Gorące mamuśki 🤰❤️
-
WIADOMOŚĆ
-
Hej Dziewczyny, pisalam i pisalam rano i chyba przez przypadek skasowalam zamiast dodać wpis 😅
Dzieki za wyprawkowe listy, przyda sie! 💚
Ja jestem zielona zupelnie, wiem tylko, ze bede chciala miec przy lozku kosz Mojzesza na stojaku, dodatkowo plozy aby mogl byc kolyską, a poza tym zwykle drewniane lozeczko. Nic wiecej nie wiem😁 takze zapisuję sobie Wasze pomysly
Na pewno chcialabym troche rzeczy pożyczyć od rodziny/znajomych, ktorzy maja bobasy, aby wszystkiego nie kupowac, jestem minimalistka w sumie. Chociaz pytanie, czy to sie nie zmieni wraz z pojawieniem sie dziecka 😁II 2020 22 cs szczęśliwy
👶 X 2020
XII 2022 6 cs szczęśliwy
👧 IX 2023 -
Dziewczyny mam betę....1628
Ale glukoza 94...a na mamaginekolog piszą że w ciąży to max 92 i nic więcej to już cukrzyca?kkasia, Anet.kaa, Evelle28, SzalonaOna, Lalia, dmg111, Ounai, kar_oliv, Koteczka82, Wik89 lubią tę wiadomość
6cs
11.04 II kreski ❤️
14.07 będzie dziewczynka ❤️
08.12 3685g i 56cm szczęścia ❤️ -
Ewcia ja miałam 95 i lekarz dał mi skierowanie na krzywą cukrową 😊 to powinno już dac odpowiedź co dalej...
Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 kwietnia 2020, 19:31
9.12.2017r. 10tc [*] puste jajo płodowe
18.01.2019r. Julcia cc, kp
19.03.2020 -> Jest ❤
31.08.2020 -> usg 3 trym 1.5kg
15.10.2020 -> usg 2520g
21.10.2020 -> wizyta gin -
Hmm , ja nie mialam na swojej wyprawce w planach, dostalam w prezecie poduche dla ciezarnej , byłam zachwycona, jak wygodnie sie z nią śpi, a potem super się przydaje do karmienia . To taki ala rogal ale duży ... Bardzo pomaga w ost miesiącach ciąży z bólami kręgosłupa.. bo można noga wyżej podnieś naprawdę chodz się nie spodziewałam mogę polecić.
Lalia, Martt95 lubią tę wiadomość
23.12.2018 ❤❤ K.
05.12.2020 💙💙 N.
01.04 ⏸ 10dpo
14.04 - Pęcherzyk ciążowy 🍀🥚5+5
17.04 - Serduszko ❤ 6+1
09.06 - Prenatalne 🙏💙Synek 💙🙏
06.08 - 21+5 / 24 cm 440 g 💙
09.10 - 30+5 / 1600 g 💙 -
Jejku, chyba otworze dokument w Word i będę spisywać Wasze rady 🙏