Forum Starając się - ogólne LIPIEC 2013! I BĘDĘ MAMĄ!
Odpowiedz

LIPIEC 2013! I BĘDĘ MAMĄ!

Oceń ten wątek:
  • doris85 Autorytet
    Postów: 1192 561

    Wysłany: 19 lipca 2013, 14:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny. Dawno się nie odzywałam. Gratuluje zafasolkowanym i życzę spokojnych 9 miesięcy.

    Wielkimi krokami zbliża się termin spodziewanej miesiączki. Dziś jest 10 dpo i... dzisiaj zauważyłam brązowo-pomarańczowe plamienie. Trochę wcześnie jak na okres. Albo jestem w ciąży albo już w ogóle nie rozumiem mojego organizmu.

    Andzia33, Iwka lubią tę wiadomość

    klz9vcqg5cpvnjbv.png
    więc teraz serca mam dwa
  • ;oniqa Autorytet
    Postów: 2609 2640

    Wysłany: 19 lipca 2013, 15:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    najlepszy pamiętnik i nalepsza kobieta :) to musi być Nasza Inesska :) Moje gratulacje kochana :* <3 <3 <3

    Andzia33, Iwka, basiulkaa_89 lubią tę wiadomość

    ibm2io4pkxnx632u.png

    3jgx3e3kb044oxco.png
  • MariaAntonina Autorytet
    Postów: 1524 2101

    Wysłany: 19 lipca 2013, 15:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    HEJ KOBIETKI

    Moj N zrobił badania własnie pojechał odebrać , podobno w labie jest babaka , która sie dobrze zna na wynikach i od razu mu poie co i jak . szczerze boje sie o niego ...:(

    Usłyszy coś czego nie chce .. chciałam isc z nim ale stwierdził ze chce bym dowiedziała sie od niego a nie od jakiejs baby .. a ja jestem zła ze tak postapił , ale to jego decyzja i to szanuje... mam nadzieje ze bedzie dobrze , reszte wyników w poniedziałek.. morfologia mocz glukoza hormony... to chyba gorsze niz badanie samej siebiei dowiadywanie sie , bo jesli u niego bedzie oki , to znaczy , że cos u nie jest nie haloo...

    Ogólnie koncze i urlop i @... opaliłam sie , jednak nie odpoczełam za duzo na głowie.. a i tak planu nie zrobilismy .. te 14 dni mineły tak szybko..ale poczatek był starszny teraz wiem , ze zycie na codzień bedzie oki... bedzie mi brakowało N przy zasypianiu..no ale cóż trzeba sie cieszyć z tego co sie ma ....:)

    Boje sie tylko , ze jak wyniki bedą złe to sie załamie.. mam nadzieje ze bedzie nadzieja, a jak nie to by była przez insyminacje czy in vitro...nie ważne jak byle tylko był dzidzius NASz wspolny wyczekiwany i upragniony..


    Kochane tym co sie urlopuja to duzo słońca tym co przed to tez słoneczka tym co maja non stop urlop to tez słonca no i tym co go nie maja też słoneczko przesyłam..


    A jak wypadła wizyta Miriam z wynikami M ?

    Matyldo a jak tam u ciebie malenstwo lezakujesz jeszcze ?

    Inesko gratuluje wygranej ... jestes super babka wiec i super nagrody zbierasz... widze , że jestescie juz na sierpniowych.. a ja sie zastanawiam czy badac temp w tym cyklu ? jakos chyba pałzuje z tym lataniem ....:)

    Andzia33 lubi tę wiadomość

    aniołek 13.11.2012 r.

    GUSTAW 15.04.2014 r. Godz..10.12 waga 3730 miara 56 cc-39 tydzien.

    Ciąża trwała od 15.07.2013 do 15.04.2014. 274 dni.
  • MariaAntonina Autorytet
    Postów: 1524 2101

    Wysłany: 19 lipca 2013, 15:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Andzia33 wrote:
    Dziewczynki jestem z Wami ostatni dzień przed urlopem,jutro nie wiem czy uda mi sie zajżec,a w niedziele będę już nad morzem i bez kompa[ale tylko tydzień] w pon 29 będę.Mam nadzieję na jakieś nowe fasolki.


    wytrzymasz od nas tydzień? hohooooooo

    słonca i ciemniej jak czekolada opalenizny....

    Andzia33 lubi tę wiadomość

    aniołek 13.11.2012 r.

    GUSTAW 15.04.2014 r. Godz..10.12 waga 3730 miara 56 cc-39 tydzien.

    Ciąża trwała od 15.07.2013 do 15.04.2014. 274 dni.
  • Matylda36 Autorytet
    Postów: 1305 1652

    Wysłany: 19 lipca 2013, 15:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MariaAntonina wierzę, że wyniki Twojego N będą dobre. Trzymam za Was nieustająco kciuki :-)

    Inessa, musiała wygrać, to było oczywiste :-)

    A my cały czas leżymy, dzidziuś rośnie, wszyscy wokół pomagają, więc nie mogę na nic narzekać, wyczekuję po prostu każdego kolejnego dnia :-)
    Może pod koniec pierwszego trymestru będę mogła na jakieś krótkie spacery się wybrać, ale na razie bezwględnie muszę leżeć.

    Andzia33 lubi tę wiadomość

    Mama najcudowniejszych skarbów :-)
  • MariaAntonina Autorytet
    Postów: 1524 2101

    Wysłany: 19 lipca 2013, 15:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Matylda36 wrote:
    MariaAntonina wierzę, że wyniki Twojego N będą dobre. Trzymam za Was nieustająco kciuki :-)

    Inessa, musiała wygrać, to było oczywiste :-)

    A my cały czas leżymy, dzidziuś rośnie, wszyscy wokół pomagają, więc nie mogę na nic narzekać, wyczekuję po prostu każdego kolejnego dnia :-)
    Może pod koniec pierwszego trymestru będę mogła na jakieś krótkie spacery się wybrać, ale na razie bezwględnie muszę leżeć.


    Bedzie dobrze.. to wszytsko dla dzidziulka pozniej mamie odpłaci te mieisiace , bedziesz sie rwała na rowne nogi co noc ....nie zybym ci zyczyła, ale dasz radę ja też trzymam kciuki za NAs wszytskie..


    A ja mysle ze po tych 3 bezwstajacych mieisacach bedziesz mogła biegać.... :)

    Ide przed dom .. moze za raz bedzie ...:)

    Matylda36 lubi tę wiadomość

    aniołek 13.11.2012 r.

    GUSTAW 15.04.2014 r. Godz..10.12 waga 3730 miara 56 cc-39 tydzien.

    Ciąża trwała od 15.07.2013 do 15.04.2014. 274 dni.
  • Matylda36 Autorytet
    Postów: 1305 1652

    Wysłany: 19 lipca 2013, 15:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja już snuję plany gdzie pójdę, co zrobię jak tylko wstać mi lekarz pozwoli :-) A jak już dzidziolek będzie i będzie zdrowy, to jak tylko będzie można to wyruszamy z nim w turnee po świecie :-)

    Daj od razu znaka, że z wynikami wszystko okej ;-)

    Andzia33 lubi tę wiadomość

    Mama najcudowniejszych skarbów :-)
  • Andzia33 Autorytet
    Postów: 2018 4108

    Wysłany: 19 lipca 2013, 17:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Będzie ciężko bez Was,ale będę Was wspierac duchowo.Pamiętam o każdej!

    Iwka lubi tę wiadomość

    Andzia33
  • MariaAntonina Autorytet
    Postów: 1524 2101

    Wysłany: 19 lipca 2013, 18:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MÓJ N --- WSZYTSKO OKI .. NASIENIE OKI.. CIESZE SIE BARDZO,
    ALE TERAZ WIEM ,ŻE PROBLEM LEZY U MNIE I CZAS ISC DO PORZADNEGO GINA A NIE KONOWAŁA....

    DOSTALISMY NAMIARY NA LECZENIE METODĄ NAPROTECHNOLOGI. JESLI KTÓRAS Z WAS CHCE TO MOGE PODAC... NA KOBIETE KTÓRA ZAJMUJE SIE TA METODA...A WŁASNIE TA BABKA Z LABORATORIUM KTÓRA NAM ANALIZOWAŁA TE WYNIKI MA PROBLEM TAKI JAK NASZ ... I BARDZO SOBIE CHWALIŁA...WIEC CZEMU NIE... POCZYTAJCIE O TYM JAKBY CO TO PADAM NAMIARY...

    TAK NAPRAWDE POPŁAKAŁAM SIE ... ZE CHODZE PO LEKARZACH A ONI GOWN.. ROBILI W MOIM KIERUNKU, NO ALE CÓZ TERAZ JUZ NIE MAJA WYJSCIA MAM BADANIA I NIECH MI TERAZ KTÓRYS POWIE COS TO NORMALNIE UDUSZE..

    KOBIETKI MIŁEGO WIECZORU... PA :)

    JUZ MI LEPIEJ , BO MOJ N PRZYTULIŁ I POCIESZYŁ...:):)

    Miriam, Matylda36, Iwka, Andzia33 lubią tę wiadomość

    aniołek 13.11.2012 r.

    GUSTAW 15.04.2014 r. Godz..10.12 waga 3730 miara 56 cc-39 tydzien.

    Ciąża trwała od 15.07.2013 do 15.04.2014. 274 dni.
  • doris85 Autorytet
    Postów: 1192 561

    Wysłany: 20 lipca 2013, 08:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieńdoberek wszystkim. Jestem w szampańskim nastroju, ponieważ dziś z rana zobaczyłam II kreseczki:)))Bolą mnie piersi, plecy i słabo mi przy schylaniu. Dziś czeka mnie dłuuga podróż pociągiem a w pon lecę do gina - może dostanę coś na te plamienia brązowe. Trzymajcie kciuki.

    Aga_Andzia, ;oniqa, Iwka, aneczka2076, Andzia33 lubią tę wiadomość

    klz9vcqg5cpvnjbv.png
    więc teraz serca mam dwa
  • madzianka Autorytet
    Postów: 1064 538

    Wysłany: 20 lipca 2013, 08:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Doris gratulacje i spokojnych 9 miesiecy.

    doris85, Andzia33 lubią tę wiadomość

    p19us65glzzsn3k4.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 lipca 2013, 09:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maria Antonina - cieszę się bardzo, że u męża wszystko wyszło dobrze. Teraz Ty zmienisz gina i z pewnością wyniknie z tego coś pozytywnego - dwie zeilone wielkie kropy na wykresie :) z całego serducha Ci tego życzę i trzymam kciuki żeby wszystko ładnie się udało :)

    Doris - gratuluję dwóch kreseczek :) cieszę się razem z Tobą

    doris85, Andzia33 lubią tę wiadomość

  • Gośśśka Autorytet
    Postów: 745 764

    Wysłany: 20 lipca 2013, 09:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    cześć dziewczynki dawno mnie tu nie było......ale mam zamiar nadrobić zaległości Kochane trzymam za wszystkie mocno kciuki!!!!!!!!!!! :) :)

    Aga_Andzia, ;oniqa lubią tę wiadomość

    relgl6d8fxp9gav7.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 lipca 2013, 09:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, potrzebuję Waszej porady...nigdy nie umiałam i nie umiam nadal rozpoznawać śluzu (tzn stwierdzać który co zapowiada) ponieważ różnie to u mnie bywa - bardzo różnie niestety...teraz mam 24 dzień cyklu, od kilku dni (juz około 10) mam temp około 37, bolące sutki, dół brzucha,bolące piersi, częstomocz, ciągłe zmęczenie i dziś pojawił się kremowy śluz...znając Wasze dowiadczenie wiem, że z pewnością ktoś mi coś sensownego doradzi...co o tym sądzicie?
    Test powinnam zrobić 24.07.

    Andzia33 lubi tę wiadomość

  • Gośśśka Autorytet
    Postów: 745 764

    Wysłany: 20 lipca 2013, 09:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aga_Andzia przed miesiączką zawsze pojawia się kremowy śluz,a jeśli nie dostaniesz okresu to on się po prostu utrzyma i oczywiście życzę by @ do Ciebie nie zalukała :)

    Andzia33 lubi tę wiadomość

    relgl6d8fxp9gav7.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 lipca 2013, 10:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ale jak na miesiączkę to chyba trochę za wcześnie...książkowo powinnam dostać 24-25.07, ale ja nigdy nie mam regularnie, zawsze mam z opóźnieniem i ta sporym...

    Andzia33 lubi tę wiadomość

  • Gośśśka Autorytet
    Postów: 745 764

    Wysłany: 20 lipca 2013, 10:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jeśli nie jesteś wrażliwa na zdjęcia to wyslę ci linka w którym jest pokazana prawdziwa szyjka i jak to mniej więcej wygląda w całym cyklu z tym śluzem,ale tak jak mówię jest to projekt na faktach autentycznych :P strona jest po angielsku,ale jak coś to translator google przetłumaczy Ci opisy pod zdjęciami

    relgl6d8fxp9gav7.png
  • darijka Autorytet
    Postów: 721 538

    Wysłany: 20 lipca 2013, 10:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja miałam bóle na miesiaczke juz 5 dni po owu, bolace sutki i nabrzmiałe, straszne zmeczenie, po 8 dniach zrobiłam test i wyszedł pozytywny a wiec tobie zycze powodzenia

    Gośśśka, Aga_Andzia, Andzia33 lubią tę wiadomość

    ]iv09mg7yqro6ly4p.png[/url
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 lipca 2013, 10:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gosia, bardzo chętnie się do edukuję za pomocą Twoich materiałów :)

    Darijka - bardzo bym chciała żeby tak było, jednak mam taki mętlik w głowie, że już sama nic nie wiem i boję się jak cholera, że z ciąży nici a że znów mi jakas torbiel rośnie albo co innego...

    Andzia33 lubi tę wiadomość

  • ;oniqa Autorytet
    Postów: 2609 2640

    Wysłany: 20 lipca 2013, 10:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    doris85 wrote:
    Dzieńdoberek wszystkim. Jestem w szampańskim nastroju, ponieważ dziś z rana zobaczyłam II kreseczki:)))Bolą mnie piersi, plecy i słabo mi przy schylaniu. Dziś czeka mnie dłuuga podróż pociągiem a w pon lecę do gina - może dostanę coś na te plamienia brązowe. Trzymajcie kciuki.
    moje gratulacje kochana :)

    Gośśśka, doris85, Andzia33 lubią tę wiadomość

    ibm2io4pkxnx632u.png

    3jgx3e3kb044oxco.png
‹‹ 49 50 51 52 53 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Grzybica pochwy - przyczyny, objawy leczenie

Grzybica pochwy (drożdżyca pochwy, kandydoza pochwy) jest jedną z najczęstszych infekcji kobiecego układu rozrodczego. Jak i dlaczego dochodzi do infekcji? Jakie są objawy grzybicy pochwy? Kiedy warto zgłosić się do lekarza i jak wygląda leczenie drożdżycy pochwy?

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak liczyć, który to tydzień ciąży?

Udało Wam się zajść w ciążę? Gratulacje! Określenie tygodnia ciąży jest kluczowe z wielu powodów. Przede wszystkim pozwala ustalić, czy dziecko rozwija się prawidłowo oraz umożliwia wykrycie wcześniejszego porodu bądź poronienia. Pozwala też rodzicom przygotować się do momentu przywitania nowego członka rodziny na świecie. Zobacz, w jaki sposób można ustalić wiek ciąży.

CZYTAJ WIĘCEJ

PMS, czyli zespół napięcia przedmiesiączkowego - przyczyny, objawy, leczenie

Zespół napięcia przedmiesiączkowego to ogólne określenie na objawy i dolegliwości, które odczuwają kobiety przed miesiączką. A jakie są najczęstsze objawy PMS? Co jest ich przyczyną? Czy i kiedy napięcie przedmiesiączkowe wymaga leczenia? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego