Forum Starając się - ogólne Listopadowe szczęścia
Odpowiedz

Listopadowe szczęścia

Oceń ten wątek:
  • Izaw Autorytet
    Postów: 500 344

    Wysłany: 29 listopada 2018, 23:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przedszkolanka:) wrote:
    To i tak,że dają to super. Moja dr przed ciążą kazała badania najpierw robic..a ten dr kazal czekac 3 cykle na inofolicu i obiecał,że coś ruszymy. Powiem że to 3 nieudany i zobaczymy. To wszystko nie takie proste jak.sie wydawało..

    Tutaj każdy zrozumie, 3 cykle dla nas to wieczność. Powiedz że nie chcesz już tracić więcej czasu i ma przedstawić konkretny plan działania już :)

    przedszkolanka:), Agagusia lubią tę wiadomość

    27 lat
    9cs
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8425

    Wysłany: 30 listopada 2018, 05:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/4c947a0e9c4d.jpg

    Zapodalam sobie gripexa bo juz mi nie zaszkodzi.
    Temp poszla z 36.30 na 36 60
    29 dc.
    Mam wielka ochote odstawic juz dzis dupka ale jeszcze dzis wezme. Od jutra juz nie.
    No coz . zycie.

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8425

    Wysłany: 30 listopada 2018, 05:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przedszkolanko udanej wizyty.

    Narazie kregoslup i jajnik nie bola.

    Ide spac. Moze zapadne w sen zimowy i uda mi się obudzic dopiero na wiosne:)

    przedszkolanka:) lubi tę wiadomość

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 30 listopada 2018, 06:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aga pięknie kończymy <3

    Monia.buuu :( przykro mi...spotkamy się na kolejnych.
    Testu nie robie,tempka poleciała. Oby tylko zdążył mnie zbadać przed @.

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 listopada 2018, 07:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A mi się coś podziało. Zawsze mierze o 5, dziś córka mnie obudziła o 3, więc stwierdziłam, że trudno, zmierze wcześniej, a tu... 37.6 O.o Co jest?

  • Anhydra Autorytet
    Postów: 1795 2333

    Wysłany: 30 listopada 2018, 07:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sung daj znać co u Ciebie bo się bardzo martwię :(

    zem3wn15hyz14zz5.png
    f2w3rjjgdzkxqe47.png

    PAI-1 4G/5G homo, MTHFR 677C>T/wt hetero, kariotypy OK
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 listopada 2018, 08:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Monia, może to nerka? Bo mnie tak kiedyś mega bolało, też podczas starań, sru do lekarza, bo pewnie pozamaciczna, zrobił mi usg i zaczął się śmiać, że zrobić się zrobił, ale kamień ;) A sama mówiłaś, że bolą Cię plecy w odcinku ledzwiowym.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 listopada 2018, 08:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurcze dziewczyny... Nie chce się przenosić na grudzień :( Zafasolkowane pewnie pójdą na fiolet, a tak mi już dobrze z wami ;)

  • Domi_tur Autorytet
    Postów: 3774 8197

    Wysłany: 30 listopada 2018, 08:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie ma tego złego, a może będzie prezent sylwestrowy? :)

    No właśnie Sung, całą noc o Tobie myślałam...

    Ale weszłam na fioletową stronę i Sung pisała wcześniej, że lekarz stwierdził że z 16000 jak przyrosnie do 21 to będzie super bo już tak wysoko nie przyrasta... Ale niestety tak mało chyba też nie...

    Masakra, powiem Wam że przeżywam to mocno...

    mhsvi09k7inxyf5l.png
  • Anhydra Autorytet
    Postów: 1795 2333

    Wysłany: 30 listopada 2018, 08:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Domi_tur wrote:
    Nie ma tego złego, a może będzie prezent sylwestrowy? :)

    No właśnie Sung, całą noc o Tobie myślałam...

    Ale weszłam na fioletową stronę i Sung pisała wcześniej, że lekarz stwierdził że z 16000 jak przyrosnie do 21 to będzie super bo już tak wysoko nie przyrasta... Ale niestety tak mało chyba też nie...

    Masakra, powiem Wam że przeżywam to mocno...


    Ja też. Cała noc o Niej myślałam. Mam nadzieję, że pójdzie gdzieś na USG i się okaże że to był fałszywy alarm.

    zem3wn15hyz14zz5.png
    f2w3rjjgdzkxqe47.png

    PAI-1 4G/5G homo, MTHFR 677C>T/wt hetero, kariotypy OK
  • Anhydra Autorytet
    Postów: 1795 2333

    Wysłany: 30 listopada 2018, 08:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kark wrote:
    Kurcze dziewczyny... Nie chce się przenosić na grudzień :( Zafasolkowane pewnie pójdą na fiolet, a tak mi już dobrze z wami ;)


    Ja póki co nigdzie się nie wybieram. No chyba, że mnie popędzicie ;)

    Najmłodsza_staraczka, kark, Ola31 lubią tę wiadomość

    zem3wn15hyz14zz5.png
    f2w3rjjgdzkxqe47.png

    PAI-1 4G/5G homo, MTHFR 677C>T/wt hetero, kariotypy OK
  • Najmłodsza_staraczka Autorytet
    Postów: 3321 3215

    Wysłany: 30 listopada 2018, 08:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anhydra wrote:
    Ja też. Cała noc o Niej myślałam. Mam nadzieję, że pójdzie gdzieś na USG i się okaże że to był fałszywy alarm.

    Przyłączam się.
    Mam ogromna nadzieje, że wsyzstko się dobrze skończy :(

    02.2020 - immunologia ok, trochę za wysokie nk.

    5.02 próba udrożnienia jajowodów - shsg Lublin (dr. Pyra) - udało się uzyskać obustronną drożność!

    1.11 - Krótki protokół start, 16 zapłodnionych komórek, 2 zarodki
    17.12 - Transfer 3.2.2 :(
    14.01.2020 - Transfer 8.3 :(

    10.2019 - Histeroskopia ok

    Fragmentacja poprawiona z 32% na 16% / morfologia z 2% na 5%.

    3.07.2019 - Długi protokół IVF start , 10 prawidłowych komórek, 6 zapłodnionych, brak bałwanków.
    19.07.2019 - Transfer 12.1 :(

    2.04.2019 - Krótki protokół IVF start, 8 komórek, 3 prawidłowe, brak zarodków.

    Niedrożność jajowodów - laparoskopia nie pomogła.

    relgwn156k56cgiw.png
  • Domi_tur Autorytet
    Postów: 3774 8197

    Wysłany: 30 listopada 2018, 08:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też się nigdzie nie wybieram.
    Tam sie dziewczyny tak nakrecają, jedna nie wymiotuje i po ścianach prawie chodzi bo nie ms objawów to zły znak. Druga już nie wymiotuje i też histeria bo to zly znak...

    Przecież ja bym tam oszalała a tu jakoś tak domowo jest :)

    Jak się ewakuujecie to ja w ogóle znikne i przeżyję tą ciążę bez forum, może mnie to wtedy uchroni od zakładu psychiatrycznego :)

    kark, XxMoniaXx, speakyourmind93 lubią tę wiadomość

    mhsvi09k7inxyf5l.png
  • makalotia Autorytet
    Postów: 974 643

    Wysłany: 30 listopada 2018, 08:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Domi_tur wrote:
    Ja też się nigdzie nie wybieram.
    Tam sie dziewczyny tak nakrecają, jedna nie wymiotuje i po ścianach prawie chodzi bo nie ms objawów to zły znak. Druga już nie wymiotuje i też histeria bo to zly znak...

    Przecież ja bym tam oszalała a tu jakoś tak domowo jest :)

    Jak się ewakuujecie to ja w ogóle znikne i przeżyję tą ciążę bez forum, może mnie to wtedy uchroni od zakładu psychiatrycznego :)
    Ja siedzę tu i tu :) u nas juz na fiolecie większość po prenatalnych więc i stresów nie ma :)

    Domi_tur lubi tę wiadomość

    8 cykl starań, 1 cykl z modlitwą do Św. Rity od spraw trudnych i beznadziejnych
    15 .10 - beta 26,25 ; p13,3
    17.10- beta 63,54; p23,1
    23.10-b 1213, p 15,3

    Niedoczynność tarczycy,
    Hashimoto

    n59y3e5ery2u3gss.png
    860i4z17o1rgxg0z.png
  • xgirl Autorytet
    Postów: 5998 2015

    Wysłany: 30 listopada 2018, 08:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A wy nie wariujecie bo tempka spadla, bo w boku kluje, bo piersi po owu nie bola, bo NA BANK cos jest nie tak i musze zrobic milion badan? Nie chce nikogo atakowac ale nalezy najpierw popatrzec na siebie. Poza tym to straszny stres, czlowiek sie zastanawia czy wszystko ok i w ogole.. tyle staran i teraz wielka niepewnosc czy mimo 2 kresek wszystko dobrze sie potoczy..

    Gratuluje wszystkim, ktorym sie w tym cyklu udalo. Podgladam was i kibicuje :*

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 listopada 2018, 08:47

    Lady_Dior, smeg lubią tę wiadomość

    f2wljw4zsg9z1tun.png
    27.6.19 wydobyciny mojej Hannah Florenz❤️ 48cm, 2970g
  • Agagusia Autorytet
    Postów: 1554 2677

    Wysłany: 30 listopada 2018, 08:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tez o Sung mysle...straszne sa te tygodnie miedzy pierwszymi betami a 12 tygodniem, kiedy wszystko moze sie stac a wizyty co 3 tygodnie zazwyczaj i zastanawiaj sie człowieku co tam sie dzieje...

    qdkkanliorueictt.png
    Wojtek(2012), Adaś(2015)
    20.07.2019 - jest z nami Krzyś :) - 37t2d, 2600g, 52cm
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 30 listopada 2018, 08:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zapomniał wół jak cielęciem był.

    XxMoniaXx, moyeu, speakyourmind93, Lami lubią tę wiadomość

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8425

    Wysłany: 30 listopada 2018, 08:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kark wrote:
    Monia, może to nerka? Bo mnie tak kiedyś mega bolało, też podczas starań, sru do lekarza, bo pewnie pozamaciczna, zrobił mi usg i zaczął się śmiać, że zrobić się zrobił, ale kamień ;) A sama mówiłaś, że bolą Cię plecy w odcinku ledzwiowym.
    Poczekam do @ jak nie przejdzie bede chodzic po lekarzach.

    Ten kregoslup to mi sie odzywa takimm bolem właśnie co jakis czas os czasu remontu bo nie uwazalam na siebie, wszystko prędko, noilam ciezkie wiadra z gruzem i mam.

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8425

    Wysłany: 30 listopada 2018, 08:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przedszkolanka:) wrote:
    Zapomniał wół jak cielęciem był.
    Dokładnie:)

    Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. :D

    przedszkolanka:) lubi tę wiadomość

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • Domi_tur Autorytet
    Postów: 3774 8197

    Wysłany: 30 listopada 2018, 08:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Makalotia- tak tylko gadam, ale jak już zobaczę na usg serduszko to pewnie dołączę bo ciekawość mnie zje :p

    Xgirl- hmm wzięłaś to jakoś mocno do siebie chyba... Patrzę na siebie i właśnie dlatego bycie tu mnie nie stresuje, bo nie dotyczą mnie kwestie o których piszą dziewczyny. Więc nie mam się czym nakrecac :) a że akurat składa się tak, że nie mam póki co większych objawów to czytanie o złych znakach mnie przeraża :)
    Przecież nie miałam nic złego na myśli. Odpisałam swój obecny punkt widzenia. Pani kowałam jak głupia przed testami i wiem ile mnie to nerwów kosztowało, dlatego teraz próbuje uchronić siebie i innych od tego heh :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 listopada 2018, 08:53

    mhsvi09k7inxyf5l.png
‹‹ 263 264 265 266 267 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Cykl miesiączkowy a wygląd kobiety - wpływ na skórę i włosy

Cykl miesiączkowy i przemiany hormonalne, które w nim zachodzą mają wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Cykl miesiączkowy a wygląd - jak hormony mogą wpływać na Twoją skórę i włosy? W których fazach cyklu Twoja cera może być w lepszej kondycji, a kiedy mogą pojawiać się problemy? Hormony a trądzik - kiedy problemy z wypryskami mogą się nasilać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsze objawy ciąży - po czym poznać, że możesz być w ciąży

Starając się zajść w ciążę, często nie potrafimy przestać interpretować każdego, nawet najmniejszego ukłucia w jajniku i nie traktować go jako potencjalnego objawu ciąży. Które z objawów mogą faktycznie coś znaczyć i z czym możemy je pomylić? Które z objawów ciążowych na wczesnym etapie ciąży są po prostu rzadko spotykane? Zapoznaj się z listą pierwszych objawów ciążowych!

CZYTAJ WIĘCEJ