Forum Starając się - ogólne Listopadowe szczęścia
Odpowiedz

Listopadowe szczęścia

Oceń ten wątek:
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8425

    Wysłany: 15 listopada 2018, 19:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie wieczorny owulak tez negatywny wiec na jutrzejszy pozytyw nie licze. :(

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • gosix Przyjaciółka
    Postów: 101 87

    Wysłany: 15 listopada 2018, 19:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję dziewczyny, za Wasze zrozumienie i wsparcie. Szczerze pomaga mi to w tych smutnych chwilach. Fajnie, że tu ze mną jesteście.

    Lekarz zalecił mi teraz 3 miesiące przerwy, do starań będę mogła wrócić dopiero w lutym... Teraz muszę uporać się z krwawieniem, dostałam lek na powstrzymanie i generalnie dojść do siebie.

    27 lat
    Staramy się o pierwszego dzidziucha :)
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 15 listopada 2018, 19:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja niestety ani śluzu w mega ilości (jak poprzednio) ani mega bólu (jak poprzednio) nie mam,więc już wiem że jeszcze jakieś minimum 10 dni do płodnych.

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 15 listopada 2018, 19:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gosix wrote:
    Dziękuję dziewczyny, za Wasze zrozumienie i wsparcie. Szczerze pomaga mi to w tych smutnych chwilach. Fajnie, że tu ze mną jesteście.

    Lekarz zalecił mi teraz 3 miesiące przerwy, do starań będę mogła wrócić dopiero w lutym... Teraz muszę uporać się z krwawieniem, dostałam lek na powstrzymanie i generalnie dojść do siebie.
    ojej ale dlaczego tak? ja miałam wyższą bete i od razu mogłam..

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8425

    Wysłany: 15 listopada 2018, 19:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bardzo mnie to dziwi bo tak czulam jajniki poczatek cyklu i ta nitka plodnego na bieliznie w 9 dc. Potem cisza . potem troche plodnego 2dni temu i wczoraj. Nic nie kluje. Wydaje mi sie ze albo cb cos pochrzanila albo owulacji w tym cyklu nie bedzie.

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • gosix Przyjaciółka
    Postów: 101 87

    Wysłany: 15 listopada 2018, 19:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przedszkolanka:) wrote:
    ojej ale dlaczego tak? ja miałam wyższą bete i od razu mogłam..

    Pojęcia nie mam :( Też czytałam, że po biochemicznej można szybko

    27 lat
    Staramy się o pierwszego dzidziucha :)
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8425

    Wysłany: 15 listopada 2018, 19:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi się wydaje ze co lekarz to opinia..
    Moja od razu sie kazala starac.

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • Ola_454 Przyjaciółka
    Postów: 122 36

    Wysłany: 15 listopada 2018, 19:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja po cb od razu zaszlam w ciaze po zakonczonym krwawieniu. Watpilam ze sie uda, jeszcze wtedy seks byl rzadko, wiecie jak jest jal sie straci fasolke, wlasciwie to takie na pocieszenie bylo bardziej. A tu Buum :)

    Dziekuje, dziekuję :) Liczę na to ze ten wykres bedzie sie tak pięknie ciągnal az do zielonej kropeczki ♡♡

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 listopada 2018, 19:50

    3/10/2015 - poronienie w 6tyg
    10/12/2015 synek ♡
    Ponad 3l starań o 2 maluszka
  • Anhydra Autorytet
    Postów: 1801 2336

    Wysłany: 15 listopada 2018, 19:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gosix wrote:
    Dziękuję dziewczyny, za Wasze zrozumienie i wsparcie. Szczerze pomaga mi to w tych smutnych chwilach. Fajnie, że tu ze mną jesteście.

    Lekarz zalecił mi teraz 3 miesiące przerwy, do starań będę mogła wrócić dopiero w lutym... Teraz muszę uporać się z krwawieniem, dostałam lek na powstrzymanie i generalnie dojść do siebie.

    No zazwyczaj 3 miesiace zalecają, bo tyle według "statystyk" trwa żałoba po stracie...oczywiście fizycznie przy takiej wartości bety, będzie organizm zapewne gotowy wczesniej. No ale tak zwana "głowa" jest tutaj też bardzo ważna.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 listopada 2018, 19:50

    zem3wn15hyz14zz5.png
    17u920mm7tk8vrsw.png

    PAI-1 4G/5G homo, MTHFR 677C>T/wt hetero, kariotypy OK
  • Anhydra Autorytet
    Postów: 1801 2336

    Wysłany: 15 listopada 2018, 19:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gosix wrote:
    Pojęcia nie mam :( Też czytałam, że po biochemicznej można szybko

    Na pewno powinno siè poczekać na jeden pełny cykl, aby endometrium mogło w pełni się zregenerować. Czyli po tym krwawieniu, należy poczekać kolejny cykl na ponowną miesiączkę i w cyklu "po" jest już bezpieczniej. A faktycznie jest tak, że po cb szybciej się zachodzi ponownie bo organizm jeszcze "pamięta tryb ciąży".

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 listopada 2018, 19:54

    gosix lubi tę wiadomość

    zem3wn15hyz14zz5.png
    17u920mm7tk8vrsw.png

    PAI-1 4G/5G homo, MTHFR 677C>T/wt hetero, kariotypy OK
  • Niezapominajka2 Autorytet
    Postów: 1860 3118

    Wysłany: 15 listopada 2018, 19:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziś przeczytałam o największej rodzinie w Europie - urodziło im się właśnie 21 dziecko. Po 9 ojciec poddał się wazektomii, ale później odwrócił zabieg. Matka pierwsze dziecko urodziła jak miała 14 lat. Teraz ma chyba 45.

    Jakbyście się kiedyś zastanawiały, gdzie się błąkają nasze dzieci, jak nie mogą do nas trafić. ..

    Nikodemka, Meggs lubią tę wiadomość

  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8425

    Wysłany: 15 listopada 2018, 19:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja bym sie chyba starala nawet gdyby mi gin zrobil przerwe ;)
    Ja bym nie mogla psychicznie zniesc tej " straty czasu" :)

    przedszkolanka:), Nona, Agagusia lubią tę wiadomość

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • Ola_454 Przyjaciółka
    Postów: 122 36

    Wysłany: 15 listopada 2018, 19:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja pierdykam -.-

    3/10/2015 - poronienie w 6tyg
    10/12/2015 synek ♡
    Ponad 3l starań o 2 maluszka
  • Nikodemka Autorytet
    Postów: 5527 8433

    Wysłany: 15 listopada 2018, 20:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gosix - bardzo współczuję...trzymaj się :**

    Mnie boli lewy jajnik... Owulacja była z prawego. Coś czuję, że sprawdzi się moje przypuszczenie o drugim pęcherzyku, a już biorę luteinę. Świetnie :(

    hchygov3p2jypx4e.png
    Synek - 17.03.2020 🚗
    Drugie bobo w drodze 🌸
    Mięśniak podsurowicówkowy.
    27.06.19 - histeroskopia z usunięciem polipa. - szczęśliwy cykl ❤️
  • Martek&M Autorytet
    Postów: 816 664

    Wysłany: 15 listopada 2018, 20:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szczęściara wrote:
    Jak tak piszecie skąd jesteście to i ja też napiszę. Mieszkam w Kwidzynie. Jakieś 100 km od Gdańska.

    Ja mieszkam we wsi nieopodal Poznania :)

    Gosix... Strasznie mi przykro. Mocno ściskam!

    0d1yflw1hjz2sp8e.png
    ❤️Mikuś❤️
    relgjw4z4aumzjx4.png
    ❤️
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 listopada 2018, 20:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ,

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 października 2019, 13:09

  • Promyk89 Autorytet
    Postów: 2273 1907

    Wysłany: 15 listopada 2018, 20:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gosix wrote:
    Dziękuję dziewczyny, za Wasze zrozumienie i wsparcie. Szczerze pomaga mi to w tych smutnych chwilach. Fajnie, że tu ze mną jesteście.

    Lekarz zalecił mi teraz 3 miesiące przerwy, do starań będę mogła wrócić dopiero w lutym... Teraz muszę uporać się z krwawieniem, dostałam lek na powstrzymanie i generalnie dojść do siebie.
    Nie wiem czy ja bym czekała 3 miesiące. Wydaje mi sie, że jeden cykl starczy.
    Trzymaj się tam <przytul>.
    To chyba najgorsze jak czuje się szczęście bo test pozytywny a potem sie okazuje, że na tak krótko :((
    Musimy czekać (a niestety czekanie najgorsze) aż nasze dzieci nas znajdą ;)

    Nona, Niezapominajka2 lubią tę wiadomość

    Starania od 2017r.
    1 IVF maj/czerwiec 2019
    4 zarodki 4AA 4BB 4BB 3.
    1-Transfer 4AA
    Test 06.07 - Bhcg<1.
    2-Transfer odwołany-krwawienie w 15dc.
    3-Transfer 4BB +assisted hatching+embryoglue
    Test 21.09 -Bhcg 486 :-)
    Test 23.09 - Bhcg 1076 :D
    USG 04.10 - <3
    12.10 krwawienie. Poronienie zagrażające? Leżing zawodowy
    31.10 - koniec leżingu !:D
    21.11-USG prenatalne - syn?:D
    12.12 - nawrót plamienia. Leżing.
    11.01-usg połówkowe. syn ! 350g szczęścia.
    23.03- 1660g ślicznego bobasa <3
    27.05 3300g 54 cm - Misio <3
    atdc2n0am8cbp7q1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 listopada 2018, 20:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ,

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 października 2019, 13:09

  • Promyk89 Autorytet
    Postów: 2273 1907

    Wysłany: 15 listopada 2018, 20:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak btw to jutro mam wizyte u gin.
    I dobrze bo boli mnie od tygodnia podbrzusze, mam nadzieje, że to nie zadna torbiel po clostilbegyt.
    Ech. Teraz tylko okres, i znowu kolejne, spontaniczne :D starania...

    Starania od 2017r.
    1 IVF maj/czerwiec 2019
    4 zarodki 4AA 4BB 4BB 3.
    1-Transfer 4AA
    Test 06.07 - Bhcg<1.
    2-Transfer odwołany-krwawienie w 15dc.
    3-Transfer 4BB +assisted hatching+embryoglue
    Test 21.09 -Bhcg 486 :-)
    Test 23.09 - Bhcg 1076 :D
    USG 04.10 - <3
    12.10 krwawienie. Poronienie zagrażające? Leżing zawodowy
    31.10 - koniec leżingu !:D
    21.11-USG prenatalne - syn?:D
    12.12 - nawrót plamienia. Leżing.
    11.01-usg połówkowe. syn ! 350g szczęścia.
    23.03- 1660g ślicznego bobasa <3
    27.05 3300g 54 cm - Misio <3
    atdc2n0am8cbp7q1.png
  • Olaola27 Koleżanka
    Postów: 33 2

    Wysłany: 15 listopada 2018, 20:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny jak mogę wam wygenerować tutaj foto?

    Ollaaaaaa19
‹‹ 121 122 123 124 125 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Owulacja – kiedy owulacja zwiększy szanse na zajście w ciążę

Kiedy owulacja? Większość kobiet wie, że owulacja to czas, w którym możliwe jest zajście w ciążę. Ale kiedy dokładnie ona występuje, jakie są objawy owulacji, jak ją rozpoznać lub co może na nią wpływać nie dla wszystkich jest oczywiste. Kilka faktów na ten temat oraz parę prostych instrukcji jak obserwować swoje ciało pomoże Ci wielokrotnie zwiększyć szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Niedobór kwasu foliowego - zaskakujące wyniki badań

Niemalże każda kobieta starająca się o dziecko ma świadomość, że podczas starań oraz w czasie ciąży powinna suplementować kwas foliowy. Jednak najnowsze doniesienia lekarzy wskazują na duże problemy z jego przyswajalnością. Co to oznacza? Niedobór kwasu foliowego - jakie mogą być tego skutki? Nawet pomimo zażywania kwasu foliowego, kobiety w dalszym ciągu mogą być narażone na ryzyko chorób/powikłań związanych z jego niedoborami. Jak temu zaradzić? Przeczytaj najnowsze doniesienia i zalecenia ginekologów.  

CZYTAJ WIĘCEJ

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ