Forum Starając się - ogólne Listopadowe testowanie 2016 ;)
Odpowiedz

Listopadowe testowanie 2016 ;)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 września 2016, 12:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A drogie to jest ? Bo na to skierowania nie mam.

  • Isia93 Autorytet
    Postów: 2500 711

    Wysłany: 3 września 2016, 13:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paulette wrote:
    Isia medycyna idzie do przodu. Mężu pobierze witaminki odpocznie trochę i nasienie się poprawi. A hormony da się uregulować. Tylko potrzeba czasu. Ale skoro jest nadzieje to dobrze się nie poddawać.
    U nas wszystko dobrze, a i tak lipa :/ nawet gin do mnie ostatnio z tekstem "mam dla pani dwie wiadomości. jedna dobra druga zła. dobra to taka że jest pani zdrowa i pani partner, a zła to taka, że nie wiem dlaczego tak się stało że 2x pani poroniła" :/ zobaczymy może u nas w genetyce pies pogrzebany ehh

    Paulette może to głupio i niedelikatnie zabrzmi ale może to przypadek skoro wszystko jest ok. Mam znajomą, też poroniła dwa razy, teraz znów jest w ciąży i pod koniec października rodzi i z tą ciążą nie było żadnych problemów.

    Oczywiście dobrze sprawdzić wszystkie opcje, mam nadzieję, że będzie u Was wszystko dobrze :*


    ZGWAp2.png
    Walczymy o dobre nasienie i regulację hormonów
    Od lipca 2014 na ovufriend.
  • Isia93 Autorytet
    Postów: 2500 711

    Wysłany: 3 września 2016, 13:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Landryneczko jednak zdecydowałaś się na laparoskopie?


    ZGWAp2.png
    Walczymy o dobre nasienie i regulację hormonów
    Od lipca 2014 na ovufriend.
  • Karola - mama Julci i ... ? Autorytet
    Postów: 1579 362

    Wysłany: 3 września 2016, 23:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I ja tez pewnie do was dolacze mimo ze lisyopad bedzie ciezki dla nas 1 listopada wszystkich swietych i bedziemy stac przy grobie tesciowej !asakra jeszcze w yo nie wierze ze jej z nami nie ma mimo ze 10 bedzie miesiac jak mamy z nami nie ma do tego jeszcze w listopadzie dwie rocznice smierci wuja i babci no i najgorszy dzien 5 listopad na ten dzien mialam wyznaczony yermin porodu

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 września 2016, 00:01

    01.01.2011 - Aniołek 6 tc :(
    18.05.2012 - Juleczka nasze największe szczęście :)
    19.04.2016- Aniołek 14 tc :(
    Kochamy Was ;)

    201205184874.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 września 2016, 10:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula ok 400zł. Myślę ze warto.to zrobić.
    Isia jednak tak. Tzn byłam od razu zdecydowana ale jednak troche sie obawiam tego.
    Karola faktycznie ciężki czas przed wami ale dasz radę <3

  • Isia93 Autorytet
    Postów: 2500 711

    Wysłany: 4 września 2016, 11:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Landryneczka będzie dobrze zobaczysz ;)
    Karola współczuję, będzie ciężko ale tak jak pisze Landryneczka dasz radę ;*


    ZGWAp2.png
    Walczymy o dobre nasienie i regulację hormonów
    Od lipca 2014 na ovufriend.
  • Karola - mama Julci i ... ? Autorytet
    Postów: 1579 362

    Wysłany: 5 września 2016, 21:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Musimy dac rade jak mowi moj maz nie jedno przeszlismy razem to i to tez przejdziemy

    01.01.2011 - Aniołek 6 tc :(
    18.05.2012 - Juleczka nasze największe szczęście :)
    19.04.2016- Aniołek 14 tc :(
    Kochamy Was ;)

    201205184874.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 września 2016, 21:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I maz ma racje. Czlowiek we dwoje jest wiele wstanie przejsc. Najwazniejsze ze macie oparcie w sobie.
    A niestety listopad (oprocz tych rocznic o ktorych mowilas) to jest takim miesiacem przygnebiajacym, smutnym, melancholijnym... Masakra jakas zwyczajnie mowiac.

  • Karola - mama Julci i ... ? Autorytet
    Postów: 1579 362

    Wysłany: 5 września 2016, 22:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dokładnie mamy w listopadzie 14 tylko jena wesoła date ur mojej najstarszej siostrzenicy w tym roku juz 17 lat skończy Julka ursię na kilka dni przed Asi imieninami w maju miałam nadzieje że nasze 2 szczęście ur się na kilka dni przed asi urodzinami nie udało się i zamiast kolejnej wesołej daty dołaczy smutna :( ostatnio zastanawiam się nad sensem życia gdzie jest Bóg ? dlaczego tak sie dzieje że my wszytkie które pragniemy dzieci możemy dac im dom miłośc szczęście nie możemy ich mieć a kobiety które tych dzieci nie chca je maja ? trace wiare w Boga po prostu ....

    jatoszka lubi tę wiadomość

    01.01.2011 - Aniołek 6 tc :(
    18.05.2012 - Juleczka nasze największe szczęście :)
    19.04.2016- Aniołek 14 tc :(
    Kochamy Was ;)

    201205184874.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 września 2016, 08:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tez sie caly czas nad tym zastanawiam i probuje znalezc jakies logiczne wytlumaczenie, ale nie potrafie... Takie zycie juz musi byc pokrecone :/

  • Karola - mama Julci i ... ? Autorytet
    Postów: 1579 362

    Wysłany: 6 września 2016, 08:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja juz mam dosyć tego roku jeszcze dzis mi w bankomacie zeżarło kartę pierwszy raz od 10 lat masakra a w portwelu 10 zł brzuch mnie boli jak na okres a przecież dziś 7dc cycki nadal bola cholera już wie co jest ze mną czy to nerwy czy co mam już to wszytko w d... dosłownie ca,ly rok pod górkę ...

    01.01.2011 - Aniołek 6 tc :(
    18.05.2012 - Juleczka nasze największe szczęście :)
    19.04.2016- Aniołek 14 tc :(
    Kochamy Was ;)

    201205184874.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 września 2016, 09:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Objawy pewnie przez nerwy. No coz ten rok chyba nie jest latwy i dla mnie chociaz uwazam ze poprzedni byl jeszcze gorszy :/ ale najwazniejsze ze juz blizej konca. Ja na chwile obecna skupiam sie na szkole a ciaza moze kiedys zawita do mnie na cale szczesliwe 9 miesiecy...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 września 2016, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny w końcu i do nas zawita to szcZęście <3

  • Karola - mama Julci i ... ? Autorytet
    Postów: 1579 362

    Wysłany: 6 września 2016, 10:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    macie racje dziewczyny wszystkim nam jest cięzko musze zacząc myslec o czyms innym skupić się na sobie od jakiegos czasu myśle by kupić sobie sprzęt do robienia paznokci jak zostanie nam cos kasy gdy kupimy już wszytko to co chcemy to może zakupie sobie taki sprzęt i będe robic paznokietki ;)

    01.01.2011 - Aniołek 6 tc :(
    18.05.2012 - Juleczka nasze największe szczęście :)
    19.04.2016- Aniołek 14 tc :(
    Kochamy Was ;)

    201205184874.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 września 2016, 12:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Do listopada jeszcze szmat czasu a ja juz bym chciala "kwetniowe testowania" :D

  • zakocona Autorytet
    Postów: 4025 3871

    Wysłany: 24 września 2016, 12:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak tak dalej pójdzie, to ja z październikowego testowania wypadnę i do was dołączę. Na razie cykl mój od 18.08 się nie skończył :/

    Ciąża podczas kp <3
    f2w3rjjg8mtxbbsd.png
    atdc4z175b5gir53.png
  • Oktawka Przyjaciółka
    Postów: 152 37

    Wysłany: 24 września 2016, 12:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeżeli nie uda mi się 02.10 :) przechodze na 2-gi listopad :)))

    eikt9n73e692zdqz.png

    qb3c3e5emcq955rz.png
    bfarxzdvsqxjflwa.png

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 września 2016, 12:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zakocona wrote:
    Jak tak dalej pójdzie, to ja z październikowego testowania wypadnę i do was dołączę. Na razie cykl mój od 18.08 się nie skończył :/
    Troche Ci sie przedluzyl cykl, moze bezowulacyjny? Ale jak testy wychodza negatywne to moze warto udac sie do gina? Albo zrobic bete?

  • zakocona Autorytet
    Postów: 4025 3871

    Wysłany: 24 września 2016, 12:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paulette, test ostatni robiłam 20.09, negatywny. Jutro zrobię znowu. Wczoraj i przedwczoraj miałam plamienia różowo-brązowe, myślałam, że idzie @, ale nie, nie rozkręciło się.
    Najdłuższy cykl do tej pory miałam 36 dni. Jak okresu nie dostanę ani nie jestem w ciąży, to się będę do gina musiała wybrać, ale nie mam żadnego wybranego nawet jeszcze :/

    Ciąża podczas kp <3
    f2w3rjjg8mtxbbsd.png
    atdc4z175b5gir53.png
  • Najmłodsza_staraczka Autorytet
    Postów: 3321 3215

    Wysłany: 24 września 2016, 12:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hey dziewczyny. Jedną nogą jestem już u was. Nie wiem jeszcze na kiedy się zapisuje, ale mam nadzieję, że chociaż listopad będzie przychylny..

    Karola - mama Julci i ... ? lubi tę wiadomość

    02.2020 - immunologia ok, trochę za wysokie nk.

    5.02 próba udrożnienia jajowodów - shsg Lublin (dr. Pyra) - udało się uzyskać obustronną drożność!

    1.11 - Krótki protokół start, 16 zapłodnionych komórek, 2 zarodki
    17.12 - Transfer 3.2.2 :(
    14.01.2020 - Transfer 8.3 :(

    10.2019 - Histeroskopia ok

    Fragmentacja poprawiona z 32% na 16% / morfologia z 2% na 5%.

    3.07.2019 - Długi protokół IVF start , 10 prawidłowych komórek, 6 zapłodnionych, brak bałwanków.
    19.07.2019 - Transfer 12.1 :(

    2.04.2019 - Krótki protokół IVF start, 8 komórek, 3 prawidłowe, brak zarodków.

    Niedrożność jajowodów - laparoskopia nie pomogła.

    relgwn156k56cgiw.png
1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża bliźniacza – wszystko co musimy o niej wiedzieć

Ciąża bliźniacza to rodzaj ciąży wielopłodowej, podczas której w macicy kobiety rozwijają się jednocześnie dwa płody. Ciąże bliźniacze stanowią około 1,25% wszystkich ciąż, czyli średnio jeden na sto porodów kończy się przyjściem na świat nie jednego, a dwójki dzieci. Współcześnie coraz więcej ciąż to właśnie ciąże bliźniacze. Przeczytaj i dowiedz się m.in. jak powstaje ciąża bliźniacza, jakie są jej rodzaje i jakie może powodować ryzyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Choroby endometrium - jakie są najczęstsze?

Czym jest endometrium, a czym endometrioza? Jakie mogą być inne choroby endometrium i jak się objawiają? Jaka grubość endometrium jest optymalna podczas starań o dziecko? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak okresu a negatywny test ciążowy, czyli o przyczynach spóźniającej się miesiączki

Każda kobieta doświadczyła lub doświadczy spóźniającej się miesiączki, nie będąc w ciąży. Z jakich przyczyn miesiączka może się spóźniać? Co robić, kiedy krwawienie miesiączkowe nie wystąpiło, a testy ciążowe wychodzą negatywnie? Po ilu dniach warto zgłosić się do lekarza? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego