Forum Starając się - ogólne lipcowe brzuszki:)
Odpowiedz

lipcowe brzuszki:)

Oceń ten wątek:
  • momo1009 Autorytet
    Postów: 1950 1886

    Wysłany: 2 lipca 2014, 22:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry ;)
    Wróciłam i nadrabiam.. nie zawiodłyście mnie :D

    Przede wszystkim moc gratulacji dla dzisiejszych Szczęściar, tych zapisanych oraz tych wytopionych przez czujne oko Mizzelki i nie tylko :)

    Zajsonku tulę <3

    Jeśli chodzi o nastrój, cały dzień miałam podobnie jak Wy, zjadłam pół czekolady a i tak byłam jakoś dziwnie podenerwowana i rozedrgana. Czuję, że @ się zbliża, wszystko na to wskazuje ale dziś już nie mam siły o tym myśleć.

    Dobrej nocki :*

    Zajsonek lubi tę wiadomość

    ********Gang 18+********
    Z każdym cyklem coraz bardziej jestem w ciąży...
  • momo1009 Autorytet
    Postów: 1950 1886

    Wysłany: 2 lipca 2014, 22:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Elfik wrote:
    Kochana, wchodze z tobą w spółkę, jestem wysoce wykwalifikowana tym temacie, ja naprawdę nie mogę uwierzyć, co mi się udaje zdziałać w jeden dzień po generalnych porządkach... Jakby tam mieszkało stado robotnikow sezonowych i każdy hodował oposa... :-)

    Elfiku, to właściwie już jesteśmy umówione :D

    Dodam jeszcze, że zaobserwowałam dziś i siebie bardzo unikatową cechę, pożądaną w naszej branży. Otóż wychodzimy z S z domu na cały dzień, wracamy i.... bałagan jest większy niż był :D. A mieszkamy sami :P

    ********Gang 18+********
    Z każdym cyklem coraz bardziej jestem w ciąży...
  • vincaminor Autorytet
    Postów: 1048 1046

    Wysłany: 2 lipca 2014, 22:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    momo1009 wrote:
    Jeśli chodzi o nastrój, cały dzień miałam podobnie jak Wy, zjadłam pół czekolady a i tak byłam jakoś dziwnie podenerwowana i rozedrgana. Czuję, że @ się zbliża, wszystko na to wskazuje ale dziś już nie mam siły o tym myśleć.
    Piona, mam podobnie, tylko u mnie do @ jeszcze trochę... jeszcze bardziej się utwierdziłam w przekonaniu, że ten cykl to już u mnie historia ;)

    grudzień 2013 - śpij mój Aniołku... :*
    h84fi09kllurhqo8.png
  • momo1009 Autorytet
    Postów: 1950 1886

    Wysłany: 2 lipca 2014, 23:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    vincaminor wrote:
    Piona, mam podobnie, tylko u mnie do @ jeszcze trochę... jeszcze bardziej się utwierdziłam w przekonaniu, że ten cykl to już u mnie historia ;)

    Kurcze, Olka30 napisała dziś mądrą rzecz, że po kilku latach starań nie podchodzi się już do kolejnych cykli i testów z takim entuzjazmem. Spojrzałam na to z tej perspektywy, w końcu to może nie być kwestia najbliższego cyklu, najbliższych dwóch czy trzech ale np. nastu. No taki mnie sceptycyzm dziś dopadł

    olka30 lubi tę wiadomość

    ********Gang 18+********
    Z każdym cyklem coraz bardziej jestem w ciąży...
  • vincaminor Autorytet
    Postów: 1048 1046

    Wysłany: 2 lipca 2014, 23:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powiem Ci, że coś w tym jest. Trzy lata temu właśnie jakoś latem zaczęliśmy się bawić w starania i pamiętam jak się nakręcałam, wariowałam i martwiłam, że "to już cztery cykle i ciągle nic". Teraz mi się z tego chce śmiać ;) W zasadzie to ja już pół roku temu, jak się dowiedziałam, że po poronieniu musimy zrobić 6 miesięcy przerwy WIEDZIAŁAM, że w pierwszym cyklu na pewno nic z tego nie będzie. Przez pół roku o tym myślałam, to nie działa w ten sposób. No i w zasadzie zaczynam się zastanawiać po kiego grzyba ja się w ogóle dopisałam tu na listę - chyba, żeby Wam niechcący zepsuć statystykę -_-

    momo1009, olka30 lubią tę wiadomość

    grudzień 2013 - śpij mój Aniołku... :*
    h84fi09kllurhqo8.png
  • Daisy Autorytet
    Postów: 3480 4306

    Wysłany: 2 lipca 2014, 23:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane zagladam! :*
    Trzymam kciuki za jutro rano i peeeelno bockow!
    Zajsonku kochanie badz dzielna! Wspieram Cie bardzo mocno! Tak jak Was wszystkie, mimo ze w tym msc postanowilam rzadziej sie udzielac to trzymam bardzo mocno za kazda kciuki! :*

    Zajsonek lubi tę wiadomość

  • Zajsonek Autorytet
    Postów: 2474 2399

    Wysłany: 2 lipca 2014, 23:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurwaaa :)
    Zrobiłam test ciążowy przed wyjściem do gin :)
    Zapomniałam o nim całkiem teraz patrze a tam druga bladziucha :/
    Ale wydaje mi się ze fałszywa :(
    Jutro rano zrobię tesciora :)

    momo1009, Katarzyna87, Niunia86, slodka100 lubią tę wiadomość

    dqprj44jt7qos0i5.png
    dqprj44j14rw1kad.png
  • momo1009 Autorytet
    Postów: 1950 1886

    Wysłany: 2 lipca 2014, 23:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Vincaminor, o statystykę to tu najmniej chodzi :).
    Kolejne trafne stwierdzenie, jakie dziś padło, to że nasza lista nie ma na celu bicia rekordów. Za to sprawia, że tworzymy wspólnotę, wspieramy się nawzajem, dodajemy sobie siły i to bez względu na wynik. Tak na to spójrz u nie próbuj się wypisywać :)

    Katarzyna87, Robotka1 lubią tę wiadomość

    ********Gang 18+********
    Z każdym cyklem coraz bardziej jestem w ciąży...
  • momo1009 Autorytet
    Postów: 1950 1886

    Wysłany: 2 lipca 2014, 23:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :) :) :) :D
    Zajsonku, koniecznie i dawaj jutro rano wynik!

    Zajsonek lubi tę wiadomość

    ********Gang 18+********
    Z każdym cyklem coraz bardziej jestem w ciąży...
  • Zajsonek Autorytet
    Postów: 2474 2399

    Wysłany: 2 lipca 2014, 23:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :* http://naforum.zapodaj.net/thumbs/73b2716e34fd.jpg

    Maluszek 22 lubi tę wiadomość

    dqprj44jt7qos0i5.png
    dqprj44j14rw1kad.png
  • Zajsonek Autorytet
    Postów: 2474 2399

    Wysłany: 2 lipca 2014, 23:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ajjj niepotrzebnie sobie nadzieje robie :(

    dqprj44jt7qos0i5.png
    dqprj44j14rw1kad.png
  • Katarzyna87 Autorytet
    Postów: 4528 6014

    Wysłany: 2 lipca 2014, 23:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zajsonku, widzę bladziocha! :)

    Ja dzisiaj mam jakiś dziwny dzień, w pracy zjadłam CAŁĄ czekoladę! Właśnie dopijam piwo z sokiem, mam wrażenie, że mój lewy jajnik jest jak piłeczka do pingponga, bo mnie tak rozpiera (nie boli, a właśnie rozpiera). Mam wahania nastrojów...chyba czas się kłaść spać ;p

    Zajsonek lubi tę wiadomość

    ex2bg7rf9gca70kb.png
    f2wljw4z5xlc2pyj.png
  • Niunia86 Autorytet
    Postów: 1092 2019

    Wysłany: 2 lipca 2014, 23:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ten lekarz co mi mówił o tej endometriozie i perełkach był rok temu-wtedy kiedy poroniłam... od tamtej pory mam innego. Też co prawda mam małe torbielki na jajnikach ale najwyraźniej zbyt groźne nie sa skoro jestem w ciąży. Na endometriozie sie nie znam-przekazuje tylko wieści od lekarza. Ale macie racje-tamten lekarz byl do dupy bo trzy moje koleżanki leczyły sie na.cos czego tak naprawde nie mialy... grunt to zaufanie hehe.

    iv09cbxm68yuj78z.png
  • Kocikowa Koleżanka
    Postów: 39 31

    Wysłany: 2 lipca 2014, 23:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mogę się dopisać nowa jestem i chciałabym na troszkę się tu zatrzymać w czerwcu nam się nie udało kolejne testowanie 27lipca ,staramy się o rodzeństwo dla naszej córeczki.

    Zajsonek, Zima, olka30 lubią tę wiadomość

    be4cc38b4812aefc9057d1a68e27ccc5.png
  • Zajsonek Autorytet
    Postów: 2474 2399

    Wysłany: 2 lipca 2014, 23:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lipcowe Brzuszki mini-graphics-baby-609603.gif
    graphics-vegetables-951381.gif graphics-vegetables-951381.gif graphics-vegetables-951381.gif graphics-vegetables-951381.gif

    01.07 - Gosiacu(@), hwesta(@), lady_89(-), Listiormini-graphics-baby-602256.gif, justinna mini-graphics-baby-602256.gif, Lolusia mini-graphics-baby-602256.gif
    02.07 - dziubasekk mini-graphics-baby-602256.gif, Niunia86 mini-graphics-baby-602256.gif
    03.07 - Emily83
    04.07 - zima
    05.07 - Katarzyna79, ewelina25, natusiaaaka, vincaminor, anka30, pinka425, munirka
    06.07 - momo1009, Natu93
    07.07 - slodka100, angela2005
    08.07 - Anulka26, cymcia, Maluszek 22, czekolada:)
    09.07 - ewelina27, Ofelaine
    10.07 - Iwka, dżona, sonia18a, motyl1993
    11.07 - olencja, magdalenka_ka, kitty, Lulu
    12.07 - potforzasta
    13.07 - Anuśka, Brawurka84, Kierzynka
    14.07 -
    15.07 -anastazjaaa,
    16.07 - madzianka
    17.07 - Zajsonek, JusWik
    18.07 - takasobieja,
    19.07 - inezka
    20.07 - BATTINKA, Tynka1990
    21.07 -
    22.07 - Neli, Edka
    23.07 -
    24.07 - Ewelcia
    25.07 - Katarzyna87
    26.07 - Ola89, karen85
    27.07 - julita, nadia199191, Biedroneczka83, Kocikowa
    28.07 - kapturnica, Another, Gosiacu
    29.07 -
    30.07 - beti 97, Daisy
    31.07 - agus3004
    graphics-vegetables-951381.gif graphics-vegetables-951381.gif graphics-vegetables-951381.gif graphics-vegetables-951381.gif

    ptak-dziecko.gif odwiedził: 5 Lipcówek :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 lipca 2014, 23:47

    Kocikowa lubi tę wiadomość

    dqprj44jt7qos0i5.png
    dqprj44j14rw1kad.png
  • Zima Koleżanka
    Postów: 53 120

    Wysłany: 3 lipca 2014, 02:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ooo matko i corko!! w koncu wszystko przeczytalam.. powiem wam ze masakra nie mialam pradu przez 2 dni i to akurat nasze pierwsze 2 dni lipca! burza u nas byla straszna i drzewo na drutach, ale juz wszystko ok. tylko posprzatac trzeba, ale leje ciagle.

    super ze mamy juz pierwsze lipcowe mamuski!! gratulacje !! spokoju i nudy w najblizszych miesiach zycze!

    ja dzis testowalam bo nie wytrzymalam z tych nudow chyba=] minus wyszedl, ale jeszcze mam 2-3dni do terminu, wiec nic straconego.

    a pozatym to tez raz w euforie, raz w dol wpadam, hehe. ale moj maz to dla odmiany nawet nie chce ze mna rozmawiac na temat moich domniemanych objawow ciazy, jest juz tym zmeczony :) ii nie nadaza za mna, w sumie sama sie juz czasem gubie..

    3mam kciuki za testujace jutro i kolorowych snow, zreszta juz i tak pewnie wszystkie spicie, u mnie dopiero 19. ide sprzatac bo w ciemnosciach sie nie dalo i tez mam masakre w domq, buziakiii

    [*] 30.09.2013
    zpbn6iyeccg7uobk.png
    nqtkio4p8vnuk249.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2014, 06:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zajsonek wrote:
    :* http://naforum.zapodaj.net/thumbs/73b2716e34fd.jpg
    :O jest bladzich
    moze to dobry znak
    daj znac co i jak kochana

  • czekolada:) Ekspertka
    Postów: 245 133

    Wysłany: 3 lipca 2014, 06:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzien Dobry :) widzę ze sporo sie działo wczoraj wieczorkiem :)
    Zacznę od najważniejszego : Zajsonku życzę powodzenia i trzymam za ciebie kciuki :) i po cichutku gratuluje drugiej kreseczki :)
    Jak wam minęła noc? Pojawiły sie juz nowe bocianki ?:) pozdrawiam

    Maluszek 22, momo1009 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2014, 06:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzien dobry ;-)
    wczoraj padlam jak kawka nawet niewiem kiedy ;-) ale budzilam sie kilka razy pic od kilki dni tak mam ze budze sie i pije niewiem dlaczego :O

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2014, 06:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zima wrote:
    ooo matko i corko!! w koncu wszystko przeczytalam.. powiem wam ze masakra nie mialam pradu przez 2 dni i to akurat nasze pierwsze 2 dni lipca! burza u nas byla straszna i drzewo na drutach, ale juz wszystko ok. tylko posprzatac trzeba, ale leje ciagle.

    super ze mamy juz pierwsze lipcowe mamuski!! gratulacje !! spokoju i nudy w najblizszych miesiach zycze!

    ja dzis testowalam bo nie wytrzymalam z tych nudow chyba=] minus wyszedl, ale jeszcze mam 2-3dni do terminu, wiec nic straconego.

    a pozatym to tez raz w euforie, raz w dol wpadam, hehe. ale moj maz to dla odmiany nawet nie chce ze mna rozmawiac na temat moich domniemanych objawow ciazy, jest juz tym zmeczony :) ii nie nadaza za mna, w sumie sama sie juz czasem gubie..

    3mam kciuki za testujace jutro i kolorowych snow, zreszta juz i tak pewnie wszystkie spicie, u mnie dopiero 19. ide

    sprzatac bo w ciemnosciach sie nie dalo i tez mam masakre w domq, buziakiii
    witamy ;-) troche tego jest zawsze o czym podyskutowac.;-)juz powoli wszystkie fiksujemy zmiany nastrojow do staran o dziecko sa nie potrzebne ale tak latwo mowic stresujemy sie gdybamy itd.myslimy trzeba troszke luzu ;-)

    Zima lubi tę wiadomość

‹‹ 46 47 48 49 50 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Koronawirus a starania o dziecko i ciąża

Czy kobiety w ciąży mają większe ryzyko zarażenia się koronawirusem? Czy są w grupie ryzyka? Z jakim zagrożeniem wiąże się dla matki i dla rozwijającego się dziecka, zakażenie koronawirusem? Czy matka może przekazać swojemu nienarodzonemu dziecku wirusa? Czy dziecko może być zagrożone wadami rozwojowymi?

CZYTAJ WIĘCEJ

Koronawirus a problemy z płodnością - o emocjach w obliczu pandemii

Pandemia koronawirusa szczególnie mocno uderza w pary starające się o dziecko lub zmagające się z niepłodnością. Jak radzić sobie z emocjami w tym trudnym czasie? Na czym skupić swoją energię i uwagę? Jak obecny czas może przysłużyć się płodności? Czy z obecnej sytuacji można wyciągnąć dobrą lekcję? O tym wszystkim opowiada doświadczona psycholog, każdego dnia wspierająca pary w drodze do rodzicielstwa - Justyna Kuczmierowska. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Nieregularny okres. Przyczyny i objawy nieregularnych cykli miesiączkowych.

Nieregularny okres nie zawsze musi świadczyć o zaburzeniach, czy problemach hormonalnych. Na pewnych etapach życia nieregularne cykle są okresem przejściowym. Kiedy jednak nieregularne cykle warto skonsultować z lekarzem? Jakie są najczęstsze przyczyny nieregularnych cykli miesiączkowych? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego