X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Just sex
Odpowiedz

Just sex

Oceń ten wątek:
  • Zośka Przyjaciółka

Wysłany: 13 grudnia 2019, 22:58

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kinga13 wrote:
    Iza, https://kokietka.net :P nad stroną pracuję od ponad roku, ale otwarcie było niecały miesiąc temu także większość tekstów jeszcze nie ujrzała światła dziennego :P

Konieczynka, u mnie osłabienie libido po porodzie trwało dosyć długo. Raczej kwestia hormonów, pewnie dodatkowo przeciągało się to przez karmienie - karmię zresztą do dziś. Na początku nie miałam pociągu w ogóle, dużo we znaki dawało zmęczenie, tak jak mówisz. Ale potem przyszedł taki moment gdzie głowa chciała, a ciało nie i to było dla mnie straszne. Czasem sobie tak siedziałam i myślałam "kurczę, ale fajnie by było się tak pobzykać jak kiedyś". A jak przychodziło co do czego to nie potrafiłam się podniecić, dotyk męża czułam jak przez papier, albo jakby to nie mnie dotykał tylko jakieś obce ciało. A jak wróciły mi owulacje to wróciło wszystko i było serio cudownie <3 w międzyczasie byłam raz w ciąży, którą niestety straciłam i po poronieniu brałam pigułki przez 2 miesiące żeby odsapnąć od starań i po nich znowu wróciło to samo :( nie byłam w stanie tego znieść i je odstawiłam i po jakimś tygodniu znów wszystko super. I wtedy to był taki etap, gdy czułam, że seks zmienił się na lepsze po porodzie, a już przed nie narzekałam przecież :P ale zaczęłam jeszcze bardziej poznawać siebie, wychodzić poza ramy tych technik, które już miałam sprawdzone i odkrywać nowe ;) też wtedy zaprzyjaźniłam się z wibratorem i to właśnie z penetracją :P a wcześniej używałam go też tylko łechtaczkowo xD