Luty miesiącem miłości

Tylko w OvuFriend mamy dla Ciebie Walentynkowy prezent w miejscu, które z całego serducha polecamy!

ODBIERZ AŻ 50% ZNIŻKI
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Grudniowe mamusie 2013 :)
Odpowiedz

Grudniowe mamusie 2013 :)

Oceń ten wątek:
  • Paula55 Autorytet
    Postów: 9590 8032

    Wysłany: 17 listopada 2013, 19:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ejjj no wlasnie czytalam tez o tym ze szyjka sama zasysa ( tak bylo to napisane) plemniki do srodka :)

    oar8skjo85nuiyxh.png
    relgwn15b2xdchwm.png

  • zielarka Autorytet
    Postów: 2092 3374

    Wysłany: 17 listopada 2013, 19:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przecież skurcze macicy właśnie temu wciągani służą.

    FITop1.png
  • Saramago Autorytet
    Postów: 2928 4012

    Wysłany: 17 listopada 2013, 19:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie no dziewczyny bez jaj. Orgazm to jest potrzebny ale faceta :) Żeby zajść w ciążę kobieta wcale nie musi miec orgazmu :) Plemniki same znajdą siłe bez skurczów macicy

    LUF, Hiperprolaktynemia, Endometrioza III stopnia,
    usunięty jajowód z wodniakiem
    Ciężka oligozoospermia
    ****************************7 lat walki.
    5 zarodków bardzo dobrej jakości.
    Pierwsze ICSI po dwóch latach przerwy.
    1 podana blastka
    Mamy dwie kreski <3
    CUDA się zdarzają :)
  • zielarka Autorytet
    Postów: 2092 3374

    Wysłany: 17 listopada 2013, 19:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dlatego napisałam "wspomóc". Oczywiście, że można zajść w ciąż bez własnego orgazmu ale zdecydowanie zwiększa on prawdopodobieństwo zaciążenia nie tylko ze względu na skurcze, które zasysają nasienie do wnętrza macicy ale i o obfite wydzielanie śluzu, który już jest niezbędny do zajścia.
    Sorry za dosłowność ale chyba się nie wstydzicie o tym czytać i pisać :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 listopada 2013, 19:29

    Eweloka84 lubi tę wiadomość

    FITop1.png
  • Paula55 Autorytet
    Postów: 9590 8032

    Wysłany: 17 listopada 2013, 19:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czego tu sie wstydzic??? Toz to nasza biologia :)

    Eweloka84 lubi tę wiadomość

    oar8skjo85nuiyxh.png
    relgwn15b2xdchwm.png

  • kada24 Autorytet
    Postów: 5602 3455

    Wysłany: 17 listopada 2013, 19:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja miałam 2 poronienia 1 poród i 1 pozamaciczna i teraz czas na kolejnego bobaska

    Hanna<3
    5cfa36e136.png
    countdown-1431234000z1455429600zp.png
    Mateuszek <3 13.08.2014
    Emilka <3 08.07.2010








  • Saramago Autorytet
    Postów: 2928 4012

    Wysłany: 17 listopada 2013, 19:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To teraz trza by się postarać o dwa orgazmy naraz, hihi ;)

    Eweloka84 lubi tę wiadomość

    LUF, Hiperprolaktynemia, Endometrioza III stopnia,
    usunięty jajowód z wodniakiem
    Ciężka oligozoospermia
    ****************************7 lat walki.
    5 zarodków bardzo dobrej jakości.
    Pierwsze ICSI po dwóch latach przerwy.
    1 podana blastka
    Mamy dwie kreski <3
    CUDA się zdarzają :)
  • zielarka Autorytet
    Postów: 2092 3374

    Wysłany: 17 listopada 2013, 19:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Warto :D

    Saramago lubi tę wiadomość

    FITop1.png
  • Paula55 Autorytet
    Postów: 9590 8032

    Wysłany: 17 listopada 2013, 20:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kada24 wrote:
    Ja miałam 2 poronienia 1 poród i 1 pozamaciczna i teraz czas na kolejnego bobaska

    Ojj kada przeszlas swoje.... :/ nalezy ci sie teraz to wielkie szczescie!

    Andzia33 lubi tę wiadomość

    oar8skjo85nuiyxh.png
    relgwn15b2xdchwm.png

  • oliwia85 Autorytet
    Postów: 728 426

    Wysłany: 17 listopada 2013, 22:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula55 wrote:
    Oliwia to daj jutro znac co i jak. Wieze ze przyniesiesz same dobre wiesci :)
    Ja tez sie nie moge doczekac az polecimy do pl i tez pojde na monitoring bo akurat bede przed owulka. Jestem mega ciekawa co mi powie.

    dzieki Paula napewno dam znac dopiero na 14mam wizyte,a my dopiero wrocilismy z urodzinek caly wekend imprezek i biedny wymeczony musial sie jeszcze postarac mam nadzieje ze nie pojdzie to na marne;p
    jA Paula w szwecji mieszkam i tu chodze na monitoring bo mam za darmo poniewaz jak wydasz na lekarzy 500zl to masz caly rok wszystkich lekarzy wizyte za darmo wiec mi sie oplaca:)a ty gdzie mieszkasz?

    w4sq3e3ky3ds3xdy.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 listopada 2013, 22:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witam wieczorkiem

    wczoraj byliśmy z G na koncercie Zespołu Mazowsze -piękne głosy i tańce ,takie to uspokajające i ładne :)

    oliwia to trzymam kciuki za usg &&&

    Laseczki jutro proszę trzymać kciuki ok.14 za wizytę u ginki i moje mam nadzieję rosnące jajca i Jeden dominujący ,no w porywach dwa ;)

    Eweloka84, Andzia33 lubią tę wiadomość

  • Paula55 Autorytet
    Postów: 9590 8032

    Wysłany: 17 listopada 2013, 22:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja w Szkocji. Ale tu nie mam szans raczej na monitoring panstwowo. Wogole w UK jest ciezko o takie "leczenie" szczegolnie jak my sie staramy niecale pol roku... :/ w grudniu bede w pl to sie umowie bo akurat bede przed owu :)

    samira lubi tę wiadomość

    oar8skjo85nuiyxh.png
    relgwn15b2xdchwm.png

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 listopada 2013, 22:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    macie racje ja też czytałam o tym zasysaniu ,nasienia podczas orgazmu tylko ,najlepiej jak są w tym samym oby dwa lub kobieta kończy troszkę później,ciężkie do wykonania ale się da zrobić hehe :P

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 listopada 2013, 23:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Inga wrote:
    co maja powiedziec pary starajace sie 30cykli.....
    Nie zalamuj sie, odpocznij cykl lub dwa i zacznijcie od nowa.
    Przeciez to nie wyscigi ;)
    Inga ja staram się 24 cykl ....mam nadzieję ostatni zakończony sukcesem :0

    Andzia33, basiulkaa_89 lubią tę wiadomość

  • oliwia85 Autorytet
    Postów: 728 426

    Wysłany: 17 listopada 2013, 23:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    samira wrote:
    witam wieczorkiem

    wczoraj byliśmy z G na koncercie Zespołu Mazowsze -piękne głosy i tańce ,takie to uspokajające i ładne :)

    oliwia to trzymam kciuki za usg &&&

    Laseczki jutro proszę trzymać kciuki ok.14 za wizytę u ginki i moje mam nadzieję rosnące jajca i Jeden dominujący ,no w porywach dwa ;)


    to samira o tej samej porze bedziemy pogladac nasze jajeczka;p

    samira, Andzia33 lubią tę wiadomość

    w4sq3e3ky3ds3xdy.png
  • oliwia85 Autorytet
    Postów: 728 426

    Wysłany: 17 listopada 2013, 23:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula55 wrote:
    Ja w Szkocji. Ale tu nie mam szans raczej na monitoring panstwowo. Wogole w UK jest ciezko o takie "leczenie" szczegolnie jak my sie staramy niecale pol roku... :/ w grudniu bede w pl to sie umowie bo akurat bede przed owu :)


    u nas to nie ma problemu ja chodze oczyscie do polskiego ginekologa.
    ja ogolnie nic nie czuje zeby cos sie tam u mnie dzialo a zawsze brzuszek troche pobolewal a testy od wczoraj pozytywne wiec nie wiem o co chodzi;/

    w4sq3e3ky3ds3xdy.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 listopada 2013, 23:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oliwia85 wrote:
    to samira o tej samej porze bedziemy pogladac nasze jajeczka;p
    w takim razie nie ma "to tamto "" musi być dobrze :)

  • oliwia85 Autorytet
    Postów: 728 426

    Wysłany: 17 listopada 2013, 23:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    musi mam taka nadzieje chociaz czuje ze jestem jeszcze przed owulacje i pewnie bede musiala jeszcze raz sie wybrac zeby sprawdzic czy napewno pekly jajeczka jakos wogle nic nie czuje owulacji w tym miesiecu jak na zlosc zaczynasz sie starac wszystko sie pieprzy

    w4sq3e3ky3ds3xdy.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 listopada 2013, 07:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja to chyba do was dołączę, testuje na koniec listopada ale nie mam szans.za mało staranek było

  • Andzia33 Autorytet
    Postów: 2018 4108

    Wysłany: 18 listopada 2013, 10:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień Dobry!

    Cykl rozpoczety ,czekam na koniec @ i do roboty,żeby na święta było zielono!

    AnBe, zielarka, Eweloka84 lubią tę wiadomość

    Andzia33
‹‹ 15 16 17 18 19 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Brak ochoty na seks... - najczęstsze przyczyny niskiego libido u kobiet

Czym jest libido i jakie czynniki mają największy wpływ na popęd seksualny? Co robić, kiedy brak ochoty na seks? Przeczytaj o najczęstszych przyczynach niskiego libido u kobiet oraz dowiedz się, jak możesz poradzić sobie z tym problemem. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Poronienie - objawy, rodzaje i najczęstsze przyczyny poronienia

Poronienie to przedwczesne zakończenie ciąży, która trwała krócej niż 22 tygodnie. Poronieniem samoistnym kończy się około 10-15% ciąż, przy czym około połowa kończy się jeszcze przed implantacją zarodka w macicy, czyli przed 8 tygodniem. Dowiedz się jakie są przyczyny poronienia, objawy i diagnostyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ