Forum Starając się - ogólne Listopadowe szczęścia
Odpowiedz

Listopadowe szczęścia

Oceń ten wątek:
  • speakyourmind93 Autorytet
    Postów: 461 353

    Wysłany: 25 listopada 2018, 17:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szczęściara wrote:
    Też mam takie nastawienie. Aż się boję testować jutro żeby bieli nie zobaczyć.
    polubilam za takie samo nastawienie. Bo przeciez w razie w, lepiej sie pozytywnie zaskoczyc, prawda? :-)

    Trzymam kciuki za Ciebie, daj znac rano!:)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 listopada 2018, 17:59

    Szczęściara lubi tę wiadomość

    eikts65gz0i70ci6.png
  • Szczęściara Autorytet
    Postów: 2951 2958

    Wysłany: 25 listopada 2018, 18:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    speakyourmind93 wrote:
    polubilam za takie samo nastawienie. Bo przeciez w razie w, lepiej sie pozytywnie zaskoczyc, prawda? :-)

    Trzymam kciuki za Ciebie, daj znac rano!:)
    Dokładnie lepiej mieć miłą niespodziankę. Pewnie koło 8 będę testować.

    speakyourmind93, Anhydra lubią tę wiadomość

    h84fi09kghskel2o.png
    wniddf9h0baw4if8.png
    11.2015 pjp(*)
    Niedoczynność tarczycy (Euthyrox100 )
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 15959 11911

    Wysłany: 25 listopada 2018, 18:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nikodemka wrote:
    Przedszkolanko, ja mam zawsze skurcze tak 3-4 dni po owu, w tym miesiacu mialam lekkie, ale w poprzednim az musialam wziac nospe. Nie wiem dlaczego tak jest...
    U mnie poprzednio mega mocne w 7,8,9 dpo i wiem ze to organizm odrzucal ciaze. Teraz mam mniejsze i jak czuje juz wiekszy bol to biore aspargin.

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 15959 11911

    Wysłany: 25 listopada 2018, 18:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Speaky,Szczesciara i ja mam podejscie juź takie. Juz mialam tyle objawow poprzednio,że nawet sie nie nakrecam (a mialam wszystkie).

    Szczęściara lubi tę wiadomość

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • Nikodemka Autorytet
    Postów: 5439 8365

    Wysłany: 25 listopada 2018, 18:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szczęściara wrote:
    Dokładnie lepiej mieć miłą niespodziankę. Pewnie koło 8 będę testować.

    Szczesciara - tez jutro testujesz? :) Ja tez sikam koło 8. Ale tak jak piszecie i ja jestem z tych, ktore wola sie nastawic negatywnie i mile zaskoczyc, wiec nie spodziewam sie cudow. Tym bardziej, ze wlasnie tak przedokresowo rozbolał mnie krzyż.

    Juz sobie szykuje plan na grudzien i tak sobie mysle, ze skoro wstrzymujemy sie z hsg i badaniem nasienia do stycznia, to w grudniu pozwole sobie na totalny luz, zostawie tylko kwas foliowy, a odstawie reszte i luteine, zeby moc w koncu zbadac progesteron jak sie nalezy. Monitoring tez odpuszcze, bo nie urobie na to wszystko.


    Szczęściara lubi tę wiadomość

    ckaiugpj74w9mwp5.png
    Mięśniak podsurowicówkowy.
    27.06.19 - histeroskopia z usunięciem polipa.
    13.07.19- beta:42,1, prog: 27,8 ❤️
    15.07.19 - beta: 131,0 ❤️
    17.07.19 - beta: 316,0 ❤️
  • Szczęściara Autorytet
    Postów: 2951 2958

    Wysłany: 25 listopada 2018, 18:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przedszkolanka:) wrote:
    Speaky,Szczesciara i ja mam podejscie juź takie. Juz mialam tyle objawow poprzednio,że nawet sie nie nakrecam (a mialam wszystkie).
    W poprzednim miałam wszystkie objawy ciążowe jak widać organizm potrafi nieźle wkrecac. W tym jestem spokojna. Mam plan na grudzień. Opatrzona w testy. Nic tylko działać.

    przedszkolanka:) lubi tę wiadomość

    h84fi09kghskel2o.png
    wniddf9h0baw4if8.png
    11.2015 pjp(*)
    Niedoczynność tarczycy (Euthyrox100 )
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 15959 11911

    Wysłany: 25 listopada 2018, 18:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Roksana wygrala eurowizje!! Poryczalam sie,O!

    Szczęściara, Dorciax lubią tę wiadomość

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • Szczęściara Autorytet
    Postów: 2951 2958

    Wysłany: 25 listopada 2018, 18:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nikodemka wrote:
    Szczesciara - tez jutro testujesz? :) Ja tez sikam koło 8. Ale tak jak piszecie i ja jestem z tych, ktore wola sie nastawic negatywnie i mile zaskoczyc, wiec nie spodziewam sie cudow. Tym bardziej, ze wlasnie tak przedokresowo rozbolał mnie krzyż.

    Juz sobie szykuje plan na grudzien i tak sobie mysle, ze skoro wstrzymujemy sie z hsg i badaniem nasienia do stycznia, to w grudniu pozwole sobie na totalny luz, zostawie tylko kwas foliowy, a odstawie reszte i luteine, zeby moc w koncu zbadac progesteron jak sie nalezy. Monitoring tez odpuszcze, bo nie urobie na to wszystko.
    Tak to będzie 12/13 dpo. Myślę że powinno już wyjść na czym stoję. Trzymam kciuki za nas :)
    Czasami aż się chce odpocząć od tego wszystkiego. Najchętniej też bym przestała brać te tabsy.

    h84fi09kghskel2o.png
    wniddf9h0baw4if8.png
    11.2015 pjp(*)
    Niedoczynność tarczycy (Euthyrox100 )
  • RudaAnna Autorytet
    Postów: 529 652

    Wysłany: 25 listopada 2018, 18:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam się :) Nona witaj w klubie ! Ja tez dostałam dzisiaj okres ! Pokrywają nam się te cykle! Ale od dawno nie czułam się taka spokojna,bez płaczu i żalu do całego świata! Najgorzej ze kolejne testowanie będzie przed świetami wtedy negatyw będzie najgorszym prezentem.. ale dziś 1dc muszę pozytywnie myśleć i wyluzować jak się wgl da
    PS Tysiaa gratuluje !!

    Nona, przedszkolanka:), Izaw, Anhydra lubią tę wiadomość

    15.08.19r. Wojciech ❤️
  • Nikodemka Autorytet
    Postów: 5439 8365

    Wysłany: 25 listopada 2018, 18:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przedszkolanka - ale czad!!! Jestem jej fanka. Musze obejrzec w necie :)
    Szczesciara - u mnie bedzie 14 dpo :)

    ckaiugpj74w9mwp5.png
    Mięśniak podsurowicówkowy.
    27.06.19 - histeroskopia z usunięciem polipa.
    13.07.19- beta:42,1, prog: 27,8 ❤️
    15.07.19 - beta: 131,0 ❤️
    17.07.19 - beta: 316,0 ❤️
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 listopada 2018, 18:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 października 2019, 13:23

  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 15959 11911

    Wysłany: 25 listopada 2018, 18:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bede czekac jutro na testy o 7 ,bo musze o tej wstać :D

    RudaAnna wierzę,źe dostaniesz najwspanialzzy prezent ;)

    Nikodemka dziewczyna ma niesamowity talent,mam nadzieję,że uda jej się zrobic karierę na miano gwiazdy (ale nie "ściankowej";) )

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • Nikodemka Autorytet
    Postów: 5439 8365

    Wysłany: 25 listopada 2018, 18:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przedszkolanko, ja ogolnie jestem wieka fanka The Voice’a, kilka razy juz plakalam jak Roxi spiewala w edycji Kids, jest cudna :)

    Nona - ja mam wersje w aplikatorach i wedlug instrukcji trzeba zaaplikowac cala tubke, jedna ma 4gm, to dosyc spora „porcja”, wiec moze sprobuj dac wiecej :)

    przedszkolanka:) lubi tę wiadomość

    ckaiugpj74w9mwp5.png
    Mięśniak podsurowicówkowy.
    27.06.19 - histeroskopia z usunięciem polipa.
    13.07.19- beta:42,1, prog: 27,8 ❤️
    15.07.19 - beta: 131,0 ❤️
    17.07.19 - beta: 316,0 ❤️
  • Anhydra Autorytet
    Postów: 1763 2317

    Wysłany: 25 listopada 2018, 19:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nikodemka wrote:
    Przedszkolanko, ja ogolnie jestem wieka fanka The Voice’a, kilka razy juz plakalam jak Roxi spiewala w edycji Kids, jest cudna :)

    Nona - ja mam wersje w aplikatorach i wedlug instrukcji trzeba zaaplikowac cala tubke, jedna ma 4gm, to dosyc spora „porcja”, wiec moze sprobuj dac wiecej :)


    Ej wiecie co. Ja w ostatnim cyklu też kupiłam ten żel. Ale za bardzo go nie wykorzystalam, bo ja mam w dni plodne tyle śluzu i taaaki poślizg, że bałam się, aby eMek prze okno nie wyleciał :P .

    Może w nieplodne bardziej by u mnie się sprawdził ;)

    Beti82, Domi_tur, Słoneczko12, Izaw, przedszkolanka:), Nona lubią tę wiadomość

    zem3wn15hyz14zz5.png


    PAI-1 4G/5G homo, MTHFR 677C>T/wt hetero, kariotypy OK
  • Domi_tur Autorytet
    Postów: 3770 8191

    Wysłany: 25 listopada 2018, 19:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oplułam się ze śmiechu...

    mhsvi09k7inxyf5l.png
  • Izaw Autorytet
    Postów: 500 344

    Wysłany: 25 listopada 2018, 19:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anhydra wrote:
    Ej wiecie co. Ja w ostatnim cyklu też kupiłam ten żel. Ale za bardzo go nie wykorzystalam, bo ja mam w dni plodne tyle śluzu i taaaki poślizg, że bałam się, aby eMek prze okno nie wyleciał :P .

    Może w nieplodne bardziej by u mnie się sprawdził ;)

    Haha Anhydra :D to może faktycznie lepiej ostrożnie :P ja zamówiłam ten żel prefert o którym Sung wspomniała i chyba dzisiaj wypróbujemy, normalnie to też mam mnóstwo śluzu, ale w tym cyklu przy clo coś słabo.

    Anhydra lubi tę wiadomość

    27 lat
    9cs
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 15959 11911

    Wysłany: 25 listopada 2018, 19:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hahaha,oh Ci mężowie biedni z nami są ;p

    Izaw, Anhydra lubią tę wiadomość

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • Tysia16003 Przyjaciółka
    Postów: 83 106

    Wysłany: 25 listopada 2018, 19:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nona wrote:
    O to będę używać dalej. Może za mało go daje? Palcem wprowadzam kleksa żelu.
    Ja kupilam taka mala strzykawke 2 ml i dawalam mniej wiecej 0,2 ml do srodka. XD

    speakyourmind93, Nona lubią tę wiadomość

    11 cs - cykl udany :)
    Wszystkie wyniki w normie
  • speakyourmind93 Autorytet
    Postów: 461 353

    Wysłany: 25 listopada 2018, 19:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    yyyy. jak wczesniej pisalam 8 dni po domniemanej ovu i... sluz plodny:O a rozciagliwy na maxa! mam tylko nadzieję, ze to jednorazowy wybryk a nie jakies przesunięcie ovu:D bo cykl by trwal jakies 45 dni!

    eikts65gz0i70ci6.png
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 15959 11911

    Wysłany: 25 listopada 2018, 19:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ooo testa zrob ;p

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
‹‹ 219 220 221 222 223 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kalendarz dni płodnych - aplikacja - starania o dziecko

Postanowione - rozpoczynacie starania o dziecko. Mija pierwszy, drugi, trzeci miesiąc, a ciąży nie ma. Pojawia się lekki niepokój - co się dzieje? Tak rozpoczyna się historia wielu kobiet z OvuFriend, które używają aplikacji podczas starania o dziecko. Inteligentny kalendarz dni płodnych nie tylko szybko nauczy się Twojej płodności ale również wcześnie wykryje nieprawidłowości. Przeczytaj jak aplikacja pomoże Ci zajść w ciążę!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego