

Kwasy omega-3 są bardzo istotnym składnikiem w diecie, o którym warto pomyśleć już na etapie starań o dziecko. Idealnie, aby po konsultacji z lekarzem, suplementować kwasy już od pierwszych dni ciąży. Dlaczego są takie ważne? Jaką pełnią rolę? Jak wybrać odpowiedni suplement? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Torbiel na jajniku - przyczyny, objawy i leczenie

Torbiel na jajniku od czasu do czasu pojawia się u większości kobiet. Są to cysty lub pęcherzyki, które zazwyczaj wypełnione są płynem i które najczęściej samoistnie znikają. Dowiedz się jakie są objawy torbieli i czy mogą być przeszkodą w zajściu w ciążę? Kiedy należy je leczyć i z jakimi chorobami mogą współwystępować. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego