Tydzień dla Płodności   

Nie przegap swojej szansy!
Umów się na pierwszą wizytę u lekarza specjalisty za 1zł.
Tylko do 30 listopada   
SPRAWDŹ
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Just sex
Odpowiedz

Just sex

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 21 stycznia 2019, 20:43

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iza

Taki przeciętny 20 latek heh jak juz

Ja jestem anty muzyk więc nie bardzo ale mąż na słuch dobry =)

Żanetka
    Jakas inspiracją na ten tydzień? =) ostatnie z majtami była dobra

• Konieczynka Autorytet

Wysłany: 21 stycznia 2019, 21:34

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też antytalencje muzyczne, śpiewać też nie umiem, do antyscholi się nadaje.
    Z grą na instrumentach to tylko na nerwach.
    I blow my Whistle umiem. :).

Ostatnio jakoś sexu mniej i pierdolec mnie dopada. Strasznie głowę mam zasmiecona różnymi tematami. Tydzień bez lekarza to tydzień stracony. Teraz znowu z małym muszę iść.

Ale zaraz pod prysznic i trzeba wskoczyć mezowi pod biurko. Bo jeszcze pracuje... To jakiś czasoumilacz zagram.

Owulacja w 37dc zakończona ciąża - KACPER 4040g i 58cm.

starania od grudnia 2017, 26.09. 2019 córeczka :)
    23.07.2015 - synek

event.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 21 stycznia 2019, 21:35

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Konieczynka

Dobrze ze z Ciebie jesr taki pożytek =)

• Konieczynka Autorytet

Wysłany: 22 stycznia 2019, 07:57

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiecie że nie zdąrzyłam zrealizować planu? Mąż jak usłyszał że biore prysznic, zamknął lapka i chciał dołączyć, ale jak wszedł to już w ręczniku zęby myłam. Więc poczekałam w łóżku. Musiałam najpierw tylko pozbyć się lokatora z naszego wyrka, przecież najlepiej u mamy i taty. Zresztą potem w nocy i tak przyszedł i spaliśmy we troje. A szedł od strony mojej głowy,az wystraszyłam się. Jakby nie można było wgramolić się przez nogi :)

I szwagierka się zaręczyła. Będzie wesele :)