Forum Starając się - ogólne Just sex
Odpowiedz

Just sex

Oceń ten wątek:
  • Iwona27091991 Autorytet
    Postów: 856 472

    Wysłany: 25 stycznia 2019, 09:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 czerwca 2020, 13:49

    starania od 09.2017
    Mutacje PAI i MTHFR, ogniska endometriozy w zatoce douglasa, IO, kariotypy ok, nasienie: morfologia 6%, hba 9%, fragmentacja dna 9%
    08.2018 AMH 1.4 -> 05.2019 AMH 3.0 -> 05.2020 AMH 3.9

    03.2018 [*] 8 tydz. pjp

    1 IVF 03.2019 [*] 8 tydz.

    2 IVF 08.2019 beta 0.63

    3 IVF 12.2019 brak zarodków

    4IVF 02.2020 beta 0.53

    5IVF 07.2020 cb

    nk15%, allo mlr 0%, cross match 6%
    szczepienia 10.2020-11.2020
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 stycznia 2019, 09:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O takich rzeczach chyba lepiej nie mowic;)

    Zawsze lepiej juz dogadac sie po fakcie

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 stycznia 2019, 09:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Konieczynka

    Ja bym nie mówiła, że się starasz. Starasz się już rok i nie jesteś w ciąży. Po co mają Ci kibicować :> Jesteś w grupie ryzyka że zajdziesz w ciąże, bo jesteś młoda i masz tylko jedno dziecko.
    Jakbyś miała 2 i planowała 3 to mogłoby ich zaskoczyć, że jesteś w ciąży.

    Jak nie jebniesz L4 w 3 tc to nie będą źli.

    Nie znam Twojego potencjalnego szefa, ale sama musisz wyczuć.. Jak zajdziesz w ciąże to powiesz,że się nie spodziewałaś bo starałaś się już bardzo długo.. Sama nie wiem. To Ty znasz tych ludz. Ja bym nie mówiła.


  • Wróbel Autorytet
    Postów: 2620 2071

    Wysłany: 25 stycznia 2019, 09:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jest takie powiedzonko " Bądź szczęśliwy - to wkurza ludzi najbardziej".

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 stycznia 2019, 09:55

    Żanetka93 lubi tę wiadomość

    uvA0p2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 stycznia 2019, 09:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zajdziesz w ciaze to w pracy sie mowi : ups no zdadza sie
    I zostaje dogadanie sie jak to dalej rozwiazac...

    A wnoszenie do pracy prywatnosci typu staram sie o dziecko raczej nie wyjdzie dobrze...

    Bo tak : jak ty sama nie wiesz ile te starania jeszcze moga potrwac..

    Po co ktos ma to wiedziec i pchac sie z buciorami radami pytamiami itp

    Teraz kwestia szefostwa: lapka w, glowie o zaraz bede mial ciezarna trzeba o kims moze juz myslec zastepczym...

    Nie nie ja bym nie mowila wze zyciu w pracy ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 stycznia 2019, 10:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja np od marca zmieniam prace...
    Zostaje w tej samej branzy tylko poprpstu inne miejsce inny hotel ;)

    Ale nie gadalam na rozmowie nowemu o moich planach macierzynstwa...

    Bo np mam teraz 19 cs..
    Moge byc w ciazy w 20 cyklu...
    Ale rownie dobrze( oby kurwa nie!!!) W 40 ;/

    A to jest za nastepne dwa lata '
    ...

    Nie ma co pchac prywaty do pracy :)

  • Konieczynka Autorytet
    Postów: 1316 1082

    Wysłany: 25 stycznia 2019, 10:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki dziewczyny.
    Macie racje :D

    Wiecie z tymi kompleksami to niestety tak jest. Mi kiedys kolega z grupy powiedział że extra laska ze mnie i większość facetów z roku (było ich tylko 12) miała by ochotę. Myślałam że jaja sobie robi. Na imprezie, po alko takie teksty. Na to drugi że potwiedza i zazdrości memu facetowi że ma taką laskę.
    Teraz jak mąż mnie komplementuje to staram się mu wierzyć, ale zawsze z tyłu głowy...Jak mu mogą się podobać moje cycki skoro mają już swoje lata i nie są takie jak kiedyś. I rozstępy na brzuchu - okropne. Moja największa zmora to brzuch. Powinnam ćwiczyć, tylko leń w dupie.
    Ogólnie ubrana nie wyglądam źle, 172cm i 60kg. Tylko fałd skóry z rozstępami na brzuchu. Bo bęben miałam gigant w ciąży. Wchodził brzuch, długo-długo nic i byłam Ja. Popękałam cała.

    28.01.2019 - beta 228 :) starania od grudnia 2017, 26.09. 2019 córeczka :)
    23.07.2015 - synek
    3jvzkrhmaeb0t2qx.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 stycznia 2019, 10:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ile ja bym dala za takie rozstepy :P

  • Iza-K Autorytet
    Postów: 399 131

    Wysłany: 25 stycznia 2019, 11:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale mnie rozbawiła dyskusja, czy podczas seksu od tyłu mamy nogi po zewnętrznej czy po wewnętrznej stronie. :) :) Bo nie zwróciłam na to nigdy uwagi i sama nie wiem! Muszę sprawdzić, ale u nas ostatnio są ciche dni.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 stycznia 2019, 11:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Uuu to co tak wieje chlodem?;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 stycznia 2019, 11:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Konieczynka

    Tez bym mogla miec taki brzuch :) to jest pamiatka a nie problem ;)

    Kobiety sie tym niepotrzebnie zajmuja ;)

    Żanetka93 lubi tę wiadomość

  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4509 1451

    Wysłany: 25 stycznia 2019, 12:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Konieczynko i ja wyrażę swoje zdanie, nie mów :) Jak będziesz to poinformujesz, o staraniach nie mamy obowiązku informować hehe :)
    Iza-K u nas 5 dzień bez sexu wrrr i to przez badanie które w końcu miejsca nie miało hehe, dzisiaj mąż rano miał chęć i ja też nie powiem że nie ale... za późno wstałam i tak do pracy :) Mam nadzieję że do wieczora chęci nie odejdą i choroba go nie dopadnie jeszcze bardziej...

    Nefre_ ms lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 stycznia 2019, 12:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jezu 5 dni bez :p kto by to wytrzymał hahaha :D
    :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 stycznia 2019, 12:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja napewni nie :D :P

  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4509 1451

    Wysłany: 25 stycznia 2019, 12:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My się powstrzymywaliśmy pomimo wielkich chęci żeby te 4 dni przerwy do badania nasienia było :D A i tak nic z tego badania nie wysżło hehe wczoraj wieczorem męża rozłożyło to już go nie molestowałam. No ale dzisiaj to po ścianach będe chodzić jak nic nie będzie :P

    A tak poza tym to wierzycie w karty, numerologię, wróżby? ;>

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 stycznia 2019, 13:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zanetka.
    Nie spodziewałam sie innej odpowiedzi :D

    Żanetka93 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 stycznia 2019, 13:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nie wierze ;)
    W zadne karty horoskopy wrozby magie czary :D

    Dla mnie to robienie ludziom wody z mozgu ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 stycznia 2019, 13:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Raz dawno dawno wrozbitka mi wywrozyla gromadke dzieci i ciemnookogiego blondyna za meza :P

    Ani gromadki dzieci a maz rasowy brunet z niebieskimi oczami...

    W inne cuda tez nie wierze :P

  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4509 1451

    Wysłany: 25 stycznia 2019, 13:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wczoraj czytałam w necie opinie ludzi na temat wróżek, no i część pisało że się sprawdziły. Tylko że z tym sprawdzaniem to wydaje mi się że to oddziaływanie na zasadzie wiem że co się stanie mocno w to wierze i podświadomie dążę do tego...
    Kiedyś byliśmy w Kazimierzu Dolnym i tam chodzą cyganki, zaczepiły nas i żeby dać dziecku na bułkę. Ja standardowo że nie i i idę dalej. A mój mąż naiwny dał te parę groszy to jak nam w podziękowaniu wróżbę za darmo powróżyła to o mały włos w sumie na 250zł by nas obrobiły. Koniec końców oddały te pieniądze. A we wróżbie było że będziemy mieć dwójkę dzieci chłopca i dziewczynkę. Haha jak narazie minęło ze 4 lata i nic :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 stycznia 2019, 13:08

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 stycznia 2019, 13:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja wierze w siłę podświadomości :P
    Że jak coś Ci się wydarzy to podpasowujesz to do wróżby :P
    Albo jak usłyszysz, że będziesz miała bruneta za męza, to bruneta podświadomie szukasz :D

‹‹ 211 212 213 214 215 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża bliźniacza – wszystko co musimy o niej wiedzieć

Ciąża bliźniacza to rodzaj ciąży wielopłodowej, podczas której w macicy kobiety rozwijają się jednocześnie dwa płody. Ciąże bliźniacze stanowią około 1,25% wszystkich ciąż, czyli średnio jeden na sto porodów kończy się przyjściem na świat nie jednego, a dwójki dzieci. Współcześnie coraz więcej ciąż to właśnie ciąże bliźniacze. Przeczytaj i dowiedz się m.in. jak powstaje ciąża bliźniacza, jakie są jej rodzaje i jakie może powodować ryzyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność u mężczyzn - najczęstsze przyczyny. Kiedy warto wykonać badanie nasienia?

Problem z poczęciem dziecka jest problemem obojga partnerów, dlatego jeśli już dłuższy czas czekasz na dziecko, to diagnostykę i ewentualne leczenie rozpocznij razem z partnerem. Niepłodność u mężczyzn występuje tak samo często, jak u kobiet. Przeczytaj jakie są najczęstsze przyczyny problemów z płodnością u mężczyzn, w jaki sposób można je wykryć i jakie są potencjalne rozwiązania na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak obliczyć dni płodne?

Czy starając się zajść w ciążę powinnaś wiedzieć kiedy występuje owulacja i kiedy są dni płodne? Czy nie wystarczy zadbać o to, żeby kochać się regularnie przez cały cykl i prędzej czy później i tak zajdziesz w ciążę? Nie zawsze. Każdego cyklu masz zaledwie 20% szans na zajście w ciążę, a pary z obniżoną płodnością mają ich dużo mniej. Warto wiedzieć jak obliczyć dni płodne i poznać wady i zalety każdej z metod.  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego