Forum Starając się - ogólne Listopadowe szczęścia
Odpowiedz

Listopadowe szczęścia

Oceń ten wątek:
  • Natalia1992 Autorytet
    Postów: 505 248

    Wysłany: 28 listopada 2018, 10:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agagusia, super kreska a raczej dwie kreski <3

    Mi tez ostatnio gin mówił że niepotrzebnie się zaczyna diagnozować kobiety jak badanie nasienia jest takie dostępne i od razu widać czy jest meski problem ... łatwo mówić, ale facetów trudniej chyba przekonać do badan :)




    Co oznacza estradiol 495 przy wielkości pęcherzyka 20mm? Nie jest za wysoki?

    https://ovufriend.pl/wykres,ce5b54ce7246b7e383e1a71a090364df.html

    Staramy się o drugiego maluszka, karmiąc starszaka.
  • Najmłodsza_staraczka Autorytet
    Postów: 3321 3215

    Wysłany: 28 listopada 2018, 10:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tęczova wrote:
    Wcześniej wybierasz się na hsg? Lekarz mnie opieprzył za pomysł z hsg przed badaniem nasienia.

    Tak, wcześniej wybieram się na sonohsg :)

    02.2020 - immunologia ok, trochę za wysokie nk.

    5.02 próba udrożnienia jajowodów - shsg Lublin (dr. Pyra) - udało się uzyskać obustronną drożność!

    1.11 - Krótki protokół start, 16 zapłodnionych komórek, 2 zarodki
    17.12 - Transfer 3.2.2 :(
    14.01.2020 - Transfer 8.3 :(

    10.2019 - Histeroskopia ok

    Fragmentacja poprawiona z 32% na 16% / morfologia z 2% na 5%.

    3.07.2019 - Długi protokół IVF start , 10 prawidłowych komórek, 6 zapłodnionych, brak bałwanków.
    19.07.2019 - Transfer 12.1 :(

    2.04.2019 - Krótki protokół IVF start, 8 komórek, 3 prawidłowe, brak zarodków.

    Niedrożność jajowodów - laparoskopia nie pomogła.

    relgwn156k56cgiw.png
  • tęczova Autorytet
    Postów: 2231 4717

    Wysłany: 28 listopada 2018, 10:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 lutego 2020, 11:52

    “I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles.”
  • Agagusia Autorytet
    Postów: 1554 2677

    Wysłany: 28 listopada 2018, 10:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziekuje Wam wszystkim :* ja sie az boje cieszyć, boje sie ze zaraz to sie wszystko znow skonczy i zostanie tylko wspomnienie i żal:(((
    Nawet juz na ta betę nie chce mi sie isc, potem tyle godzin czekania, bo w tym labie wyniki po 17, stres i byc moze znowu zobacze - 5:( a nawet jak wyjdzie ze 30, to tak czy inaczej dwa dni stresu czy urośnie:( Chyba juz wole w tej niepewności-niby ciazy trwać, nie wiem co sie ze mna porobiło:(
    Zamiast sie cieszyć, to płacze, ciagle jestem gotowa na nastepna porażkę, nie umiem uwierzyć ze bedzie dobrze. Za duzo emocji na raz:(

    qdkkanliorueictt.png
    Wojtek(2012), Adaś(2015)
    20.07.2019 - jest z nami Krzyś :) - 37t2d, 2600g, 52cm
  • Najmłodsza_staraczka Autorytet
    Postów: 3321 3215

    Wysłany: 28 listopada 2018, 10:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mój pójdzie na badania, ale po 5cs twierdzi, ze dramatyzuje :p
    Chce wiec u siebie wszystko w 100% sprawdzić i jak będzie ok wysłać go na badania.

    02.2020 - immunologia ok, trochę za wysokie nk.

    5.02 próba udrożnienia jajowodów - shsg Lublin (dr. Pyra) - udało się uzyskać obustronną drożność!

    1.11 - Krótki protokół start, 16 zapłodnionych komórek, 2 zarodki
    17.12 - Transfer 3.2.2 :(
    14.01.2020 - Transfer 8.3 :(

    10.2019 - Histeroskopia ok

    Fragmentacja poprawiona z 32% na 16% / morfologia z 2% na 5%.

    3.07.2019 - Długi protokół IVF start , 10 prawidłowych komórek, 6 zapłodnionych, brak bałwanków.
    19.07.2019 - Transfer 12.1 :(

    2.04.2019 - Krótki protokół IVF start, 8 komórek, 3 prawidłowe, brak zarodków.

    Niedrożność jajowodów - laparoskopia nie pomogła.

    relgwn156k56cgiw.png
  • tęczova Autorytet
    Postów: 2231 4717

    Wysłany: 28 listopada 2018, 10:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 lutego 2020, 11:52

    “I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles.”
  • Najmłodsza_staraczka Autorytet
    Postów: 3321 3215

    Wysłany: 28 listopada 2018, 10:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tęczova wrote:
    Fakt, 5 cs to jeszcze krótko. Jak masz na to kasę to czemu nie ;)

    Mam, u nas kwestia finansowa to akurat najmniejszy problem.

    Krótko, ale ja mam nieciekawa historie leczenia przed 1 ciąża i dużo syfu w wynikach. Dlatego najpierw ja, potem on. Z Jankiem udało nam się w 1 owulcyjnym cyklu (ale doprowadzenie do owulacji trwało prawie rok :p ) wiec na razie daje mu suple i liczę, ze to wystarczy. Nie sadze, ze przez 2 lata nasienie się jakoś masakrycznie zepsuło i jest kaplica. No, mam taka nadzieje.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 listopada 2018, 10:07

    02.2020 - immunologia ok, trochę za wysokie nk.

    5.02 próba udrożnienia jajowodów - shsg Lublin (dr. Pyra) - udało się uzyskać obustronną drożność!

    1.11 - Krótki protokół start, 16 zapłodnionych komórek, 2 zarodki
    17.12 - Transfer 3.2.2 :(
    14.01.2020 - Transfer 8.3 :(

    10.2019 - Histeroskopia ok

    Fragmentacja poprawiona z 32% na 16% / morfologia z 2% na 5%.

    3.07.2019 - Długi protokół IVF start , 10 prawidłowych komórek, 6 zapłodnionych, brak bałwanków.
    19.07.2019 - Transfer 12.1 :(

    2.04.2019 - Krótki protokół IVF start, 8 komórek, 3 prawidłowe, brak zarodków.

    Niedrożność jajowodów - laparoskopia nie pomogła.

    relgwn156k56cgiw.png
  • Najmłodsza_staraczka Autorytet
    Postów: 3321 3215

    Wysłany: 28 listopada 2018, 10:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wyszłam z labu!
    Teraz kawa, śniadanie i pakowanie. W przyszłym tygodniu będziemy już w innym mieszkaniu, nie dociera to do mnie.

    Dzisiaj na pewno będą Krzywe i wyniki tarczycowe. Mega ciekawa tych krzywych jestem..

    kark, smeg lubią tę wiadomość

    02.2020 - immunologia ok, trochę za wysokie nk.

    5.02 próba udrożnienia jajowodów - shsg Lublin (dr. Pyra) - udało się uzyskać obustronną drożność!

    1.11 - Krótki protokół start, 16 zapłodnionych komórek, 2 zarodki
    17.12 - Transfer 3.2.2 :(
    14.01.2020 - Transfer 8.3 :(

    10.2019 - Histeroskopia ok

    Fragmentacja poprawiona z 32% na 16% / morfologia z 2% na 5%.

    3.07.2019 - Długi protokół IVF start , 10 prawidłowych komórek, 6 zapłodnionych, brak bałwanków.
    19.07.2019 - Transfer 12.1 :(

    2.04.2019 - Krótki protokół IVF start, 8 komórek, 3 prawidłowe, brak zarodków.

    Niedrożność jajowodów - laparoskopia nie pomogła.

    relgwn156k56cgiw.png
  • Ola31 Autorytet
    Postów: 716 152

    Wysłany: 28 listopada 2018, 10:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agagusia piękne dwie kreski:)

    Monia poczekaj jeszcze cierpliwie:)

    ja też się muszę badaniami zająć ale przed świętami raczej nie, za dużo wydatków:(

    Najmłodsza trzymam kciuki za dobre wyniki

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 listopada 2018, 10:13

  • Domi_tur Autorytet
    Postów: 3774 8197

    Wysłany: 28 listopada 2018, 10:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Monia - bo ja miałam dzisiaj sen (a js pochodzę z rodziny czarownic, w dniu w którym wyszedł mi pozytywny test, dosłownie 10minut po teście napisała do mnie Mama smsa "czy Ty jesteś w ciąży?" nikt nie wiedział, że zaczynamy starania :))
    No ale do rzeczy, miałam sen że zorganizowalysmy spotkanie naszej grupy u jednej z Was- wychodzi na to, że w Twoim domu.
    Bo jak weszłam to cały dom blyszczał, biel aż raziła po oczach (po czystości wiem, że to nie mój dom hahaha) a właścicielka z brzuszkiem stała przy oknie i je polerowała mówiąc "Dobrze, że te sufity pomyłam, firany poprałam bo bym dzisiaj Filipka na drabinie urodziła"...

    Kurtyna...
    Także ten :)
    Aaa no i była jakaś Mamusia z trójką dzieci i brzuchem wielkim jak ciężarówka, która nosiła bliźniaki hehehe...

    Jakby co to piłam przed snem rumianek :)

    Słoneczko12, RudaAnna, XxMoniaXx, Ola31, Anhydra, speakyourmind93, kark, Agagusia, smeg lubią tę wiadomość

    mhsvi09k7inxyf5l.png
  • Najmłodsza_staraczka Autorytet
    Postów: 3321 3215

    Wysłany: 28 listopada 2018, 10:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Domi_tur wrote:
    Monia - bo ja miałam dzisiaj sen (a js pochodzę z rodziny czarownic, w dniu w którym wyszedł mi pozytywny test, dosłownie 10minut po teście napisała do mnie Mama smsa "czy Ty jesteś w ciąży?" nikt nie wiedział, że zaczynamy starania :))
    No ale do rzeczy, miałam sen że zorganizowalysmy spotkanie naszej grupy u jednej z Was- wychodzi na to, że w Twoim domu.
    Bo jak weszłam to cały dom blyszczał, biel aż raziła po oczach (po czystości wiem, że to nie mój dom hahaha) a właścicielka z brzuszkiem stała przy oknie i je polerowała mówiąc "Dobrze, że te sufity pomyłam, firany poprałam bo bym dzisiaj Filipka na drabinie urodziła"...

    Kurtyna...
    Także ten :)
    Aaa no i była jakaś Mamusia z trójką dzieci i brzuchem wielkim jak ciężarówka, która nosiła bliźniaki hehehe...

    Jakby co to piłam przed snem rumianek :)


    You made my day, hahhahahh <3

    02.2020 - immunologia ok, trochę za wysokie nk.

    5.02 próba udrożnienia jajowodów - shsg Lublin (dr. Pyra) - udało się uzyskać obustronną drożność!

    1.11 - Krótki protokół start, 16 zapłodnionych komórek, 2 zarodki
    17.12 - Transfer 3.2.2 :(
    14.01.2020 - Transfer 8.3 :(

    10.2019 - Histeroskopia ok

    Fragmentacja poprawiona z 32% na 16% / morfologia z 2% na 5%.

    3.07.2019 - Długi protokół IVF start , 10 prawidłowych komórek, 6 zapłodnionych, brak bałwanków.
    19.07.2019 - Transfer 12.1 :(

    2.04.2019 - Krótki protokół IVF start, 8 komórek, 3 prawidłowe, brak zarodków.

    Niedrożność jajowodów - laparoskopia nie pomogła.

    relgwn156k56cgiw.png
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8425

    Wysłany: 28 listopada 2018, 10:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Domi hahahahaha udusilabym sie tostem:D
    Kochana Ty moze połowę tego rumianku pij:P
    Oby to byl proroczy ;)


    Teczova my starajac sie o Julke mielismy tragiczne wyniki nasienia. Ale postawiliśmy je lekami i suplami. Bylismy kilka razy u urologa. I tak byly ponizej normy ale jak widac na Julke wystarczylo.

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • Ola31 Autorytet
    Postów: 716 152

    Wysłany: 28 listopada 2018, 10:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Domi_tur wrote:
    Monia - bo ja miałam dzisiaj sen (a js pochodzę z rodziny czarownic, w dniu w którym wyszedł mi pozytywny test, dosłownie 10minut po teście napisała do mnie Mama smsa "czy Ty jesteś w ciąży?" nikt nie wiedział, że zaczynamy starania :))
    No ale do rzeczy, miałam sen że zorganizowalysmy spotkanie naszej grupy u jednej z Was- wychodzi na to, że w Twoim domu.
    Bo jak weszłam to cały dom blyszczał, biel aż raziła po oczach (po czystości wiem, że to nie mój dom hahaha) a właścicielka z brzuszkiem stała przy oknie i je polerowała mówiąc "Dobrze, że te sufity pomyłam, firany poprałam bo bym dzisiaj Filipka na drabinie urodziła"...

    Kurtyna...
    Także ten :)
    Aaa no i była jakaś Mamusia z trójką dzieci i brzuchem wielkim jak ciężarówka, która nosiła bliźniaki hehehe...

    Jakby co to piłam przed snem rumianek :)
    Ta Mamusia z trójką dzieci i bliźniakam iw brzuchu to pewnie Kark:P

  • Najmłodsza_staraczka Autorytet
    Postów: 3321 3215

    Wysłany: 28 listopada 2018, 10:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    XxMoniaXx wrote:
    Domi hahahahaha udusilabym sie tostem:D
    Kochana Ty moze połowę tego rumianku pij:P
    Oby to byl proroczy ;)


    Teczova my starajac sie o Julke mielismy tragiczne wyniki nasienia. Ale postawiliśmy je lekami i suplami. Bylismy kilka razy u urologa. I tak byly ponizej normy ale jak widac na Julke wystarczylo.

    Czym poprawiliscie wyniki?

    Ja mojemu dawałam fertilman plus.
    Teraz zmieniam na profertil i salfazin :)
    Pije ze mną tez zioła ojca sroki :p

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 listopada 2018, 10:25

    02.2020 - immunologia ok, trochę za wysokie nk.

    5.02 próba udrożnienia jajowodów - shsg Lublin (dr. Pyra) - udało się uzyskać obustronną drożność!

    1.11 - Krótki protokół start, 16 zapłodnionych komórek, 2 zarodki
    17.12 - Transfer 3.2.2 :(
    14.01.2020 - Transfer 8.3 :(

    10.2019 - Histeroskopia ok

    Fragmentacja poprawiona z 32% na 16% / morfologia z 2% na 5%.

    3.07.2019 - Długi protokół IVF start , 10 prawidłowych komórek, 6 zapłodnionych, brak bałwanków.
    19.07.2019 - Transfer 12.1 :(

    2.04.2019 - Krótki protokół IVF start, 8 komórek, 3 prawidłowe, brak zarodków.

    Niedrożność jajowodów - laparoskopia nie pomogła.

    relgwn156k56cgiw.png
  • Ola31 Autorytet
    Postów: 716 152

    Wysłany: 28 listopada 2018, 10:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a co na start na nasienie wspomagająco? tylko czy mój by łykał regularnie...

  • Najmłodsza_staraczka Autorytet
    Postów: 3321 3215

    Wysłany: 28 listopada 2018, 10:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ola31 wrote:
    a co na start na nasienie wspomagająco? tylko czy mój by łykał regularnie...

    Ja mojego pilnuje, żeby łykał suple :p

    02.2020 - immunologia ok, trochę za wysokie nk.

    5.02 próba udrożnienia jajowodów - shsg Lublin (dr. Pyra) - udało się uzyskać obustronną drożność!

    1.11 - Krótki protokół start, 16 zapłodnionych komórek, 2 zarodki
    17.12 - Transfer 3.2.2 :(
    14.01.2020 - Transfer 8.3 :(

    10.2019 - Histeroskopia ok

    Fragmentacja poprawiona z 32% na 16% / morfologia z 2% na 5%.

    3.07.2019 - Długi protokół IVF start , 10 prawidłowych komórek, 6 zapłodnionych, brak bałwanków.
    19.07.2019 - Transfer 12.1 :(

    2.04.2019 - Krótki protokół IVF start, 8 komórek, 3 prawidłowe, brak zarodków.

    Niedrożność jajowodów - laparoskopia nie pomogła.

    relgwn156k56cgiw.png
  • Niezapominajka2 Autorytet
    Postów: 1860 3118

    Wysłany: 28 listopada 2018, 10:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najmłodsza_staraczka wrote:
    Wyszłam z labu!
    Teraz kawa, śniadanie i pakowanie. W przyszłym tygodniu będziemy już w innym mieszkaniu, nie dociera to do mnie.

    Dzisiaj na pewno będą Krzywe i wyniki tarczycowe. Mega ciekawa tych krzywych jestem..

    Myślę, że wyniki będą spoko :) trzymam kciuki.

    My też się niedługo przeprowadzamy do nowego mieszkania :D mamy nadzieję, że do świąt zdążymy... To będzie pierwsze własne mieszkanie, mam nadzieję, że przyniesie nam to spokój i później szczęście :) ten cykl się ociąga, w 10 dc estradiol 40!!! No kpina, ciekawe, czy do końca grudnia zdążę z owu, o ile w ogóle przyjdzie :(

    Najmłodsza_staraczka lubi tę wiadomość

  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8425

    Wysłany: 28 listopada 2018, 10:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mielismy leki od urologa testosteron a dodatkowo; maca, foliowy, androvit, profertil, salfazin, l- karnityna itp.

    Zaczynaliśmy z 1. 2 mln w ml. Nie dawano nam szans nawet na inseminacje. Bylam zalamana. Plakalam calymi dniami.
    Poprawilismy do 8.50 mln w ml.
    Ale znacznie poprawily sie parametry budowy, ruchowe itp.

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • Najmłodsza_staraczka Autorytet
    Postów: 3321 3215

    Wysłany: 28 listopada 2018, 10:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niezapominajka2 wrote:
    Myślę, że wyniki będą spoko :) trzymam kciuki.

    My też się niedługo przeprowadzamy do nowego mieszkania :D mamy nadzieję, że do świąt zdążymy... To będzie pierwsze własne mieszkanie, mam nadzieję, że przyniesie nam to spokój i później szczęście :) ten cykl się ociąga, w 10 dc estradiol 40!!! No kpina, ciekawe, czy do końca grudnia zdążę z owu, o ile w ogóle przyjdzie :(

    Ja myśle, ze mi w krzywych wyjdą kwiatki. I będę sobie pluc w brodę, ze dopeiro teraz zrobiłam. Posłuchałam lekarzy niepotrzebnie :p

    Super z mieszkaniem!
    I trzymam kciuki za szybka owu!!!!

    02.2020 - immunologia ok, trochę za wysokie nk.

    5.02 próba udrożnienia jajowodów - shsg Lublin (dr. Pyra) - udało się uzyskać obustronną drożność!

    1.11 - Krótki protokół start, 16 zapłodnionych komórek, 2 zarodki
    17.12 - Transfer 3.2.2 :(
    14.01.2020 - Transfer 8.3 :(

    10.2019 - Histeroskopia ok

    Fragmentacja poprawiona z 32% na 16% / morfologia z 2% na 5%.

    3.07.2019 - Długi protokół IVF start , 10 prawidłowych komórek, 6 zapłodnionych, brak bałwanków.
    19.07.2019 - Transfer 12.1 :(

    2.04.2019 - Krótki protokół IVF start, 8 komórek, 3 prawidłowe, brak zarodków.

    Niedrożność jajowodów - laparoskopia nie pomogła.

    relgwn156k56cgiw.png
  • Najmłodsza_staraczka Autorytet
    Postów: 3321 3215

    Wysłany: 28 listopada 2018, 10:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    XxMoniaXx wrote:
    Mielismy leki od urologa testosteron a dodatkowo; maca, foliowy, androvit, profertil, salfazin, l- karnityna itp.

    Zaczynaliśmy z 1. 2 mln w ml. Nie dawano nam szans nawet na inseminacje. Bylam zalamana. Plakalam calymi dniami.
    Poprawilismy do 8.50 mln w ml.
    Ale znacznie poprawily sie parametry budowy, ruchowe itp.

    O, to może mojemu tez zamówię ? :p czy to już będzie przesada? :p

    02.2020 - immunologia ok, trochę za wysokie nk.

    5.02 próba udrożnienia jajowodów - shsg Lublin (dr. Pyra) - udało się uzyskać obustronną drożność!

    1.11 - Krótki protokół start, 16 zapłodnionych komórek, 2 zarodki
    17.12 - Transfer 3.2.2 :(
    14.01.2020 - Transfer 8.3 :(

    10.2019 - Histeroskopia ok

    Fragmentacja poprawiona z 32% na 16% / morfologia z 2% na 5%.

    3.07.2019 - Długi protokół IVF start , 10 prawidłowych komórek, 6 zapłodnionych, brak bałwanków.
    19.07.2019 - Transfer 12.1 :(

    2.04.2019 - Krótki protokół IVF start, 8 komórek, 3 prawidłowe, brak zarodków.

    Niedrożność jajowodów - laparoskopia nie pomogła.

    relgwn156k56cgiw.png
‹‹ 245 246 247 248 249 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Testy hormonalne w leczeniu niepłodności

Problemy hormonalne są jedną z najczęstszych przyczyn trudności z zajściem w ciążę. Jakie testy hormonalne warto wykonać podczas diagnostyki i leczenia problemów z płodnością?

CZYTAJ WIĘCEJ

Histeroskopia skuteczna metoda diagnostyki i leczenia niepłodności

Histeroskopia to metoda, która pozwala wykryć i wyleczyć niektóre przyczyny niepłodności: polipy macicy, zrosty, mięśniaki. Histeroskopia diagnostyczna czy histeroskopia zabiegowa - kiedy warto zdecydować się na zabieg?  Jak wygląda histeroskopia? W którym momencie cyklu wykonuje się zabieg? Jakie mogą być skutki uboczne? 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ