Forum Starając się - ogólne Just sex
Odpowiedz

Just sex

Oceń ten wątek:
  • Konieczynka Autorytet
    Postów: 1342 1090

    Wysłany: 19 września 2018, 19:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ABI90 wrote:
    A wiecie co ja zrobię, zamówię chyba jakąś gierkę erotyczną i jak pojedziemy gdzieś na wypad na weekend to go zaskoczę :D Macie jakieś ?? :)

    Genialny pomysł. A ja się zastanawiam co mojemu na imieniny kupić. Bo jakieś tam ciuchy zamowilam, tzn.normalne nie sexi dla niego na wakacje. A tu taki pomysł :D

    Ma ktoś coś przetestowanego?

    28.01.2019 - beta 228 :) starania od grudnia 2017, 26.09. 2019 córeczka :)
    23.07.2015 - synek
    3jvzkrhmaeb0t2qx.png
  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4512 1454

    Wysłany: 19 września 2018, 20:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Haha ale to dopiero w październiku w pierwszy weekend bo w ten nie damy rady a za tydzien wesele :-) ale trzeba czegos poszukać :-)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 września 2018, 06:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc zboczuszki xD

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 września 2018, 06:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Robie kawusie :)
    Ktora chce??

  • Wróbel Autorytet
    Postów: 2656 2083

    Wysłany: 20 września 2018, 06:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja chcę kawki. Mi nie wolno teoretycznie ale zakazane lepiej smakuje hi hi hi

    npV2p1.png
  • Iwona27091991 Autorytet
    Postów: 865 474

    Wysłany: 20 września 2018, 07:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 czerwca 2020, 13:59

    starania od 09.2017
    03.2018 naturalny cud [*] 8 tydz. pjp
    1 IVF 03.2019 [*] 8 tydz.
    2 IVF 08.2019 beta ;(
    3 IVF 12.2019 brak zarodków
    4 IVF 02.2020 beta ;(
    5 IVF 07.2020 cb
    09.2020 naturalny cud cb
    02.2021 naturalny cud
    relgh371njgbr087.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 września 2018, 07:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zakazane to nie dostaniesz xD

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 września 2018, 07:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iwona27091991 wrote:
    ja poproszę, ze śmietanką... ;)
    Robi sie...
    Slodycze do kawki tez sie zalatwi hehe

  • Wróbel Autorytet
    Postów: 2656 2083

    Wysłany: 20 września 2018, 07:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ej no ale ja chcę buuuu
    Kupię sobie ciacho z kremem na pocieszenie, ktoś też potrzebuje tego typu pocieszenia?
    A tak przy okazji używałyście kiedyś jadalne bielizny? Zastanawiałam się nad zakupem (na własny ślub) ale wydaje się to niezbyt erotyczne bardziej gadżeciarskie ...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 września 2018, 07:57

    npV2p1.png
  • Iwona27091991 Autorytet
    Postów: 865 474

    Wysłany: 20 września 2018, 07:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 czerwca 2020, 14:00

    Konieczynka lubi tę wiadomość

    starania od 09.2017
    03.2018 naturalny cud [*] 8 tydz. pjp
    1 IVF 03.2019 [*] 8 tydz.
    2 IVF 08.2019 beta ;(
    3 IVF 12.2019 brak zarodków
    4 IVF 02.2020 beta ;(
    5 IVF 07.2020 cb
    09.2020 naturalny cud cb
    02.2021 naturalny cud
    relgh371njgbr087.png
  • Iwona27091991 Autorytet
    Postów: 865 474

    Wysłany: 20 września 2018, 07:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 czerwca 2020, 14:00

    starania od 09.2017
    03.2018 naturalny cud [*] 8 tydz. pjp
    1 IVF 03.2019 [*] 8 tydz.
    2 IVF 08.2019 beta ;(
    3 IVF 12.2019 brak zarodków
    4 IVF 02.2020 beta ;(
    5 IVF 07.2020 cb
    09.2020 naturalny cud cb
    02.2021 naturalny cud
    relgh371njgbr087.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 września 2018, 08:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie uzywalam hehe
    Tylko bita smietana byla w ruchu xD

  • Konieczynka Autorytet
    Postów: 1342 1090

    Wysłany: 20 września 2018, 08:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry! Tez chce kawke :)

    Też nie używałam jadalnej bielizny. Tylko właśnie bita śmietana, kiedyś sushi mąż sobie jadł ze mnie i takie tam.

    Ja na swoim ślubie mialam białe koronki. A na noc poślubną dostałam od koleżanek na panieński taki fajny zestaw, bardzo sexi, biały ale nie wulgarny. Gorset biały koronkowy i stringi. Do tego białe pończochy ktore miałam na sobie pod suknią. Ale kto jak lubi.
    Wróbel a kiedy ślub?

    28.01.2019 - beta 228 :) starania od grudnia 2017, 26.09. 2019 córeczka :)
    23.07.2015 - synek
    3jvzkrhmaeb0t2qx.png
  • Wróbel Autorytet
    Postów: 2656 2083

    Wysłany: 20 września 2018, 09:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    27 października

    npV2p1.png
  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4512 1454

    Wysłany: 20 września 2018, 09:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień doberek :) Ależ mnie mój wczoraj zdenerwował :D ja się nastawiłam a on usnął przed TV, więc wściekła poszłam wyłączyłam TV i poszłam spać dalej sama haha Przylazł około północy ale ja już spałam i nie miałam ochoty... I to nawet nie chodzi o starania tylko kurcze po prostu mi się chciało :D Tydzień bez <3 Przecież to Hańba :D

  • Wróbel Autorytet
    Postów: 2656 2083

    Wysłany: 20 września 2018, 09:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A co ty się z nim patyczkujesz hi hi hi trzeba było obudzić (związać skoro śpi i wykorzystać). Teraz będziesz wściekła chodzić a on nawet nie będzie wiedział za co obrywa.

    npV2p1.png
  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4512 1454

    Wysłany: 20 września 2018, 09:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nieee właśnie problem tkwi w tym że ja nie potrafię się długo gniewać heheh Dzisiaj nie jedzie na ryby po pracy to się nie wywinie :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 września 2018, 09:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moj sie ze mnie zawsze nabija... Ze jak jestem zla to znaczy ze za malo sexow bylo xD
    W sumie racja hehe
    Abi mily wieczorek bd xD

  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4512 1454

    Wysłany: 20 września 2018, 09:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oczywiście, że tak. A ostatnio jak zaczniemy to 2-3 razy udaje nam się :) jeszcze jakieś winko zakupię może hehe Chociaz u nas w barku to jak u alkoholików :P Mąż często dostaje jakieś alkohole jak kończy pracę, ja dostałam nalewkę od mamy aroniową, bimberek od taty stoi. Nie złe zaopatrzenie hehe Ale mam chęć na jakieś dobre winko i nie nie koniecznie wytrawne czerwone tylko słodkie :) Mam chęć na zmiany może pofarbować włosy... ale z drugiej strony nie mam siwych a jak zacznę to będzie trzeba już farbować :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 września 2018, 09:58

    Phia lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 września 2018, 09:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Abi zmiany sa czasami potrzebne xD

    Ja mam zamiar z moim w pazdzierniku wyjechać na krotki weekend a raczej tylko na jakas nocke xD

‹‹ 10 11 12 13 14 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Problemy z tarczycą - przyczyny, objawy, wpływ na płodność

Problemy z tarczycą są bardzo częstą przyczyną zaburzeń hormonalnych zarówno u kobiet, jak i u mężczyzn. Jakie są najczęstsze zaburzenia w funkcjonowaniu tarczycy? Jakie są typowe objawy problemów z tarczycą? Jak wygląda diagnostyka? Jak zaburzenia tarczycy mogą wpływać na płodność?

CZYTAJ WIĘCEJ

14 zasad dobrego odżywiania podczas starania - co i jak jeść, aby szybciej zajść w ciążę

Odpowiednia dieta płodności może nie tylko polepszyć twoje zdrowie i dobre samopoczucie, ale również wspomóc twoją płodność oraz zapewnić zdrowy rozwój twojego dziecka jak już zajdziesz w ciążę. Co zatem oznacza „odpowiednia dieta”? Znajdziesz tutaj 14 wskazówek, które pomogą Ci lepiej zaplanować posiłki.

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża pozamaciczna - czym jest i jakie są objawy ciąży pozamacicznej?

Ciąża pozamaciczna (ektopowa) zdarza się raz na 90-100 przypadków ciąży. Jest to ciąża, która zamiast w macicy rozwija się poza nią. Objawy ciąży pozamacicznej nie są jednoznaczne. Trudno ją czasem rozpoznać, bo na początku objawy są podobne do ciąży o prawidłowym przebiegu. Na późniejszym etapie pojawia się ból podbrzusza, krwawienie oraz brak prawidłowego przyrostu hormonu hCG. 

CZYTAJ WIĘCEJ