Forum Starając się - ogólne GANG STARACZEK I SZCZESLIWYCH POSIADACZEK ;)
Odpowiedz

GANG STARACZEK I SZCZESLIWYCH POSIADACZEK ;)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 marca 2013, 21:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    izunia.mo.84 wrote:
    skrzat84 wrote:
    izunia.mo.84 wrote:
    Fakt fotki wstawić się nie da , coś jest zjeb.... Ja już się ogarnelam a mówiłam że do 22 mi się zejdzie ale jakoś tragicznie nie było jak się zapowiadało,dziewuchi hahahaha brzuch mnie coś jak na @ pobolewa ale przecież w połowie cyklu jestem to chyba nie dostanę :/

    kochana jestes juz po owu?moze dlatego cie boli heheh.pisałam do nich co to za jaja a oni odpisali mamy awarie,postaraja sie naprawic do konca tyg usterkę

    Skrzacik dobrze że napisalas. Wydaje mi się że tak bo testy i śluz wczoraj i przed wczoraj pokazywały pozytywnie ale wg ovufrend niewiele bo tempka się nie zgadza i taki to dziwolag ;(ze mnie ale dziś już testy negatywne ,spróbuje jeszcze je zrobić wtedy kiedy ovufrend wyznaczy owulke

    izunia ty bierz sie do roboty a nie wyszukuj owu

  • JagoodkaK Autorytet
    Postów: 1839 1271

    Wysłany: 24 marca 2013, 21:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja pierd#$% kazda z nas stracila aniolka??? co sie dzieje z tym swiatem

    h84fkrhm4lz65cww.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 marca 2013, 21:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    basiulkaa_89 wrote:
    Jagoodko kiedys okres dostalam kiedys w 33 dniu cyklu a na tescie widzialam blada || kreseczke i jak dostalam to bylam baaardzo zdziwiona i . . . zalamana :( Moj mnie wtedy tak wku #$#% ze cieplam mu obiadem i polecialam do ubikacji plakac niestety nie zdazylam zamknac drzwi...moj Marcin przylecial i klekna na kolana,przytulil sie do brzucha i zaczal plakac . . . tak mi sie go zal zrobilo ze zaczelam wyc jak glupia...gadal,ze on strasznie chce dzidzie,ze bardzo zaluje ze dostalam okres bo tak bardzo chcial i sie cieszyl...

    udezyło mnie to co napisałaś:(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 marca 2013, 21:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    JagoodkaK wrote:
    ja pierd#$% kazda z nas stracila aniolka??? co sie dzieje z tym swiatem

    nie sprawiedliwośc kochana....mi było łatwiej poronic niż starcić w 7tygodniu ciązy

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 marca 2013, 21:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    skrzat84 wrote:
    basiulkaa_89 wrote:
    Jagoodko kiedys okres dostalam kiedys w 33 dniu cyklu a na tescie widzialam blada || kreseczke i jak dostalam to bylam baaardzo zdziwiona i . . . zalamana :( Moj mnie wtedy tak wku #$#% ze cieplam mu obiadem i polecialam do ubikacji plakac niestety nie zdazylam zamknac drzwi...moj Marcin przylecial i klekna na kolana,przytulil sie do brzucha i zaczal plakac . . . tak mi sie go zal zrobilo ze zaczelam wyc jak glupia...gadal,ze on strasznie chce dzidzie,ze bardzo zaluje ze dostalam okres bo tak bardzo chcial i sie cieszyl...

    udezyło mnie to co napisałaś:(

    lskjhfjshfkjd koniec gadki na ten temat bo ja tez juz zaczynam plakac :(

    skrzat84 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 marca 2013, 21:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    JagoodkaK wrote:
    zakrecone jest to dla mnie jeszcze.musze sie duuuzo nauczyc

    kochana gdyby nie to ze uczylam sie tyle czasu tez bym była zielona...kochana powoli i dojdziesz do wprawy

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 marca 2013, 21:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja po pierwszym cyklu z Wami wiem 50% wiecej

  • JagoodkaK Autorytet
    Postów: 1839 1271

    Wysłany: 24 marca 2013, 21:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    juz chyba wole planowana wpadke niz frustrujace obserwacje

    Gunia lubi tę wiadomość

    h84fkrhm4lz65cww.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 marca 2013, 21:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    basiulkaa_89 wrote:
    ja po pierwszym cyklu z Wami wiem 50% wiecej

    moja szyjka jest dziwna......badałam ją

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 marca 2013, 21:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    JagoodkaK wrote:
    juz chyba wole planowana wpadke niz frustrujace obserwacje

    kochana nawet nie zauważone jakies objawy tworza nie pokój aj..tak zle tak nie dobrze

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 marca 2013, 21:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Byłam w 28 tyg ciąży ale miałam wypadek i cud że wogóle żyje i chodzę ale nie chce o tym pamiętać ani pisać. Dobra spadam jadźki,stonki i biedronki itd buziaki :*

    basiulkaa_89 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 marca 2013, 21:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    JagoodkaK wrote:
    juz chyba wole planowana wpadke niz frustrujace obserwacje

    wlasnie probujemy robic PLANOWANA WPADKE heheheh ale jakos mi to nie wychodzi ;) ale tez mam dosyc juz tego starania i ogladania sie

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 marca 2013, 21:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    izunia.mo.84 wrote:
    Byłam w 28 tyg ciąży ale miałam wypadek i cud że wogóle żyje i chodzę ale nie chce o tym pamiętać ani pisać. Dobra spadam jadźki,stonki i biedronki itd buziaki :*

    dobranoc jadzka ahhaha biedronka i stonka czy jak ci tam...hah

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 marca 2013, 21:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    izunia.mo.84 wrote:
    Byłam w 28 tyg ciąży ale miałam wypadek i cud że wogóle żyje i chodzę ale nie chce o tym pamiętać ani pisać. Dobra spadam jadźki,stonki i biedronki itd buziaki :*

    Dobranoc kochana i przepraszam ze cie urazilam :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 marca 2013, 21:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    skrzat84 wrote:
    basiulkaa_89 wrote:
    ja po pierwszym cyklu z Wami wiem 50% wiecej

    moja szyjka jest dziwna......badałam ją

    tzn.jaka???

  • Gunia Autorytet
    Postów: 670 2201

    Wysłany: 24 marca 2013, 21:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wpadki są niby nieplanowane, ale żałuję, że nie wpadłam kilka lat temu, na studiach i na utrzymaniu Rodziców, hehe, choć wtedy mówiłam Memu, że jak wpadnę to na pewno nie będziemy z tej okazji brać ślubu... I nie dość, że nie wpadliśmy to polegaliśmy na metodzie kalendarzykowej z obserwacją śluzu...
    A może od dawna jest problem i może nigdy nie będe w ciąży? Albo Mój jest bezpłodny? O rany, ta myśl mnie dobiła, zrównała z parkietem!
    Im więcej tu się siedzi tym głupsze myśli do głowy przychodzą!

    ... 21 cykl na Ovu. A w dupę z tym...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 marca 2013, 21:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    basiulkaa_89 wrote:
    skrzat84 wrote:
    basiulkaa_89 wrote:
    ja po pierwszym cyklu z Wami wiem 50% wiecej

    moja szyjka jest dziwna......badałam ją

    tzn.jaka???

    nie jest miesista taka jak na @jest miekka popuchnieta,inna jest niz na @jest zamknieta

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 marca 2013, 21:35

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 marca 2013, 21:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gunia wrote:
    Wpadki są niby nieplanowane, ale żałuję, że nie wpadłam kilka lat temu, na studiach i na utrzymaniu Rodziców, hehe, choć wtedy mówiłam Memu, że jak wpadnę to na pewno nie będziemy z tej okazji brać ślubu... I nie dość, że nie wpadliśmy to polegaliśmy na metodzie kalendarzykowej z obserwacją śluzu...
    A może od dawna jest problem i może nigdy nie będe w ciąży? Albo Mój jest bezpłodny? O rany, ta myśl mnie dobiła, zrównała z parkietem!
    Im więcej tu się siedzi tym głupsze myśli do głowy przychodzą!

    musicie sie nauczyc moje drogie odróznic emocje dobre od tych złych dla waszego dobra...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 marca 2013, 21:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gunia wrote:
    Wpadki są niby nieplanowane, ale żałuję, że nie wpadłam kilka lat temu, na studiach i na utrzymaniu Rodziców, hehe, choć wtedy mówiłam Memu, że jak wpadnę to na pewno nie będziemy z tej okazji brać ślubu... I nie dość, że nie wpadliśmy to polegaliśmy na metodzie kalendarzykowej z obserwacją śluzu...
    A może od dawna jest problem i może nigdy nie będe w ciąży? Albo Mój jest bezpłodny? O rany, ta myśl mnie dobiła, zrównała z parkietem!
    Im więcej tu się siedzi tym głupsze myśli do głowy przychodzą!

    Ile juz sie starasz?ja tez wolalbym wpasc wczesniej i nawet gdybym miala zostac sama z dzieckiem i na utrzymaniu rodzicow ale niestety nic na to nie poradzimy ze wtedy nie chcielismu bo to . . . bo tamto.Ale damy rade ja dzisiaj zaczelam 22 cykl i powoli trace nadzieje ale tez dalej ja mam bo gdybym nie miala to by mnie tu z Wami nie bylo :)

  • JagoodkaK Autorytet
    Postów: 1839 1271

    Wysłany: 24 marca 2013, 21:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja pierdykam. Jak mamy obserwcaje w naszym wykresie to ja mam problem z szyjka bo mam dluugie paznokcie i nie moge dobrze wybadac...

    h84fkrhm4lz65cww.png
‹‹ 96 97 98 99 100 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niedobór kwasu foliowego - zaskakujące wyniki badań

Niemalże każda kobieta starająca się o dziecko ma świadomość, że podczas starań oraz w czasie ciąży powinna suplementować kwas foliowy. Jednak najnowsze doniesienia lekarzy wskazują na duże problemy z jego przyswajalnością. Co to oznacza? Niedobór kwasu foliowego - jakie mogą być tego skutki? Nawet pomimo zażywania kwasu foliowego, kobiety w dalszym ciągu mogą być narażone na ryzyko chorób/powikłań związanych z jego niedoborami. Jak temu zaradzić? Przeczytaj najnowsze doniesienia i zalecenia ginekologów.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Metody leczenia endometriozy - techniki leczenia, skuteczność, koszty

Endometrioza jest w dalszym ciągu bardzo tajemniczą chorobą. Nic dziwnego, że zarówno diagnostyka, jak i leczenie nie należą do łatwych. Jakie metody stosuje się w zależności od postaci endometriozy? Na czym polegają? Czy są one skuteczne? Jakie czynniki zwiększają szanse na powodzenie leczenia operacyjnego? Czy leczenie endometriozy jest drogie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Masturbacja - 9 najczęstszych pytań o samozaspokojenie!

Masturbacja to jeden z największych tematów tabu - dlaczego tak się dzieje? Czy kobiety się masturbują? Czy masturbacja w związku jest normalna? Kiedy masturbacja może być niebezpieczna, a kiedy może przynosić korzyści? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego