Forum Starając się - ogólne LUTOWE TESTOWANIE 2018
Odpowiedz

LUTOWE TESTOWANIE 2018

Oceń ten wątek:
  • happywife Autorytet
    Postów: 407 265

    Wysłany: 23 lutego 2018, 15:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, mam wyniki bety! 397,8! Ostatnio 2 dni po okresie miałam 22,1. Czy to dobry znak, że od razu jest taka duża? AAAaaaa ale się cieszę :D

    agniecha2101, ams, 1000, MałaMi90, Magda - mbc, Diamond92, Tekana, Paula_071, Ewelinaaaa, NiecierpliwaKarolina, pumka1990 lubią tę wiadomość

    w57vrjjg1zel16f1.png

    Pozytywny test 23.02 <3
  • Martusia9 Przyjaciółka
    Postów: 264 25

    Wysłany: 23 lutego 2018, 15:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiecie co dziewczyny ja mam przeczucie od wczoraj ze sie udalo bo od wczoraj czuje jakos ciasno tam tak czuje brzuszek ze macica jakby tam bylo ciasno takie napiecie czuje

    Marryy, Paula_071 lubią tę wiadomość

    9cs o 1 dzidziusia
    22.10.2016 7 tyg[*]puste jajo
    24lata
    Tsh 1.13
    1 cykl z CLO-luty
    Wkoncu nam sie uda
    Marzec bez wspomagaczy.. co ma byc to bedzie
  • OlivkowaMama Autorytet
    Postów: 930 1212

    Wysłany: 23 lutego 2018, 15:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    happywife gratki :)

    happywife lubi tę wiadomość

    33 lata, 13cs - w końcu się doczekaliśmy! ❤️
    mhsv3e5elhkz505n.png

    l22ncwa1gr7xibs9.png
  • ignite Autorytet
    Postów: 444 103

    Wysłany: 23 lutego 2018, 16:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    happywife wrote:
    https://zapodaj.net/4ed7b882755f3.jpg.html
    Gratuluję

    bondzik007, happywife lubią tę wiadomość

    ignite
  • KlaudyŚ Autorytet
    Postów: 4286 2472

    Wysłany: 23 lutego 2018, 16:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Martusia9 wrote:
    Wiecie co dziewczyny ja mam przeczucie od wczoraj ze sie udalo bo od wczoraj czuje jakos ciasno tam tak czuje brzuszek ze macica jakby tam bylo ciasno takie napiecie czuje

    To kiedy mogę gratulowac :*

    p19uskjonvbututx.png

    relgwn15ul8mpggj.png

  • Martusia9 Przyjaciółka
    Postów: 264 25

    Wysłany: 23 lutego 2018, 16:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    10 dpo bedzie dopiero w srode i tak zr9bie test okres dopiero 7 ma byc wiec jeszcze kupa czasu

    9cs o 1 dzidziusia
    22.10.2016 7 tyg[*]puste jajo
    24lata
    Tsh 1.13
    1 cykl z CLO-luty
    Wkoncu nam sie uda
    Marzec bez wspomagaczy.. co ma byc to bedzie
  • SMag Autorytet
    Postów: 842 331

    Wysłany: 23 lutego 2018, 16:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    happywife wrote:
    Dziewczyny, mam wyniki bety! 397,8! Ostatnio 2 dni po okresie miałam 22,1. Czy to dobry znak, że od razu jest taka duża? AAAaaaa ale się cieszę :D
    Pamiętam Cię :) gratuluję i trzymam kciuki :*

    happywife lubi tę wiadomość

    LISTA STARACZEK

  • KlaudyŚ Autorytet
    Postów: 4286 2472

    Wysłany: 23 lutego 2018, 16:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Martusia9 wrote:
    10 dpo bedzie dopiero w srode i tak zr9bie test okres dopiero 7 ma byc wiec jeszcze kupa czasu

    Ohoho to jeszcze troszkę czasu . Mi w 10 dpo wyszedł negatywny wiec od razu nie zakładaj ze się nie udało :*

    p19uskjonvbututx.png

    relgwn15ul8mpggj.png

  • ams Autorytet
    Postów: 738 566

    Wysłany: 23 lutego 2018, 16:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny :)

    Robilam bete dzisiaj :)
    Wtorkowa : 302,3
    Dzisiaj : 1583,22 <3

    Jestem przeszczesliwa !!! :D

    Caluje Was mocno :*

    Rodzice sie bardzo ucieszyli :)

    1000, MałaMi90, Hugolina87, Madame_butterly, OlivkowaMama, SMag, Diamond92, Tekana, Paula_071, Ewelinaaaa, Marryy, NiecierpliwaKarolina, Ola_45, pumka1990, happywife lubią tę wiadomość

    Od 22.10.2018 o 2H10 szczesliwa Mamusia malutkiej Charlotte <3
  • Martusia9 Przyjaciółka
    Postów: 264 25

    Wysłany: 23 lutego 2018, 17:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KlaudyŚ wrote:
    Ohoho to jeszcze troszkę czasu . Mi w 10 dpo wyszedł negatywny wiec od razu nie zakładaj ze się nie udało :*
    Dlatego zrobie 5 test dopiero

    9cs o 1 dzidziusia
    22.10.2016 7 tyg[*]puste jajo
    24lata
    Tsh 1.13
    1 cykl z CLO-luty
    Wkoncu nam sie uda
    Marzec bez wspomagaczy.. co ma byc to bedzie
  • 1000 Autorytet
    Postów: 653 487

    Wysłany: 23 lutego 2018, 17:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    happywife wrote:
    Dziewczyny, mam wyniki bety! 397,8! Ostatnio 2 dni po okresie miałam 22,1. Czy to dobry znak, że od razu jest taka duża? AAAaaaa ale się cieszę :D

    Od razu duża nie była, ale jest wysoka, czyli rosnie ładnie, a to na pewno dobry znak :) Gratulacje :)

    ams wrote:
    Dziewczyny :)

    Robilam bete dzisiaj :)
    Wtorkowa : 302,3
    Dzisiaj : 1583,22 <3

    Jestem przeszczesliwa !!! :D

    Caluje Was mocno :*

    Rodzice sie bardzo ucieszyli :)

    Ams, superowo! :) Bardzo duży przyrost jak na 3 dni :D może to będzie podwójne szczęście? :D

    ams lubi tę wiadomość

    abebc6b312.png
    6814342a4e.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 lutego 2018, 17:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dorot jak u Ciebie ? Byłaś na wizycie ?
    Ja dziewczyny byłam uswojego gina który mi prowadził ciążę. Jako pierwszy coś w końcu mi zlecił żeby zbadać i na spokojnie mamy sobie dzialac. Nie wysyła mnie na inseminacje jak reszta. Nie twierdzi również ze tylozgiecie jest przeszkodą ;) trochę mnie podniósł na duchu :) :)

    MałaMi90, pumka1990 lubią tę wiadomość

  • ams Autorytet
    Postów: 738 566

    Wysłany: 23 lutego 2018, 17:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Happywife bardzo gratuluje i trzymam kciuki :)

    happywife lubi tę wiadomość

    Od 22.10.2018 o 2H10 szczesliwa Mamusia malutkiej Charlotte <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 lutego 2018, 17:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Piękny tescik i beta ! Gratuluje każdej której się udało ;)

    ams lubi tę wiadomość

  • MartaBS Ekspertka
    Postów: 212 162

    Wysłany: 23 lutego 2018, 18:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, to i ja dzisiaj się wstawię :-)
    Robiłam test w 13 dpo i kreska była takim cieniem ze żadne zdjęcie nie uchwycilo, wręcz sama bałam się sobie wmawiać.. a dzisiaj jest 16 dpo i wygląda tak:

    https://zapodaj.net/df59aff59a77f.jpg.html

    Nie wierzę że akurat teraz się udało, miałam angine,antybiotyk,temp 39, owu przesunęła się o tydzień, <3 było trzy dni wcześniej i jakieś 9h po bólu owu. Byłam pewna że to stracony cykl..
    Mam nadzieje ze skoro zaszłam i tym razem nie mam żadnych objawów to będzie wszystko dobrze :-D

    ams, Madame_butterly, Magda - mbc, 1000, MałaMi90, SMag, agniecha2101, Diamond92, Katsu, Tekana, Paula_071, Ewelinaaaa, Marryy, pumka1990, Ola_45 lubią tę wiadomość

    irpfp1.png
    26.08- zabieg, puste jajo płodowe, podejrzenie zaśniadu groniastego
  • ams Autorytet
    Postów: 738 566

    Wysłany: 23 lutego 2018, 18:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    1000 wrote:
    Ams, superowo! :) Bardzo duży przyrost jak na 3 dni :D może to będzie podwójne szczęście? :D

    Tez mi to przeszlo przez mysl haha.
    Ale raczej nie... Nie ma blizniakow w naszych rodzinach takze male szanse..

    Od 22.10.2018 o 2H10 szczesliwa Mamusia malutkiej Charlotte <3
  • SMag Autorytet
    Postów: 842 331

    Wysłany: 23 lutego 2018, 18:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MartaBS wrote:
    Dziewczyny, to i ja dzisiaj się wstawię :-)
    Robiłam test w 13 dpo i kreska była takim cieniem ze żadne zdjęcie nie uchwycilo, wręcz sama bałam się sobie wmawiać.. a dzisiaj jest 16 dpo i wygląda tak:

    https://zapodaj.net/df59aff59a77f.jpg.html

    Nie wierzę że akurat teraz się udało, miałam angine,antybiotyk,temp 39, owu przesunęła się o tydzień, <3 było trzy dni wcześniej i jakieś 9h po bólu owu. Byłam pewna że to stracony cykl..
    Mam nadzieje ze skoro zaszłam i tym razem nie mam żadnych objawów to będzie wszystko dobrze :-D
    Super :* bardzo gratuluję :* jak widać mimo sprzeciwnosci losu jak ma się zajść w ciążę to się zajdzie :) więc nawet jak czasem spisujemy cykl na straty to można się pozytywnie zaskoczyć :)
    Trzymam kciuki :*

    LISTA STARACZEK

  • agniecha2101 Autorytet
    Postów: 3045 2058

    Wysłany: 23 lutego 2018, 19:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MartaBS wrote:
    Dziewczyny, to i ja dzisiaj się wstawię :-)
    Robiłam test w 13 dpo i kreska była takim cieniem ze żadne zdjęcie nie uchwycilo, wręcz sama bałam się sobie wmawiać.. a dzisiaj jest 16 dpo i wygląda tak:

    https://zapodaj.net/df59aff59a77f.jpg.html

    Nie wierzę że akurat teraz się udało, miałam angine,antybiotyk,temp 39, owu przesunęła się o tydzień, <3 było trzy dni wcześniej i jakieś 9h po bólu owu. Byłam pewna że to stracony cykl..
    Mam nadzieje ze skoro zaszłam i tym razem nie mam żadnych objawów to będzie wszystko dobrze :-D

    Gratulacje!!! :-) Jak widać, wszystko jest możliwe ;-) Niech zdrowo rośnie :-)

    qdkkx1hppzr9qlv8.png
    p19ucsqvh84pvyvi.png
  • Lisaveta_ Ekspertka
    Postów: 189 105

    Wysłany: 23 lutego 2018, 19:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    happywife wrote:
    https://zapodaj.net/4ed7b882755f3.jpg.html
    Gratulacje

    happywife lubi tę wiadomość

    Księżniczka styczeń 2013
    Aniołek [*] luty 2018 - 10t

  • MartaBS Ekspertka
    Postów: 212 162

    Wysłany: 23 lutego 2018, 19:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki dziewczyny :-)
    Teraz oczywiście będę się stresować codziennie aż do 6.03 do wizyty..
    No ale cóż, nie przeskocze tego, wiec musze wyczekać i mieć nadzieję że tym razem będzie wszystko ok ;-)

    irpfp1.png
    26.08- zabieg, puste jajo płodowe, podejrzenie zaśniadu groniastego
‹‹ 137 138 139 140 141 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego