Forum Starając się - ogólne Jest nadzieja dopóki @ nie ma - Pogaduchy Staraczek
Odpowiedz

Jest nadzieja dopóki @ nie ma - Pogaduchy Staraczek

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2017, 07:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Auricomka moze powinnas brać acard? poczytaj o tym, dziewczyny biora wlasnie przy skrzepach, on rozrzedza krew

  • Dżoana89 Autorytet
    Postów: 450 115

    Wysłany: 28 marca 2017, 09:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sylwia1986 wrote:
    Hej dziewczyny, poniedziałek nam zleciał :)
    W kwestii wykresów ja niestety wypowiedzieć się nie mogę bo nie siedzę kompletnie w tych temperaturach :)
    Dżoana jeszcze jedno odnośnie podejrzeń ednometriozy, co rozumiesz przez skrzepy ? Sorki że tak dopytuje ale po prostu ciekawi mnie jako że sama też mam plamienia przed @..liczę na to że u mnie są spowodowane tylko prolaktyną

    Sylwia, poza krwią w drugim lub trzecim dniu @ wylatują ze mnie takie galaretowate jakby tkanki. są różnych rozmiarów, jest to zlepiona krew ze śluzem... wygląda to jakby endometrium nie zdążyło się zluszczyc i wypada kawaleczkami. sorki ze zbyt dosłowne opisanie problemu i może trochę nieskniedokładnie ale pisze w komórki.

    starania od Maja 2016, 28lat,

    "Miłości bez krzyża nie znajdziecie, a krzyża bez miłości nie uniesiecie" JPII
  • sylwia1986 Autorytet
    Postów: 522 111

    Wysłany: 28 marca 2017, 10:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dżoana89 dzięki za przybliżenie tematu :)
    teraz to sama nie wiem czy też nie powinnam się martwić, bo ja zawsze przy @ mam takie strzępki wypływające z krwią i śluzem raczej są malutkie więc nie wiem czy mam się niepokoić :/
    Jakoś zawsze wydawało mi się to normalne że po prostu to złuszczające się endometrium musi się wydalić z okresem.

    Ehhh sama już nie wiem co o tym myśleć, wogóle w tym mies mój okres jakiś skąpy się zrobił.

    Miłego dnia wszystkim

    01.2020. Hsg- jajowod prawy ok, lewy niedrożny:/
    Starania od 12.2015,
    plamienia przed okresem
    Hashimoto - Euthyrox 25
    27.12.2017 - ciąża pozamaciczna (laparoskopia )
  • venaewa Koleżanka
    Postów: 78 17

    Wysłany: 28 marca 2017, 11:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I przyszła @. I zaś wszystko od nowa.....

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2017, 11:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    venaewa - tule :*:*:*

    Sylwia, chyba skrzepy, ale w unormowanej ilości nie są niczym złym :) Ja też troszkę skrzepów mam czasami.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2017, 11:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dokładnie, skrzepy to normalna rzecz, przeciez to złuszcza się błona śluzowa

    gorzej jak miesiączka to same skrzepy, w sensie nie ma normalnego krwawienia tylko skrzepy

    vanaewa powodzenia w nowym cyklu :*

  • sylwia1986 Autorytet
    Postów: 522 111

    Wysłany: 28 marca 2017, 11:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pocieszylyscie mnie dziewczyny :)
    Weneawa przykro mi ze przylazla :/
    Ale nie martw sie,bedzie dobrze..teraz piekna wiosna za oknem,wszystko powoli budzi sie do zycia..może wraz z wiosna nowe zycie i do nas zawita :)

    01.2020. Hsg- jajowod prawy ok, lewy niedrożny:/
    Starania od 12.2015,
    plamienia przed okresem
    Hashimoto - Euthyrox 25
    27.12.2017 - ciąża pozamaciczna (laparoskopia )
  • welonka Autorytet
    Postów: 3493 1469

    Wysłany: 28 marca 2017, 11:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny witam w piękny słoneczny dzień:)

    zaczynam nowy cykl z nową nadzieją i z clo :)

    Wyjątkowo brzuch boli łaskawie wystarczył póki co tylko ibum oby tak zostało :)

    Dzisiejszy poranek spędziłam w bardzo miłym towarzystwie więc humor lepszy :)


    sylwia1986 wrote:
    Dżoana89 dzięki za przybliżenie tematu :)
    teraz to sama nie wiem czy też nie powinnam się martwić, bo ja zawsze przy @ mam takie strzępki wypływające z krwią i śluzem raczej są malutkie więc nie wiem czy mam się niepokoić :/
    Jakoś zawsze wydawało mi się to normalne że po prostu to złuszczające się endometrium musi się wydalić z okresem.

    Sylwia też mam zawsze takie skrzepy jak Ty zawsze uważałam że to jest normalne bo to jest zlepiony śluz z krwią , do tego mam zawsze bardzo bolesne miesiączki i lekarz nigdy nie zasugerował mi że to może być endometrioza

    klz9df9h3nsyhcqk.png
  • Auricomka Autorytet
    Postów: 1210 276

    Wysłany: 28 marca 2017, 12:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Luccecita wrote:
    Auricomka moze powinnas brać acard? poczytaj o tym, dziewczyny biora wlasnie przy skrzepach, on rozrzedza krew

    ooo:) i to jest fajny pomysł . Bez sensu ze ginekologowie takich rzecyz nie mówią ....

    BYłam dzisiaj u ginekologa i jednak owulacja była ale raczej z Przeestarzała komórka czyli bez dzidizulka. normalnie ta dyskoteka na jajnikach mnie już wkurza.
    Dziecwyzny do których zawitała @ tak jak ktoś napisał teraz zaczyna się wiosna i zycie sam się budzi więc kto wie moze i nam to pomoże:)

    hrqoyx8d84qsxxuk.png
  • Auricomka Autorytet
    Postów: 1210 276

    Wysłany: 28 marca 2017, 12:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sylwia1986 wrote:
    No własnie podejrzałam sobie na Twój wykres Auricomka i cosik skąpe te okresy Twoje skoro jeden dzień i później już plamienie tylko..wspomagasz sie obecnie jakimiś lekami ?

    Nie, lekarze mówią że mam tak i mam się tym nei pzrejmwoać. Ogólnie nigdy nie były obfite ale teraz jest ood pół roku jeszce gozrej. A teraz ten po luteinie to masakra praktycznie samo krwawienie. Pomyśle moze ten acard sobie włącze.
    Jak dziewczyny mija wam dzien?

    hrqoyx8d84qsxxuk.png
  • welonka Autorytet
    Postów: 3493 1469

    Wysłany: 28 marca 2017, 12:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Auricomka wrote:
    Nie, lekarze mówią że mam tak i mam się tym nei pzrejmwoać. Ogólnie nigdy nie były obfite ale teraz jest ood pół roku jeszce gozrej. A teraz ten po luteinie to masakra praktycznie samo krwawienie. Pomyśle moze ten acard sobie włącze.
    Jak dziewczyny mija wam dzien?


    Ja miałam skąpe miesiączki na luteinie i na lutagenie i też słyszałam że mam nie przejmować się ale na dupku mam normalną miesiączkę

    klz9df9h3nsyhcqk.png
  • Auricomka Autorytet
    Postów: 1210 276

    Wysłany: 28 marca 2017, 13:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurzce włąsnie nie umiem załapać różnicy miezy dupkiem a lutkiem. Moja gin jakoś nie lubi chyba tego dupka nie wiem czemu.

    hrqoyx8d84qsxxuk.png
  • Auricomka Autorytet
    Postów: 1210 276

    Wysłany: 28 marca 2017, 13:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewcyzny a po owulacji moge sobie np poł tabletki acard właczyć ? Jak myślicie?

    hrqoyx8d84qsxxuk.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 marca 2017, 14:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    całą tabletkę spokojnie mozesz brac
    niektore dziewczyny biora tylko po owulacji, bo ponoc acard wspomaga zagnieżdzanie

    Auricomka lubi tę wiadomość

  • welonka Autorytet
    Postów: 3493 1469

    Wysłany: 28 marca 2017, 14:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Auricomka wrote:
    Kurzce włąsnie nie umiem załapać różnicy miezy dupkiem a lutkiem. Moja gin jakoś nie lubi chyba tego dupka nie wiem czemu.


    a długo przyjmujesz luteinę? Ja na początku przyjmowania luteiny miałam normalne miesiączki dopiero po dwóch latach przyjmowania zwiększonej dawce zaczęłam mieć skąpe miesiączki i często zaczynałam plamić przy 8 dniu brania luteiny.


    Dżoana89
    A jak jest u Ciebie z bólami podczas całego cyklu odczuwasz ból jajników boli Cię podbrzusze? A w trakcie miesiączki ból jest z której strony bardziej intensywniejszy ?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 marca 2017, 14:34

    Auricomka lubi tę wiadomość

    klz9df9h3nsyhcqk.png
  • Auricomka Autorytet
    Postów: 1210 276

    Wysłany: 28 marca 2017, 15:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    welonka wrote:
    a długo przyjmujesz luteinę? Ja na początku przyjmowania luteiny miałam normalne miesiączki dopiero po dwóch latach przyjmowania zwiększonej dawce zaczęłam mieć skąpe miesiączki i często zaczynałam plamić przy 8 dniu brania luteiny.


    Dżoana89
    A jak jest u Ciebie z bólami podczas całego cyklu odczuwasz ból jajników boli Cię podbrzusze? A w trakcie miesiączki ból jest z której strony bardziej intensywniejszy ?

    WIesz co ja dwa cykle... bo jakoś się lekarze nie mogą zdecydować cz powinnam. TYlko ja ogólnie miałam niezbyt Bogate meisiaczki, od pół roku mam skąpe a po lutku tragedia

    hrqoyx8d84qsxxuk.png
  • Auricomka Autorytet
    Postów: 1210 276

    Wysłany: 28 marca 2017, 15:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Luccecita wrote:
    całą tabletkę spokojnie mozesz brac
    niektore dziewczyny biora tylko po owulacji, bo ponoc acard wspomaga zagnieżdzanie

    Dzięki:) to w takim razie spróbuje bo fajnei jakbym zaczeła miec normalne meisiaczki chociaż:)

    hrqoyx8d84qsxxuk.png
  • Gigi Autorytet
    Postów: 645 272

    Wysłany: 28 marca 2017, 21:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przykro mi z powodu waszych @ ale nowy cykl to i nowa Nadzieja

    Ja nie wiem czy się cieszyć czy nie...
    Bo wszystkie badania które miałam zlecone wyszły super. Wszystkie oprócz tsh 4,0...po miesiącu brania euthyroxu 25 spadło tylko 0,3! :(

    881429f8d9ff9f1c7b0ddbb15cc4cdcd.png
    1cs - cb, Niedoczynność tarczycy
  • sylwia1986 Autorytet
    Postów: 522 111

    Wysłany: 28 marca 2017, 21:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny :)
    Gigi na pewno powód do radości jakiś jest skoro wyniki w normie, to TSH no niestety może stwarzać problemy, lekarz nie zalecił Ci zwiększenia dawki ?

    Ja mam TSH 1,58 i mi endokrynolog zwiększyła dawkę eutyroxu z 25 na 25/50 co drugi dzień.
    Podobno najlepszy wynik dla starających się o dzidziusia to takie około 1
    Choć na pewno i z wyższymi wynikami w ciąże zachodzą.

    Moniczko,Luccecita,Welonka dzięki za info odnośnie skrzepów w czasie @...tak właśnie myślałam że to raczej normalne w czasie okresu.

    Auricomka..te wzniosłe słowa o wiośnie to moja wena twórcza z rana :P

    Auricomka lubi tę wiadomość

    01.2020. Hsg- jajowod prawy ok, lewy niedrożny:/
    Starania od 12.2015,
    plamienia przed okresem
    Hashimoto - Euthyrox 25
    27.12.2017 - ciąża pozamaciczna (laparoskopia )
  • Dżoana89 Autorytet
    Postów: 450 115

    Wysłany: 28 marca 2017, 22:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    welonka wrote:
    a długo przyjmujesz luteinę? Ja na początku przyjmowania luteiny miałam normalne miesiączki dopiero po dwóch latach przyjmowania zwiększonej dawce zaczęłam mieć skąpe miesiączki i często zaczynałam plamić przy 8 dniu brania luteiny.


    Dżoana89
    A jak jest u Ciebie z bólami podczas całego cyklu odczuwasz ból jajników boli Cię podbrzusze? A w trakcie miesiączki ból jest z której strony bardziej intensywniejszy ?

    Na tydzień przed @ zaczynam odczuwać ćmienie w podbrzuszu tak jakby lekkie kłucie, rozciąganie, ale to nic nadzwyczajnego. podczas @ mam lekkie skurcze i tylko w tedy mnie trochę boli, ale spokojnie bez tabletek wytrzymuje. Jajniki mnie bolą tylko na owulacje, raz jeden raz drugi.

    starania od Maja 2016, 28lat,

    "Miłości bez krzyża nie znajdziecie, a krzyża bez miłości nie uniesiecie" JPII
‹‹ 39 40 41 42 43 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Pomagając szczęściu, czyli jak szybko zajść  w ciążę

Czy jest coś, co możesz zrobić, by zwiększyć swoje szanse na zajście w ciążę? Co może pomóc? Optymalny czas współżycia, „akrobacje łóżkowe” czy zdrowa dieta? Przeczytaj na co warto zwrócić uwagę starając się o dziecko, jakie są sposoby na zwiększenie szans na zajście w ciążę, a co najlepiej odłożyć na bok i skupić myśli na czymś innym.

CZYTAJ WIĘCEJ

Poronienie - objawy, rodzaje i najczęstsze przyczyny poronienia

Poronienie to przedwczesne zakończenie ciąży, która trwała krócej niż 22 tygodnie. Poronieniem samoistnym kończy się około 10-15% ciąż, przy czym około połowa kończy się jeszcze przed implantacją zarodka w macicy, czyli przed 8 tygodniem. Dowiedz się jakie są przyczyny poronienia, objawy i diagnostyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

7 sposobów jak przetrwać przesilenie wiosenne i jak szybko zajść w ciążę!

Przesilenie wiosenne dla wielu kobiet jest trudnym okresem przejściowym, kiedy mogą pojawiać się problemy ze snem, nadmiernym zmęczeniem, brakiem energii, czy obniżoną koncentracją. Wszystko to może mieć wpływ na gospodarkę hormonalną i kobiecą płodność. Jak w tym czasie przygotować się do ciąży? Jakie są skuteczne sposoby na poprawę płodności? Jak szybko zajść w ciążę, wprowadzając proste nawyki do codziennego stylu życia?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego