X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Jak nie zwariować, gdy wszystko idzie nie tak
Odpowiedz

Jak nie zwariować, gdy wszystko idzie nie tak

Oceń ten wątek:
  • czekamynadzidzie Autorytet
    Postów: 4957 3771

    Wysłany: 19 maja 2018, 11:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Adry wrote:
    aa ja tam nie studiowałam jakiegoś kierunku wymagającego studiów dziennych i mieszkania w akademiku. jestem z wykształcenia ekonomistką :) po odebraniu wyników z matury od razu przyjechałam do Warszawy i poszłam do pracy i praktycznie całe studia przepracowałam łapiąc doświadczenie :) nigdy nie byłam na juwenaliach czy na dyskotekach, bo nie miałam na to czasu :P wtedy nie ukrywam, że było mi bardzo ciężko i zazdrościłam koleżankom i kolegom, bo to jednak zapewne są wspomnienia na całe życie. No ale dzisiaj jestem zadowolona z takiego obrotu sprawy. Nadrobiłam trochę podróżami :P
    jak się Wam przypomną jakieś ciekawe historie akademickie to chętnie posłucham :)))
    chyba tego nie da się opowiedzieć, to trzeba przeżyć :P
    no ale fakt akademik tylko na dziennych studiach, na zaocznych to bezsens, no i w akademiku różnie z tymi warunkami do nauki bywa ;)

    Prawie 5 lat starań...
    33 lata, endometrioza II st., IO, niepłodność idiopatyczna, amh 3
    26cs ---> IUI nieudane
    1) IMSI (długi protokół) Angelius
    6 kom --> 5 zarodków --> 8b (ET) --> beta 1, brak ❄️
    2) ICSI (długi protokół) Novum
    11 kom --> 8 zarodków --> 7c, 7b (FET) -->
    7dpt beta <2, 9dpt beta 2, 10dpt beta 3,16, brak ❄️
    3) IMSI (krótki protokół z Elonvą) Angelius
    9 kom --> 8 zarodków --> 1BB, znowu brak ❄️ 😞 FET --> 7dpt beta <0.5
    4) 5) 6) ministymulacje Eurofertil Czechy 🥰 cud --> ❄️❄️❄️❄️ 4AA, 4AB, 2AA, 2BB 🥰
    FET 4AA--> 6dpt beta 22
    8dpt beta 78
    10dpt beta 152 ❤️❤️❤️
    14dpt beta 850 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️