Forum Starając się - ogólne Listopadowe testowanie 2016 ;)
Odpowiedz

Listopadowe testowanie 2016 ;)

Oceń ten wątek:
  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2696 654

    Wysłany: 16 listopada 2016, 21:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tylko hormony, Usg i cytologia. B badanie nasienia... nic więcej bo jesteśmy młodzi. dlatego może w lutym do kliniki jeśli wgl będę miała na to wszystko siłę... bo jak narazie mam ochotę się powiesić... :(

    Cykl nr 54
    17.11-poronienie całkowite Ig: aja.photo FB: wesoło w kuchni
    58e49922f0db7.png bl9chdgeo8iqt0ft.png
  • lottinka Autorytet
    Postów: 544 603

    Wysłany: 16 listopada 2016, 21:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, wróciłam wladnie do domu. Jako ze test rano negatywny, właśnie sobie zjadłam sushi z surowa ryba. I kurde patrzę na ten test teraz (kolo zlewu rano zostawiłam) a on taki:

    https://naforum.zapodaj.net/c9db2e49687f.jpg.html

    I sie ta ryba zestresowałam...

    Jest duże prawdopodobieństwo ze to jakiś błąd, prawda?

    Everything you need will come to you at the perfect time :)
    ckai3e3kbl63wt3b.png
  • dobuska Autorytet
    Postów: 1868 1225

    Wysłany: 16 listopada 2016, 21:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lottinka wrote:
    Dziewczyny, wróciłam wladnie do domu. Jako ze test rano negatywny, właśnie sobie zjadłam sushi z surowa ryba. I kurde patrzę na ten test teraz (kolo zlewu rano zostawiłam) a on taki:

    https://naforum.zapodaj.net/c9db2e49687f.jpg.html

    I sie ta ryba zestresowałam...

    Jest duże prawdopodobieństwo ze to jakiś błąd, prawda?
    kochana od trzech dni zaglądałam to starych testów i wszędzie kreski po dłuzszym czasie, a dzisiaj okres. Z tego powodu na opakowaniach napisane, żeby nie brac pod uwage:( ale powtórz za dwa dni, może u Cuebie będzie piękna krecha!:)

    Starania od 06/2016
    od 10/2017 - Invimed Poznań

    Insulinoopornosc, pcos, niedoczynnosc tarczycy, hashimoto i słabiutkie wyniki męża.
    Nie poddam się! Oj nie!
  • rosax3 Autorytet
    Postów: 5932 4348

    Wysłany: 16 listopada 2016, 21:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Littinka jest duze prawdopodobienstwo ze jutro bedzie ciemniejszy <3 zyce Ci tego z calego <3!


    Dobuska to ze teraz nawiedzila Cie czerwona armia znaczy ze ten z gory chce bys jeszcze jeden cKl poczekala i bardziej naszykowala sie na maluszka! Nastepny cykl ujrzysz swoje kreski i piekny obraz na usg!! Doczekasz sie <3

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 listopada 2016, 21:28

    lottinka, dobuska lubią tę wiadomość

    l22n8rib255dd6pr.png
    07.11.2012 Julian
    Aniolki 13.08.2013 [*]11tc, 04.01.2016 [*]8tc cp,19.03.2016 [*]4+5tc, 22.05.2016 [*]4+6tc cp
  • dobuska Autorytet
    Postów: 1868 1225

    Wysłany: 16 listopada 2016, 21:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aja Twoja histora i Rosax to dwie różne ta naprawdę sprawy, ale to prawda, obie jestescie bardzo silnymi kobietami i nawet to, ze teraz jest Tobie tak ciężko w ogóle mnie nie dziwi.

    Starania od 06/2016
    od 10/2017 - Invimed Poznań

    Insulinoopornosc, pcos, niedoczynnosc tarczycy, hashimoto i słabiutkie wyniki męża.
    Nie poddam się! Oj nie!
  • Najmłodsza_staraczka Autorytet
    Postów: 3321 3215

    Wysłany: 16 listopada 2016, 21:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AJA_S wrote:
    tylko hormony, Usg i cytologia. B badanie nasienia... nic więcej bo jesteśmy młodzi. dlatego może w lutym do kliniki jeśli wgl będę miała na to wszystko siłę... bo jak narazie mam ochotę się powiesić... :(

    a myślałaś kiedyś żeby sprawdzić np. wrogość śluzu ?
    jest całe multum badań i przyczyn, które mogą powodować, że wam się nie udaje.. może warto się za to "wziąć" a nie ciągle frustrować?

    to, że jesteście młodzi ma niewiele do rzeczy. spójrz choćby na mnie słońce.

    02.2020 - immunologia ok, trochę za wysokie nk.

    5.02 próba udrożnienia jajowodów - shsg Lublin (dr. Pyra) - udało się uzyskać obustronną drożność!

    1.11 - Krótki protokół start, 16 zapłodnionych komórek, 2 zarodki
    17.12 - Transfer 3.2.2 :(
    14.01.2020 - Transfer 8.3 :(

    10.2019 - Histeroskopia ok

    Fragmentacja poprawiona z 32% na 16% / morfologia z 2% na 5%.

    3.07.2019 - Długi protokół IVF start , 10 prawidłowych komórek, 6 zapłodnionych, brak bałwanków.
    19.07.2019 - Transfer 12.1 :(

    2.04.2019 - Krótki protokół IVF start, 8 komórek, 3 prawidłowe, brak zarodków.

    Niedrożność jajowodów - laparoskopia nie pomogła.

    relgwn156k56cgiw.png
  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2696 654

    Wysłany: 16 listopada 2016, 21:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziękuję chociaż wy mnie rozumiecie... chociaż wy :(

    Cykl nr 54
    17.11-poronienie całkowite Ig: aja.photo FB: wesoło w kuchni
    58e49922f0db7.png bl9chdgeo8iqt0ft.png
  • rosax3 Autorytet
    Postów: 5932 4348

    Wysłany: 16 listopada 2016, 21:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aja a moze zamiast zwyklego gina udajcie sie do jakiejs kliniki? 40 cykli to nie malo... U mnie 44 cykl i zalapalo ale u nas inaczej bo jednego juz mamy.. I po drodze tez byly jakies.. Jesli ginekolog was "olewa" moze w klinice na Was lepiej spojrza?

    dobuska lubi tę wiadomość

    l22n8rib255dd6pr.png
    07.11.2012 Julian
    Aniolki 13.08.2013 [*]11tc, 04.01.2016 [*]8tc cp,19.03.2016 [*]4+5tc, 22.05.2016 [*]4+6tc cp
  • Najmłodsza_staraczka Autorytet
    Postów: 3321 3215

    Wysłany: 16 listopada 2016, 21:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rosax mi też możesz wpisać już małpę :)

    02.2020 - immunologia ok, trochę za wysokie nk.

    5.02 próba udrożnienia jajowodów - shsg Lublin (dr. Pyra) - udało się uzyskać obustronną drożność!

    1.11 - Krótki protokół start, 16 zapłodnionych komórek, 2 zarodki
    17.12 - Transfer 3.2.2 :(
    14.01.2020 - Transfer 8.3 :(

    10.2019 - Histeroskopia ok

    Fragmentacja poprawiona z 32% na 16% / morfologia z 2% na 5%.

    3.07.2019 - Długi protokół IVF start , 10 prawidłowych komórek, 6 zapłodnionych, brak bałwanków.
    19.07.2019 - Transfer 12.1 :(

    2.04.2019 - Krótki protokół IVF start, 8 komórek, 3 prawidłowe, brak zarodków.

    Niedrożność jajowodów - laparoskopia nie pomogła.

    relgwn156k56cgiw.png
  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 6240 5502

    Wysłany: 16 listopada 2016, 21:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobuska. Przykro mi, ale podziwiam za podejście. Szybko się doprowadziłaś do porządku ;) Gratuluję też takiego wyrozumiałego męża :)

    Mama Ali. Tabletki antykoncepcyjne nie powodują niepłodności. Powie Ci to prawie każdy ginekolog i takie też info można znaleźć w sieci.
    Ludzie sami przypisują im takie działanie, ale to błędne wyciąganie wniosków. Dzięki antykoncepcji kobiety odkładają macierzyństwo na później a z wiekiem płodność spada. Po drugie tabletki maskują problemy z płodnością, które mogły istnieć jeszcze przed zaczęciem brania, tylko wtedy kobieta nie próbowała się starać to nie wiedziała. To tylko taki przykład.
    Jedyne co mogą utrudniać to po odstawienu organizm musi dojść do siebie, więc zajście może się opóźnić.

    AJA_S. Co z tego, że młodzi i niby zdrowi? Po dwóch latach starań to się już diagnozuje jako niepłodność. Lekarze Cię zbywają, więc sama zacznij cisnąć na porządne badania albo pomyśl o IUI lub in vitro. Nie czekaj z założonymi rękami. Szkoda Twojego czasu i przede wszystkim nerwów.

    lottinka. Testy odczytane po czasie (jakim to sprawdź instrukcję) nie są miarodajnym wynikiem. Mogą być fałszywie pozytywne.

    dobuska lubi tę wiadomość

    sxTSp1.png
    7+0 - serduszko 💜💜💜😍
    5+0 - pęcherzyk
    4+0 - Beta 616
    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
    ♥️Córeczka 2017 r.♥️
    _____________
    ❌MTHFR C677T hetero
    ❌PAI-1 4G hetero
    ❎AMH - 0.36 ng/ml
  • rosax3 Autorytet
    Postów: 5932 4348

    Wysłany: 16 listopada 2016, 21:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AJA_S wrote:
    dziękuję dziewczyny... ♡
    Dobuska bohaterką tutaj jest Rosax... jej historia i teraz ta cudownie wyczekiwana ciąża :)
    Mama Ali nie obraz się ale ile najdłużej się staraliście? Nigdy w siebie nie zwątpiłaś ?
    Zrozumcie moją frustrację... 40cykli to naprawdę długo... gdzie w tym na samym początku było ok 14cykli na luzie potem zaczęło się sypać lekarze, badania wszędzie to samo. jest pani zupełnie zdrowa, to siedzi w głowie. W tych cyklach są 3razy 2ms przerwy starań na luzie ... W sensie odpuszczałam imyślałam o czym innym... kilka razy nawet zapomniałam że @ma przyjść i moje wielkie zdziwienie... znam swój organizm... wsuchiwałam się w niego przez 8ms bez przerwy... znałam moje ciało do czerwca gdzie wszystko stanęło na głowie... od tamtej pory moje cykle mimo że wyczuwam owulacje są inne... PMS zelżał totalnie od jakiś 3-4cykli.
    czuję się po prostu bezużyteczne... jak totalne zero :(
    No u mnie nadal nic nie przesadzone ;)
    Musze czekac by wiedziec ;)
    Chociaz mam nadzieje ze w koncu sie udalo! I tobie tez w koncu sie uda!!! Zaslugujesz na to! Tak samp jak cala armia staraczek!!! Trzeba swoje przeczekac czasem by dotrzec do celu. Ale cel macie juz blisko!!! Uda sie! Trzeba tylko bardzo mocno w to wiezyc!! Kiedys ginekolog mi powiedzial ze juz w pierwszym dniu cyklu mam sie zachowywac i odzywiac jakbym w ciazy byla. Ale z umiarem by nie zeswirowac jak okres dostane. Pomaga! Duzo pomaga!

    l22n8rib255dd6pr.png
    07.11.2012 Julian
    Aniolki 13.08.2013 [*]11tc, 04.01.2016 [*]8tc cp,19.03.2016 [*]4+5tc, 22.05.2016 [*]4+6tc cp
  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2696 654

    Wysłany: 16 listopada 2016, 21:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rosax3 wrote:
    Aja a moze zamiast zwyklego gina udajcie sie do jakiejs kliniki? 40 cykli to nie malo... U mnie 44 cykl i zalapalo ale u nas inaczej bo jednego juz mamy.. I po drodze tez byly jakies.. Jesli ginekolog was "olewa" moze w klinice na Was lepiej spojrza?

    chyba już nie mam po co...
    B zrzucił na mnie całe zło świata :(

    Cykl nr 54
    17.11-poronienie całkowite Ig: aja.photo FB: wesoło w kuchni
    58e49922f0db7.png bl9chdgeo8iqt0ft.png
  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 6240 5502

    Wysłany: 16 listopada 2016, 21:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rosax3. Zgadzam sie z Twoim ginekologiem. Ja wierzę w przyciąganie pozytywnych rzeczy za pomocą pozytywnych myśli :) Jak w coś mocno uwierzymy to się ziści :)
    Ja od dwóch miesięcy stosuję afirmacje i mam nadzieję, że przyniosą efekt :)

    dobuska lubi tę wiadomość

    sxTSp1.png
    7+0 - serduszko 💜💜💜😍
    5+0 - pęcherzyk
    4+0 - Beta 616
    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
    ♥️Córeczka 2017 r.♥️
    _____________
    ❌MTHFR C677T hetero
    ❌PAI-1 4G hetero
    ❎AMH - 0.36 ng/ml
  • dobuska Autorytet
    Postów: 1868 1225

    Wysłany: 16 listopada 2016, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Annie1981 wrote:
    Dobuska. Przykro mi, ale podziwiam za podejście. Szybko się doprowadziłaś do porządku ;) Gratuluję też takiego wyrozumiałego męża :)
    No bo co mi da załamanie się oprócz złego samopoczucia. Nie chcę sie blokowac, a bardzo wierzę, że psychika może właśnie wpływać na nasze rodzicielskie plany.
    Dużo w zyciu już przeżyłam, bardzo dużo złych rzeczy. Zawsze w końcu świeci słońce:)

    Annie1981 lubi tę wiadomość

    Starania od 06/2016
    od 10/2017 - Invimed Poznań

    Insulinoopornosc, pcos, niedoczynnosc tarczycy, hashimoto i słabiutkie wyniki męża.
    Nie poddam się! Oj nie!
  • rosax3 Autorytet
    Postów: 5932 4348

    Wysłany: 16 listopada 2016, 21:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rosax3 wrote:
    ciaza-ruchomy-obrazek-0037.gif
    Listopadowe testowanie
    1. Doti ciaza-ruchomy-obrazek-0032.gif, _Abby_, Holinek, Olciuska @
    2. Oktawka, Agnieszka93 @
    3. marzymisie @ , [email protected], [email protected] , Ikciu ciaza-ruchomy-obrazek-0032.gif
    4. 89viola, Tasza, Meli92 @ ,
    5. Karola - mama Julci i ... [email protected] , [email protected], [email protected], [email protected] , [email protected], [email protected]
    6. Mama Ali ciaza-ruchomy-obrazek-0032.gif, She86 ciaza-ruchomy-obrazek-0032.gif, Basik83 @
    7. [email protected], Berenika88, [email protected], [email protected], kamika23ciaza-ruchomy-obrazek-0032.gif
    8. magroz26 @
    9. Birdy-nciaza-ruchomy-obrazek-0032.gif , gosssiagabrysiowa, Karola555aniol-i-aniolek-ruchomy-obrazek-0007.gif, [email protected], [email protected]
    10. Bella1412, bulkaasiaciaza-ruchomy-obrazek-0032.gif , [email protected], rosax3 ciaza-ruchomy-obrazek-0032.gif Najmł[email protected],
    Fatimciaza-ruchomy-obrazek-0032.gif, [email protected]
    [email protected],[email protected], Dag_Mara, [email protected], Paula55ciaza-ruchomy-obrazek-0032.gif, karm3lka
    12. Katiś, PaniNorris, [email protected],
    13. Biała Azlia, Aguuuściaza-ruchomy-obrazek-0032.gif, Luccecitaciaza-ruchomy-obrazek-0032.gif, Viola999, [email protected]
    14. Roza86
    15. , [email protected], [email protected], mi_lejdi
    16. Charlutek, [email protected]
    17. Migracja, Darkam11, babel_2016, Lady_Savage
    18.eMM
    19. tubisplciaza-ruchomy-obrazek-0032.gif, ankaR, lilka1984
    20. Klameczka, [email protected]
    21. roslinka, Agnesia, ZakreconaŻona
    22. lottinka,
    23. kate88:), sierpniowe_nadzieje, inaa, rzepakowepole, [email protected]
    24. Marteczka93
    25. mika1987, aaniluap, Papierówka, Madziulla, InBlue, Kat83, Annie1981
    26. Dariaa, Uparciuszek, sssss, Madhuri, yvonneSW
    27. Nina_86
    28. evve
    29.
    30. Ann.naa, anusiak5, AiCha4811, Tusia_87, Lottie, dominika89

    W listopadzie mamy 13 ciaza-ruchomy-obrazek-0011.gif

    Legenda:

    Ciaza : ciaza-ruchomy-obrazek-0032.gif
    Okres:@
    Aniolek :( : aniol-i-aniolek-ruchomy-obrazek-0007.gif

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 listopada 2016, 22:06

    l22n8rib255dd6pr.png
    07.11.2012 Julian
    Aniolki 13.08.2013 [*]11tc, 04.01.2016 [*]8tc cp,19.03.2016 [*]4+5tc, 22.05.2016 [*]4+6tc cp
  • rosax3 Autorytet
    Postów: 5932 4348

    Wysłany: 16 listopada 2016, 21:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Musialam ten zacytowac, bo tamte pogubilam a cytowalam z pierwszej strony a tam sa braki.

    l22n8rib255dd6pr.png
    07.11.2012 Julian
    Aniolki 13.08.2013 [*]11tc, 04.01.2016 [*]8tc cp,19.03.2016 [*]4+5tc, 22.05.2016 [*]4+6tc cp
  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 6240 5502

    Wysłany: 16 listopada 2016, 22:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie dziś 6dpo i cały dzień miałam jakiś twardy brzuch i coś na kształt wzdęcia. Do tego w poprzednich cyklach piersi były wrażliwe od owulacji, a w tym nic. Oczywiście pierwsze co, to przychodzi do głowy - ciąża, ale staram się sobie uświadamiać, że to za szybko, żeby jakiekolwiek objawy były ;) Straszna ta głowa, takie głupoty wymyśla ;)

    sxTSp1.png
    7+0 - serduszko 💜💜💜😍
    5+0 - pęcherzyk
    4+0 - Beta 616
    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
    ♥️Córeczka 2017 r.♥️
    _____________
    ❌MTHFR C677T hetero
    ❌PAI-1 4G hetero
    ❎AMH - 0.36 ng/ml
  • Najmłodsza_staraczka Autorytet
    Postów: 3321 3215

    Wysłany: 16 listopada 2016, 22:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AJA_S wrote:
    chyba już nie mam po co...
    B zrzucił na mnie całe zło świata :(

    kochanie, co się dzieje? :(

    02.2020 - immunologia ok, trochę za wysokie nk.

    5.02 próba udrożnienia jajowodów - shsg Lublin (dr. Pyra) - udało się uzyskać obustronną drożność!

    1.11 - Krótki protokół start, 16 zapłodnionych komórek, 2 zarodki
    17.12 - Transfer 3.2.2 :(
    14.01.2020 - Transfer 8.3 :(

    10.2019 - Histeroskopia ok

    Fragmentacja poprawiona z 32% na 16% / morfologia z 2% na 5%.

    3.07.2019 - Długi protokół IVF start , 10 prawidłowych komórek, 6 zapłodnionych, brak bałwanków.
    19.07.2019 - Transfer 12.1 :(

    2.04.2019 - Krótki protokół IVF start, 8 komórek, 3 prawidłowe, brak zarodków.

    Niedrożność jajowodów - laparoskopia nie pomogła.

    relgwn156k56cgiw.png
  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2696 654

    Wysłany: 16 listopada 2016, 22:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najmłodsza_staraczka wrote:
    kochanie, co się dzieje? :(

    odchodzę z forum....
    Trzymam za Was dziewczyny mocno kciuki ♡

    Cykl nr 54
    17.11-poronienie całkowite Ig: aja.photo FB: wesoło w kuchni
    58e49922f0db7.png bl9chdgeo8iqt0ft.png
  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 6240 5502

    Wysłany: 16 listopada 2016, 22:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AJA_S wrote:
    odchodzę z forum....
    Trzymam za Was dziewczyny mocno kciuki ♡
    Mam nadzieję, że to jednak zły dzień i do nas wrócisz.

    sxTSp1.png
    7+0 - serduszko 💜💜💜😍
    5+0 - pęcherzyk
    4+0 - Beta 616
    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
    ♥️Córeczka 2017 r.♥️
    _____________
    ❌MTHFR C677T hetero
    ❌PAI-1 4G hetero
    ❎AMH - 0.36 ng/ml
‹‹ 203 204 205 206 207 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Koronawirus a starania o dziecko i ciąża

Czy kobiety w ciąży mają większe ryzyko zarażenia się koronawirusem? Czy są w grupie ryzyka? Z jakim zagrożeniem wiąże się dla matki i dla rozwijającego się dziecka, zakażenie koronawirusem? Czy matka może przekazać swojemu nienarodzonemu dziecku wirusa? Czy dziecko może być zagrożone wadami rozwojowymi?

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników (PCOS) – dieta dla płodności

Zespół policystycznych jajników (PCOS, Policystyczne Jajniki) to jedno z najczęściej występujących zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Dotyczy 5-10% kobiet w wieku rozrodczym i jest najczęstszą przyczyną zaburzeń owulacji i problemów z zajściem w ciążę. Przeczytaj jakie są objawy PCOS, jak wpływa ono na starania o dziecko oraz w jaki sposób możesz pomóc sobie dietą.   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego