Forum Starając się - ogólne Grudniowe, świąteczne testowanie
Odpowiedz

Grudniowe, świąteczne testowanie

Oceń ten wątek:
  • Agagusia Autorytet
    Postów: 1554 2677

    Wysłany: 5 grudnia 2018, 07:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, nadrobię Was w pracy na przerwie, a tymczasem zycze Wam WSZYSTKIM! taaakich dwoch kresek na swieta:
    th4g0y0hxvcz_t.jpg

    To moj szczęśliwy test, ktory robiłam w ciazy z oboma chlopcami, teraz udalo mi sie kupic jeden w listopadzie i obiecałam sobie ze zrobie na pamiatke jak juz beta bedzie ładna:) Oto i jest:)

    Lami, alis132, przedszkolanka:), Nona, NiespełnionaMama, tęczova, Ola31, Domi_tur, patuniek86, Szczęściara, OlivkowaMama, Izaw, Sung, RudaAnna, k878, smeg, moyeu lubią tę wiadomość

    qdkkanliorueictt.png
    Wojtek(2012), Adaś(2015)
    20.07.2019 - jest z nami Krzyś :) - 37t2d, 2600g, 52cm
  • BumBum23 Przyjaciółka
    Postów: 102 27

    Wysłany: 5 grudnia 2018, 07:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agagusia wrote:
    Dziewczyny, nadrobię Was w pracy na przerwie, a tymczasem zycze Wam WSZYSTKIM! taaakich dwoch kresek na swieta:
    th4g0y0hxvcz_t.jpg

    To moj szczęśliwy test, ktory robiłam w ciazy z oboma chlopcami, teraz udalo mi sie kupic jeden w listopadzie i obiecałam sobie ze zrobie na pamiatke jak juz beta bedzie ładna:) Oto i jest:)
    Gratulacje

    alis132 lubi tę wiadomość

    Córka 2015 <3
  • alis132 Autorytet
    Postów: 620 186

    Wysłany: 5 grudnia 2018, 07:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przedszkolanka:) wrote:
    Aliss według mnie test wiarygodny bedzie dopiero za 6 dni. To dopiero środek fl.

    test ? w sensie w krwi czy sikaniec?

    7a819b979390c103fc0c3a675af9e29c.png
  • alis132 Autorytet
    Postów: 620 186

    Wysłany: 5 grudnia 2018, 07:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agagusia wrote:
    Dziewczyny, nadrobię Was w pracy na przerwie, a tymczasem zycze Wam WSZYSTKIM! taaakich dwoch kresek na swieta:
    th4g0y0hxvcz_t.jpg

    To moj szczęśliwy test, ktory robiłam w ciazy z oboma chlopcami, teraz udalo mi sie kupic jeden w listopadzie i obiecałam sobie ze zrobie na pamiatke jak juz beta bedzie ładna:) Oto i jest:)

    Wielkie gratulacje <3

    7a819b979390c103fc0c3a675af9e29c.png
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16056 11960

    Wysłany: 5 grudnia 2018, 08:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alis test.

    Aga piekny widok <3

    alis132 lubi tę wiadomość

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • alis132 Autorytet
    Postów: 620 186

    Wysłany: 5 grudnia 2018, 08:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przedszkolanka:) wrote:
    Alis test.

    Aga piekny widok <3


    no czyli jakby test za 6 dni miałby wyjsc to beta już powinna sie coś ruszyć a nie być 0,1

    7a819b979390c103fc0c3a675af9e29c.png
  • kalcia64 Autorytet
    Postów: 1010 601

    Wysłany: 5 grudnia 2018, 09:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    super agus

    e5cca1da5a250d24f492ac7cfe87261f.png[/url
  • kalcia64 Autorytet
    Postów: 1010 601

    Wysłany: 5 grudnia 2018, 09:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    BumBum23 wrote:
    Kalcia64 nie martw się , niektóre dziewczyny mają niskie a staje się cud :)



    Dziewczyny znowu wyszłam z toalety i już zrobiłam zdjęcie tego śluzu , wzięłam go w palce i się ciągnie .

    Nie wiem czy mogę tu dać wam zdjęcie , może któraś ma z was doświadczenie w obserwacji
    no zobaczymy. model sie zeby wynik byl wmiare dobry

    e5cca1da5a250d24f492ac7cfe87261f.png[/url
  • Ola31 Autorytet
    Postów: 716 152

    Wysłany: 5 grudnia 2018, 09:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agagusia pięknie:)az mi się łezka zakrecila bo u siebie pewnie już takiego nie zobaczę.

  • Domi_tur Autorytet
    Postów: 3770 8191

    Wysłany: 5 grudnia 2018, 09:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    alis132 wrote:
    no czyli jakby test za 6 dni miałby wyjsc to beta już powinna sie coś ruszyć a nie być 0,1
    Ale dlaczego beta miałaby już coś pokazywać ? Ja 8dpo robiłam betę i była negatywna. 4dni później test sikany wieczorem pokazał dwie kreski. Musiała być późna implantacja.
    Trochę wiary i dobrego nastawienia, bo odpychasz od siebie wszystko co pozytywne :)

    alis132, kark, Anhydra lubią tę wiadomość

    mhsvi09k7inxyf5l.png
  • Lami Autorytet
    Postów: 4011 6573

    Wysłany: 5 grudnia 2018, 09:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alis, niekoniecznie. Beta może wynosić 1 48h po implantacji, później różnie średnio 100-150% (a może i więcej) co 48 godzin. Implantacja może mieć miejsce do 12dc (czasami nawet później). Więc np. 10dc implantacja, 12dc beta 1, 14dc beta 3, 16dc beta 7 itd. Mogą być większe przyrosty i szybciej. Nie ma jednego równania na betę :)

    Domi_tur, kark lubią tę wiadomość

    Szczęśliwa siódemka ❤️
    V leiden hetero, MTHRF 1298A-C hetero
  • Domi_tur Autorytet
    Postów: 3770 8191

    Wysłany: 5 grudnia 2018, 09:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alis, myśl pozytywnie i wrzuć na luz (powiedziała ta co obsikała z 10 testów i 8dpo leciała na betę, a jak ta noe wyszła to i tak sikala na testy hahaha) :)

    kark, alis132, madziorek86 lubią tę wiadomość

    mhsvi09k7inxyf5l.png
  • alis132 Autorytet
    Postów: 620 186

    Wysłany: 5 grudnia 2018, 09:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jesteście wspaniałe ale ja chyba czuje że nic z tego :( ale dziękuje Wam <3

    7a819b979390c103fc0c3a675af9e29c.png
  • Domi_tur Autorytet
    Postów: 3770 8191

    Wysłany: 5 grudnia 2018, 09:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agagusia też czuła, że nic z tego-dobrze pamiętam ten kryzysowy dzień. Ale jak widać zupełnie niepotrzebnie karmiła się dołem :) także zepnij pośladki, cycki do góry i zadbaj o siebie :)

    Swoją drogą, kiedyś koleżanka odpowiedziała mistrzowsko drugiej zdolowanej która też spisywała swój cykl i starania na straty : " tak strasznie marudzisz, że sama bym się zastanawiała czy się zagnieżdżać u kogoś kto we mnie nie wierzy" hehe, od tego czasu wszystkie się pilnują :) :) :)

    alis132, Sung, Agagusia, smeg, Iga66 lubią tę wiadomość

    mhsvi09k7inxyf5l.png
  • alis132 Autorytet
    Postów: 620 186

    Wysłany: 5 grudnia 2018, 09:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jeszcze przy podcieraniu śluzu tyle :( taki mleczny/kremowy/nawet różowawy ) :(

    7a819b979390c103fc0c3a675af9e29c.png
  • alis132 Autorytet
    Postów: 620 186

    Wysłany: 5 grudnia 2018, 09:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Domi_tur wrote:
    Agagusia też czuła, że nic z tego-dobrze pamiętam ten kryzysowy dzień. Ale jak widać zupełnie niepotrzebnie karmiła się dołem :) także zepnij pośladki, cycki do góry i zadbaj o siebie :)

    Swoją drogą, kiedyś koleżanka odpowiedziała mistrzowsko drugiej zdolowanej która też spisywała swój cykl i starania na straty : " tak strasznie marudzisz, że sama bym się zastanawiała czy się zagnieżdżać u kogoś kto we mnie nie wierzy" hehe, od tego czasu wszystkie się pilnują :) :) :)


    <3 <3 <3

    7a819b979390c103fc0c3a675af9e29c.png
  • PerAsperaAdAstra Przyjaciółka
    Postów: 118 110

    Wysłany: 5 grudnia 2018, 09:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny,
    moje cykle trwają 28 dni. Miesiączkę miałam 8.11 przez 6 dni. Według kalkulatora owulację miałam 21-22.11. Współżyliśmy z mężem każdego dnia płodnego. Dzisiaj bądź jutro powinna pojawić się @..robiłam dziś test ciążowy i negatywny. Wczorajszy również. Jak myślicie czy warto już iść na betę czy jednak poczekać jeszcze?
    Powiem tak,że czuję się trochę jak na okres,tzn mam nabrzmiałe piersi, czasem jakieś ciągnięcie w brzuchu. Trochę więcej śluzu..Nie wiem sama. Co myślicie?

    iv09cwa1nva1bzbg.png

    8cs o drugie szczęście. AMH 0,55

    85dq0cl.png
  • Lami Autorytet
    Postów: 4011 6573

    Wysłany: 5 grudnia 2018, 09:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Domi, ale super te słowa!!! To ja w tym miesiącu traktuję się jak królową. Warto u mnie się zagnieździć :D

    Domi_tur, Nona, Iga66 lubią tę wiadomość

    Szczęśliwa siódemka ❤️
    V leiden hetero, MTHRF 1298A-C hetero
  • kalcia64 Autorytet
    Postów: 1010 601

    Wysłany: 5 grudnia 2018, 09:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny te co zaciazyly haha jak uwas bylo ze sluzem bo ja drugi dzien mam tak ze mam uczucie jak bym popuszczaka ciagle zemnie cieknie

    e5cca1da5a250d24f492ac7cfe87261f.png[/url
  • Myszowelove Przyjaciółka
    Postów: 64 73

    Wysłany: 5 grudnia 2018, 10:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie wynik bety będzie o 17:30 dopiero :/ A brzuch mnie boli...

    74di3e5ewh0bo3f8.png
    w4sqskjoba8oxpzl.png
‹‹ 54 55 56 57 58 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Nieregularny okres. Przyczyny i objawy nieregularnych cykli miesiączkowych.

Nieregularny okres nie zawsze musi świadczyć o zaburzeniach, czy problemach hormonalnych. Na pewnych etapach życia nieregularne cykle są okresem przejściowym. Kiedy jednak nieregularne cykle warto skonsultować z lekarzem? Jakie są najczęstsze przyczyny nieregularnych cykli miesiączkowych? 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ

„Nie mogę zajść w ciążę!” – najczęstsze problemy z płodnością u kobiet

Czy zastanawiałaś się kiedy powinnaś zacząć martwić się, jeśli pomimo waszych starań nie możesz zajść w ciążę? Czy lepiej cierpliwie czekać, czy może gdy nadejdą pierwsze obawy, od razu skonsultować się z lekarzem? Przeczytaj jakie są niepokojące objawy, których nie powinnaś ignorować i jakie są potencjalne rozwiązania zwiększające szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego