Forum Starając się - ogólne Grudniowe, świąteczne testowanie
Odpowiedz

Grudniowe, świąteczne testowanie

Oceń ten wątek:
  • Najmłodsza_staraczka Autorytet
    Postów: 3321 3215

    Wysłany: 26 listopada 2018, 20:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przedszkolanka:) wrote:
    Oleczka u mnie kilka dni takiego jest przed owu ;)
    Domi czyli los też sprawdza Twoją cierpliwość :P
    Julia mi albo inofolic albo herbata niepokalanka przyspieszyła owu (mam długie cykle).

    Często czytam, ze niepokalanek przyspiesza owu. Dlatego kupiłam. Chciałabym mieć chociaż w tym 16 dc znowu :p

    02.2020 - immunologia ok, trochę za wysokie nk.

    5.02 próba udrożnienia jajowodów - shsg Lublin (dr. Pyra) - udało się uzyskać obustronną drożność!

    1.11 - Krótki protokół start, 16 zapłodnionych komórek, 2 zarodki
    17.12 - Transfer 3.2.2 :(
    14.01.2020 - Transfer 8.3 :(

    10.2019 - Histeroskopia ok

    Fragmentacja poprawiona z 32% na 16% / morfologia z 2% na 5%.

    3.07.2019 - Długi protokół IVF start , 10 prawidłowych komórek, 6 zapłodnionych, brak bałwanków.
    19.07.2019 - Transfer 12.1 :(

    2.04.2019 - Krótki protokół IVF start, 8 komórek, 3 prawidłowe, brak zarodków.

    Niedrożność jajowodów - laparoskopia nie pomogła.

    relgwn156k56cgiw.png
  • Najmłodsza_staraczka Autorytet
    Postów: 3321 3215

    Wysłany: 26 listopada 2018, 20:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nona :

    Tylko ja nie wiem czy to mleczko jest ok ( mam nadzieję, że drogie cholerstwo :P )

    https://allegro.pl/dydex-swieze-mleczko-pszczele-100-100g-i6628865170.html?snapshot=MjAxOC0xMS0yNlQxMToyNTo0Mi4yMjJaO2J1eWVyO2Q0ZDkzOWVhNWQyNGZiYWRlNTA1ODVjZjhlOGUxYWRiZTdlNGI1MmMxMDhhOWEzMzNiMjFjMTZmNjgzNDFlZDU%3D

    Niepokalanek :

    https://allegro.pl/swanson-niepokalanek-chasteberry-vitex-120k-i6469204001.html?snapshot=MjAxOC0xMC0yNVQwOTozNTo0OS43NzRaO2J1eWVyOzQ2NTVlNmVmMGI3ZGYwZmQ0YjdmNDQ4MjQ3NjU4ZmRlYWQ2ZWE4ZTdlYzY2M2ZmZTViYzZiNWJkNjA3OWM4ZmI%3D

    Zioła ojca sroki :

    https://allegro.pl/ziola-ojca-grzegorza-mieszanka-nr-3-360g-sklep-i7546923280.html?snapshot=MjAxOC0xMC0yNVQwOTowOTozMS4yODVaO2J1eWVyOzVjNmRjYTFlNDdiZjM2Y2Y3YjYyODcxNjJmZGU4YWY0NTZlM2ZkMjJiOTU3ODQ1YzU3YTliYjZiYWJiN2IzMGM%3D

    Koenzym Q10 gdybyś chciała

    https://allegro.pl/koenzym-q10-coq10-100mg-100-kap-oryginal-swanson-i5466626093.html?snapshot=MjAxOC0xMC0yNVQwOTozNTozNy45NTJaO2J1eWVyOzBiNjQzNzYxNDJlOWY2MWQyMGQ1NTE3ZGM5NDdmMWU2MjlkMGM2YTU0MjI5OTA5OGQ2NThhOTY1MDIwMGI0YzM%3D

    Nona lubi tę wiadomość

    02.2020 - immunologia ok, trochę za wysokie nk.

    5.02 próba udrożnienia jajowodów - shsg Lublin (dr. Pyra) - udało się uzyskać obustronną drożność!

    1.11 - Krótki protokół start, 16 zapłodnionych komórek, 2 zarodki
    17.12 - Transfer 3.2.2 :(
    14.01.2020 - Transfer 8.3 :(

    10.2019 - Histeroskopia ok

    Fragmentacja poprawiona z 32% na 16% / morfologia z 2% na 5%.

    3.07.2019 - Długi protokół IVF start , 10 prawidłowych komórek, 6 zapłodnionych, brak bałwanków.
    19.07.2019 - Transfer 12.1 :(

    2.04.2019 - Krótki protokół IVF start, 8 komórek, 3 prawidłowe, brak zarodków.

    Niedrożność jajowodów - laparoskopia nie pomogła.

    relgwn156k56cgiw.png
  • Julia93 Autorytet
    Postów: 911 967

    Wysłany: 26 listopada 2018, 20:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ,

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 czerwca 2019, 21:12

    p19ulbetrms0c424.png
    01/2017 - 8tc[*] 06/2018 - 10tc [*] Hashimoto, nadpłytkowość, PAI1 hetero, Mthfr homo, ANA(+)
  • Oleczka94 Autorytet
    Postów: 2271 441

    Wysłany: 26 listopada 2018, 20:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przedszkolanka:) wrote:
    Oleczka u mnie kilka dni takiego jest przed owu ;)
    Domi czyli los też sprawdza Twoją cierpliwość :P
    Julia mi albo inofolic albo herbata niepokalanka przyspieszyła owu (mam długie cykle).
    A co to ten infolic? Pomaga? Ja mam cykle po ok. 50dni.

    10.09.2019 Marcel
  • Oleczka94 Autorytet
    Postów: 2271 441

    Wysłany: 26 listopada 2018, 21:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najmłodsza_staraczka wrote:
    Kochana ja mam 22 :p
    I widzisz poprawe?

    10.09.2019 Marcel
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 26 listopada 2018, 21:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najmłodsza_staraczka wrote:
    Często czytam, ze niepokalanek przyspiesza owu. Dlatego kupiłam. Chciałabym mieć chociaż w tym 16 dc znowu :p
    ja ziółka piję, ale troszkę inaczej już niz na opakowaniu :P

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 26 listopada 2018, 21:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Julia93 wrote:
    A jakie długie? ja mam ok 33 dni :/ Ile cykli stosowałaś zanim zaobserwowałaś różnicę?
    To moja druga paczka, w tym cyklu miałam owu w 19/20 dc a ostatnio w 29 i 33 dc więc sporo :) cykle ok.42-50 dni.

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • Oleczka94 Autorytet
    Postów: 2271 441

    Wysłany: 26 listopada 2018, 21:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przedszkolanka:) wrote:
    ja ziółka piję, ale troszkę inaczej już niz na opakowaniu :P
    Myslisz ze te ziolka ojca sroki mozna pic rano?
    Czemu koniecznie trzeba wieczorem? Mysle ze chyba to nie bedzie mialo wplywu,co.:)

    10.09.2019 Marcel
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 26 listopada 2018, 21:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oleczka94 wrote:
    A co to ten infolic? Pomaga? Ja mam cykle po ok. 50dni.
    dokładnie tak jak napisałam- ja ostatni przy cb tez miałam 51 dni a tak ogólnie to zawsze 42 dni..inofolik to kwas foliowy z czymś tam,czy pomaga ciężko stwierdzić bo biorę też zioła:niepokalanek,pokrzywa,melisa, wit.c,d,b6,magnez ;)

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 26 listopada 2018, 21:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oleczka94 wrote:
    Myslisz ze te ziolka ojca sroki mozna pic rano?
    Czemu koniecznie trzeba wieczorem? Mysle ze chyba to nie bedzie mialo wplywu,co.:)
    sroki nigdy nie piłam,piję zioła niepokalanka ;)

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • Oleczka94 Autorytet
    Postów: 2271 441

    Wysłany: 26 listopada 2018, 21:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przedszkolanka:) wrote:
    sroki nigdy nie piłam,piję zioła niepokalanka ;)
    Aaahaaaa. To sorki :-)
    A myslisz ze jest jakas roznica czy wieczorem czy rano?:-)

    10.09.2019 Marcel
  • Najmłodsza_staraczka Autorytet
    Postów: 3321 3215

    Wysłany: 26 listopada 2018, 21:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oleczka94 wrote:
    I widzisz poprawe?

    Tak, chyba.

    W cyklach z suplementami, ziołami itd miałam progesteron 30-40.
    W tym cyklu bez niczego 22.

    Poza tym po jakiś 3 miesiącach brania suplementów miałam po owu estradiol 305. W poprzednich cyklach ok 220.

    Ale w ciąży nie jestem :p
    No i nie dam sobie ręki uciąć, ze to zasługa suplementów.

    Zobaczymy jak w tym cyklu, może po tych drobnych zmianach uda się zajść

    Nona lubi tę wiadomość

    02.2020 - immunologia ok, trochę za wysokie nk.

    5.02 próba udrożnienia jajowodów - shsg Lublin (dr. Pyra) - udało się uzyskać obustronną drożność!

    1.11 - Krótki protokół start, 16 zapłodnionych komórek, 2 zarodki
    17.12 - Transfer 3.2.2 :(
    14.01.2020 - Transfer 8.3 :(

    10.2019 - Histeroskopia ok

    Fragmentacja poprawiona z 32% na 16% / morfologia z 2% na 5%.

    3.07.2019 - Długi protokół IVF start , 10 prawidłowych komórek, 6 zapłodnionych, brak bałwanków.
    19.07.2019 - Transfer 12.1 :(

    2.04.2019 - Krótki protokół IVF start, 8 komórek, 3 prawidłowe, brak zarodków.

    Niedrożność jajowodów - laparoskopia nie pomogła.

    relgwn156k56cgiw.png
  • Oleczka94 Autorytet
    Postów: 2271 441

    Wysłany: 26 listopada 2018, 21:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najmłodsza_staraczka wrote:
    Tak, chyba.

    W cyklach z suplementami, ziołami itd miałam progesteron 30-40.
    W tym cyklu bez niczego 22.

    Poza tym po jakiś 3 miesiącach brania suplementów miałam po owu estradiol 305. W poprzednich cyklach ok 220.

    Ale w ciąży nie jestem :p
    No i nie dam sobie ręki uciąć, ze to zasługa suplementów.

    Zobaczymy jak w tym cyklu, może po tych drobnych zmianach uda się zajść
    Ja biore magne b6 kwas foliowy i witaminki jakies. Ale od nast cyklu zamierzam pic sroke i inne suplementy,leki. Zobaczymy co mi lekarz przepisze.

    10.09.2019 Marcel
  • Julia93 Autorytet
    Postów: 911 967

    Wysłany: 26 listopada 2018, 21:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 czerwca 2019, 21:13

    p19ulbetrms0c424.png
    01/2017 - 8tc[*] 06/2018 - 10tc [*] Hashimoto, nadpłytkowość, PAI1 hetero, Mthfr homo, ANA(+)
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 26 listopada 2018, 21:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oleczka94 wrote:
    Aaahaaaa. To sorki :-)
    A myslisz ze jest jakas roznica czy wieczorem czy rano?:-)
    nie mam pojęcia,nie jestem pewna ale chyyyyba któraś kiedyś pisała o wieczorze,ale to nie daje gwarancji!

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • Najmłodsza_staraczka Autorytet
    Postów: 3321 3215

    Wysłany: 26 listopada 2018, 21:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Myślę, czy nie zacząć mierzyć temp.

    Bardzo was to nakręca?
    Pomaga?
    Uspokaja?

    przedszkolanka:) lubi tę wiadomość

    02.2020 - immunologia ok, trochę za wysokie nk.

    5.02 próba udrożnienia jajowodów - shsg Lublin (dr. Pyra) - udało się uzyskać obustronną drożność!

    1.11 - Krótki protokół start, 16 zapłodnionych komórek, 2 zarodki
    17.12 - Transfer 3.2.2 :(
    14.01.2020 - Transfer 8.3 :(

    10.2019 - Histeroskopia ok

    Fragmentacja poprawiona z 32% na 16% / morfologia z 2% na 5%.

    3.07.2019 - Długi protokół IVF start , 10 prawidłowych komórek, 6 zapłodnionych, brak bałwanków.
    19.07.2019 - Transfer 12.1 :(

    2.04.2019 - Krótki protokół IVF start, 8 komórek, 3 prawidłowe, brak zarodków.

    Niedrożność jajowodów - laparoskopia nie pomogła.

    relgwn156k56cgiw.png
  • Natalia1992 Autorytet
    Postów: 495 246

    Wysłany: 26 listopada 2018, 21:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja polecam mierzenie temperatury :) Dzięki temu wiedziałam że tak długo w tym cyklu nie miałam owulacji :) Ale kiedyś mierzyłam w ustach i były duże wahania. Lepiej dopochwowo :)

    https://ovufriend.pl/wykres,ce5b54ce7246b7e383e1a71a090364df.html

    Staramy się o drugiego maluszka, karmiąc starszaka.
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 26 listopada 2018, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najmłodsza_staraczka wrote:
    Myślę, czy nie zacząć mierzyć temp.

    Bardzo was to nakręca?
    Pomaga?
    Uspokaja?
    ja dzięki temu wiem,kiedy owu poza tym lubie to napiecie :P

    Izaw lubi tę wiadomość

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • Oleczka94 Autorytet
    Postów: 2271 441

    Wysłany: 26 listopada 2018, 21:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jestem bez mozliwosci monitoringu wiec to jest jedyna opcja wyznaczenia domniemanej owu. Co prawda nie potwierdza ale co cykl sa skoki wiec jestem dobrej mysli. I wiem mniej wiecej kiedy @ przyjdzie, badz nie :-)
    Nie jestem w stanie z tego zrezygnowaac. :-)

    A co do ziolek sroki, to moze ktoras z was wie czy nie zaszkodzi pic ich rano?

    10.09.2019 Marcel
  • Najmłodsza_staraczka Autorytet
    Postów: 3321 3215

    Wysłany: 26 listopada 2018, 21:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oleczka94 wrote:
    Ja jestem bez mozliwosci monitoringu wiec to jest jedyna opcja wyznaczenia domniemanej owu. Co prawda nie potwierdza ale co cykl sa skoki wiec jestem dobrej mysli. I wiem mniej wiecej kiedy @ przyjdzie, badz nie :-)
    Nie jestem w stanie z tego zrezygnowaac. :-)

    A co do ziolek sroki, to moze ktoras z was wie czy nie zaszkodzi pic ich rano?

    Nie mam pojęcia, ja pije wieczorem ;p

    02.2020 - immunologia ok, trochę za wysokie nk.

    5.02 próba udrożnienia jajowodów - shsg Lublin (dr. Pyra) - udało się uzyskać obustronną drożność!

    1.11 - Krótki protokół start, 16 zapłodnionych komórek, 2 zarodki
    17.12 - Transfer 3.2.2 :(
    14.01.2020 - Transfer 8.3 :(

    10.2019 - Histeroskopia ok

    Fragmentacja poprawiona z 32% na 16% / morfologia z 2% na 5%.

    3.07.2019 - Długi protokół IVF start , 10 prawidłowych komórek, 6 zapłodnionych, brak bałwanków.
    19.07.2019 - Transfer 12.1 :(

    2.04.2019 - Krótki protokół IVF start, 8 komórek, 3 prawidłowe, brak zarodków.

    Niedrożność jajowodów - laparoskopia nie pomogła.

    relgwn156k56cgiw.png
‹‹ 13 14 15 16 17 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Wysoki testosteron u kobiet - przyczyny, objawy, leczenie

Jakie mogą być przyczyny podwyższonego testosteronu w kobiecym organizmie? Jakie są najczęstsze objawy wysokiego testosteronu u kobiet? Jak wygląda diagnoza i leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży

Zdarzyło Ci się usłyszeć coś, co bardzo chciałaś usłyszeć lub czego usłyszeć za wszelką cenę nie chciałaś, mimo panującej wokół ciszy? Czasem nasz mózg płata nam figle. Jeśli bardzo czegoś pragniemy, jesteśmy skłonni dostrzegać przejawy tego pragnienia, mimo ich braku. Wiele kobiet starających się o dziecko, co miesiąc zasatanawia się: "Czy jestem w ciąży?", dostrzega u siebie pierwsze objawy ciąży, po czym po wykonaniu testu ciążowego widzi jedną kreskę. Ciąża urojona czy "urojenie ciążowe" - jak je rozpoznać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża pozamaciczna - czym jest i jakie są objawy ciąży pozamacicznej?

Ciąża pozamaciczna (ektopowa) zdarza się raz na 90-100 przypadków ciąży. Jest to ciąża, która zamiast w macicy rozwija się poza nią. Objawy ciąży pozamacicznej nie są jednoznaczne. Trudno ją czasem rozpoznać, bo na początku objawy są podobne do ciąży o prawidłowym przebiegu. Na późniejszym etapie pojawia się ból podbrzusza, krwawienie oraz brak prawidłowego przyrostu hormonu hCG. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego